Dacht dat Mur en jij special connection hadden omdat jullie allebei aftrekken op fancy horloges.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
"Balkonplaskedag"![]()
kk wat een proleet die Mur.
A_F doet het irl en Mur op pics op internet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht dat Mur en jij special connection hadden omdat jullie allebei aftrekken op fancy horloges.
Draag al heel lang die vintage watch en daar ben ik te zuinig op. =$quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef krioro het volgende:
[..]
A_F doet het irl en Mur op pics op internet.
Jij doet het ook op pics en video's van internet. :squote:Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef krioro het volgende:
[..]
A_F doet het irl en Mur op pics op internet.
En terecht.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Draag al heel lang die vintage watch en daar ben ik te zuinig op. =$
Klopt, kan wel een kek horloge kopen maar heb er het geld niet voor over.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij doet het ook op pics en video's van internet. :s
Die van der Klaauw's zijn ook onzin eigenlijk. Prijs/kwaliteit ratio is bij dat soort horloges ver te zoeken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:09 schreef krioro het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
Klopt, kan wel een kek horloge kopen maar heb er het geld niet voor over.
#dathipsterlyphequote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Draag al heel lang die vintage watch en daar ben ik te zuinig op. =$
Zou kek horloge kopen voor je bday.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:09 schreef krioro het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
Klopt, kan wel een kek horloge kopen maar heb er het geld niet voor over.
Ja, en het is ook niet eens mijn smaak. Binnenwerk is wel kkgeil natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die van der Klaauw's zijn ook onzin eigenlijk. Prijs/kwaliteit ratio is bij dat soort horloges ver te zoeken.
Aw, lief.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou kek horloge kopen voor je bday.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, en het is ook niet eens mijn smaak. Binnenwerk is wel kkgeil natuurlijk.
[..]
Aw, lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks, je wacht maar een jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Shots fired.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik zoek hem wel voor je uit want betere smaak.
OK azizam, moshkeli nist.quote:
Alsof ik die losse flodders van A_F serieus neem.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Shots fired.
[..]
OK azizam, moshkeli nist.
Hoe klonk hij vanmorgen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ik die losse flodders van A_F serieus neem.
Haha switi :$
Geen idee, niet gebeld.quote:
Ambiquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wie had ik dan aan de lijn? :s
Ahw. Lief. Bel je mij ook wakker dan? Niet voor 11.00 uur pls, zondag is de enige dag dat ik kan uitslapen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, nou, dan bel ik hem zondag wel wakker.
Is goed. Ben al heel de dag m'n Farsi aan het bijspijkeren dus prepare to be stunned.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Lief. Bel je mij ook wakker dan? Niet voor 11.00 uur pls, zondag is de enige dag dat ik kan uitslapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Is goed. Ben al heel de dag m'n Farsi aan het bijspijkeren dus prepare to be stunned.Je spreekt toch ook Spaans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |