oja coolquote:Op maandag 15 december 2014 15:39 schreef krioro het volgende:
[..]
T-thanks, y-you too.
En ja, we zouden trouwen.
Dat is bij veel vrouw-vrouwen nog steeds zo.quote:Op maandag 15 december 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij een meisje-meisje ontbreekt elke vorm van ratio.
quote:Op maandag 15 december 2014 00:13 schreef r8v2 het volgende:
Dit topic interesseert me echt geen fuck maar ik wilde even vermelden dat posters zoals BaajGuardian me er aan herinneren waarom ik nog steeds op Fok zit.
Ja ga even lekker een fatsoenlijk woord misbruiken om er weer een straat iets van te maken ofzo. Mieter op hoer.quote:Op maandag 15 december 2014 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij een meisje-meisje ontbreekt elke vorm van ratio.
Wowquote:Op maandag 15 december 2014 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja ga even lekker een fatsoenlijk woord misbruiken om er weer een straat iets van te maken ofzo. Mieter op hoer.
nu daten, of meteen op zn hondjes terwijl ik je aan je haar trek?quote:
Heeft ze je piemelfoto in de FOK!.rar al gezien?quote:Op maandag 15 december 2014 16:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nu daten, of meteen op zn hondjes terwijl ik je aan je haar trek?
Jij duidelijk welquote:Op maandag 15 december 2014 16:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heeft ze je piemelfoto in de FOK!.rar al gezien?
Voor de fans, jou bijv. Waar moet je anders op fappen..quote:
Mooi.quote:Op maandag 15 december 2014 06:36 schreef bikey1990 het volgende:
[..]
gadverdamme... nu heb ik spontane ebola opgelopen
Bewaar die eerste keer nou maar voor een meisje waar je echt iets om geeft.quote:Op maandag 15 december 2014 16:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nu daten, of meteen op zn hondjes terwijl ik je aan je haar trek?
Haha smaken verschillen. Ik voel me niet prettig in spijkerbroekenquote:Op maandag 15 december 2014 15:32 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat mijn vriendin altijd spijkerbroeken draagt en nooit jurkjes
Maar ik kan iets om je geven, mits je niet dik bent. dan ben je al genoeg gegeven.quote:Op maandag 15 december 2014 16:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bewaar die eerste keer nou maar voor een meisje waar je echt iets om geeft.
Hoop dat je ze wel draagt in deze kouquote:Op maandag 15 december 2014 16:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik voel me niet prettig in spijkerbroeken
sterfquote:
Waarom dan? Jurkjes zitten vaak wel fijner.quote:Op maandag 15 december 2014 15:32 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat mijn vriendin altijd spijkerbroeken draagt en nooit jurkjes
Oh, je houdt niet zo van benen?quote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Dat zal best. Vind het alleen niet echt zo mooiGewoon spijkerbroek.
lekkahquote:Op maandag 15 december 2014 16:21 schreef roodborst het volgende:
Dominante vrouwen, high heels, goed gekleed.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is toch hetzelfde, schat.quote:Op zondag 14 december 2014 21:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd een beetje op lijken dat vrouwen veel meer concurreren op uiterlijk om andere vrouwen en niet zozeer voor de mannen.
ik vind spijkerbroeken fijner zittenquote:Op maandag 15 december 2014 16:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom dan? Jurkjes zitten vaak wel fijner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |