quote:Op zondag 14 december 2014 21:09 schreef eend112 het volgende:
Die 2e is eerder zo een met een veel te grote bek die flessen drank steelt uit de supermarkt.
Jij voldoet er dus niet aanquote:Op zondag 14 december 2014 21:10 schreef DjeDje het volgende:
Meisje meisje is niet zo bijzonder vind ik.
Vele andere mannen vallen daar ook niet op.
Onterechte klacht dus.
quote:Op zondag 14 december 2014 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Stel je niet aan man.
Vrouwen zijn sowieso
Dat ben je zelfquote:Op zondag 14 december 2014 21:10 schreef DjeDje het volgende:
Meisje meisje is niet zo bijzonder vind ik.
Vele andere mannen vallen daar ook niet op.
Onterechte klacht dus.
quote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef PausNicolaas het volgende:
Inb4: huisvrouwen met korte pittige kapsels
Het is juist zo dat die eerste best gewoon is, niet mega knap maar een superleuke uitstraling <3quote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef richolio het volgende:
''Arnhems meisje''.Die andere twee zou ik wel behandelen.
Die bovenste zou ik ook nog wel rakenquote:Op zondag 14 december 2014 21:11 schreef richolio het volgende:
''Arnhems meisje''.Die andere twee zou ik wel behandelen.
Nee totaal niet. Bij die foto's in fobo lijkt dat zo. Maar die spiegelfoto is ook redelijk oud.quote:
Ja jij welquote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef john-hert het volgende:
[..]
Die bovenste zou ik ook nog wel raken
stuur maar 2 normale pics danquote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Bij die foto's in fobo lijkt dat zo. Maar die spiegelfoto is ook redelijk oud.
Ben écht geen meisjemeisje.
Beetje wel hoor, maar daar is toch niets mis mee?quote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Bij die foto's in fobo lijkt dat zo. Maar die spiegelfoto is ook redelijk oud.
Mooi horlogequote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat ook.quote:Op zondag 14 december 2014 21:10 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Jij voldoet er dus niet aan
Ik heb ff gekeken, jij bent een megaleuk meisje-meisje.quote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
zou raken iddquote:Op zondag 14 december 2014 21:15 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken, jij bent een megaleuk meisje-meisje.
Ik ben ook geen tom boy, maar meisjemeisje? Neequote:Op zondag 14 december 2014 21:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Beetje wel hoor, maar daar is toch niets mis mee?
Jij bent absoluut geen meisje-jongenquote:Op zondag 14 december 2014 21:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |