Geen xperia M die je van de week ff ergens hebt gekocht die van de vrachtwagen was gevallen?quote:Op woensdag 17 december 2014 08:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik moet mn Xperia z even updaten ofzo. Soms doet hij heel raar met typen
daar kunnen ze meestal niet goed tegen als ze van de vrachtwagen vallenquote:Op woensdag 17 december 2014 08:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen xperia M die je van de week ff ergens hebt gekocht die van de vrachtwagen was gevallen?
I miss you xperia
Hurrrrrquote:Op woensdag 17 december 2014 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar kunnen ze meestal niet goed tegen als ze van de vrachtwagen vallen
wauwquote:Op woensdag 17 december 2014 08:45 schreef Dqod het volgende:
HEY MUR, LUL! Was je nou vorig weekend wel of niet bij kierewiet
Zaagmans moet dood :$quote:
Hjb, ik djoek jequote:Op woensdag 17 december 2014 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*she's her usual, grumpy self this morning *
JAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben lekker vrij vandaag. helpt dat?
Nee, wacht watquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:01 schreef Salatrel het volgende:
ik ga zometeen lekker naar the hobbitBeledig mijn sis niet zo ;s Ga t zeggen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mgoed, ik ga schijten en naar m'n werk. Latah![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Zeg dan een keer nee tegen je dick in crazy steken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je kan i.p.v. ja en amen te zeggen ook gewoon ''nee'' zeggen.
oke, en nu?quote:Op woensdag 17 december 2014 09:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vond deze wel erg toepasselijke
[ afbeelding ]
dat heeft de mijne nietquote:Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
yeahheeft ook alleen last met chrome. Vreemd wel
dan had ik je wel opgespoordquote:Op woensdag 17 december 2014 08:45 schreef Dqod het volgende:
HEY MUR, LUL! Was je nou vorig weekend wel of niet bij kierewiet
missch maar chrome ff opnieuw eropzetten ofzoquote:Op woensdag 17 december 2014 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heeft de mijne niet
mijn galaxy tab daarentegen welmaar die heeft wel meer kuren
Gvd wat lekkerquote:Op woensdag 17 december 2014 12:23 schreef Modus het volgende:
Hey Nootmans
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |