Uhm, ik graaf me in met drank en voedsel en zo breng ik die dagen doorquote:Op donderdag 18 december 2014 14:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor ik het vergeet, alvast HEEEEEEEEEEELE FIJNE DAGEN HE!!!!1111
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, ik graaf me in met drank en voedsel en zo breng ik die dagen door
Oh wacht.. Sociaal doen
Het zijn Sprintersquote:
Hebben.quote:
Nou ..quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:59 schreef Modus het volgende:
Hey Nootmans
LIF / Sneakers enzo #226 Pussy and religion that’s all I need
Boemlauwe fitdope
ik wil best komende kerstvakantie samen liftenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou samen liften dan?
Tweedehands ondergoedquote:Op donderdag 18 december 2014 17:33 schreef Gridlok het volgende:
Zijn er mensen die hun 2dehands schoenen verkopen? En dus ook mensen die 2dehands schoenen kopen? kk smerig.
Ben jij niet vies van he, met je asperge onderbroeken.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tweedehands ondergoed
Van die ondergoed -sniffers
Sowieso, en gewoon dingen van de markt, niks 30 euro bjorn faggotry dingen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niet je boxers dragen tot ze gaten krijgen of de kleur er totaal uitgewassen is en ze vaal zijn.
Vies.quote:
Boxers van de Albert Cuypmarkt of eldersquote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, en gewoon dingen van de markt, niks 30 euro bjorn faggotry dingen.
sowieso dat hij de hasj mee bracht voor kinneke jeebus.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
I whistled for a camel and when it came near, it's saddle said "Shalom" and it had myrrh on its ear.
> If anything I could say that this camel was rare, but thought "Nah forget it, yo homes, to Israel!"
>> I pulled up to the manger bout 7 or 8 and yelled to the camel "yo homes here's our saviour" I looked at the king to be, he was finally here
>>> To sit on his throne, and turn water into beer.Imgur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |