je maakt t ze niet makkelijkquote:Op zondag 14 december 2014 22:38 schreef Piger het volgende:
Een vrouw moet juist de perfecte balans hebben. Genoeg interesse in kleding en shit, zodat ze er goed uit ziet, maar niet zo overdreven dat de hele kast vol hangt en je altijd een uur op haar moet wachten. Ze moet wel weer zo vrouwelijk zijn dat ze graag voor je kookt en het huis poetst, maar niet zo netjes dat ze niet van slikken/facials/anaal houdt.
Succes met zoeken. Ik hou het bij mijn huidige.
Nee jij leest zeker niet de tina..quote:Op zondag 14 december 2014 22:49 schreef Casiotone het volgende:
[..]
waar ze voor waarschuwen bedoel je
hvjquote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik bedoel van.. Er is maar 1 realiteit.
"laterz olijk vieze kerelquote:
Of ditquote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
"laterz olijk vieze kerel
Wil je nu me kusjen"
Even vertaald voor de rest.
raarquote:Op zondag 14 december 2014 23:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
iovk
Ik ook van jou
Maarja als je dat niet weet.. dan niet.
Je moet ze het ook niet te makkelijk maken, als vrouw zijnde hebben ze het al goed genoegquote:
Dit is dus wat meisje-meisje echt inhoud.... niet zoals alle mannen denken 100kg plamuur smeren veel te korte kleding ofzo en enkel berust op je geld..quote:Op zondag 14 december 2014 21:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als ik een meisjemeisje was dan had ik dat zeker gedaan.
Maar ik wil graag zelf zien rond te komen.
ja. meisje meisje mag best werken hoor, niks mis mee zolang ze maar niet haar haar kort scheert en een zwarte vierkante bril draagt of denkt stoer te moeten doen met hendig domme straattaal, gewoon lievig zijn en aaibaar en verder gewoon je ding doen is kay.quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef T1psY het volgende:
[..]
Dit is dus wat meisje-meisje echt inhoud.... niet zoals alle mannen denken 100kg plamuur smeren veel te korte kleding ofzo en enkel berust op je geld..
onderbejarigde vagijnen.quote:
of onderbeharigde, kan ook wel mooi zijn hoor maar mensen krijgen er ook epileptische aanvallen van heb ik mij laten vertellen door de maatschappij.quote:
huh, wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 14 december 2014 23:10 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee meer..
Nee zeker niet kortgeschoren. De fotos in op zijn goed.. behalve dan mss de 2e.. ze mag ook best wat meer mollig zijn eventueel en een lief karakter is zeker ook belangrijkquote:Op zondag 14 december 2014 23:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja. meisje meisje mag best werken hoor, niks mis mee zolang ze maar niet haar haar kort scheert en een zwarte vierkante bril draagt of denkt stoer te moeten doen met hendig domme straattaal, gewoon lievig zijn en aaibaar en verder gewoon je ding doen is kay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |