Als jij een echte fokker bent dan ben je je vast bewust van mijn alpha status hier op dit forum.quote:Op zondag 14 december 2014 21:42 schreef vera166 het volgende:
[..]
maar ik ben een fokker dus ik zit altijd binnen dat begrijp je toch wel hert
nee die is me ontgaan en ik ben van de verkeerde kantquote:Op zondag 14 december 2014 21:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als jij een echte fokker bent dan ben je je vast bewust van mijn alpha status hier op dit forum.
whehehequote:
Ooh, ik ben een beetje autistisch en ik dacht dat mensen die tuinbroeken dragen ook veel in de tuin komenquote:Op zondag 14 december 2014 21:42 schreef vera166 het volgende:
[..]
maar ik ben een fokker dus ik zit altijd binnen dat begrijp je toch wel hert
sorry voor deze verwarring ik begrijp jequote:Op zondag 14 december 2014 21:44 schreef john-hert het volgende:
[..]
Ooh, ik ben een beetje autistisch en ik dacht dat mensen die tuinbroeken dragen ook veel in de tuin komen
Ik kan je bekeren.quote:Op zondag 14 december 2014 21:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
nee die is me ontgaan en ik ben van de verkeerde kant
[..]
Maar als zolderkamer-autist val ik natuurlijk ook op zolderkamer-meisjesquote:Op zondag 14 december 2014 21:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
sorry voor deze verwarring ik begrijp je
Als ik een meisjemeisje was dan had ik dat zeker gedaan.quote:Op zondag 14 december 2014 21:43 schreef john-hert het volgende:
[..]
Je mag ook wel met mij trouwen en op mijn vermogen teren hoor
Nee, jij bent de oorzaak dat heteroseksuele vrouwen lesbisch wordenquote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan je bekeren.
Men noemde mij vroeger ook al "de likkebaard"
9gagquote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef BaajGuardian het volgende:
Hey fokkertjens, ik zag net een hendig redelijke post op de 9gag.
vond het wel een relevante post.
http://9gag.com/gag/avZ97bn
Dus als ik het goed begrijp zijn al de knappe meisjes golddiggers?quote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef BaajGuardian het volgende:
Hey fokkertjens, ik zag net een hendig redelijke post op de 9gag.
vond het wel een relevante post.
http://9gag.com/gag/avZ97bn
Alleen voor starters.quote:Op zondag 14 december 2014 21:46 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp zijn al de knappe meisjes golddiggers?
quote:Op zondag 14 december 2014 21:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee, jij bent de oorzaak dat heteroseksuele vrouwen lesbisch worden
Zozo ambitieusquote:Op zondag 14 december 2014 21:46 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als ik een meisjemeisje was dan had ik dat zeker gedaan.
Maar ik wil graag zelf zien rond te komen.
Jij bent de oorzaak van dat homosexuele mannen hetero worden.quote:Op zondag 14 december 2014 21:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee, jij bent de oorzaak dat heteroseksuele vrouwen lesbisch worden
Ja ze denken ait kijk die boy leven ik word ook heteroquote:Op zondag 14 december 2014 21:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent de oorzaak van dat homosexuele mannen hetero worden.
Oke, mijn aanbod blijft geldigquote:Op zondag 14 december 2014 21:49 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou.. ja..
Ik heb eigenlijk nu al geen zin om een baan te zoeken.
Nee ze denken zo van "na deze vieze boyo te hebben gezien kan ik nooit meer pik mooi vinden"quote:Op zondag 14 december 2014 21:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja ze denken ait kijk die boy leven ik word ook hetero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |