quote:Op zondag 14 december 2014 21:09 schreef eend112 het volgende:
Die 2e is eerder zo een met een veel te grote bek die flessen drank steelt uit de supermarkt.
Jij voldoet er dus niet aanquote:Op zondag 14 december 2014 21:10 schreef DjeDje het volgende:
Meisje meisje is niet zo bijzonder vind ik.
Vele andere mannen vallen daar ook niet op.
Onterechte klacht dus.
quote:Op zondag 14 december 2014 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stel je niet aan man.
Vrouwen zijn sowieso
Dat ben je zelfquote:Op zondag 14 december 2014 21:10 schreef DjeDje het volgende:
Meisje meisje is niet zo bijzonder vind ik.
Vele andere mannen vallen daar ook niet op.
Onterechte klacht dus.
quote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef PausNicolaas het volgende:
Inb4: huisvrouwen met korte pittige kapsels
Het is juist zo dat die eerste best gewoon is, niet mega knap maar een superleuke uitstraling <3quote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef richolio het volgende:
''Arnhems meisje''.Die andere twee zou ik wel behandelen.
Die bovenste zou ik ook nog wel rakenquote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef richolio het volgende:
''Arnhems meisje''.Die andere twee zou ik wel behandelen.
Nee totaal niet. Bij die foto's in fobo lijkt dat zo. Maar die spiegelfoto is ook redelijk oud.quote:
Ja jij welquote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef john-hert het volgende:
[..]
Die bovenste zou ik ook nog wel raken
stuur maar 2 normale pics danquote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Bij die foto's in fobo lijkt dat zo. Maar die spiegelfoto is ook redelijk oud.
Ben écht geen meisjemeisje.
Beetje wel hoor, maar daar is toch niets mis mee?quote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Bij die foto's in fobo lijkt dat zo. Maar die spiegelfoto is ook redelijk oud.
Mooi horlogequote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat ook.quote:Op zondag 14 december 2014 21:10 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Jij voldoet er dus niet aan
Ik heb ff gekeken, jij bent een megaleuk meisje-meisje.quote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
zou raken iddquote:Op zondag 14 december 2014 21:15 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken, jij bent een megaleuk meisje-meisje.
Ik ben ook geen tom boy, maar meisjemeisje? Neequote:Op zondag 14 december 2014 21:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Beetje wel hoor, maar daar is toch niets mis mee?
Jij bent absoluut geen meisje-jongenquote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou dankjewelquote:Op zondag 14 december 2014 21:15 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken, jij bent een megaleuk meisje-meisje.
Niet zo hè.quote:Op zondag 14 december 2014 21:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het enige wat jij kan raken is het varken van de lokale boer
Haha nee dat ook nietquote:Op zondag 14 december 2014 21:17 schreef john-hert het volgende:
[..]
Jij bent absoluut geen meisje-jongen
gvdquote:Op zondag 14 december 2014 21:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Meisje meisjes
Vooral met beetje vol haar waar je aan kunt ruiken, mmmm.
langzaam je harde penis van achteren er in schuiven dat ze zo zeggen van "o dat is wel lekker man"
En ik zo van "ja dat klopt"
2e kerstdagquote:Op zondag 14 december 2014 21:19 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Wanneer kan ik je ophalen?
je schuift je penis in haar volle haar?quote:Op zondag 14 december 2014 21:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Meisje meisjes
langzaam je harde penis van achteren er in schuiven dat ze zo zeggen van "o dat is wel lekker man"
Nee in het meisje, tussen de billetjes door.quote:Op zondag 14 december 2014 21:20 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
je schuift je penis in haar volle haar?
Precies datquote:Op zondag 14 december 2014 21:20 schreef housesoftheholy het volgende:
Als vrouw niet je leven wijden aan het zo aantrekkelijk mogelijk zijn voor mannen
quote:Op zondag 14 december 2014 21:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Meisje meisjes
dacht voor instagramquote:Op zondag 14 december 2014 21:20 schreef housesoftheholy het volgende:
Als vrouw niet je leven wijden aan het zo aantrekkelijk mogelijk zijn voor mannen
Nou die op die spiegelfoto kleed je je wel meisje-meisjequote:Op zondag 14 december 2014 21:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha nee dat ook niet
Her is meer de kleding edg wat mij geen meisjemeisje maakt.
Ja dat is heel raar, je bent een uniek sneeuwvlokje.quote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik heb altijd al gevallen op meisje meisjes, weet niet of dat raar is ofzo maar het voelt gewoon natuurlijk.
quote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Meisjes zijn voor jongetjes die geen echte vrouwen aankunnen.
[ afbeelding ]
quote:Stereotype-Kledingstijl-voor-Stoere-Vrouwen.jpg
nicequote:Op zondag 14 december 2014 21:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[ afbeelding ]
meisjes met groen haar
Ik vind jou nog steeds een ongelovelijke zak hooi, maar ik mag jouw opmerkingen welquote:Op zondag 14 december 2014 21:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Meisje meisjes
Moderne touch, denk ik. Beetje stoer maar ooo vrouwelijk.quote:Op zondag 14 december 2014 21:21 schreef john-hert het volgende:
[..]
Nou die op die spiegelfoto kleed je je wel meisje-meisje![]()
Maar die is niet recent zei je, hoe kleed je je tegenwoordig dan?
De kapper zei gisteren dat ik een groene gloed had. Ben ik nu ook leuk?quote:Op zondag 14 december 2014 21:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[ afbeelding ]
meisjes met groen haar
Als haar haar lichtbruin was geweest had ik nu zitten trekken. Dat type haar en dan lichtbruin, ugghhhh ik wil dan trekken.quote:Op zondag 14 december 2014 21:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[ afbeelding ]
meisjes met groen haar
Welke titel je ook hebt, ik ben verliefdquote:Op zondag 14 december 2014 21:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
De kapper zei gisteren dat ik een groene gloed had. Ben ik nu ook leuk?
Nee, je hebt waarschijnlijk zelf geprobeerd je haar te verven of in chloorwater gezwommen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
De kapper zei gisteren dat ik een groene gloed had. Ben ik nu ook leuk?
quote:Op zondag 14 december 2014 21:29 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Welke titel je ook hebt, ik ben verliefd
Draag je ook een hoed op die foto of niet? Want dat zou inderdaad wel hipster zijnquote:Op zondag 14 december 2014 21:27 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Moderne touch, denk ik. Beetje stoer maar ooo vrouwelijk.
Sommige gebruiken de term hipster voor mij.![]()
Niet echt meisjemeisjes kleding voor zover ik weer
Jaquote:Op zondag 14 december 2014 21:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, je hebt waarschijnlijk zelf geprobeerd je haar te verven of in chloorwater gezwommen.
Jaquote:Op zondag 14 december 2014 21:32 schreef john-hert het volgende:
[..]
Draag je ook een hoed op die foto of niet? Want dat zou inderdaad wel hipster zijn
Uitroeien !quote:Op zondag 14 december 2014 21:33 schreef ludovico het volgende:
Kan echt niet nee. Wat gaan we eraan doen?
picsquote:Op zondag 14 december 2014 21:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ach er was led verlichting daar. Tuurlijk ziet ze het dan. Maar ik heb helemaal geen groene gloed. Gpft.
Ik vind het er altijd een beetje op lijken dat vrouwen veel meer concurreren op uiterlijk om andere vrouwen en niet zozeer voor de mannen.quote:Op zondag 14 december 2014 21:33 schreef vera166 het volgende:
Omdat niet iedere vrouw er een fuck om geeft hoe ze mannen zoveel mogelijk tegemoet komen.
Goed idee! Waar beginnen we?quote:
Gewoon doen alsof die groene gloed de bedoeling was en mensen doodstaren als ze afkeurend naar je groene gloed durven te kijken.quote:Op zondag 14 december 2014 21:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ach er was led verlichting daar. Tuurlijk ziet ze het dan. Maar ik heb helemaal geen groene gloed. Gpft.
het waren jouw ogen waarschijnlijkquote:Op zondag 14 december 2014 21:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Onderste fobo foto..
Zo is het nu. Met dr groene gloed.... Hoe durft ze.
Ik denk dat dat ook wel klopt inderdaad, mannen zijn een stuk sneller tevreden en kijken minder naar details enz.quote:Op zondag 14 december 2014 21:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd een beetje op lijken dat vrouwen veel meer concurreren op uiterlijk om andere vrouwen en niet zozeer voor de mannen.
Heb je hier nog een bepaalde methode voor? En een datum en een tijdstip ofzo?quote:Op zondag 14 december 2014 21:35 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Alle vrouwen met houthakkershemden en kort pittig kapsel
houthakkershemden zijn cutequote:Op zondag 14 december 2014 21:35 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Alle vrouwen met houthakkershemden en kort pittig kapsel
wtf als jij dat bent in je foboquote:Op zondag 14 december 2014 21:35 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Onderste fobo foto..
Zo is het nu. Met dr groene gloed.... Hoe durft ze.
We doen een soort kristallnachtquote:Op zondag 14 december 2014 21:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Heb je hier nog een bepaalde methode voor? En een datum en een tijdstip ofzo?
Zie jij er ook zo mooi uit?quote:Op zondag 14 december 2014 21:37 schreef vera166 het volgende:
[..]
wtf als jij dat bent in je fobois niet echt meisje-meisje maar je ziet er wel echt cool uit
Dankzij deze post ook gekeken..quote:Op zondag 14 december 2014 21:37 schreef vera166 het volgende:
[..]
wtf als jij dat bent in je fobois niet echt meisje-meisje maar je ziet er wel echt cool uit
En de mannen die jullie zouden moeten zoeken, niet het type "ik neuk iedereen en drink tegelijkertijd 5 kratten bier deze avond" waar elk meisje uiteindelijk op afstapt in een donkere club.. omdat meisjes denken dat alles leuk en lollig en feest en lachuh is daar en dan de volgende ochtend 2 liter sperma uit hun tshirt kunnen wringen en zichzelf afvragen waarom ze er weer ingetrapt zijn..quote:Op zondag 14 december 2014 21:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd een beetje op lijken dat vrouwen veel meer concurreren op uiterlijk om andere vrouwen en niet zozeer voor de mannen.
Oh, dat kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 14 december 2014 21:35 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
het waren jouw ogen waarschijnlijk
quote:Op zondag 14 december 2014 21:40 schreef BaajGuardian het volgende:
ik was bij mijn vorige post halfverwege vergeten welk punt ik wilde maken trouwens.
Ja hequote:Op zondag 14 december 2014 21:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dankzij deze post ook gekeken..
En ja ze is wel erg mooi.
nee ik draag tuinbroekenquote:
Haha art&design is cool. Beetje knutselen, niks doen en over hipster dingen praten.quote:Op zondag 14 december 2014 21:36 schreef john-hert het volgende:
[..]
Oke, maar je doet ook een hipster-opleiding zie ik nu in je fobo![]()
Dankje!quote:Op zondag 14 december 2014 21:37 schreef vera166 het volgende:
[..]
Krijg je bij je diploma ook direct een ingevulde aanvraag voor bijstand mee?quote:Op zondag 14 december 2014 21:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha art&design is cool. Beetje knutselen, niks doen en over hipster dingen praten.
Zo lief!quote:Op zondag 14 december 2014 21:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dankzij deze post ook gekeken..
En ja ze is wel erg mooi.
maar ik ben een fokker dus ik zit altijd binnen dat begrijp je toch wel hertquote:Op zondag 14 december 2014 21:42 schreef john-hert het volgende:
[..]
Oeh, ik hou wel van buitenmensen
Ik hoop hetquote:Op zondag 14 december 2014 21:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Krijg je bij je diploma ook direct een ingevulde aanvraag voor bijstand mee?
Als jij een echte fokker bent dan ben je je vast bewust van mijn alpha status hier op dit forum.quote:Op zondag 14 december 2014 21:42 schreef vera166 het volgende:
[..]
maar ik ben een fokker dus ik zit altijd binnen dat begrijp je toch wel hert
nee die is me ontgaan en ik ben van de verkeerde kantquote:Op zondag 14 december 2014 21:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als jij een echte fokker bent dan ben je je vast bewust van mijn alpha status hier op dit forum.
whehehequote:
Ooh, ik ben een beetje autistisch en ik dacht dat mensen die tuinbroeken dragen ook veel in de tuin komenquote:Op zondag 14 december 2014 21:42 schreef vera166 het volgende:
[..]
maar ik ben een fokker dus ik zit altijd binnen dat begrijp je toch wel hert
sorry voor deze verwarring ik begrijp jequote:Op zondag 14 december 2014 21:44 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ooh, ik ben een beetje autistisch en ik dacht dat mensen die tuinbroeken dragen ook veel in de tuin komen
Ik kan je bekeren.quote:Op zondag 14 december 2014 21:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
nee die is me ontgaan en ik ben van de verkeerde kant
[..]
Maar als zolderkamer-autist val ik natuurlijk ook op zolderkamer-meisjesquote:Op zondag 14 december 2014 21:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
sorry voor deze verwarring ik begrijp je
Als ik een meisjemeisje was dan had ik dat zeker gedaan.quote:Op zondag 14 december 2014 21:43 schreef john-hert het volgende:
[..]
Je mag ook wel met mij trouwen en op mijn vermogen teren hoor
Nee, jij bent de oorzaak dat heteroseksuele vrouwen lesbisch wordenquote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan je bekeren.
Men noemde mij vroeger ook al "de likkebaard"
9gagquote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef BaajGuardian het volgende:
Hey fokkertjens, ik zag net een hendig redelijke post op de 9gag.
vond het wel een relevante post.
http://9gag.com/gag/avZ97bn
Dus als ik het goed begrijp zijn al de knappe meisjes golddiggers?quote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef BaajGuardian het volgende:
Hey fokkertjens, ik zag net een hendig redelijke post op de 9gag.
vond het wel een relevante post.
http://9gag.com/gag/avZ97bn
Alleen voor starters.quote:Op zondag 14 december 2014 21:46 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp zijn al de knappe meisjes golddiggers?
quote:Op zondag 14 december 2014 21:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee, jij bent de oorzaak dat heteroseksuele vrouwen lesbisch worden
Zozo ambitieusquote:Op zondag 14 december 2014 21:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als ik een meisjemeisje was dan had ik dat zeker gedaan.
Maar ik wil graag zelf zien rond te komen.
Jij bent de oorzaak van dat homosexuele mannen hetero worden.quote:Op zondag 14 december 2014 21:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee, jij bent de oorzaak dat heteroseksuele vrouwen lesbisch worden
Ja ze denken ait kijk die boy leven ik word ook heteroquote:Op zondag 14 december 2014 21:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent de oorzaak van dat homosexuele mannen hetero worden.
Oke, mijn aanbod blijft geldigquote:Op zondag 14 december 2014 21:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou.. ja..
Ik heb eigenlijk nu al geen zin om een baan te zoeken.
Nee ze denken zo van "na deze vieze boyo te hebben gezien kan ik nooit meer pik mooi vinden"quote:Op zondag 14 december 2014 21:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja ze denken ait kijk die boy leven ik word ook hetero
Nog geen 18.quote:Op zondag 14 december 2014 21:51 schreef john-hert het volgende:
[..]
Oke, mijn aanbod blijft geldig![]()
Mankeer je misschien iets? Kun je nog snel een wajong-uitkering aanvragen
Wow... Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:
hoe oud ben je dan?quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 21:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wow... Hoe oud ben je als ik vragen mag?
17quote:
Ah, dat mag wel.quote:
zachtjes raak ik je knie aan, je adem stokt.. wat gaat er nu gebeuren. ..je fantasiën krijgen een eigen leven, mischein gaat hij wel hoger met zijn mannelijke gitaarhand.quote:
wrm kwets je mequote:Op zondag 14 december 2014 22:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hem wil kennen. En volgens mij zoekt hij nog jonger.
Je bent al goed wijs voor je leeftijdquote:Op zondag 14 december 2014 22:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hem wil kennen. En volgens mij zoekt hij nog jonger.
Dat beoordeel je wel snel zegquote:Op zondag 14 december 2014 22:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je bent al goed wijs voor je leeftijd
deze man weetquote:Op zondag 14 december 2014 22:04 schreef TorroFernandes het volgende:
Deadprez heeft wel mooi de dopeste nickname van iedereen hier.
Misgunnerquote:Op zondag 14 december 2014 22:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je bent al goed wijs voor je leeftijd
Mischein.quote:Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef BaajGuardian het volgende:
*hand nogsteeds in afwachting op DjeDje's knie*
Ik was ook niet serieusquote:Op zondag 14 december 2014 22:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wow was maar een grapje, relax
de eerste oogt meisjesachtig, de 2e meer als een vrouw-vrouw, over de onderste twijfel ik in welke van deze 2 categorieën zij valt. maar jij hebt t wss over vrouwen niet mannelijk zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 21:07 schreef TheStranger1158 het volgende:
Voor ons mannen is er maar 1 type vrouw en dat is het meisje-meisje.
Waarom zijn er in hemelsnaam zoveel vrouwen die hier totaal van afwijken? Of het nou op het werk, in de supermarkt of in de kroeg is. Ik hoop dat dit topic vrouwen aanzet tot nadenken en de toekomst voor ons mannen er nog beter uit zal gaan zien.
Klacht: teveel vrouwen die geen meisje-meisje zijn
Nog wat willekeurige google hits die voldoen aan het beeld meisje-meisje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Man. Jij kunt je rechterhand nog geeneens aan.quote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga je dan aangeven bij de politie.quote:Op zondag 14 december 2014 22:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]Mischien is niet ver van ja. en ja is niet ver van JAAA en JAAA is niet ver van 'ahh bgtje ahhhhhhhh'.
bedoel maar.
ja daar moet je echt geen grappen over maken hoorquote:Op zondag 14 december 2014 22:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sorry, ik heb een beetje een burn out
Goh.quote:Op zondag 14 december 2014 22:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ohquote:Op zondag 14 december 2014 22:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh het was niet serieus?quote:Op zondag 14 december 2014 22:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
goedenavond u spreekt met de politie, hoe kan ik u helpen?quote:Op zondag 14 december 2014 22:12 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ga je dan aangeven bij de politie.
maar waarom ging je nou niet naar school?quote:Op zondag 14 december 2014 22:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
goedenavond u spreekt met de politie, hoe kan ik u helpen?
Nee, áls je iets zou doen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
goedenavond u spreekt met de politie, hoe kan ik u helpen?
sorryquote:Op zondag 14 december 2014 22:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
ja daar moet je echt geen grappen over maken hoor
wist niet dat het zo duidelijk wasquote:
bedanktquote:Op zondag 14 december 2014 22:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh![]()
Je komt er hoe dan ook altijd weer boven op.
Herkenningquote:Op zondag 14 december 2014 22:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sorry
[..]
wist niet dat het zo duidelijk was
[..]
bedankt
Internaten, slechte keuze gemaakt toen ik havo had moeten kiezen maar door christelijke boeren werd banggepraat dat ik het niet zou kunnen, toen naar mavo ging en niet normaal kon leren omdat de hele klas het een goed idee vond om mij te treiteren tot ik er een zn strot afkneep en van school moest.quote:Op zondag 14 december 2014 22:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar waarom ging je nou niet naar school?
Ik heb je knie aangeraakt en je diep in je ogen gekeken, bij maanlicht.quote:Op zondag 14 december 2014 22:17 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee, áls je iets zou doen.
Je hebt nog niks gedaan.
Romantischquote:Op zondag 14 december 2014 22:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb je knie aangeraakt en je diep in je ogen gekeken, bij maanlicht.
Kijk zo kan het ook.quote:
het date rape gedeelte door een poedertje in je drankje te doen is ie vergeten op te schrijven. nog steeds romantisch?quote:
Jaquote:Op zondag 14 december 2014 22:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kijk zo kan het ook.
Ik dwing je nergens toe schatje, gewoon natuur de gang laten gaan enzo.
Doe normaal joh, ik ben niet zo'n zielige jock die dat soort shit doet.. :/quote:Op zondag 14 december 2014 22:23 schreef SuperFood het volgende:
[..]
het date rape gedeelte door een poedertje in je drankje te doen is ie vergeten op te schrijven. nog steeds romantisch?
Maar dat zit er standaard bij. Dus ja.quote:Op zondag 14 december 2014 22:23 schreef SuperFood het volgende:
[..]
het date rape gedeelte door een poedertje in je drankje te doen is ie vergeten op te schrijven. nog steeds romantisch?
Ik zal ook een stukje op mijn gitaar spelen voor je, heb je een verzoeknummertje?quote:
The Fray.quote:Op zondag 14 december 2014 22:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zal ook een stukje op mijn gitaar spelen voor je, heb je een verzoeknummertje?
okequote:Op zondag 14 december 2014 22:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Internaten, slechte keuze gemaakt toen ik havo had moeten kiezen maar door christelijke boeren werd banggepraat dat ik het niet zou kunnen, toen naar mavo ging en niet normaal kon leren omdat de hele klas het een goed idee vond om mij te treiteren tot ik er een zn strot afkneep en van school moest.
quote:
*speelt the fray*quote:
Rijke fantasie jij.quote:Op zondag 14 december 2014 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
*speelt the fray*
*Zachtjes blaast een briesje wint de graspolletjes wat heen en weer in ons maanlicht uitzicht over de duinen. *
Je denkt. "eigenlijk is bgtje zo stom nog niet, hij is eigenlijk best wel een btje leuk en ook een hottie!"
je hebt natuurlijk helemaal gelijk.
Bgtje is een hottie.
Jouw hottie.
echt hèquote:Op zondag 14 december 2014 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die vent gaat altijd zo overdreven in op de details terwijl maagd._
Ben jij dat?quote:Op zondag 14 december 2014 21:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[ afbeelding ]
meisjes met groen haar
De bron van alle realiteit.quote:
Ja, maar het hikt tegen uitlachen aan, bij Slaap_Zak is het gewoon oprecht tof.quote:Op zondag 14 december 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt hèmaar ik moet wel vaak lachen om zijn posts
quote:Op zondag 14 december 2014 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tevens 30'er, dat maakt het allemaal nog een tikkeltje kanslozer ervarener.
Levenservaring, nuttiger dan ervaring met je vingers in een gat proppen in de toiletten van club de maagzweer.quote:
Kerel watquote:Op zondag 14 december 2014 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
*speelt the fray*
*Zachtjes blaast een briesje wint de graspolletjes wat heen en weer in ons maanlicht uitzicht over de duinen. *
Je denkt. "eigenlijk is bgtje zo stom nog niet, hij is eigenlijk best wel een btje leuk en ook een hottie!"
je hebt natuurlijk helemaal gelijk.
Bgtje is een hottie.
Jouw hottie.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:35 schreef luckass het volgende:
[..]
was het maar waar, dan zou ik nog enig contact hebben met een vrouw
Je hebt natuurlijk wel talloze dromen over seks gehad, inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Levenservaring, nuttiger dan ervaring met je vingers in een gat proppen in de toiletten van club de maagzweer.
Kerel ik ben het type dude dat je in de meisjes blaadjes zoals tina enzo ziet waar ze over dromen, accepteer dat gewoon.quote:
Ik droom vaak over rare dingen, niet over seks tbh.quote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk wel talloze dromen over seks gehad, inderdaad.
Nja, of ze gaat gewoon lekker met d'r vriendinnen en homo-matties shoppen. Pak ik wel een pot bier of een glas Whisky en ga voetbal kieken.quote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef Piger het volgende:
Een vrouw moet juist de perfecte balans hebben. Genoeg interesse in kleding en shit, zodat ze er goed uit ziet, maar niet zo overdreven dat de hele kast vol hangt en je altijd een uur op haar moet wachten. Ze moet wel weer zo vrouwelijk zijn dat ze graag voor je kookt en het huis poetst, maar niet zo netjes dat ze niet van slikken/facials/anaal houdt.
Succes met zoeken. Ik hou het bij mijn huidige.
Wil je wat openbaren? Wat zijn zeg maar de meest vunzige gedachtes die de revue passeren?quote:Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik droom vaak over rare dingen, niet over seks tbh.
Ik moest wel lachenquote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kerel ik ben het type dude dat je in de meisjes blaadjes zoals tina enzo ziet waar ze over dromen, accepteer dat gewoon.
eh? Ik bedoelde dat ik over abstracte vaagheden droom, vannacht was ik overigens een gaaf huis aan het metselen met minecraft blokjes maar werd wakker toen ik het interieur wilde gaan doen, dat soort dingen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil je wat openbaren? Wat zijn zeg maar de meest vunzige gedachtes die de revue passeren?
Niet mannelijk, niet onknap, sexy gekleed, geen pittig kort kapselquote:Op zondag 14 december 2014 22:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de eerste oogt meisjesachtig, de 2e meer als een vrouw-vrouw, over de onderste twijfel ik in welke van deze 2 categorieën zij valt. maar jij hebt t wss over vrouwen niet mannelijk zijn.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nja, of ze gaat gewoon lekker met d'r vriendinnen en homo-matties shoppen. Pak ik wel een pot bier of een glas Whisky en ga voetbal kieken.
er zijn 1001 realiteiten.quote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik bedoel van.. Er is maar 1 realiteit.
Haha, gevat wel.quote:Op zondag 14 december 2014 22:44 schreef luckass het volgende:
[..]
dit is natuurlijk verzonnen maar zeggen dat je een vriendin hebt is nog ongeloofwaardiger.
Neehoor, er zijn zoveel relatieven. De realiteit voor ons is weer volledig anders dan de realiteit voor een eencellig diertje.quote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
ik durf wel te stellen dat jouw realiteit totaal anders is dan de mijne. maar dat geldt voor zoveel dingen en mensenquote:Op zondag 14 december 2014 22:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Neehoor, er zijn zoveel relatieven. De realiteit voor ons is weer volledig anders dan de realiteit voor een eencellig diertje.
Maar de hamvraag is, heb jij je moeder weleens betast of in ieder geval bekeken onder de douche?quote:Op zondag 14 december 2014 22:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Neehoor, er zijn zoveel relatieven. De realiteit voor ons is weer volledig anders dan de realiteit voor een eencellig diertje.
realiteit is maar wat voor jou relevant is, voor een mens zonder ogen is de realiteit ook anders en dat is maar een heel simpel voorbeeld.quote:Op zondag 14 december 2014 22:46 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik durf wel te stellen dat jouw realiteit totaal anders is dan de mijne. maar dat geldt voor zoveel dingen en mensen
Ik heb jouw vader weleens bekeken onder de douche.quote:Op zondag 14 december 2014 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is, heb jij je moeder weleens betast of in ieder geval bekeken onder de douche?
Daar heb ik dan weer geen begrip voor.quote:Op zondag 14 december 2014 22:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb jouw vader weleens bekeken onder de douche.
Hij wilde het zelf.quote:Op zondag 14 december 2014 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen begrip voor.
waar ze voor waarschuwen bedoel jequote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kerel ik ben het type dude dat je in de meisjes blaadjes zoals tina enzo ziet waar ze over dromen, accepteer dat gewoon.
je maakt t ze niet makkelijkquote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef Piger het volgende:
Een vrouw moet juist de perfecte balans hebben. Genoeg interesse in kleding en shit, zodat ze er goed uit ziet, maar niet zo overdreven dat de hele kast vol hangt en je altijd een uur op haar moet wachten. Ze moet wel weer zo vrouwelijk zijn dat ze graag voor je kookt en het huis poetst, maar niet zo netjes dat ze niet van slikken/facials/anaal houdt.
Succes met zoeken. Ik hou het bij mijn huidige.
Nee jij leest zeker niet de tina..quote:Op zondag 14 december 2014 22:49 schreef Casiotone het volgende:
[..]
waar ze voor waarschuwen bedoel je
hvjquote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
"laterz olijk vieze kerelquote:
Of ditquote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
"laterz olijk vieze kerel
Wil je nu me kusjen"
Even vertaald voor de rest.
raarquote:Op zondag 14 december 2014 23:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
iovk
Ik ook van jou
Maarja als je dat niet weet.. dan niet.
Je moet ze het ook niet te makkelijk maken, als vrouw zijnde hebben ze het al goed genoegquote:
Dit is dus wat meisje-meisje echt inhoud.... niet zoals alle mannen denken 100kg plamuur smeren veel te korte kleding ofzo en enkel berust op je geld..quote:Op zondag 14 december 2014 21:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als ik een meisjemeisje was dan had ik dat zeker gedaan.
Maar ik wil graag zelf zien rond te komen.
ja. meisje meisje mag best werken hoor, niks mis mee zolang ze maar niet haar haar kort scheert en een zwarte vierkante bril draagt of denkt stoer te moeten doen met hendig domme straattaal, gewoon lievig zijn en aaibaar en verder gewoon je ding doen is kay.quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef T1psY het volgende:
[..]
Dit is dus wat meisje-meisje echt inhoud.... niet zoals alle mannen denken 100kg plamuur smeren veel te korte kleding ofzo en enkel berust op je geld..
onderbejarigde vagijnen.quote:
of onderbeharigde, kan ook wel mooi zijn hoor maar mensen krijgen er ook epileptische aanvallen van heb ik mij laten vertellen door de maatschappij.quote:
huh, wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 14 december 2014 23:10 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee meer..
Nee zeker niet kortgeschoren. De fotos in op zijn goed.. behalve dan mss de 2e.. ze mag ook best wat meer mollig zijn eventueel en een lief karakter is zeker ook belangrijkquote:Op zondag 14 december 2014 23:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja. meisje meisje mag best werken hoor, niks mis mee zolang ze maar niet haar haar kort scheert en een zwarte vierkante bril draagt of denkt stoer te moeten doen met hendig domme straattaal, gewoon lievig zijn en aaibaar en verder gewoon je ding doen is kay.
Kijk dit is lief.quote:Op zondag 14 december 2014 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stel je niet aan man.
Vrouwen zijn sowieso
gadverdamme... nu heb ik spontane ebola opgelopenquote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef john-hert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets mis mee inderdaad
quote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[ afbeelding ]
Op basis van je fobo zou ik kuiken zeggenquote:Op maandag 15 december 2014 13:10 schreef Robophatt het volgende:
Ik vraag me af wat een meisje-meisje precies is. Waar ligt de grens?
Ik zou mezelf namelijk geen meisje-meisje noemen omdat ik dat nogal kinderachtig en misschien wat oppervlakkig vind klinken. Dan liever vrouwelijk of elegant.
Bij een meisje-meisje ontbreekt elke vorm van ratio.quote:Op maandag 15 december 2014 13:10 schreef Robophatt het volgende:
Ik vraag me af wat een meisje-meisje precies is. Waar ligt de grens?
Ik zou mezelf namelijk geen meisje-meisje noemen omdat ik dat nogal kinderachtig en misschien wat oppervlakkig vind klinken. Dan liever vrouwelijk of elegant.
Ja dan zijn alle vrouwen meisje-meisjequote:Op maandag 15 december 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij een meisje-meisje ontbreekt elke vorm van ratio.
Geen heel positieve eigenschap...quote:Op maandag 15 december 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh, nou, hey.quote:Op zondag 14 december 2014 21:33 schreef vera166 het volgende:
Ik zit ook al een tijdje te wachten op mannen die opeens massaal zongebruind en knetter gespierd worden maarja.
Ik ben juist blij dat mijn vriendin altijd spijkerbroeken draagt en nooit jurkjesquote:Op maandag 15 december 2014 15:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
Terechte klacht, meisjes dragen te vaak spijkerbroeken ipv jurkjes
T-thanks, y-you too.quote:Op maandag 15 december 2014 15:34 schreef vera166 het volgende:
[..]
Goede rug 10/10
ik heb jou wel eens gezien op fobo inderdaad
oja coolquote:Op maandag 15 december 2014 15:39 schreef krioro het volgende:
[..]
T-thanks, y-you too.
En ja, we zouden trouwen.
Dat is bij veel vrouw-vrouwen nog steeds zo.quote:Op maandag 15 december 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2014 00:13 schreef r8v2 het volgende:
Dit topic interesseert me echt geen fuck maar ik wilde even vermelden dat posters zoals BaajGuardian me er aan herinneren waarom ik nog steeds op Fok zit.
Ja ga even lekker een fatsoenlijk woord misbruiken om er weer een straat iets van te maken ofzo. Mieter op hoer.quote:Op maandag 15 december 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Wowquote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja ga even lekker een fatsoenlijk woord misbruiken om er weer een straat iets van te maken ofzo. Mieter op hoer.
nu daten, of meteen op zn hondjes terwijl ik je aan je haar trek?quote:
Heeft ze je piemelfoto in de FOK!.rar al gezien?quote:Op maandag 15 december 2014 16:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nu daten, of meteen op zn hondjes terwijl ik je aan je haar trek?
Jij duidelijk welquote:Op maandag 15 december 2014 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heeft ze je piemelfoto in de FOK!.rar al gezien?
Voor de fans, jou bijv. Waar moet je anders op fappen..quote:
Mooi.quote:Op maandag 15 december 2014 06:36 schreef bikey1990 het volgende:
[..]
gadverdamme... nu heb ik spontane ebola opgelopen
Bewaar die eerste keer nou maar voor een meisje waar je echt iets om geeft.quote:Op maandag 15 december 2014 16:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nu daten, of meteen op zn hondjes terwijl ik je aan je haar trek?
Haha smaken verschillen. Ik voel me niet prettig in spijkerbroekenquote:Op maandag 15 december 2014 15:32 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat mijn vriendin altijd spijkerbroeken draagt en nooit jurkjes
Maar ik kan iets om je geven, mits je niet dik bent. dan ben je al genoeg gegeven.quote:Op maandag 15 december 2014 16:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bewaar die eerste keer nou maar voor een meisje waar je echt iets om geeft.
Hoop dat je ze wel draagt in deze kouquote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik voel me niet prettig in spijkerbroeken
sterfquote:
Waarom dan? Jurkjes zitten vaak wel fijner.quote:Op maandag 15 december 2014 15:32 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat mijn vriendin altijd spijkerbroeken draagt en nooit jurkjes
Oh, je houdt niet zo van benen?quote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat zal best. Vind het alleen niet echt zo mooiGewoon spijkerbroek.
lekkahquote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef roodborst het volgende:
Dominante vrouwen, high heels, goed gekleed.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is toch hetzelfde, schat.quote:Op zondag 14 december 2014 21:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
ik vind spijkerbroeken fijner zittenquote:Op maandag 15 december 2014 16:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom dan? Jurkjes zitten vaak wel fijner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |