Op de G.R.S. <-----> clumsy_clown schaal zitten deze toch duidelijk dichter bij c_c.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Arm tegen je zij drukken lijken je biceps groter.
Dat is net als chicks die zo'n arm squeeze doen om hun tieten groter te laten lijken
[ afbeelding ]
Opzich wel jaquote:Op woensdag 17 december 2014 16:44 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]Nee jij ziet er lekker uit..
Goede burn naar b&fquote:Op woensdag 17 december 2014 17:12 schreef Eleiko het volgende:
20% korting bij XXL met code DBB20![]()
http://forum.dutchbodybui(...)r-vertrouwen-378155/
Ze hebben het er ook wel zelf naar gemaakt...quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:34 schreef RaymondK het volgende:
LOL
Allemaal sensatie voor bijna niks dit whey rage.
Ik blijf lekker mn whey bij b&f halen. Zeker weten dat na deze internetbash de whey perfc.daar nu heus wel is zoals op het eticket.
In tegen stelling tot menig andere producent waarsch.
ben jij dat op die forumquote:TheRay
playerquote:Op woensdag 17 december 2014 17:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Kon t niet laten een reactie bij dat grietje te zetten
Een goed kwaliteitsborgingssysteem heb je niet in een week opgezet. Dus wie weet wat er nog meer boven tafel komt. Er zijn ook onderzoeken waaruit blijkt dat in sommige wheys veel te veel cadnium zit, bv.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:34 schreef RaymondK het volgende:
LOL
Allemaal sensatie voor bijna niks dit whey rage.
Ik blijf lekker mn whey bij b&f halen. Zeker weten dat na deze internetbash de whey perfc.daar nu heus wel is zoals op het eticket.
In tegen stelling tot menig andere producent waarsch.
Dat kwaliteitborgsysteem heeft xxl ook nietquote:Op woensdag 17 december 2014 18:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een goed kwaliteitsborgingssysteem heb je niet in een week opgezet. Dus wie weet wat er nog meer boven tafel komt. Er zijn ook onderzoeken waaruit blijkt dat in sommige wheys veel te veel cadnium zit, bv.
Smaken verschillen. Einde bullshit? Danku!quote:Op woensdag 17 december 2014 16:49 schreef seto het volgende:
ang3l ziet er zeker wel beter uit dan rozekwarts
no homo
Hij claimt van welquote:Op woensdag 17 december 2014 18:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat kwaliteitborgsysteem heeft xxl ook niet
Niet 1 dozenschuiver heeft die
Okay nu even serieus dan.. op sommige foto's lijk je net een roodharige Chantal Janzen.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:14 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Einde bullshit? Danku!
Yeah right lolquote:
XXL test zijn producten altijd al regelmatig. Plus waren zij een van de eersten die voldeden aan de Europese norm om alle grondstoffen te registreren.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat kwaliteitborgsysteem heeft xxl ook niet
Niet 1 dozenschuiver heeft die
Word jij gesponsord door B&F ofzo, dat je zo negatief praat over XXLquote:Op woensdag 17 december 2014 18:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Yeah right lol
Die tent laat echt niet van alles wat ze hebben elke zoveel batches een compleet profiel maken in eoa lab
Niet te betalen
Lol had niet verwacht dat jij een beta white knight zou zijn sapquote:Op woensdag 17 december 2014 18:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay nu even serieus dan.. op sommige foto's lijk je net een roodharige Chantal Janzen.
Ray is wel een grootgebruiker wsquote:Op woensdag 17 december 2014 18:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Word jij gesponsord door B&F ofzo, dat je zo negatief praat over XXL
Nee, ik praat niet specifiek negatief over xxlquote:Op woensdag 17 december 2014 18:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Hey ik heb nergens gezegd dat ik Chantal Janzen aantrekkelijk vind.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lol had niet verwacht dat jij een beta white knight zou zijn sap
Zeggen ze. Of staan die zgn testen ergens online?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:24 schreef Eleiko het volgende:
[..]
XXL test zijn producten altijd al regelmatig. Plus waren zij een van de eersten die voldeden aan de Europese norm om alle grondstoffen te registreren.
wel; van die lkkre zaadvragende ogenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey ik heb nergens gezegd dat ik Chantal Janzen aantrekkelijk vind.
Al hoewel ik het enigsinds vreemd vind om je klanten bij elke bestelling weer stickers in de doos mee te sturen van je eigen tent, en folders van zwaar doorgejuicde figuren. Imhoquote:Op woensdag 17 december 2014 18:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Meh beetje standaard zou opzich wel raken maar het is niet dat ik denk boh gekquote:Op woensdag 17 december 2014 18:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
wel; van die lkkre zaadvragende ogen
Je verkoopt emotie, een droom waarin de klant zich kan vinden.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Al hoewel ik het enigsinds vreemd vind om je klanten bij elke bestelling stickers in de doos mee te sturen van je eigen tent, en folders van zwaar doorgejuicde figuren. Imho
Ik weet niet of het hele klantenbestand van ze op dergelijke foldertjes van ze zit te wachten, maar oke doet er niet toe.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je verkoopt emotie, een droom waarin de klant zich kan vinden.
"Als ik maar bij X bestel dan kom ik er net zo uit te zien als die mensen die blijkbaar ook bij X bestelden en zowaar halfgoden werden"
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik weet niet of het hele klantenbestand van ze op dergelijke foldertjes van ze zit te wachten, maar oke.
Ik zou dan die zgn. Testen wel eens willen zien van XXL.
Als ze een waterdicht systeem hebben hebben ze vast wel van elke verkochte batch van elk producten een test in de archieven
Het ging er bij mij niet eens zozeer in of het percentage klopte of niet, dat kan een foutje of een slechte batch zijn of weet ik het. Maar de reactie van B&F was zo triest en van zulk laag niveau, kinderachtig gewoon. Zo kun je imho niet reageren als professioneel bedrijf, en dan de topics op DBB verwijderenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik weet niet of het hele klantenbestand van ze op dergelijke foldertjes van ze zit te wachten, maar oke.
Ik zou dan die zgn. testen wel eens willen zien van XXL.
Als ze een waterdicht systeem hebben hebben ze vast wel van elke verkochte batch van elk product een test in de archieven
Truequote:Op woensdag 17 december 2014 18:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het ging er bij mij niet eens zozeer in of het percentage klopte of niet, dat kan een foutje of een slechte batch zijn of weet ik het. Maar de reactie van B&F was zo triest en van zulk laag niveau, kinderachtig gewoon. Zo kun je imho niet reageren als professioneel bedrijf, en dan de topics op DBB verwijderen
Aangezien de onafhankelijke testen de claims van XXL ondersteunen qua eiwitpercentage en hoeveelheden aminozuren zou je 2 conclusies kunnen trekken: of hij heeft geluk met een goede leverancier die zich netjes aan de bestelling houdt of hij controleert zijn producten wel degelijkquote:Op woensdag 17 december 2014 18:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik weet niet of het hele klantenbestand van ze op dergelijke foldertjes van ze zit te wachten, maar oke doet er niet toe.
Ik zou dan die zgn. testen wel eens willen zien van XXL.
Als ze een waterdicht systeem hebben hebben ze vast wel van elke verkochte batch van elk product een test in de archieven
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is dus ook wat ik vind. Die paar gram eiwit maken me geen zak uit, alsof je daar iets van merkteen afwijking van 20% okay, je gooit een schepje in je shake dus dat is maximaal 6 gram eiwit wat je mist. Ik ejaculeer alleen al het dubbele (nohomo).
Het is idd gewoon die reactie. Kom dan met iets als "oh ja wat erg en we gaan het tot de bodem uitzoeken, leverancier is benaderd" mooi PR-verhaaltje. Maar niet met een of andere jankreactie over advocaten en smaad en schade aan een prachtig bedrijf. Iedereen kan een fout maken wees dan ook zo volwassen om dat toe te geven en in het vervolg te voorkomen.
Ik doe dezelfde routine op afstand met je mee. Begin je ook om 20:00 ray?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:53 schreef RaymondK het volgende:
Oke im off. Ff kanonball schouders pompen weer en yoga
Ze kunnen beter foto's van jou erin doen met grote dikke letters 100% natty.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Al hoewel ik het enigsinds vreemd vind om je klanten bij elke bestelling weer stickers in de doos mee te sturen van je eigen tent, en folders van zwaar doorgejuicde figuren. Imho
die gasten zouden ook fietsen kunnen verkopen, het maakt hun niks uit.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is dus ook wat ik vind. Die paar gram eiwit maken me geen zak uit, alsof je daar iets van merkteen afwijking van 20% okay, je gooit een schepje in je shake dus dat is maximaal 6 gram eiwit wat je mist. Ik ejaculeer alleen al het dubbele (nohomo).
Het is idd gewoon die reactie. Kom dan met iets als "oh ja wat erg en we gaan het tot de bodem uitzoeken, leverancier is benaderd" mooi PR-verhaaltje. Maar niet met een of andere jankreactie over advocaten en smaad en schade aan een prachtig bedrijf. Iedereen kan een fout maken wees dan ook zo volwassen om dat toe te geven en in het vervolg te voorkomen.
Haha echt hequote:Op woensdag 17 december 2014 19:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die gasten zouden ook fietsen kunnen verkopen, het maakt hun niks uit.
Heeft hij zijn wenkbrauwen bijgetekend met kak ofzo?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:30 schreef Montelly het volgende:
is deze al voorbij gekomen?
http://www.show.nl/fotos/(...)ardashian-te-lijken/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag me af hoe hij met zon kop aan 125k komt...some people are just born in it.
denk makeup tattooquote:Op woensdag 17 december 2014 21:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Heeft hij zijn wenkbrauwen bijgetekend met kak ofzo?
natalie is toch beterquote:Op woensdag 17 december 2014 21:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben geen pedo maar shit Angelina Jolie zag er goed uit toen ze 10 was
[ afbeelding ]
Zou 6 jaar wachten en daten/10
dreams are destroyedquote:Op woensdag 17 december 2014 21:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is opzich gelijkspel voor mij maar Angelina is meer soort van psycho dus die wint
dat vraag ik mij dus ook af...125k en dan zon kop.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe kun je 125k uitgeven en er dan zo misvormd uitzien? En belangrijker, hoe komen die mensen aan 125k?
ik snap er niks van...ik edit een stukje en alles is wegquote:
Alleen Kim is niet kaal.quote:
http://instagram.com/p/ut(...)ign=photo&modal=truequote:Op woensdag 17 december 2014 21:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen Kim is niet kaal.
Denk idd ook dat hij het krijgt, maarja wtf die ouders je laat je zoon toch niet als een gedrocht rondlopen.
zou wss wel doen maar angle suggereert BBWquote:Op woensdag 17 december 2014 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Fotoboek van Elvanera
wat zou je doen
Bijv.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Ze kunnen beter foto's van jou erin doen met grote dikke letters 100% natty.
Half 9 begonnen. Niks gebroken ook jij?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik doe dezelfde routine op afstand met je mee. Begin je ook om 20:00 ray?
Net een uitgemergelde jood die over de muur van Auschwitz probeert te klimmenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:09 schreef Klokov het volgende:
Get ripped or die mirrin'
[ afbeelding ]
Dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Net een uitgemergelde jood die over de muur van Auschwitz probeert te klimmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |