Kerel watquote:Op zondag 14 december 2014 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
*speelt the fray*
*Zachtjes blaast een briesje wint de graspolletjes wat heen en weer in ons maanlicht uitzicht over de duinen. *
Je denkt. "eigenlijk is bgtje zo stom nog niet, hij is eigenlijk best wel een btje leuk en ook een hottie!"
je hebt natuurlijk helemaal gelijk.
Bgtje is een hottie.
Jouw hottie.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:35 schreef luckass het volgende:
[..]
was het maar waar, dan zou ik nog enig contact hebben met een vrouw
Je hebt natuurlijk wel talloze dromen over seks gehad, inderdaad.quote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Levenservaring, nuttiger dan ervaring met je vingers in een gat proppen in de toiletten van club de maagzweer.
Kerel ik ben het type dude dat je in de meisjes blaadjes zoals tina enzo ziet waar ze over dromen, accepteer dat gewoon.quote:
Ik droom vaak over rare dingen, niet over seks tbh.quote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk wel talloze dromen over seks gehad, inderdaad.
Nja, of ze gaat gewoon lekker met d'r vriendinnen en homo-matties shoppen. Pak ik wel een pot bier of een glas Whisky en ga voetbal kieken.quote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef Piger het volgende:
Een vrouw moet juist de perfecte balans hebben. Genoeg interesse in kleding en shit, zodat ze er goed uit ziet, maar niet zo overdreven dat de hele kast vol hangt en je altijd een uur op haar moet wachten. Ze moet wel weer zo vrouwelijk zijn dat ze graag voor je kookt en het huis poetst, maar niet zo netjes dat ze niet van slikken/facials/anaal houdt.
Succes met zoeken. Ik hou het bij mijn huidige.
Wil je wat openbaren? Wat zijn zeg maar de meest vunzige gedachtes die de revue passeren?quote:Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik droom vaak over rare dingen, niet over seks tbh.
Ik moest wel lachenquote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kerel ik ben het type dude dat je in de meisjes blaadjes zoals tina enzo ziet waar ze over dromen, accepteer dat gewoon.
eh? Ik bedoelde dat ik over abstracte vaagheden droom, vannacht was ik overigens een gaaf huis aan het metselen met minecraft blokjes maar werd wakker toen ik het interieur wilde gaan doen, dat soort dingen.quote:Op zondag 14 december 2014 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil je wat openbaren? Wat zijn zeg maar de meest vunzige gedachtes die de revue passeren?
Niet mannelijk, niet onknap, sexy gekleed, geen pittig kort kapselquote:Op zondag 14 december 2014 22:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de eerste oogt meisjesachtig, de 2e meer als een vrouw-vrouw, over de onderste twijfel ik in welke van deze 2 categorieën zij valt. maar jij hebt t wss over vrouwen niet mannelijk zijn.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nja, of ze gaat gewoon lekker met d'r vriendinnen en homo-matties shoppen. Pak ik wel een pot bier of een glas Whisky en ga voetbal kieken.
er zijn 1001 realiteiten.quote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik bedoel van.. Er is maar 1 realiteit.
Haha, gevat wel.quote:Op zondag 14 december 2014 22:44 schreef luckass het volgende:
[..]
dit is natuurlijk verzonnen maar zeggen dat je een vriendin hebt is nog ongeloofwaardiger.
Neehoor, er zijn zoveel relatieven. De realiteit voor ons is weer volledig anders dan de realiteit voor een eencellig diertje.quote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
ik durf wel te stellen dat jouw realiteit totaal anders is dan de mijne. maar dat geldt voor zoveel dingen en mensenquote:Op zondag 14 december 2014 22:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Neehoor, er zijn zoveel relatieven. De realiteit voor ons is weer volledig anders dan de realiteit voor een eencellig diertje.
Maar de hamvraag is, heb jij je moeder weleens betast of in ieder geval bekeken onder de douche?quote:Op zondag 14 december 2014 22:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Neehoor, er zijn zoveel relatieven. De realiteit voor ons is weer volledig anders dan de realiteit voor een eencellig diertje.
realiteit is maar wat voor jou relevant is, voor een mens zonder ogen is de realiteit ook anders en dat is maar een heel simpel voorbeeld.quote:Op zondag 14 december 2014 22:46 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ik durf wel te stellen dat jouw realiteit totaal anders is dan de mijne. maar dat geldt voor zoveel dingen en mensen
Ik heb jouw vader weleens bekeken onder de douche.quote:Op zondag 14 december 2014 22:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is, heb jij je moeder weleens betast of in ieder geval bekeken onder de douche?
Daar heb ik dan weer geen begrip voor.quote:Op zondag 14 december 2014 22:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb jouw vader weleens bekeken onder de douche.
Hij wilde het zelf.quote:Op zondag 14 december 2014 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen begrip voor.
waar ze voor waarschuwen bedoel jequote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kerel ik ben het type dude dat je in de meisjes blaadjes zoals tina enzo ziet waar ze over dromen, accepteer dat gewoon.
je maakt t ze niet makkelijkquote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef Piger het volgende:
Een vrouw moet juist de perfecte balans hebben. Genoeg interesse in kleding en shit, zodat ze er goed uit ziet, maar niet zo overdreven dat de hele kast vol hangt en je altijd een uur op haar moet wachten. Ze moet wel weer zo vrouwelijk zijn dat ze graag voor je kookt en het huis poetst, maar niet zo netjes dat ze niet van slikken/facials/anaal houdt.
Succes met zoeken. Ik hou het bij mijn huidige.
Nee jij leest zeker niet de tina..quote:Op zondag 14 december 2014 22:49 schreef Casiotone het volgende:
[..]
waar ze voor waarschuwen bedoel je
hvjquote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
"laterz olijk vieze kerelquote:
Of ditquote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
"laterz olijk vieze kerel
Wil je nu me kusjen"
Even vertaald voor de rest.
raarquote:Op zondag 14 december 2014 23:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
iovk
Ik ook van jou
Maarja als je dat niet weet.. dan niet.
Je moet ze het ook niet te makkelijk maken, als vrouw zijnde hebben ze het al goed genoegquote:
Dit is dus wat meisje-meisje echt inhoud.... niet zoals alle mannen denken 100kg plamuur smeren veel te korte kleding ofzo en enkel berust op je geld..quote:Op zondag 14 december 2014 21:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als ik een meisjemeisje was dan had ik dat zeker gedaan.
Maar ik wil graag zelf zien rond te komen.
ja. meisje meisje mag best werken hoor, niks mis mee zolang ze maar niet haar haar kort scheert en een zwarte vierkante bril draagt of denkt stoer te moeten doen met hendig domme straattaal, gewoon lievig zijn en aaibaar en verder gewoon je ding doen is kay.quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef T1psY het volgende:
[..]
Dit is dus wat meisje-meisje echt inhoud.... niet zoals alle mannen denken 100kg plamuur smeren veel te korte kleding ofzo en enkel berust op je geld..
onderbejarigde vagijnen.quote:
of onderbeharigde, kan ook wel mooi zijn hoor maar mensen krijgen er ook epileptische aanvallen van heb ik mij laten vertellen door de maatschappij.quote:
huh, wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 14 december 2014 23:10 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee meer..
Nee zeker niet kortgeschoren. De fotos in op zijn goed.. behalve dan mss de 2e.. ze mag ook best wat meer mollig zijn eventueel en een lief karakter is zeker ook belangrijkquote:Op zondag 14 december 2014 23:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja. meisje meisje mag best werken hoor, niks mis mee zolang ze maar niet haar haar kort scheert en een zwarte vierkante bril draagt of denkt stoer te moeten doen met hendig domme straattaal, gewoon lievig zijn en aaibaar en verder gewoon je ding doen is kay.
Kijk dit is lief.quote:Op zondag 14 december 2014 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stel je niet aan man.
Vrouwen zijn sowieso
gadverdamme... nu heb ik spontane ebola opgelopenquote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef john-hert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets mis mee inderdaad
quote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Meisjes zijn voor jongetjes die geen echte vrouwen aankunnen.
[ afbeelding ]
Op basis van je fobo zou ik kuiken zeggenquote:Op maandag 15 december 2014 13:10 schreef Robophatt het volgende:
Ik vraag me af wat een meisje-meisje precies is. Waar ligt de grens?
Ik zou mezelf namelijk geen meisje-meisje noemen omdat ik dat nogal kinderachtig en misschien wat oppervlakkig vind klinken. Dan liever vrouwelijk of elegant.
Bij een meisje-meisje ontbreekt elke vorm van ratio.quote:Op maandag 15 december 2014 13:10 schreef Robophatt het volgende:
Ik vraag me af wat een meisje-meisje precies is. Waar ligt de grens?
Ik zou mezelf namelijk geen meisje-meisje noemen omdat ik dat nogal kinderachtig en misschien wat oppervlakkig vind klinken. Dan liever vrouwelijk of elegant.
Ja dan zijn alle vrouwen meisje-meisjequote:Op maandag 15 december 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij een meisje-meisje ontbreekt elke vorm van ratio.
Geen heel positieve eigenschap...quote:Op maandag 15 december 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh, nou, hey.quote:Op zondag 14 december 2014 21:33 schreef vera166 het volgende:
Ik zit ook al een tijdje te wachten op mannen die opeens massaal zongebruind en knetter gespierd worden maarja.
Ik ben juist blij dat mijn vriendin altijd spijkerbroeken draagt en nooit jurkjesquote:Op maandag 15 december 2014 15:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
Terechte klacht, meisjes dragen te vaak spijkerbroeken ipv jurkjes
T-thanks, y-you too.quote:Op maandag 15 december 2014 15:34 schreef vera166 het volgende:
[..]
Goede rug 10/10
ik heb jou wel eens gezien op fobo inderdaad
oja coolquote:Op maandag 15 december 2014 15:39 schreef krioro het volgende:
[..]
T-thanks, y-you too.
En ja, we zouden trouwen.
Dat is bij veel vrouw-vrouwen nog steeds zo.quote:Op maandag 15 december 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2014 00:13 schreef r8v2 het volgende:
Dit topic interesseert me echt geen fuck maar ik wilde even vermelden dat posters zoals BaajGuardian me er aan herinneren waarom ik nog steeds op Fok zit.
Ja ga even lekker een fatsoenlijk woord misbruiken om er weer een straat iets van te maken ofzo. Mieter op hoer.quote:Op maandag 15 december 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Wowquote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja ga even lekker een fatsoenlijk woord misbruiken om er weer een straat iets van te maken ofzo. Mieter op hoer.
nu daten, of meteen op zn hondjes terwijl ik je aan je haar trek?quote:
Heeft ze je piemelfoto in de FOK!.rar al gezien?quote:Op maandag 15 december 2014 16:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nu daten, of meteen op zn hondjes terwijl ik je aan je haar trek?
Jij duidelijk welquote:Op maandag 15 december 2014 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heeft ze je piemelfoto in de FOK!.rar al gezien?
Voor de fans, jou bijv. Waar moet je anders op fappen..quote:
Mooi.quote:Op maandag 15 december 2014 06:36 schreef bikey1990 het volgende:
[..]
gadverdamme... nu heb ik spontane ebola opgelopen
Bewaar die eerste keer nou maar voor een meisje waar je echt iets om geeft.quote:Op maandag 15 december 2014 16:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nu daten, of meteen op zn hondjes terwijl ik je aan je haar trek?
Haha smaken verschillen. Ik voel me niet prettig in spijkerbroekenquote:Op maandag 15 december 2014 15:32 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat mijn vriendin altijd spijkerbroeken draagt en nooit jurkjes
Maar ik kan iets om je geven, mits je niet dik bent. dan ben je al genoeg gegeven.quote:Op maandag 15 december 2014 16:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bewaar die eerste keer nou maar voor een meisje waar je echt iets om geeft.
Hoop dat je ze wel draagt in deze kouquote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik voel me niet prettig in spijkerbroeken
sterfquote:
Waarom dan? Jurkjes zitten vaak wel fijner.quote:Op maandag 15 december 2014 15:32 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat mijn vriendin altijd spijkerbroeken draagt en nooit jurkjes
Oh, je houdt niet zo van benen?quote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat zal best. Vind het alleen niet echt zo mooiGewoon spijkerbroek.
lekkahquote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef roodborst het volgende:
Dominante vrouwen, high heels, goed gekleed.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is toch hetzelfde, schat.quote:Op zondag 14 december 2014 21:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd een beetje op lijken dat vrouwen veel meer concurreren op uiterlijk om andere vrouwen en niet zozeer voor de mannen.
ik vind spijkerbroeken fijner zittenquote:Op maandag 15 december 2014 16:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom dan? Jurkjes zitten vaak wel fijner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |