quote:
Ja zo gaat dat hierquote:Op donderdag 18 december 2014 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dit na een jaar nog steeds niet uitgemolken.
Haha geweldig![]()
Al meer dan een jaar aanvalvrij hoor.
quote:Op donderdag 18 december 2014 11:24 schreef Salatrel het volgende:
iemand nog ideetjes wat ik met de rest van mijn dag aanmoet?
ik heb stalen zenuwen en die maken sluiting tussen de sportwagen en dan gaat het sein op rood en komt er geen treinquote:
Geen idee wat hier mee bedoeld word.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb stalen zenuwen en die maken sluiting tussen de sportwagen en dan gaat het sein op rood en komt er geen trein
Heb je hobby's?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:24 schreef Salatrel het volgende:
iemand nog ideetjes wat ik met de rest van mijn dag aanmoet?
Oh gelukkig, echt ziekquote:Op donderdag 18 december 2014 11:35 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
baby is ok, check filmpje voor meer info
ongeluk is gebeurd een dag nadat er een campagne was om beter op je kinderen te letten bij treinenquote:
Echtquote:Op donderdag 18 december 2014 11:42 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
ongeluk is gebeurd een dag nadat er een campagne was om beter op je kinderen te letten bij treinen
Oh Australie... wat een stomme stomme kakdoos is dat wijf zegquote:
Aw.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahahaMi gudu, di mi si yu a mi lobi yu. Ofzo. :$$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw.Dat ze van je houdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Sexxiii zo met je shirt open.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Veer heeft in mijn fotoboek gelurkt ;s Krijg ik straks weer een jaloerse Modus.
No problem varsi vertaler in spe voor uw gemak.quote:
Farsi*quote:Op donderdag 18 december 2014 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
No problem varsi vertaler in spe voor uw gemak.
ingelogd*quote:Op donderdag 18 december 2014 13:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha, was Modus ingelogt op jouw account?
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw.Toen ik je zag, hield ik al van je. :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was geen Farsi.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
No problem varsi vertaler in spe voor uw gemak.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |