Doormidden snijden en dan met een lepel uitlepelen :squote:Op donderdag 18 december 2014 10:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe. De. Fuck. Eet jij je kiwi dan?!
Noem je me nou een hond :squote:Op donderdag 18 december 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
Vind deze wel bij je passen chlo
[ afbeelding ]
Oh. Ik zag even voor me dat je gewoon die kiwi vastpakt en een hap neemt, met schil en al.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doormidden snijden en dan met een lepel uitlepelen :s
waarom doen mensen dat?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Ik zag even voor me dat je gewoon die kiwi vastpakt en een hap neemt, met schil en al.
Ben geen Chaiquote:Op donderdag 18 december 2014 10:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Ik zag even voor me dat je gewoon die kiwi vastpakt en een hap neemt, met schil en al.
Wou net zeggen, met regelmaat dat je hier meldt dat je nog in bed ligt met hongerquote:Op donderdag 18 december 2014 10:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Noem je me nou een hond :s
Wel true overigens. Gewoon liggend eten en daarna langzaam in een foodcoma belanden.
loebas hufter patjepeeer smeerkous jodokusquote:
Wow.quote:
Ja vaak 's avonds als ik dan in bed lig. Dan zit ik beetje op m'n telefoon dingen te bekijken en dan zie je weer iets over eten voorbijkomen en dan aaarrhhggshshsiifjedbhzjd zin in.quote:[..]
Wou net zeggen, met regelmaat dat je hier meldt dat je nog in bed ligt met honger
Serieus dat is echt zo fout om dat te doenquote:Op donderdag 18 december 2014 11:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow.
[..]
Ja vaak 's avonds als ik dan in bed lig. Dan zit ik beetje op m'n telefoon dingen te bekijken en dan zie je weer iets over eten voorbijkomen en dan aaarrhhggshshsiifjedbhzjd zin in.![]()
Zo eet ik hem ook hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij dat laatst zei dat je ze met schil op atquote:
Ik heb vaak als ik halverwege de nacht wakker word ontzettende honger.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus dat is echt zo fout om dat te doenmerk ik zelf ook... net helemaal klaar om te slapen en dan zie je zo iets... gelijk maag rommelingen. En dan hup weer naar beneden
Peren en appels ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij dat laatst zei dat je ze met schil op at
Ja, dat heb ik gelukkig ook. Kan dan zo weer in slaap vallenquote:Op donderdag 18 december 2014 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb vaak als ik halverwege de nacht wakker word ontzettende honger.Gelukkig ben ik dan zo slaperig dat ik snel genoeg weer in slaap val. Anders zou ik wakker blijven van de intense honger.
Freakquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Erg is dat eh.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus dat is echt zo fout om dat te doenmerk ik zelf ook... net helemaal klaar om te slapen en dan zie je zo iets... gelijk maag rommelingen. En dan hup weer naar beneden
Maar srs, als ik echt klaarwakker zou zijn door slaapproblemen dan zou ik me helemaal volvreten. Fatty a la Braddie binnen no time.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelukkig ook. Kan dan zo weer in slaap vallen
Same hierquote:Op donderdag 18 december 2014 11:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Erg is dat eh.Ik ben gelukkig wel altijd te lui om dan weer uit bed te gaan.
Nicequote:
Hahahaquote:Op donderdag 18 december 2014 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar srs, als ik echt klaarwakker zou zijn door slaapproblemen dan zou ik me helemaal volvreten. Fatty a la Braddie binnen no time.
's Ochtends is de echte vraatzucht gelukkig weer verdwenen.
Dat vind ik ook echt raarquote:Op donderdag 18 december 2014 11:14 schreef Chloroform het volgende:
Appels en peren ga je toch ook niet eerst schillen.Vind het wel hatelijk als mensen het klokhuis ook opeten. Wat is er mis met je als je dat doet.
Is dit na een jaar nog steeds niet uitgemolken.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahajij hebt ook veel energie nodig met al die stuiptrekkingen natuurlijk
;p
Gvdquote:Op donderdag 18 december 2014 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahajij hebt ook veel energie nodig met al die stuiptrekkingen natuurlijk
;p
uwe moekequote:Op donderdag 18 december 2014 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
loebas hufter patjepeeer smeerkous jodokus
| Forum Opties | |
|---|---|