Ik heb nog een volle emmerquote:Op woensdag 17 december 2014 09:28 schreef Champy het volgende:
Gelukkig is mijn B&F pot bijna leeg, ga lekker bij XXL bestellen volgende keer
!
inb4 Ang3l 'ik ga gelijk bestellen'quote:Op woensdag 17 december 2014 09:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Conclusie: je word in je kont geneukt bij b&f
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:56 schreef fathank het volgende:
[..]
inb4 Ang3l 'ik ga gelijk bestellen'
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:56 schreef fathank het volgende:
[..]
inb4 Ang3l 'ik ga gelijk bestellen'
Ja, ik keek maar naar 2 foto's, wtf.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:04 schreef fathank het volgende:
echt superinteressant een meisje met 60 kg deadlift en foto's van eten op dr instagram
I wonder.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Sap is gewoon een lieve jongeh!
quote:tja, dat zou ik niet kunnen zeggen... Ik squat nu 2,5 jaar en zit daarmee al een half jaar op 45 kilo, wat dus echt niks is. Denk dat het vooral door een verkeerde form en onregelmatig trainen/squatten komt
pics.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:06 schreef IrCute het volgende:
''Ik lift al 2 jaar'' Mijn armen waren na 2 weken al groter
Samenvatting: Er zit 20% minder eiwit in hun whey dan ze claimen volgens nu 2 onafhankelijke labtestsquote:
Eiwitgehalte ligt 20% lager dan geclaimd en wordt gemaskerd door het toevoegen van (weet niet meer zo) om zo een stikstoftest te neppen. Massaspectrometing toont echter aan dat je geflest wordt.quote:
Bron van de rel? had de resultaten ergens gezien maar niet de reactie van B&Fquote:Op woensdag 17 december 2014 10:11 schreef Champy het volgende:
[..]
Samenvatting: Er zit 20% minder eiwit in hun whey dan ze claimen
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:12 schreef IrCute het volgende:
[..]
Bron van de rel? had de resultaten ergens gezien maar niet de reactie van B&F
Dit is van de laatste testquote:
Wow, direct volgen enzoquote:Op woensdag 17 december 2014 10:02 schreef IrCute het volgende:
http://instagram.com/thatgirlwholifts/
Meisjuh gevonden voor jullie
Ik ga ook ook instasletje worden!quote:Op woensdag 17 december 2014 10:04 schreef fathank het volgende:
echt superinteressant een meisje met 60 kg deadlift en foto's van eten op dr instagram
Zou ik ooit liegen?quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:22 schreef IrCute het volgende:
I really gave my all and broke 3 PR's! ✨ 12 kg dumbbell bench press, 30 kg hang clean and 18 kg OHP
Wauwquote:Op woensdag 17 december 2014 10:13 schreef Champy het volgende:
[..]
[..]
Dit is van de laatste test
http://forum.dutchbodybui(...)odyenfitshop-378064/
Not gonna make itquote:Op woensdag 17 december 2014 10:22 schreef IrCute het volgende:
I really gave my all and broke 3 PR's! ✨ 12 kg dumbbell bench press, 30 kg hang clean and 18 kg OHP
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is het verschil, op de marketing na?
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:48 schreef 16meter het volgende:
de labeltjes op de potten van optimum nutrition glimmen meer en zijn voorzien van de tekst 'golden standard'
ze hebben grote stands op bodybuilding beurzen en delen daar sampletjes uit
in flex magazine en muscle & fitness staan regelmatig pagina grote advertenties van het merk
je ziet het al, veel beter dus!!!! echt een A-merk
quote:We hebben het logischerwijs zelf ook gelezen. Onze reactie is hetzelfde als die van jullie. Naar het zich laat aanzien hebben ze om het smaakaroma beter te krijgen inderdaad de aminozuren Glycine en Alanine toegevoegd. Ook al zijn het aminozuren hierdoor wordt het eiwitgehalte heel simpel wel lager als wat je mag verwachten! Dit hebben ze nooit bij ons gemeld. Over onze reactie naar onze leverancier kan ik niet teveel in detail treden helaas. Wat ik kan aangeven is dat we per direct maatregelen genomen hebben. Dit zal niet meer voorkomen.
We hebben niet voor niets 15 jaar keihard gevochten om een mooi bedrijf op de bouwen. We moeten en willen hiervan leren. We gaan er alles aan doen om het vertrouwen van de consument in ons te herstellen. Alle smaken (de hele voorraad) hebben we direct terug gestuurd. Hangende ons eigen onderzoek hebben we nu alleen 4 smaken beschikbaar die net zijn geproduceerd. Morgen en overmorgen volgen er dagelijks weer 4-6 smaken.
Lol, hun primaire reactie is zeker weggepoetindquote:
Heel dat topic waar ze uit hun slof schoten is weg volgens mijquote:Op woensdag 17 december 2014 10:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol, hun primaire reactie is zeker weggepoetind
"Kan niet, dit is smaad, laster inkomstenderving zal op jou verhaald worden je hoort van onze advocaten" etcetcetcquote:Op woensdag 17 december 2014 11:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Heel dat topic waar ze uit hun slof schoten is weg volgens mij
Ruzie over potjes, poeders en smaakjes.quote:
Tis champy z'n nieuwe foklover!quote:Op woensdag 17 december 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Jezus wat een voorhoofd op die gymchick!
Wat een fucking pussy man. Dat ben jij toch niet Antoine??quote:Op woensdag 17 december 2014 09:28 schreef Champy het volgende:
Gelukkig is mijn B&F pot bijna leeg, ga lekker bij XXL bestellen volgende keer
!
Nee speel geen hockeyquote:Op woensdag 17 december 2014 12:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat een fucking pussy man. Dat ben jij toch niet Antoine??![]()
watquote:Op woensdag 17 december 2014 12:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Tis champy z'n nieuwe foklover!
Sappie, moet ik ook aan de whey?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:23 schreef Sapstengel het volgende:
Zal wel die nieuwe batch zijn ook. Ik had laatst white chocolate whey besteld maar deze is echt vaag. Schuimt nauwelijks, bijna geen smaak en blijven bijna altijd wel klontjes in zitten. Je merkt echt dat het poverty whey is.
Die paar gram eiwit boeit me niet zoveel, 20% op een shake is misschien 6 gram. Maar het is meer hun reactie en hoe ze waarschijnlijk steeds goedkoper ingekochte whey verkopen voor dezelfde prijs waardoor ik hierna ergens anderd ga bestellen.
En lol IrCute, twee keer quote van mijen dat instagrammeisje heeft al een vriend zie ik.
quote:
Ik hoorde meerdere users zeggen dat ze in de kont zijn geneukt door Body en Fitshop, dus als dat je iets lijkt..quote:
Nou...quote:Op woensdag 17 december 2014 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik hoorde meerdere users zeggen dat ze in de kont zijn geneukt door Body en Fitshop, dus als dat je iets lijkt..
Wel een ander eiwitgehalte dan wat je gewend bentquote:
Minder pijnlijk in je oog misschienquote:Op woensdag 17 december 2014 12:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wel een ander eiwitgehalte dan wat je gewend bent
Klopt ja de zogenaamde "shakies". Helpt wel mits je te weinig eiwit binnenkrijgt, maar spontaan groeien ga je er niet van. Neem het zelf gewoon met een halve liter melk eigenlijk puur voor de calorieën of makkelijke voeding, is wel fijn om even zo'n shake te nemen voordat ik naar bed ga oid.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Maar dat whey is eiwitspul toch? (Nee je hoeft de open deur niet in te trappen)
Ik zie daar bij TM echt veel met hun bidonnetje schudden, zal dat dus wel zijn.
Werkt/helpt dat nou echt? Lijkt me zo'n onzin......
In Heerenveen?quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Minder pijnlijk in je oog misschien
quote:
Die heb ik nog niet gezien (maar ook niet op gezocht). Ze heeft wel een mooi gezicht IMHO.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft wel goede tieten toch
Inb4 Snakelady "waarom kom ik mn naam tegen in dit topic"
Als ik jouw naam tegenkom kijk ik meestal even wat je gepost hebtquote:Op woensdag 17 december 2014 13:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Toch interessant dat sommige mensen kennelijk de tijd hebben om niet alleen dit topic bij te houden maar zelfs het complete postgedrag van alle users hier te monitoren.
Ik kan me niet voorstellen dat dat erg interessant is...quote:Op woensdag 17 december 2014 13:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als ik jouw naam tegenkom kijk ik meestal even wat je gepost hebt
Haha, blijkbaar trainde ze laatst in mijn gym.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:02 schreef IrCute het volgende:
http://instagram.com/thatgirlwholifts/
Meisjuh gevonden voor jullie
But does he even lift? nohaterquote:
#fitcouple #swolemate #fitfam #fitfamnl #dutchfitness #lifting #girlswholift #femalefitness #shesquatsbro #girlswithmuscle #ruaware #iifymnl #bodybuilding #trainhard #netherlands #flexibledieting #iifymgirls #iifym #aware #misc #bodyenfit #eattogrow #fitspo #strongnotskinny #progress #motivation #dedication #followforfitness #squats
Bring it, bitch!quote:Op woensdag 17 december 2014 12:44 schreef Weissman het volgende:
hey angel jij mag wel aan m'n bidon schuddensnap je
niet echt bidon maar iets anders
Altijd groter dan ik natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2014 12:42 schreef Klokov het volgende:
Hoe groot zijn die mensen die met hun bidon lopen te schudden?
staat expres naar achter om het te laten lijken alsof ze kont heeftquote:Op woensdag 17 december 2014 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
But does he even lift? nohater
En haha #aware en #misc ze is miscer dus?
Zou haar wel raken, lijkt alleen wel 12.
Ja echt hequote:Op woensdag 17 december 2014 13:38 schreef Beach het volgende:
[..]
staat expres naar achter om het te laten lijken alsof ze kont heeft
dat dus. Dat is geen kont, dat zijn 2 vleeshakenquote:Op woensdag 17 december 2014 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja echt hewel goed afgekeken van alle andere Instagram fitgirls.
Denk dat als ze normaal staat ze de kont heeft van een 8-jarig jongetje
Ja precies, enorme holle rug posequote:Op woensdag 17 december 2014 13:38 schreef Beach het volgende:
[..]
staat expres naar achter om het te laten lijken alsof ze kont heeft
Kleine perky tietjesquote:Op woensdag 17 december 2014 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
But does he even lift? nohater
En haha #aware en #misc ze is miscer dus?
Zou haar wel raken, lijkt alleen wel 12.
Wow wow..quote:
Okay op zijn eigen foto's is duidelijk te zien dat hij lift. En idd, ze is iig bezig ipv elke dag peukjes te roken en met vriendinnen aan de prosecco te zitten.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel een beetje veel hashtags, maar ach, ik kan wel waarderen dat ze lift. Haar vriendje doet mij wel erg veel aan Panzermaus denken; http://instagram.com/insulinjunk/
#rip #panzermaus #lostgains #bringbackthemilk #rippetoe #hipdraaahve #milksquirtingnipples #okcupid #thepanzermausreturnspart8
6 of zo. Soms 7. Ligt er aan in welke bui ik ben en met wie ik ben.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wow wow..
Ang3l hoe zou je jezelf becijferen..
Manly gay 2..3..4..5..6..7..8..9..Girly gay
Je snapt wat ik bedoel
Ja dat eerste mis ik aan mijn ex. Die was supercar monteur. Nou moet ik gvd alles zelf snappen! Gaat niet lukkenquote:Op woensdag 17 december 2014 14:05 schreef Beach het volgende:
1 is hij sleutelt aan zn auto 10 is hij loopt met een roze handtas de H&M binnen?
wat heeft ie gedaanquote:Op woensdag 17 december 2014 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat eerste mis ik aan mijn ex. Die was supercar monteur. Nou moet ik gvd alles zelf snappen! Gaat niet lukkenKijk, de ICT kennis van de ex ervoor kan ik nog gewoon inroepen
De monteur/coureur mag echter onder z'n eigen krikje komen.
De lafbek dacht dat het (voor hem) een goed plan was om mij op de 3e dag van mijn Australie-reis op te bellen en via de telefoon te melden dat ie een ander had en dat t voorbij was tussen ons. Zit je dan aan de andere kant van de wereld, met nog een maand te gaan.quote:
Die foto'squote:Op woensdag 17 december 2014 14:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel een beetje veel hashtags, maar ach, ik kan wel waarderen dat ze lift. Haar vriendje doet mij wel erg veel aan Panzermaus denken; http://instagram.com/insulinjunk/
#rip #panzermaus #lostgains #bringbackthemilk #rippetoe #hipdraaahve #milksquirtingnipples #okcupid #thepanzermausreturnspart8
Wel toegang tot insuline zonder gezeik. Let them gains come. En daardoor niet bang voor de spuit. Altijd handig.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ajjj.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De lafbek dacht dat het (voor hem) een goed plan was om mij op de 3e dag van mijn Australie-reis op te bellen en via de telefoon te melden dat ie een ander had en dat t voorbij was tussen ons. Zit je dan aan de andere kant van de wereld, met nog een maand te gaan.
"Ik kon t echt niet langer voor me houden en vond dat ik eerlijk moest zijn".
En nu ga ik keihard trainen en kan ik m op z'n bek slaanquote:
Leuk hipster filtertje er over ookquote:Op woensdag 17 december 2014 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die maaltijden en die foto's zijn wel echt gay ja, net een wijf
Van engel naar hercules.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nu ga ik keihard trainen en kan ik m op z'n bek slaan
Of ik trommel jullie allemaal op om het werk voor me te doen. Is wel snellerquote:Op woensdag 17 december 2014 14:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Van engel naar hercules.
Begin een youtube kanaal srs. En dat het allemaal eindigt met de fight met je ex.
Lijkt net of haar benen verkeerdom zittenquote:
Whahahaquote:Op woensdag 17 december 2014 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt net of haar benen verkeerdom zitten
je vergat de hey sapstengel hey deuce hey montellyquote:
wel beetje gay om lekker maandje naar australië te gaan zonder je baequote:Op woensdag 17 december 2014 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De lafbek dacht dat het (voor hem) een goed plan was om mij op de 3e dag van mijn Australie-reis op te bellen en via de telefoon te melden dat ie een ander had en dat t voorbij was tussen ons. Zit je dan aan de andere kant van de wereld, met nog een maand te gaan.
"Ik kon t echt niet langer voor me houden en vond dat ik eerlijk moest zijn".
#trainforNKAuschwitzlookalikesquote:Op woensdag 17 december 2014 14:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:
Reis was al lang geboekt voor ik hem leerde kennenquote:Op woensdag 17 december 2014 14:51 schreef seto het volgende:
[..]
wel beetje gay om lekker maandje naar australië te gaan zonder je bae
natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2014 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Reis was al lang geboekt voor ik hem leerde kennen
En sowieso, moet je alles met je "bae" doen?
Ze probeert tenminste wel..quote:Op woensdag 17 december 2014 10:06 schreef fathank het volgende:
en een 45 kg squat. die ze met moeite boven krijgt.
gras zien groeien is nog spannender.
betekent nog niet dat het boeiend is om naar te kijken laat staan dat ik instagram aan ga maken om haar te followenquote:Op woensdag 17 december 2014 15:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze probeert tenminste wel..
#waaromniet? #genieten #musclescience #progym #lift #livelifequote:Op woensdag 17 december 2014 15:20 schreef fathank het volgende:
[..]
betekent nog niet dat het boeiend is om naar te kijken laat staan dat ik instagram aan ga maken om haar te followen
Mn vriendin zit nu ook al 3 weken op de bank door te zwaar deadliften (volgensmij), heb dr misschien iets te snel 60KG DL laten doen (2e keer dat ze lift)quote:Op woensdag 17 december 2014 15:20 schreef fathank het volgende:
[..]
betekent nog niet dat het boeiend is om naar te kijken laat staan dat ik instagram aan ga maken om haar te followen
dit mokkel lift al 2 jaar en squat 45 kg......quote:Op woensdag 17 december 2014 15:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mn vriendin zit nu ook al 3 weken op de bank door te zwaar deadliften (volgensmij), heb dr misschien iets te snel 60KG DL laten doen (2e keer dat ze lift)
Ik ken gozers die liften 2 jaar en raken ook pas net de 60KGquote:Op woensdag 17 december 2014 15:24 schreef fathank het volgende:
[..]
dit mokkel lift al 2 jaar en squat 45 kg......
Lekker vriendje ben je..... haar een beetje de vernieling in helpenquote:Op woensdag 17 december 2014 15:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mn vriendin zit nu ook al 3 weken op de bank door te zwaar deadliften (volgensmij), heb dr misschien iets te snel 60KG DL laten doen (2e keer dat ze lift)
Ja hallo, was ook niet de bedoeling. DL op 50KG ging helemaal prima, form was bij elke rep goed alleen bij die 60KG was de form 1x belabberdquote:Op woensdag 17 december 2014 15:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Lekker vriendje ben je..... haar een beetje de vernieling in helpen
Je hebt haar toch wel een belt laten omdoen he??quote:Op woensdag 17 december 2014 15:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja hallo, was ook niet de bedoeling. DL op 50KG ging helemaal prima, form was bij elke rep goed alleen bij die 60KG was de form 1x belabberd
Waarom iemand die nooit lift in 1x naar 60kg deadlift laten gaan? Misschien moet je haar de volgende keer 100kg laten benchen. Arm meisje, heeft een beul als vriend.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja hallo, was ook niet de bedoeling. DL op 50KG ging helemaal prima, form was bij elke rep goed alleen bij die 60KG was de form 1x belabberd
Omdat we de vorige keer ook al hadden gedeadlift en form was gewoon zeer goed voor een beginner, 50KG ging haar hartstikke makkelijk af dus waarom geen 60 laten proberen voor een paar reps.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Waarom iemand die nooit lift in 1x naar 60kg deadlift laten gaan? Misschien moet je haar de volgende keer 100kg laten benchen.
En dan zeiken over mijn 32-urige werkweekquote:Op woensdag 17 december 2014 13:06 schreef Klokov het volgende:
Bovendien heb ik min of meer al vakantie nu
Ja, he?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
Die naakte tiener in een kano was best interessant anders
Hoe heb jij dat begrepen?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:15 schreef Weissman het volgende:
snakey lady heeft wel grote tieten heb ik begrepen
Was niet bijzonder serieus. Iedereen moet doen waar die zin in heeft binnen bepaalde kaders.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En dan zeiken over mijn 32-urige werkweek
Hij heeft ze even begrepen.quote:
Fixed (ws.)quote:
Het is niet heel goed geluktquote:Op woensdag 17 december 2014 15:32 schreef Questular het volgende:
http://www.show.nl/fotos/(...)ardashian-te-lijken/
Wat de neuk.....
Oud <> blind.quote:
kan jij hem niet even laten verdwijnen? jij hebt toch license to killquote:Op woensdag 17 december 2014 15:32 schreef Questular het volgende:
Wat de neuk.....
Precies ja. Ziet eruit alsof ze net een maandje bezig is.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:04 schreef IrCute het volgende:
Jezus ik kijk even verder en DOES SHE EVEN LIFT
Jesus fucking Christ, wat een clownquote:Op woensdag 17 december 2014 15:32 schreef Questular het volgende:
Wat de neuk.....
alsof de zorgkosten al niet de pan uitrijzenquote:Op woensdag 17 december 2014 15:41 schreef Questular het volgende:
http://www.rijksoverheid.(...)-en-dwang-in-de-zorg dit lijkt me beter
Man man man man wat een beest zeg. Zit zeker aan de annerboole.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die armen lijken wel synthol-werk.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kk.
Ze ziet er tenminste wel uit alsof ze lift.
we kunnen niet allemaal een 30 inch pener hebbenquote:Op woensdag 17 december 2014 15:53 schreef Deuce92 het volgende:
Man man man man wat een beest zeg. Zit zeker aan de annerboole.
je moet preworkout_consultant followen op insta. Houd het alleen niet zo up-to-date meer de laatste tijdquote:Op woensdag 17 december 2014 15:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Arm tegen je zij drukken lijken je biceps groter.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Man man man man wat een beest zeg. Zit zeker aan de annerboole.
[ afbeelding ]
Echt ziek word ik daarvan.
quote:Op woensdag 17 december 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Jezus wat een voorhoofd op die gymchick!
Op zich wel redelijk jaquote:Op woensdag 17 december 2014 16:44 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]Nee jij ziet er lekker uit..
#moetenwenietwillenquote:Op woensdag 17 december 2014 16:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal een 30 inch pener hebben
Op de G.R.S. <-----> clumsy_clown schaal zitten deze toch duidelijk dichter bij c_c.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Arm tegen je zij drukken lijken je biceps groter.
Dat is net als chicks die zo'n arm squeeze doen om hun tieten groter te laten lijken
[ afbeelding ]
Opzich wel jaquote:Op woensdag 17 december 2014 16:44 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]Nee jij ziet er lekker uit..
Goede burn naar b&fquote:Op woensdag 17 december 2014 17:12 schreef Eleiko het volgende:
20% korting bij XXL met code DBB20![]()
http://forum.dutchbodybui(...)r-vertrouwen-378155/
Ze hebben het er ook wel zelf naar gemaakt...quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:34 schreef RaymondK het volgende:
LOL
Allemaal sensatie voor bijna niks dit whey rage.
Ik blijf lekker mn whey bij b&f halen. Zeker weten dat na deze internetbash de whey perfc.daar nu heus wel is zoals op het eticket.
In tegen stelling tot menig andere producent waarsch.
ben jij dat op die forumquote:TheRay
playerquote:Op woensdag 17 december 2014 17:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Kon t niet laten een reactie bij dat grietje te zetten
Een goed kwaliteitsborgingssysteem heb je niet in een week opgezet. Dus wie weet wat er nog meer boven tafel komt. Er zijn ook onderzoeken waaruit blijkt dat in sommige wheys veel te veel cadnium zit, bv.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:34 schreef RaymondK het volgende:
LOL
Allemaal sensatie voor bijna niks dit whey rage.
Ik blijf lekker mn whey bij b&f halen. Zeker weten dat na deze internetbash de whey perfc.daar nu heus wel is zoals op het eticket.
In tegen stelling tot menig andere producent waarsch.
Dat kwaliteitborgsysteem heeft xxl ook nietquote:Op woensdag 17 december 2014 18:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een goed kwaliteitsborgingssysteem heb je niet in een week opgezet. Dus wie weet wat er nog meer boven tafel komt. Er zijn ook onderzoeken waaruit blijkt dat in sommige wheys veel te veel cadnium zit, bv.
Smaken verschillen. Einde bullshit? Danku!quote:Op woensdag 17 december 2014 16:49 schreef seto het volgende:
ang3l ziet er zeker wel beter uit dan rozekwarts
no homo
Hij claimt van welquote:Op woensdag 17 december 2014 18:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat kwaliteitborgsysteem heeft xxl ook niet
Niet 1 dozenschuiver heeft die
Okay nu even serieus dan.. op sommige foto's lijk je net een roodharige Chantal Janzen.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:14 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Einde bullshit? Danku!
Yeah right lolquote:
XXL test zijn producten altijd al regelmatig. Plus waren zij een van de eersten die voldeden aan de Europese norm om alle grondstoffen te registreren.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat kwaliteitborgsysteem heeft xxl ook niet
Niet 1 dozenschuiver heeft die
Word jij gesponsord door B&F ofzo, dat je zo negatief praat over XXLquote:Op woensdag 17 december 2014 18:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Yeah right lol
Die tent laat echt niet van alles wat ze hebben elke zoveel batches een compleet profiel maken in eoa lab
Niet te betalen
Lol had niet verwacht dat jij een beta white knight zou zijn sapquote:Op woensdag 17 december 2014 18:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay nu even serieus dan.. op sommige foto's lijk je net een roodharige Chantal Janzen.
Ray is wel een grootgebruiker wsquote:Op woensdag 17 december 2014 18:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Word jij gesponsord door B&F ofzo, dat je zo negatief praat over XXL
Nee, ik praat niet specifiek negatief over xxlquote:Op woensdag 17 december 2014 18:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Hey ik heb nergens gezegd dat ik Chantal Janzen aantrekkelijk vind.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lol had niet verwacht dat jij een beta white knight zou zijn sap
Zeggen ze. Of staan die zgn testen ergens online?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
XXL test zijn producten altijd al regelmatig. Plus waren zij een van de eersten die voldeden aan de Europese norm om alle grondstoffen te registreren.
wel; van die lkkre zaadvragende ogenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey ik heb nergens gezegd dat ik Chantal Janzen aantrekkelijk vind.
Al hoewel ik het enigsinds vreemd vind om je klanten bij elke bestelling weer stickers in de doos mee te sturen van je eigen tent, en folders van zwaar doorgejuicde figuren. Imhoquote:Op woensdag 17 december 2014 18:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Meh beetje standaard zou opzich wel raken maar het is niet dat ik denk boh gekquote:Op woensdag 17 december 2014 18:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wel; van die lkkre zaadvragende ogen
Je verkoopt emotie, een droom waarin de klant zich kan vinden.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Al hoewel ik het enigsinds vreemd vind om je klanten bij elke bestelling stickers in de doos mee te sturen van je eigen tent, en folders van zwaar doorgejuicde figuren. Imho
Ik weet niet of het hele klantenbestand van ze op dergelijke foldertjes van ze zit te wachten, maar oke doet er niet toe.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je verkoopt emotie, een droom waarin de klant zich kan vinden.
"Als ik maar bij X bestel dan kom ik er net zo uit te zien als die mensen die blijkbaar ook bij X bestelden en zowaar halfgoden werden"
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik weet niet of het hele klantenbestand van ze op dergelijke foldertjes van ze zit te wachten, maar oke.
Ik zou dan die zgn. Testen wel eens willen zien van XXL.
Als ze een waterdicht systeem hebben hebben ze vast wel van elke verkochte batch van elk producten een test in de archieven
Het ging er bij mij niet eens zozeer in of het percentage klopte of niet, dat kan een foutje of een slechte batch zijn of weet ik het. Maar de reactie van B&F was zo triest en van zulk laag niveau, kinderachtig gewoon. Zo kun je imho niet reageren als professioneel bedrijf, en dan de topics op DBB verwijderenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik weet niet of het hele klantenbestand van ze op dergelijke foldertjes van ze zit te wachten, maar oke.
Ik zou dan die zgn. testen wel eens willen zien van XXL.
Als ze een waterdicht systeem hebben hebben ze vast wel van elke verkochte batch van elk product een test in de archieven
Truequote:Op woensdag 17 december 2014 18:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het ging er bij mij niet eens zozeer in of het percentage klopte of niet, dat kan een foutje of een slechte batch zijn of weet ik het. Maar de reactie van B&F was zo triest en van zulk laag niveau, kinderachtig gewoon. Zo kun je imho niet reageren als professioneel bedrijf, en dan de topics op DBB verwijderen
Aangezien de onafhankelijke testen de claims van XXL ondersteunen qua eiwitpercentage en hoeveelheden aminozuren zou je 2 conclusies kunnen trekken: of hij heeft geluk met een goede leverancier die zich netjes aan de bestelling houdt of hij controleert zijn producten wel degelijkquote:Op woensdag 17 december 2014 18:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik weet niet of het hele klantenbestand van ze op dergelijke foldertjes van ze zit te wachten, maar oke doet er niet toe.
Ik zou dan die zgn. testen wel eens willen zien van XXL.
Als ze een waterdicht systeem hebben hebben ze vast wel van elke verkochte batch van elk product een test in de archieven
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is dus ook wat ik vind. Die paar gram eiwit maken me geen zak uit, alsof je daar iets van merkteen afwijking van 20% okay, je gooit een schepje in je shake dus dat is maximaal 6 gram eiwit wat je mist. Ik ejaculeer alleen al het dubbele (nohomo).
Het is idd gewoon die reactie. Kom dan met iets als "oh ja wat erg en we gaan het tot de bodem uitzoeken, leverancier is benaderd" mooi PR-verhaaltje. Maar niet met een of andere jankreactie over advocaten en smaad en schade aan een prachtig bedrijf. Iedereen kan een fout maken wees dan ook zo volwassen om dat toe te geven en in het vervolg te voorkomen.
Ik doe dezelfde routine op afstand met je mee. Begin je ook om 20:00 ray?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:53 schreef RaymondK het volgende:
Oke im off. Ff kanonball schouders pompen weer en yoga
Ze kunnen beter foto's van jou erin doen met grote dikke letters 100% natty.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Al hoewel ik het enigsinds vreemd vind om je klanten bij elke bestelling weer stickers in de doos mee te sturen van je eigen tent, en folders van zwaar doorgejuicde figuren. Imho
die gasten zouden ook fietsen kunnen verkopen, het maakt hun niks uit.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is dus ook wat ik vind. Die paar gram eiwit maken me geen zak uit, alsof je daar iets van merkteen afwijking van 20% okay, je gooit een schepje in je shake dus dat is maximaal 6 gram eiwit wat je mist. Ik ejaculeer alleen al het dubbele (nohomo).
Het is idd gewoon die reactie. Kom dan met iets als "oh ja wat erg en we gaan het tot de bodem uitzoeken, leverancier is benaderd" mooi PR-verhaaltje. Maar niet met een of andere jankreactie over advocaten en smaad en schade aan een prachtig bedrijf. Iedereen kan een fout maken wees dan ook zo volwassen om dat toe te geven en in het vervolg te voorkomen.
Haha echt hequote:Op woensdag 17 december 2014 19:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die gasten zouden ook fietsen kunnen verkopen, het maakt hun niks uit.
Heeft hij zijn wenkbrauwen bijgetekend met kak ofzo?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:30 schreef Montelly het volgende:
is deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag me af hoe hij met zon kop aan 125k komt...some people are just born in it.
denk makeup tattooquote:Op woensdag 17 december 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Heeft hij zijn wenkbrauwen bijgetekend met kak ofzo?
natalie is toch beterquote:Op woensdag 17 december 2014 21:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben geen pedo maar shit Angelina Jolie zag er goed uit toen ze 10 was
[ afbeelding ]
Zou 6 jaar wachten en daten/10
dreams are destroyedquote:Op woensdag 17 december 2014 21:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is opzich gelijkspel voor mij maar Angelina is meer soort van psycho dus die wint
dat vraag ik mij dus ook af...125k en dan zon kop.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe kun je 125k uitgeven en er dan zo misvormd uitzien? En belangrijker, hoe komen die mensen aan 125k?
ik snap er niks van...ik edit een stukje en alles is wegquote:
Alleen Kim is niet kaal.quote:
http://instagram.com/p/ut(...)ign=photo&modal=truequote:Op woensdag 17 december 2014 21:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen Kim is niet kaal.
Denk idd ook dat hij het krijgt, maarja wtf die ouders je laat je zoon toch niet als een gedrocht rondlopen.
zou wss wel doen maar angle suggereert BBWquote:Op woensdag 17 december 2014 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Fotoboek van Elvanera
wat zou je doen
Bijv.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze kunnen beter foto's van jou erin doen met grote dikke letters 100% natty.
Half 9 begonnen. Niks gebroken ook jij?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik doe dezelfde routine op afstand met je mee. Begin je ook om 20:00 ray?
Net een uitgemergelde jood die over de muur van Auschwitz probeert te klimmenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:09 schreef Klokov het volgende:
Get ripped or die mirrin'
[ afbeelding ]
Dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Net een uitgemergelde jood die over de muur van Auschwitz probeert te klimmen
Dit. Welke huis tuin en keuken chirurg is die idioot geweest joh.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe kun je 125k uitgeven en er dan zo misvormd uitzien? En belangrijker, hoe komen die mensen aan 125k?
Zou kunnen kwa hair style.quote:
Haha, heb het laatst ook gedaan. De routes met een 3 en 4 gingen nog wel. Daarna waren wandklimschoenen nodig. Anders was het onmogelijk voor een beginnende wandklimmer.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zou kunnen kwa hair style.
Zo een ventje van 40 kg is al boven voor jij en ik je been op het eerste blokje hebt weten te zetten
kijk wel uit dat je niet scheef groeit van die anabolenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:35 schreef RaymondK het volgende:
Oke, net shakie gedaan. Kop op de schep gedaan om 20% te compenseren
Maar maar ik dacht dat je gewoon nog natty was als je alleen shakes doet...quote:Op woensdag 17 december 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kijk wel uit dat je niet scheef groeit van die anabolen
kom langs bijlmer f4f dan pompen we een keer tegelijkquote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Maar maar ik dacht dat je gewoon nog natty was als je alleen shakes doet...![]()
![]()
Net ff met een gozer die alleen maar powerlift een schouder isolatiedag gedaan. Hahah. Hij kon niet meer![]()
Wel goed doorgebeten dat wel
stop met je iets aantrekken van voetbalquote:
Bijlmer? Is dat veilig verder? Straks vallen ze me aan :-)quote:Op woensdag 17 december 2014 22:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kom langs bijlmer f4f dan pompen we een keer tegelijk
ze vallen geen grizly beren aan daarquote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bijlmer? Is dat veilig verder? Straks vallen ze me aan :-)
Wij rennen horizontaal amper zo snelquote:Op woensdag 17 december 2014 22:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zou kunnen kwa hair style.
Zo een ventje van 40 kg is al boven voor jij en ik je been op het eerste blokje hebt weten te zetten
Inb4 Roidrage berichten in de krantquote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bijlmer? Is dat veilig verder? Straks vallen ze me aan :-)
Wtf man dat is echt ziekquote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wij rennen horizontaal amper zo snel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Niet mn handen op mn rug! Niet handen op mn rug zou ik schreeuwenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Inb4 Roidrage berichten in de krant
Bodybuilder stond stijf van de drugs toen hij Ahmed, Jusuf en Mohammed kapot kneep. Terwijl hij getasered werd door de politie schreeuwde hij nog: "Niemand komt aan mijn Puch!''
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Fuark!quote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wtf man dat is echt zieknet alsof het beeld gewoon is gedraaid en ze over de grond kruipen.
Commentaar gaat ook helemaal los
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef Montelly het volgende:
Hey C_C
dat you? (rechts)
http://www.dumpert.nl/med(...)_salade_mixxxer.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al kan ik die jaren 50 look wel pullen.
Ohja haha voor jou moeten ze 2 setjes aan elkaar makenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Niet mn handen op mn rug! Niet handen op mn rug zou ik schreeuwen
Eng man.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:46 schreef Sapstengel het volgende:
Zieke waist to hip ratio
[ afbeelding ]
net een real doll
[ afbeelding ]
Whahhahahahquote:Op donderdag 18 december 2014 00:58 schreef Deuce92 het volgende:
Toen ik op haar naam googlede kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt eng.
Hey weissmanquote:Op donderdag 18 december 2014 07:37 schreef Weissman het volgende:
haha nu raymond aan het uitslapen is ben ik de eerste deze ochtend
goeiensmorgens iedereen
hey ditohank
Ik deed net je foto liken.quote:Op donderdag 18 december 2014 07:37 schreef Weissman het volgende:
haha nu raymond aan het uitslapen is ben ik de eerste deze ochtend
goeiensmorgens iedereen
hey ditohank
Helemaal niks kunnen ze.quote:
"Uit 38 landen zijn hier meisjes geweest.."quote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef Montelly het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_man_bijt_hond_.html
SSSSSSSSHHHHHHHHHHHH.........
Hoe baas is dat, fuck zeg.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Niet mn handen op mn rug! Niet handen op mn rug zou ik schreeuwen
Lol ervaring mee? Sowieso iemand boeien met z'n handen voor z'n lichaamquote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ohja haha voor jou moeten ze 2 setjes aan elkaar maken![]()
Altijd je armen plat aanbieden(onderarmen paralel met de grond) , zo heb je later wat speelruimte om uit die krengen te komen. Door bijv. een frictiezaag van je schoenveter te maken tegen die tie-rips of wat gereedschap uit je schoenen te peuteren voor die ouderwetse ijzeren.
Hahaquote:Op donderdag 18 december 2014 08:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Helemaal niks kunnen ze.
[..]
"Uit 38 landen zijn hier meisjes geweest.."
Zal een godsvermogen gekost hebben.
[..]
Hoe baas is dat, fuck zeg.
[..]
Beetje zoals deze. "Auw jullie doen mij pijn!!" etcetc.
[..]
Lol ervaring mee? Sowieso iemand boeien met z'n handen voor z'n lichaam![]()
Heey weisneus
Vrij kansloze missie imho, zeker als je op je rug geboeid bent. Het is niet zo dat ze je dan 10 minuten ergens in een hoekje alleen laten waar je rustig je gang kunt gaan. Alleen maar een vergroot risico op meer klappenquote:Op donderdag 18 december 2014 08:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
HahaAchter je rug is wel een extra moeilijksheidsgraad er bij ja, ook niet onmogelijk. Ray zou er dan niet meer uitkomen haha.
Nog nooit gearresteerd gelukkig, maar wel van iemand geleerd hoe je er uit moet komen. Je weet maar nooit wanneer dat van pas komt.
Hahah. Opsluiten en over 3 weken eens bedenken wat te gaan doen met zo'n kansloze schreeuwertquote:Op donderdag 18 december 2014 08:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Helemaal niks kunnen ze.
[..]
"Uit 38 landen zijn hier meisjes geweest.."
Zal een godsvermogen gekost hebben.
[..]
Hoe baas is dat, fuck zeg.
[..]
Beetje zoals deze. "Auw jullie doen mij pijn!!" etcetc.
[..]
Lol ervaring mee? Sowieso iemand boeien met z'n handen voor z'n lichaam![]()
Heey weisneus
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef Montelly het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_man_bijt_hond_.html
SSSSSSSSHHHHHHHHHHHH.........
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:04 schreef Champy het volgende:
Lekker aan t benchen Montelly?
http://manbijthond.ncrv.n(...)-zijn-sekskamer-zien
F4F en dan in de Bijlmer: echt een fijne plek lijkt me dat.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kom langs bijlmer f4f dan pompen we een keer tegelijk
Het wordt gewoon zwart voor je ogen?quote:Op donderdag 18 december 2014 09:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
F4F en dan in de Bijlmer: echt een fijne plek lijkt me dat.
Maar wel fappen op trannys die net zo vaak onder het mes zijn geweestquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 09:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
F4F en dan in de Bijlmer: echt een fijne plek lijkt me dat.
quote:Body en Fitshop
1 min ·
Onze excuses.
Het blijkt dat onze Whey Perfection minder eiwit heeft bevat als wij en jij als consument had mogen verwachten.
Al hebben wij dit niet geweten, willen wij hier natuurlijk wel de volledige verantwoordelijkheid voor nemen. Wij hebben direct maatregelen genomen zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren!
Daarnaast hebben wij gelijk nieuwe producties laten draaien, vandaar dat er op dit moment minder smaken beschikbaar zijn dan je van ons gewend bent.
Om het ongemak te compenseren willen wij iedereen graag een korting van 25% op Whey Perfection aanbieden. Deze korting is dit hele jaar geldig.
Kortingscode: WHEYPERFECTION
Bijdehande stagiair die denkt, HA ben ik ze slim af, dom volk..quote:
Minder dan!!!!!quote:
"...minder eiwit heeft bevat als wij en jij als consument...": echtquote:
O dat is die real life Ken doll. Er is ook een Barbie variant. Maar die 2 hebben ruziequote:
Leidsche Rijn ligt bij Utrecht Champsquote:Op donderdag 18 december 2014 10:30 schreef Champy het volgende:
Hey Raymond
LIF / Sportcity Leidsche Rijn
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Leidsche Rijn ligt bij Utrecht Cor
Leidschendam bij Den Haag
Je bent denk met Leidschenveen in de war
Leidsche whatever.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Leidsche Rijn ligt bij Utrecht Champs
Leidschendam bij Den Haag
Je bent denk met Leidschenveen in de war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |