Of ik trommel jullie allemaal op om het werk voor me te doen. Is wel snellerquote:Op woensdag 17 december 2014 14:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Van engel naar hercules.
Begin een youtube kanaal srs. En dat het allemaal eindigt met de fight met je ex.
Lijkt net of haar benen verkeerdom zittenquote:
Whahahaquote:Op woensdag 17 december 2014 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt net of haar benen verkeerdom zitten
je vergat de hey sapstengel hey deuce hey montellyquote:
wel beetje gay om lekker maandje naar australië te gaan zonder je baequote:Op woensdag 17 december 2014 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De lafbek dacht dat het (voor hem) een goed plan was om mij op de 3e dag van mijn Australie-reis op te bellen en via de telefoon te melden dat ie een ander had en dat t voorbij was tussen ons. Zit je dan aan de andere kant van de wereld, met nog een maand te gaan.
"Ik kon t echt niet langer voor me houden en vond dat ik eerlijk moest zijn".
#trainforNKAuschwitzlookalikesquote:Op woensdag 17 december 2014 14:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel een beetje veel hashtags, maar ach, ik kan wel waarderen dat ze lift. Haar vriendje doet mij wel erg veel aan Panzermaus denken; http://instagram.com/insulinjunk/
#rip #panzermaus #lostgains #bringbackthemilk #rippetoe #hipdraaahve #milksquirtingnipples #okcupid #thepanzermausreturnspart8
quote:
Reis was al lang geboekt voor ik hem leerde kennenquote:Op woensdag 17 december 2014 14:51 schreef seto het volgende:
[..]
wel beetje gay om lekker maandje naar australië te gaan zonder je bae
natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2014 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Reis was al lang geboekt voor ik hem leerde kennen
En sowieso, moet je alles met je "bae" doen?
Ze probeert tenminste wel..quote:Op woensdag 17 december 2014 10:06 schreef fathank het volgende:
en een 45 kg squat. die ze met moeite boven krijgt.
gras zien groeien is nog spannender.
betekent nog niet dat het boeiend is om naar te kijken laat staan dat ik instagram aan ga maken om haar te followenquote:Op woensdag 17 december 2014 15:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze probeert tenminste wel..
#waaromniet? #genieten #musclescience #progym #lift #livelifequote:Op woensdag 17 december 2014 15:20 schreef fathank het volgende:
[..]
betekent nog niet dat het boeiend is om naar te kijken laat staan dat ik instagram aan ga maken om haar te followen
Mn vriendin zit nu ook al 3 weken op de bank door te zwaar deadliften (volgensmij), heb dr misschien iets te snel 60KG DL laten doen (2e keer dat ze lift)quote:Op woensdag 17 december 2014 15:20 schreef fathank het volgende:
[..]
betekent nog niet dat het boeiend is om naar te kijken laat staan dat ik instagram aan ga maken om haar te followen
dit mokkel lift al 2 jaar en squat 45 kg......quote:Op woensdag 17 december 2014 15:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mn vriendin zit nu ook al 3 weken op de bank door te zwaar deadliften (volgensmij), heb dr misschien iets te snel 60KG DL laten doen (2e keer dat ze lift)
Ik ken gozers die liften 2 jaar en raken ook pas net de 60KGquote:Op woensdag 17 december 2014 15:24 schreef fathank het volgende:
[..]
dit mokkel lift al 2 jaar en squat 45 kg......
Lekker vriendje ben je..... haar een beetje de vernieling in helpenquote:Op woensdag 17 december 2014 15:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mn vriendin zit nu ook al 3 weken op de bank door te zwaar deadliften (volgensmij), heb dr misschien iets te snel 60KG DL laten doen (2e keer dat ze lift)
Ja hallo, was ook niet de bedoeling. DL op 50KG ging helemaal prima, form was bij elke rep goed alleen bij die 60KG was de form 1x belabberdquote:Op woensdag 17 december 2014 15:25 schreef Questular het volgende:
[..]
Lekker vriendje ben je..... haar een beetje de vernieling in helpen
Je hebt haar toch wel een belt laten omdoen he??quote:Op woensdag 17 december 2014 15:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja hallo, was ook niet de bedoeling. DL op 50KG ging helemaal prima, form was bij elke rep goed alleen bij die 60KG was de form 1x belabberd
Waarom iemand die nooit lift in 1x naar 60kg deadlift laten gaan? Misschien moet je haar de volgende keer 100kg laten benchen. Arm meisje, heeft een beul als vriend.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja hallo, was ook niet de bedoeling. DL op 50KG ging helemaal prima, form was bij elke rep goed alleen bij die 60KG was de form 1x belabberd
Omdat we de vorige keer ook al hadden gedeadlift en form was gewoon zeer goed voor een beginner, 50KG ging haar hartstikke makkelijk af dus waarom geen 60 laten proberen voor een paar reps.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Waarom iemand die nooit lift in 1x naar 60kg deadlift laten gaan? Misschien moet je haar de volgende keer 100kg laten benchen.
En dan zeiken over mijn 32-urige werkweekquote:Op woensdag 17 december 2014 13:06 schreef Klokov het volgende:
Bovendien heb ik min of meer al vakantie nu
Ja, he?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
Die naakte tiener in een kano was best interessant anders
Hoe heb jij dat begrepen?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:15 schreef Weissman het volgende:
snakey lady heeft wel grote tieten heb ik begrepen
Was niet bijzonder serieus. Iedereen moet doen waar die zin in heeft binnen bepaalde kaders.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En dan zeiken over mijn 32-urige werkweek
Hij heeft ze even begrepen.quote:
Fixed (ws.)quote:
Het is niet heel goed geluktquote:Op woensdag 17 december 2014 15:32 schreef Questular het volgende:
http://www.show.nl/fotos/(...)ardashian-te-lijken/
Wat de neuk.....
Oud <> blind.quote:
kan jij hem niet even laten verdwijnen? jij hebt toch license to killquote:Op woensdag 17 december 2014 15:32 schreef Questular het volgende:
Wat de neuk.....
Precies ja. Ziet eruit alsof ze net een maandje bezig is.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:04 schreef IrCute het volgende:
Jezus ik kijk even verder en DOES SHE EVEN LIFT
Jesus fucking Christ, wat een clownquote:Op woensdag 17 december 2014 15:32 schreef Questular het volgende:
Wat de neuk.....
alsof de zorgkosten al niet de pan uitrijzenquote:Op woensdag 17 december 2014 15:41 schreef Questular het volgende:
http://www.rijksoverheid.(...)-en-dwang-in-de-zorg dit lijkt me beter
Man man man man wat een beest zeg. Zit zeker aan de annerboole.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wel een beetje veel hashtags, maar ach, ik kan wel waarderen dat ze lift. Haar vriendje doet mij wel erg veel aan Panzermaus denken; http://instagram.com/insulinjunk/
#rip #panzermaus #lostgains #bringbackthemilk #rippetoe #hipdraaahve #milksquirtingnipples #okcupid #thepanzermausreturnspart8
Die armen lijken wel synthol-werk.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kk.
Ze ziet er tenminste wel uit alsof ze lift.
we kunnen niet allemaal een 30 inch pener hebbenquote:Op woensdag 17 december 2014 15:53 schreef Deuce92 het volgende:
Man man man man wat een beest zeg. Zit zeker aan de annerboole.
je moet preworkout_consultant followen op insta. Houd het alleen niet zo up-to-date meer de laatste tijdquote:Op woensdag 17 december 2014 15:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Arm tegen je zij drukken lijken je biceps groter.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Man man man man wat een beest zeg. Zit zeker aan de annerboole.
[ afbeelding ]
Echt ziek word ik daarvan.
quote:Op woensdag 17 december 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Jezus wat een voorhoofd op die gymchick!
Op zich wel redelijk jaquote:Op woensdag 17 december 2014 16:44 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]Nee jij ziet er lekker uit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |