Kijk zo kan het ook.quote:
het date rape gedeelte door een poedertje in je drankje te doen is ie vergeten op te schrijven. nog steeds romantisch?quote:
Jaquote:Op zondag 14 december 2014 22:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kijk zo kan het ook.
Ik dwing je nergens toe schatje, gewoon natuur de gang laten gaan enzo.
Doe normaal joh, ik ben niet zo'n zielige jock die dat soort shit doet.. :/quote:Op zondag 14 december 2014 22:23 schreef SuperFood het volgende:
[..]
het date rape gedeelte door een poedertje in je drankje te doen is ie vergeten op te schrijven. nog steeds romantisch?
Maar dat zit er standaard bij. Dus ja.quote:Op zondag 14 december 2014 22:23 schreef SuperFood het volgende:
[..]
het date rape gedeelte door een poedertje in je drankje te doen is ie vergeten op te schrijven. nog steeds romantisch?
Ik zal ook een stukje op mijn gitaar spelen voor je, heb je een verzoeknummertje?quote:
The Fray.quote:Op zondag 14 december 2014 22:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zal ook een stukje op mijn gitaar spelen voor je, heb je een verzoeknummertje?
okequote:Op zondag 14 december 2014 22:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Internaten, slechte keuze gemaakt toen ik havo had moeten kiezen maar door christelijke boeren werd banggepraat dat ik het niet zou kunnen, toen naar mavo ging en niet normaal kon leren omdat de hele klas het een goed idee vond om mij te treiteren tot ik er een zn strot afkneep en van school moest.
quote:
*speelt the fray*quote:
Rijke fantasie jij.quote:Op zondag 14 december 2014 22:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
*speelt the fray*
*Zachtjes blaast een briesje wint de graspolletjes wat heen en weer in ons maanlicht uitzicht over de duinen. *
Je denkt. "eigenlijk is bgtje zo stom nog niet, hij is eigenlijk best wel een btje leuk en ook een hottie!"
je hebt natuurlijk helemaal gelijk.
Bgtje is een hottie.
Jouw hottie.
echt hèquote:Op zondag 14 december 2014 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die vent gaat altijd zo overdreven in op de details terwijl maagd._
Ben jij dat?quote:Op zondag 14 december 2014 21:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[ afbeelding ]
meisjes met groen haar
De bron van alle realiteit.quote:
Ja, maar het hikt tegen uitlachen aan, bij Slaap_Zak is het gewoon oprecht tof.quote:Op zondag 14 december 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt hèmaar ik moet wel vaak lachen om zijn posts
quote:Op zondag 14 december 2014 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tevens 30'er, dat maakt het allemaal nog een tikkeltje kanslozer ervarener.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |