Kijk dit is lief.quote:Op zondag 14 december 2014 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stel je niet aan man.
Vrouwen zijn sowieso
gadverdamme... nu heb ik spontane ebola opgelopenquote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef john-hert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets mis mee inderdaad
quote:Op zondag 14 december 2014 21:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Meisjes zijn voor jongetjes die geen echte vrouwen aankunnen.
[ afbeelding ]
Op basis van je fobo zou ik kuiken zeggenquote:Op maandag 15 december 2014 13:10 schreef Robophatt het volgende:
Ik vraag me af wat een meisje-meisje precies is. Waar ligt de grens?
Ik zou mezelf namelijk geen meisje-meisje noemen omdat ik dat nogal kinderachtig en misschien wat oppervlakkig vind klinken. Dan liever vrouwelijk of elegant.
Bij een meisje-meisje ontbreekt elke vorm van ratio.quote:Op maandag 15 december 2014 13:10 schreef Robophatt het volgende:
Ik vraag me af wat een meisje-meisje precies is. Waar ligt de grens?
Ik zou mezelf namelijk geen meisje-meisje noemen omdat ik dat nogal kinderachtig en misschien wat oppervlakkig vind klinken. Dan liever vrouwelijk of elegant.
Ja dan zijn alle vrouwen meisje-meisjequote:Op maandag 15 december 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij een meisje-meisje ontbreekt elke vorm van ratio.
Geen heel positieve eigenschap...quote:Op maandag 15 december 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij een meisje-meisje ontbreekt elke vorm van ratio.
Oh, nou, hey.quote:Op zondag 14 december 2014 21:33 schreef vera166 het volgende:
Ik zit ook al een tijdje te wachten op mannen die opeens massaal zongebruind en knetter gespierd worden maarja.
Ik ben juist blij dat mijn vriendin altijd spijkerbroeken draagt en nooit jurkjesquote:Op maandag 15 december 2014 15:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
Terechte klacht, meisjes dragen te vaak spijkerbroeken ipv jurkjes
T-thanks, y-you too.quote:Op maandag 15 december 2014 15:34 schreef vera166 het volgende:
[..]
Goede rug 10/10
ik heb jou wel eens gezien op fobo inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |