Ik heb nog een volle emmerquote:Op woensdag 17 december 2014 09:28 schreef Champy het volgende:
Gelukkig is mijn B&F pot bijna leeg, ga lekker bij XXL bestellen volgende keer
!
inb4 Ang3l 'ik ga gelijk bestellen'quote:Op woensdag 17 december 2014 09:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Conclusie: je word in je kont geneukt bij b&f
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:56 schreef fathank het volgende:
[..]
inb4 Ang3l 'ik ga gelijk bestellen'
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:56 schreef fathank het volgende:
[..]
inb4 Ang3l 'ik ga gelijk bestellen'
Ja, ik keek maar naar 2 foto's, wtf.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:04 schreef fathank het volgende:
echt superinteressant een meisje met 60 kg deadlift en foto's van eten op dr instagram
I wonder.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Sap is gewoon een lieve jongeh!
quote:tja, dat zou ik niet kunnen zeggen... Ik squat nu 2,5 jaar en zit daarmee al een half jaar op 45 kilo, wat dus echt niks is. Denk dat het vooral door een verkeerde form en onregelmatig trainen/squatten komt
pics.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:06 schreef IrCute het volgende:
''Ik lift al 2 jaar'' Mijn armen waren na 2 weken al groter
Samenvatting: Er zit 20% minder eiwit in hun whey dan ze claimen volgens nu 2 onafhankelijke labtestsquote:
Eiwitgehalte ligt 20% lager dan geclaimd en wordt gemaskerd door het toevoegen van (weet niet meer zo) om zo een stikstoftest te neppen. Massaspectrometing toont echter aan dat je geflest wordt.quote:
Bron van de rel? had de resultaten ergens gezien maar niet de reactie van B&Fquote:Op woensdag 17 december 2014 10:11 schreef Champy het volgende:
[..]
Samenvatting: Er zit 20% minder eiwit in hun whey dan ze claimen
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:12 schreef IrCute het volgende:
[..]
Bron van de rel? had de resultaten ergens gezien maar niet de reactie van B&F
Dit is van de laatste testquote:
Wow, direct volgen enzoquote:Op woensdag 17 december 2014 10:02 schreef IrCute het volgende:
http://instagram.com/thatgirlwholifts/
Meisjuh gevonden voor jullie
Ik ga ook ook instasletje worden!quote:Op woensdag 17 december 2014 10:04 schreef fathank het volgende:
echt superinteressant een meisje met 60 kg deadlift en foto's van eten op dr instagram
Zou ik ooit liegen?quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:22 schreef IrCute het volgende:
I really gave my all and broke 3 PR's! ✨ 12 kg dumbbell bench press, 30 kg hang clean and 18 kg OHP
Wauwquote:Op woensdag 17 december 2014 10:13 schreef Champy het volgende:
[..]
[..]
Dit is van de laatste test
http://forum.dutchbodybui(...)odyenfitshop-378064/
Not gonna make itquote:Op woensdag 17 december 2014 10:22 schreef IrCute het volgende:
I really gave my all and broke 3 PR's! ✨ 12 kg dumbbell bench press, 30 kg hang clean and 18 kg OHP
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is het verschil, op de marketing na?
quote:Op maandag 25 maart 2013 11:48 schreef 16meter het volgende:
de labeltjes op de potten van optimum nutrition glimmen meer en zijn voorzien van de tekst 'golden standard'
ze hebben grote stands op bodybuilding beurzen en delen daar sampletjes uit
in flex magazine en muscle & fitness staan regelmatig pagina grote advertenties van het merk
je ziet het al, veel beter dus!!!! echt een A-merk
quote:We hebben het logischerwijs zelf ook gelezen. Onze reactie is hetzelfde als die van jullie. Naar het zich laat aanzien hebben ze om het smaakaroma beter te krijgen inderdaad de aminozuren Glycine en Alanine toegevoegd. Ook al zijn het aminozuren hierdoor wordt het eiwitgehalte heel simpel wel lager als wat je mag verwachten! Dit hebben ze nooit bij ons gemeld. Over onze reactie naar onze leverancier kan ik niet teveel in detail treden helaas. Wat ik kan aangeven is dat we per direct maatregelen genomen hebben. Dit zal niet meer voorkomen.
We hebben niet voor niets 15 jaar keihard gevochten om een mooi bedrijf op de bouwen. We moeten en willen hiervan leren. We gaan er alles aan doen om het vertrouwen van de consument in ons te herstellen. Alle smaken (de hele voorraad) hebben we direct terug gestuurd. Hangende ons eigen onderzoek hebben we nu alleen 4 smaken beschikbaar die net zijn geproduceerd. Morgen en overmorgen volgen er dagelijks weer 4-6 smaken.
Lol, hun primaire reactie is zeker weggepoetindquote:
Heel dat topic waar ze uit hun slof schoten is weg volgens mijquote:Op woensdag 17 december 2014 10:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol, hun primaire reactie is zeker weggepoetind
"Kan niet, dit is smaad, laster inkomstenderving zal op jou verhaald worden je hoort van onze advocaten" etcetcetcquote:Op woensdag 17 december 2014 11:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Heel dat topic waar ze uit hun slof schoten is weg volgens mij
Ruzie over potjes, poeders en smaakjes.quote:
Tis champy z'n nieuwe foklover!quote:Op woensdag 17 december 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Jezus wat een voorhoofd op die gymchick!
Wat een fucking pussy man. Dat ben jij toch niet Antoine??quote:Op woensdag 17 december 2014 09:28 schreef Champy het volgende:
Gelukkig is mijn B&F pot bijna leeg, ga lekker bij XXL bestellen volgende keer
!
Nee speel geen hockeyquote:Op woensdag 17 december 2014 12:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat een fucking pussy man. Dat ben jij toch niet Antoine??![]()
watquote:Op woensdag 17 december 2014 12:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Tis champy z'n nieuwe foklover!
Sappie, moet ik ook aan de whey?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:23 schreef Sapstengel het volgende:
Zal wel die nieuwe batch zijn ook. Ik had laatst white chocolate whey besteld maar deze is echt vaag. Schuimt nauwelijks, bijna geen smaak en blijven bijna altijd wel klontjes in zitten. Je merkt echt dat het poverty whey is.
Die paar gram eiwit boeit me niet zoveel, 20% op een shake is misschien 6 gram. Maar het is meer hun reactie en hoe ze waarschijnlijk steeds goedkoper ingekochte whey verkopen voor dezelfde prijs waardoor ik hierna ergens anderd ga bestellen.
En lol IrCute, twee keer quote van mijen dat instagrammeisje heeft al een vriend zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |