Geen xperia M die je van de week ff ergens hebt gekocht die van de vrachtwagen was gevallen?quote:Op woensdag 17 december 2014 08:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik moet mn Xperia z even updaten ofzo. Soms doet hij heel raar met typen
daar kunnen ze meestal niet goed tegen als ze van de vrachtwagen vallenquote:Op woensdag 17 december 2014 08:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen xperia M die je van de week ff ergens hebt gekocht die van de vrachtwagen was gevallen?
I miss you xperia
Hurrrrrquote:Op woensdag 17 december 2014 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar kunnen ze meestal niet goed tegen als ze van de vrachtwagen vallen
wauwquote:Op woensdag 17 december 2014 08:45 schreef Dqod het volgende:
HEY MUR, LUL! Was je nou vorig weekend wel of niet bij kierewiet
Zaagmans moet dood :$quote:
Hjb, ik djoek jequote:Op woensdag 17 december 2014 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*she's her usual, grumpy self this morning *
JAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben lekker vrij vandaag. helpt dat?
Nee, wacht watquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:01 schreef Salatrel het volgende:
ik ga zometeen lekker naar the hobbitBeledig mijn sis niet zo ;s Ga t zeggen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mgoed, ik ga schijten en naar m'n werk. Latah![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Zeg dan een keer nee tegen je dick in crazy steken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je kan i.p.v. ja en amen te zeggen ook gewoon ''nee'' zeggen.
oke, en nu?quote:Op woensdag 17 december 2014 09:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vond deze wel erg toepasselijke
[ afbeelding ]
dat heeft de mijne nietquote:Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
yeahheeft ook alleen last met chrome. Vreemd wel
dan had ik je wel opgespoordquote:Op woensdag 17 december 2014 08:45 schreef Dqod het volgende:
HEY MUR, LUL! Was je nou vorig weekend wel of niet bij kierewiet
missch maar chrome ff opnieuw eropzetten ofzoquote:Op woensdag 17 december 2014 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heeft de mijne niet
mijn galaxy tab daarentegen welmaar die heeft wel meer kuren
Gvd wat lekkerquote:Op woensdag 17 december 2014 12:23 schreef Modus het volgende:
Hey Nootmans
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jammerquote:Op woensdag 17 december 2014 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan had ik je wel opgespoord![]()
Ik kon er helaas niet bij zijn. Veel vrienden van me waren er wel though
Ok, als jij plechtig belooft om leg-day niet meer structureel te skippen.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeg dan een keer nee tegen je dick in crazy steken.
maar net wat je kinky noemtquote:Op woensdag 17 december 2014 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer
En kinky wel, door jou opgespoord worden :$
Om door hem opgespoord te worden. Dat benoem ik tochquote:
en wat als hij je opgespoord heeft?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Om door hem opgespoord te worden. Dat benoem ik toch
Moet ook alles uitleggen hier ;s
zou je meesleurem naar een donker hoekje ook :$$$quote:Op woensdag 17 december 2014 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer
En kinky wel, door jou opgespoord worden :$
Dat gaat jou heul niks aan nie ;squote:Op woensdag 17 december 2014 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat als hij je opgespoord heeft?
Wow :$ :$quote:Op woensdag 17 december 2014 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou je meesleurem naar een donker hoekje ook :$$$
nee, straks kan ik nog als medeplichtige worden aangewezenquote:Op woensdag 17 december 2014 14:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat gaat jou heul niks aan nie ;s
[..]
Wow :$ :$
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:23 schreef Modus het volgende:
Hey Nootmans
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zal je leren je neus in andermans zaken te stekenquote:Op woensdag 17 december 2014 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, straks kan ik nog als medeplichtige worden aangewezen
daar word ik voor betaaldquote:Op woensdag 17 december 2014 14:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal je leren je neus in andermans zaken te steken
Oh :$quote:
Ik wou dat ik dat kon zeggen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:22 schreef Salatrel het volgende:
shit weer in slaap gevallen op de bank#fml
als je het maar uit je hoofd laat om op mn bank in slaap te vallenquote:Op woensdag 17 december 2014 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon zeggen.
Ik denk dat de kans nihil is.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je het maar uit je hoofd laat om op mn bank in slaap te vallen
Even het caviahok schoonmaken, brb.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:48 schreef Salatrel het volgende:
nee ok ja dat dit even duidelijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |