quote:
Tering zeg. Ik heb hardop gelachen. Hoe kortzichtig kan iemand zijn. Knuffel voor jouquote:Op zondag 14 december 2014 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, de duitse date dus. Ik heb de fuhrer leren kennen via Paiq, met een speeddate. Gesprek ging vlot, dus verlengd, weer verlengd, en al vrij snel nummers uitgewisseld. Hij had heerlijk grove humor, dus ik hoefde m'n concentratiekampgrappen niet in te houden. Niet dat ik er heel veel in m'n repertoire heb, maar het gaat om het idee. Eigenlijk zouden we vorige maand ergens al daten, maar toen werd ik ziek, was hij druk, en nog meer gedoe. Wel hebben we in de tussentijd whatsappcontact gehouden, dus heuj, goed teken.
Ik zat in het bruincafé waar we afgesproken hadden een beetje op m'n telefoon de tijd te verdoen tot hij er zou zijn, want geheel tegen mijn gewoontes in was ik te vroeg. Blijkbaar was hij aan komen lopen terwijl ik druk bezig was iets te lezen ofzo, want ik hoor ineens naast me iemand "oh god, ben jij er zo één?" zeggen. Bleek de fuhrer te zijn. Ik sta op, geef 3 zoenen, en vraag wat hij bedoelde. "Ja zo'n wijf wat de hele tijd aan haar telefoon vastgeplakt zit". "Eh, je was er nog niet, dus ik was m'n tijd een beetje aan het verdoen". "Ja als je hem niet weg wil leggen mag dat hoor, maar dan ga ik even ergens anders zitten". Het ding lag gewoon face down op de tafel, dus geen idee wat z'n probleem nou was. Maar goed, ik ging er maar van uit dat het een slechte grap was ofzo, en we zijn een beetje over koetjes en kalfjes gaan praten.
Waar ik alleen niet op had gerekend, was dat ik halverwege een heel relaas zou krijgen over hoe internet en smartphones de maatschappij hebben verkracht, hoe mensen alleen nog maar digitaal leven en niet kunnen genieten van de realiteit, en hoe we gedoemd waren tot meer en meer antidepressiva omdat we alleen nog maar tegen neplicht van beeldschermen aankijken. Het punt is alleen, de beste jongen werkt in de fucking IT-wereld. Toen ik hem vroeg waarom hij dan op Paiq zat, zei hij dat het lastig was om leuke meiden tegen te komen in het dagelijks leven. "Maar, dat betekent toch dat jij ook gebruik maakt van het internet in je sociale leven?" Janee dat was anders.
Maar goed, hij had bizar blauwe ogen en donkere krullen, waardoor ik bereid was hem heel veel te vergeven. Een meisje heeft zo haar needs hè. We hebben het een beetje over mijn werk en studie gehad, wat hij oprecht interessant leek te vinden, en heen en weer gegeind. Leukleuk, hij maakt het weer goed.
"Ik vind het zo leuk dat je Turks bent he".
"Oh, haha, hoezo?"
"Ik heb de meeste nationaliteiten die veel voorkomen wel gehad, maar Turks nog niet"
"Oh cool, ik maak de bingokaart vol?"
"Ja de meeste Turken die ik ken zijn vieze harige hoeren, jij bent wel leuk"
"Dank je"
"Ik zou nooit een relatie met een buitenlander aan kunnen gaan wel"
"... Je bent Duits. En hebt gezegd dat je iemand zocht voor meer dan seks alleen."
"Ja ik wilde je in het echt zien"
"Had je ook gewoon kunnen vragen"
"Ja maar vrouwen doen veel te moeilijk als je gewoon voor seks wil afspreken, zeker turken, die zijn extra frigide"
Toen de vingerjongen vroeg welke vinger ik in m'n kut ging steken terwijl ik aan hem dacht, was ik enigszins flabbergasted maar voelde geen behoefte om boos te worden ofzo. Dit keer was dat anders. Ik heb de rekening gevraagd, waarna hij vroeg of ik weg wilde. Het heldere licht. Hij snapte écht niet dat ik er geen zin meer in had, ook niet na uitleg. Ik heb nog gevraagd waarom hij in godsnaam 2,5 maand lang met me heeft lopen appen en doen alsof hij oprecht geïnteresseerd was, als het puur om seks met een turk ging, maar hij zag niet in waarom dat raar was
![]()
I can't believe I shaved my legs for this shit.
Damn, wat een figuren lopen er toch rond.quote:Op zondag 14 december 2014 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, de duitse date dus. Ik heb de fuhrer leren kennen via Paiq, met een speeddate. Gesprek ging vlot, dus verlengd, weer verlengd, en al vrij snel nummers uitgewisseld. Hij had heerlijk grove humor, dus ik hoefde m'n concentratiekampgrappen niet in te houden. Niet dat ik er heel veel in m'n repertoire heb, maar het gaat om het idee. Eigenlijk zouden we vorige maand ergens al daten, maar toen werd ik ziek, was hij druk, en nog meer gedoe. Wel hebben we in de tussentijd whatsappcontact gehouden, dus heuj, goed teken.
Ik zat in het bruincafé waar we afgesproken hadden een beetje op m'n telefoon de tijd te verdoen tot hij er zou zijn, want geheel tegen mijn gewoontes in was ik te vroeg. Blijkbaar was hij aan komen lopen terwijl ik druk bezig was iets te lezen ofzo, want ik hoor ineens naast me iemand "oh god, ben jij er zo één?" zeggen. Bleek de fuhrer te zijn. Ik sta op, geef 3 zoenen, en vraag wat hij bedoelde. "Ja zo'n wijf wat de hele tijd aan haar telefoon vastgeplakt zit". "Eh, je was er nog niet, dus ik was m'n tijd een beetje aan het verdoen". "Ja als je hem niet weg wil leggen mag dat hoor, maar dan ga ik even ergens anders zitten". Het ding lag gewoon face down op de tafel, dus geen idee wat z'n probleem nou was. Maar goed, ik ging er maar van uit dat het een slechte grap was ofzo, en we zijn een beetje over koetjes en kalfjes gaan praten.
Waar ik alleen niet op had gerekend, was dat ik halverwege een heel relaas zou krijgen over hoe internet en smartphones de maatschappij hebben verkracht, hoe mensen alleen nog maar digitaal leven en niet kunnen genieten van de realiteit, en hoe we gedoemd waren tot meer en meer antidepressiva omdat we alleen nog maar tegen neplicht van beeldschermen aankijken. Het punt is alleen, de beste jongen werkt in de fucking IT-wereld. Toen ik hem vroeg waarom hij dan op Paiq zat, zei hij dat het lastig was om leuke meiden tegen te komen in het dagelijks leven. "Maar, dat betekent toch dat jij ook gebruik maakt van het internet in je sociale leven?" Janee dat was anders.
Maar goed, hij had bizar blauwe ogen en donkere krullen, waardoor ik bereid was hem heel veel te vergeven. Een meisje heeft zo haar needs hè. We hebben het een beetje over mijn werk en studie gehad, wat hij oprecht interessant leek te vinden, en heen en weer gegeind. Leukleuk, hij maakt het weer goed.
"Oh, haha, hoezo?"
"Ik heb de meeste nationaliteiten die veel voorkomen wel gehad, maar Turks nog niet"
"Dank je"
"... Je bent Duits. En hebt gezegd dat je iemand zocht voor meer dan seks alleen."
"Ja maar vrouwen doen veel te moeilijk als je gewoon voor seks wil afspreken, zeker turken, die zijn extra frigide"
Toen de vingerjongen vroeg welke vinger ik in m'n kut ging steken terwijl ik aan hem dacht, was ik enigszins flabbergasted maar voelde geen behoefte om boos te worden ofzo. Dit keer was dat anders. Ik heb de rekening gevraagd, waarna hij vroeg of ik weg wilde. Het heldere licht. Hij snapte écht niet dat ik er geen zin meer in had, ook niet na uitleg. Ik heb nog gevraagd waarom hij in godsnaam 2,5 maand lang met me heeft lopen appen en doen alsof hij oprecht geïnteresseerd was, als het puur om seks met een turk ging, maar hij zag niet in waarom dat raar was
![]()
Hoeveel bingokaarten heb je inmiddels vol met gekkies?quote:Op zondag 14 december 2014 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
"Oh, haha, hoezo?"
"Dank je"
![]()
Gvdquote:Op zondag 14 december 2014 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
"Oh, haha, hoezo?"
"Dank je"
![]()
C_c, ik hoop ergens dat je nog lang blijft daten. Puur vanwege je verslagen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
"Oh, haha, hoezo?"
"Dank je"
![]()
Ik snap niet hoe ik er elke keer intrap ookquote:Op zondag 14 december 2014 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeveel bingokaarten heb je inmiddels vol met gekkies?
Wat een ongelooflijke klapjostie!quote:Op zondag 14 december 2014 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
"Oh, haha, hoezo?"
"Dank je"
![]()
Als die idioot 2 maanden geleden had gezegd dat hij geen relatie wil, maar gewoon een toffe avond, had hij z'n doel ook bereikt waaarschijnlijkquote:Op zondag 14 december 2014 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als die idioot dat niet gezegd had, had hij zijn doel nog wel bereikt ook
Inb4 100 dm'squote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als die idioot 2 maanden geleden had gezegd dat hij geen relatie wil, maar gewoon een toffe avond, had hij z'n doel ook bereikt waaarschijnlijk
Misschien hem dat ook even mededelen ;')quote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als die idioot 2 maanden geleden had gezegd dat hij geen relatie wil, maar gewoon een toffe avond, had hij z'n doel ook bereikt waaarschijnlijk
Maar bij lang niet alle vrouwen is dat zo.quote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gedaan, toen hij vroeg of we nog een drankje bij mij konden doen. Gezegd dat als hij geen lulverhalen had opgehangen, z'n pik waarschijnlijk al in m'n mond had gezeten, maar dat m'n zin om hem te pleasen verloren is gegaan door z'n bullshit. Toen gedag gezegd en weggelopen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien hem dat ook even mededelen ;')
Nou, bij deze dan; samen filmpje kijken?quote:Op zondag 14 december 2014 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Briljant. Deze moet opgenomen worden in de Fok! archieven!quote:Op zondag 14 december 2014 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed, de duitse date dus. Ik heb de fuhrer leren kennen via Paiq, met een speeddate....
De Weiss hosselt weer eventjes hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 19:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou, bij deze dan; samen filmpje kijken?
Ach subtiliteit wat natuurlijk sowieso al ver te zoeken bij hem, dus dat maakte vast niet uit.quote:Op zondag 14 december 2014 19:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gedaan, toen hij vroeg of we nog een drankje bij mij konden doen. Gezegd dat als hij geen lulverhalen had opgehangen, z'n pik waarschijnlijk al in m'n mond had gezeten, maar dat m'n zin om hem te pleasen verloren is gegaan door z'n bullshit. Toen gedag gezegd en weggelopen.
Ik was geïrriteerd. Dan verlies ik m'n subtiliteit.
Waarom?quote:Op zondag 14 december 2014 19:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Turken en Mocro's zijn wel leuk, totdat het serieus wordt, dan is het allemaal moeilijk moeilijk
Maar dat zijn ze niet per definitie, en ook niet allemaal even streng.quote:Op zondag 14 december 2014 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, iets met geloof en zo. Ten minste als ze gelovig zijn.
Nee klopt. Al is het wel vaak dat ze uiteindelijk ook als ze niet zo streng zijn vaak een mede-Mocro/Turk vinden. Dat is in ieder geval mijn beeld.quote:Op zondag 14 december 2014 19:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze niet per definitie, en ook niet allemaal even streng.
Ik moet zeggen dat ik niet heel veel Marokkaanse/Turkse vrouwen kennen dus lastig oordelen, maar zou kunnen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee klopt. Al is het wel vaak dat ze uiteindelijk ook als ze niet zo streng zijn vaak een mede-Mocro/Turk vinden. Dat is in ieder geval mijn beeld.
Heldin.quote:Op zondag 14 december 2014 19:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gedaan, toen hij vroeg of we nog een drankje bij mij konden doen. Gezegd dat als hij geen lulverhalen had opgehangen, z'n pik waarschijnlijk al in m'n mond had gezeten, maar dat m'n zin om hem te pleasen verloren is gegaan door z'n bullshit. Toen gedag gezegd en weggelopen.
Ik was geïrriteerd. Dan verlies ik m'n subtiliteit.
De leven gaat door.quote:Op zondag 14 december 2014 19:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goede verhalen altijd. Al zweer ik nog altijd bij Godshand en HJ.
De verhalen van ook_gek een aantal jaren geleden zijn ook wel bazig.quote:Op zondag 14 december 2014 19:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goede verhalen altijd. Al zweer ik nog altijd bij Godshand en HJ.
Beetje generaliseren moet kunnenquote:Op zondag 14 december 2014 19:22 schreef Weissman het volgende:
Lekker bezig jongens!!!
[ afbeelding ]
Maar daar krijg je echt oogaids van, zoals ze in KLB en VBL zeggen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De verhalen van ook_gek een aantal jaren geleden zijn ook wel bazig.
Jep, altijd hardop gelachen om z'n verhalen.quote:
Daar heb je gelijk in natuurlijk. Zijn verhalen hebben wel een goede flow.quote:Op zondag 14 december 2014 19:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, altijd hardop gelachen om z'n verhalen.
@Immerdebestebob: Ach, ik snap wat er staat. Een goed verhaal maakt een hoop goed.
Die droom is keihard vermoordquote:Op zondag 14 december 2014 19:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Cc dacht even dat alle Krullenbollen met blauwe ogen even schattig waren
Gewoon KT daten, is er weer hoopquote:Op zondag 14 december 2014 19:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die droom is keihard vermoord
Sorry C_C, hoe klote voor jou ook, ik heb toch even hard moeten lachen om dit verhaal. What the neuk denkt zo'n gast?quote:Op zondag 14 december 2014 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
"Oh, haha, hoezo?"
"Dank je"
![]()
Heb je dit echt zo gezegd?? Kreeg stijfjequote:Op zondag 14 december 2014 19:14 schreef clumsy_clown het volgende:
als hij geen lulverhalen had opgehangen, z'n pik waarschijnlijk al in m'n mond had gezeten,
quote:Op zondag 14 december 2014 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb je dit echt zo gezegd?? Kreeg stijfje
Duitsers staan over het algemeen toch bekend als preutser dan Nederlanders?quote:Op zondag 14 december 2014 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Damn c_c![]()
![]()
Weg blijven bij die Duitsers voortaan.
quote:
Jij ook nog steeds vrijgezelquote:Op zondag 14 december 2014 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Door cc's verhalen hier durf ik niet meer te internetdaten
Minder direct sowieso. Vriendelijk volkje trouwensquote:Op zondag 14 december 2014 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Duitsers staan over het algemeen toch bekend als preutser dan Nederlanders?
Ik wist dat mijn argwaan tegen dat volk niet ongegrond was.quote:Op zondag 14 december 2014 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Damn c_c![]()
![]()
Weg blijven bij die Duitsers voortaan.
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 14 december 2014 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij ook nog steeds vrijgezel
Dat jij dat nog weetquote:Op zondag 14 december 2014 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
5 jaar geleden met je gpm't. Dat je dat niet meer weer
Ze graven niet voor niets al die kuilen hier elke zomer.quote:Op zondag 14 december 2014 22:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wist dat mijn argwaan tegen dat volk niet ongegrond was.
Wel baas dat ie woorden als 'frigide' gebruiktquote:Op zondag 14 december 2014 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze graven niet voor niets al die kuilen hier elke zomer.
Wel een kneus die gast trouwens
Ik bedoelde meer, dat je weet wat je 5 jaar geleden tegen een vrouw heb gezegd, ik weet niet.quote:Op zondag 14 december 2014 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had soort van issues ja
Ging niet over daten, want ze was toen denk ik 50% ouder of zo
quote:Op zondag 14 december 2014 22:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, dat je weet wat je 5 jaar geleden tegen een vrouw heb gezegd, ik weet niet.
Hou het gewoon voor je, voordat mensen hier gaan denken dat je 1 of andere gestoorde creep ben die excel sheets bijhoudt en zich aftrekt op DM's van vrouwen.
Heel subtielquote:Op zondag 14 december 2014 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had soort van issues ja
Ging niet over daten, want ze was toen denk ik 50% ouder of zo
Of je hebt een goed geheugen?quote:Op zondag 14 december 2014 22:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer, dat je weet wat je 5 jaar geleden tegen een vrouw heb gezegd, ik weet niet.
Hou het gewoon voor je, voordat mensen hier gaan denken dat je 1 of andere gestoorde creep ben die excel sheets bijhoudt en zich aftrekt op DM's van vrouwen.
wow wat een verhaal zeg... en wat een brutale vlerk zeg... Voor jou dat je weg bent gelopen! !quote:Op zondag 14 december 2014 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
"Oh, haha, hoezo?"
"Dank je"
![]()
Haha, wat een gastquote:Op zondag 14 december 2014 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
"Oh, haha, hoezo?"
"Dank je"
![]()
Ik weet ook nog wel dingen van 7-8 jaar geleden. Het zou allemaal minder awkward zijn als zij hem zou kunnen herinnerenquote:Op zondag 14 december 2014 23:57 schreef ook_gek het volgende:
Of je hebt een goed geheugen?
Ik weet nog zoveel van jaren geleden. Tot de kleinste dingen aan toe.
Snap je punt niet zo. Er zijn ook mensen die van alles vergeten wat hun niet boeide. Hij heeft haar niet kunnen boeien en dus vergetenquote:Op maandag 15 december 2014 07:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel dingen van 7-8 jaar geleden. Het zou allemaal minder awkward zijn als zij hem zou kunnen herinnerenDat is nu niet het geval.
Moet ik dan echt alles gaan uitleggen?
Wordt steeds minder populair gok ik zo.quote:Op zondag 14 december 2014 20:14 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is Tinder nog steeds populair of is de hype over inmiddels?
En waarom (ook weer)?quote:Op maandag 15 december 2014 10:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Wordt steeds minder populair gok ik zo.
Steeds van die nep-profielen.
Ik zelf, heb't verwijdert.
A.S. Woensdag m'n 2e date. Maar krijg er steeds minder zin in....
Zoals ik al eerder aangaf,ik ben gewend dat als een dame interesse heeft, ze wel beetje vraagt hoe je weekend en zo is.quote:
Ik denk ook zoquote:Op maandag 15 december 2014 16:29 schreef K44S het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf,ik ben gewend dat als een dame interesse heeft, ze wel beetje vraagt hoe je weekend en zo is.
Bij haar komt dat nauwelijks, ik begin steeds de gesprekken.
Maar als ik een dag of 2 niks van me zou laten horen, dan zou het van haar kant volgens mij ook stil blijven.
Nu heb ik dus weer het gesprek gestart .... en moddert het een beetje door.
Maar goed ik zal er wel WEER te veel over NADENKEN. haha.
Ik zie d'r aankomende Woensdag, en wie weet wat daar uit komt.quote:Op maandag 15 december 2014 16:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik denk ook zo. Bij geen - uit zich komende- interesse, haakt mijn interesse ook af en heb ik er ook vaak geen zin meer in.
High-maintenance-chick gespot.quote:Op maandag 15 december 2014 16:30 schreef zeefje het volgende:
Ik denk ook zo. Bij geen - uit zich komende- interesse, haakt mijn interesse ook af en heb ik er ook vaak geen zin meer in.
Weer iemand die dat niet uit zichzelf komt meldenquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:38 schreef K44S het volgende:
Nou, date van morgen gaat niet door.
Ik vroeg haar vandaag:"En heb je al zin in morgen, of heb je je bedacht ?"
En toen verklaarde dat ze er geen relatie in ziet.
Had m'n gevoel het toch goed.
Ik zit er niet mee hoor. Voelt eigenlijk wel prima.... ik merkte het al aan het appen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Weer iemand die dat niet uit zichzelf komt melden![]()
Communiceren. Je zou het maar kunnen.
Vrouwenpsychologie 101, lees het. Echt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Weer iemand die dat niet uit zichzelf komt melden![]()
Communiceren. Je zou het maar kunnen.
Een geile oude homomanquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:21 schreef Geerd het volgende:
Net op Paiq dame van 30 (of voor deed als) Was wel heel enthousiast, kreeg der 06 al naar, 5 min om te appen.
Ik geloofde er geen fuck van, welke dame geeft er 06 naar nog geen 10 zinnen?
Ach, take the edge of....quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wie weet, die shit doe ik niet aan mee iig.
Idd fake. Vrouwen willen ook altijd pas sex als ze een relatie hebben en niet eerder.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:21 schreef Geerd het volgende:
Net op Paiq dame van 30 (of voor deed als) Was wel heel enthousiast, kreeg der 06 al naar, 5 min om te appen.
Geen idee, ik geloofde er gewoon niks van. Detail, Indonesische, geadopteerd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Idd fake. Vrouwen willen ook altijd pas sex als ze een relatie hebben en niet eerder.
Sommige dames zijn niet bepaald kieskeurig, stelt dit je gerust?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:21 schreef Geerd het volgende:
Ohw daar gaat het niet om, over geruststellen. Vond het gewoon een vreemd zaakje.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:48 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Sommige dames zijn niet bepaald kieskeurig, stelt dit je gerust?
Nou, het is wat meid.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:52 schreef Geerd het volgende:
Ohw daar gaat het niet om, over geruststellen. Vond het gewoon een vreemd zaakje.
Dat wou ik ook wel, alleen ze wou wel heel snel over naar whats appquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gew kletsen met die meid en minder zeiken.
Wat is daarmee mis dan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat wou ik ook wel, alleen ze wou wel heel snel over naar whats app
Geen idee eigenlijk? Komt dat vaker voor dat je zo snel je nummer geeft?quote:
Haal in ieder geval bij het appen 'na' en 'naar' niet door elkaar aubquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:21 schreef Geerd het volgende:
Als het niet leuk is verwijder je haar gewoon weer, snap het probleem niet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk? Komt dat vaker voor dat je zo snel je nummer geeft?
Ik geloofde er gewoon geen fuck van, beetje als Dimitrie die zich voor deed als.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als het niet leuk is verwijder je haar gewoon weer, snap het probleem niet.
Bedankt voor de tip! Ik zie het!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:23 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Haal in ieder geval bij het appen 'na' en 'naar' niet door elkaar aub
Wie is Dimitrie nou weer?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik geloofde er gewoon geen fuck van, beetje als Dimitrie die zich voor deed als.
Ik ben benieuwd ! anders moeten wij gaan datenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:30 schreef eefje801 het volgende:
Die date to be van mij is trouwens niet bepaald een kletser. Nou ben ik ook niet zo'n frequente apper soms maar als ik het zelfs korte antwoorden vind.. zie nou de eerste date voor me als dit reclamespotje![]()
Nou ja, we zien het wel. Als het niet leuk blijkt in ieder geval een sappiger verslag
En jij bent wie in de spot?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:30 schreef eefje801 het volgende:
Die date to be van mij is trouwens niet bepaald een kletser. Nou ben ik ook niet zo'n frequente apper soms maar als ik het zelfs korte antwoorden vind.. zie nou de eerste date voor me als dit reclamespotje![]()
Nou ja, we zien het wel. Als het niet leuk blijkt in ieder geval een sappiger verslag
hoax, alsof jij überhaupt ineens kunt Appenquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:30 schreef eefje801 het volgende:
Oke klaar dan toch? Opmerkelijk hoe lang jij door gaat over iets dat klaar is.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik geloofde er gewoon geen fuck van, beetje als Dimitrie die zich voor deed als.
Graag of traag heur.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:35 schreef eefje801 het volgende:
Ja Bol, echt heusch ik kan appen tegenwoordig. En houd het in gedachten K44s, vooralsnog is de reden geloof ik dat het niet zon frequente dater is.
eerste date? Dan wel raar dat ze afkapt, ze heeft je immers nog niet in real life ontmoet. Sommige mensen komen totaal niet overeen met het profiel of zijn online veel sterker qua communiceren dan in het echt wanneer ze op een date geen normale zinnen kunnen maken..quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:38 schreef K44S het volgende:
Nou, date van morgen gaat niet door.
Ik vroeg haar vandaag:"En heb je al zin in morgen, of heb je je bedacht ?"
En toen verklaarde dat ze er geen relatie in ziet.
Had m'n gevoel het toch goed.
ach joh :quote:Op woensdag 17 december 2014 16:12 schreef Deezertje het volgende:
Dame waar ik al tijdje mee aan het appen was stuurt: Sorry, heb inmiddels een vriend gevonden..... Weet niet of 't een slechte smoes is maar anders best raar dat je blijft appen als je al paar keer op date bent geweest en het blijkbaar een relatie noemt nu met elkaar. Niet dat ik niet actief blijf met andere dames op de app als ik op eerste date ga, maar ik zal dat niet weken blijven doen als ik voel dat degene die ik nu zie wel echt leuk is.
Anyway, volgende week kerst. Alleen dus
Jawel, had een date met d'r.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
eerste date? Dan wel raar dat ze afkapt, ze heeft je immers nog niet in real life ontmoet. Sommige mensen komen totaal niet overeen met het profiel of zijn online veel sterker qua communiceren dan in het echt wanneer ze op een date geen normale zinnen kunnen maken..
Trouw met de Playstation 4! Of met YouPorn.comquote:Op woensdag 17 december 2014 16:12 schreef Deezertje het volgende:
Dame waar ik al tijdje mee aan het appen was stuurt: Sorry, heb inmiddels een vriend gevonden..... Weet niet of 't een slechte smoes is maar anders best raar dat je blijft appen als je al paar keer op date bent geweest en het blijkbaar een relatie noemt nu met elkaar. Niet dat ik niet actief blijf met andere dames op de app als ik op eerste date ga, maar ik zal dat niet weken blijven doen als ik voel dat degene die ik nu zie wel echt leuk is.
Anyway, volgende week kerst. Alleen dus
Dan neequote:Op woensdag 17 december 2014 15:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Graag of traag heur.
Niet veel dames kunnen zeggen dat ze met superman daten.
Als zij wil appen vind ik het prima, maar blijkbaar nietquote:Op woensdag 17 december 2014 17:56 schreef Cue_ het volgende:
Huh. K44 en Eefje daten? Of nouja niet dus?
Of gaat t ergens anders over?
Hahaha, wie weet wat er op volgt.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:58 schreef Cue_ het volgende:
Enkel appen? Wat is dat dan weer voor idee?
Ga dan DM en joh. Vanuit daar krijg of geef je vanzelf een nr.quote:
Heb je een leuke zus dan ?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:02 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil wel met je appen hoor K44s. Ik kan je meer gaten bieden dan welke fokster dan ook.![]()
Sorry, als ik van de aaaaareee kaaaant was. misschienquote:Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nope, je zult het met mij moeten doen.
Ik loop je maar wat te plagen jong.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Sorry, als ik van de aaaaareee kaaaant was. misschien
I know, wou je niet te hard teleurstellenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik loop je maar wat te plagen jong.
Als zij er interesse bij heeft, hoor ik het vanzelf.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga dan DM en joh. Vanuit daar krijg of geef je vanzelf een nr.
Nu is toch een verhaal van beiden willen niet te wanhopig overkomen. "Dus dan lekker niet he" idee
Maargied. Jullie loss
ik ben heteroquote:Op woensdag 17 december 2014 18:08 schreef K44S het volgende:
[..]
I know, wou je niet te hard teleurstellen:x
Nu vind ik je opeens een stuk leukerquote:
Dit is het dating ervaringen topic??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:17 schreef Deezertje het volgende:
Inmiddels zie ik daten net als vrienden maken: wanneer iemand anders een vriendengroep heeft is het als buitenstaander daar lastig tussen te komen als je zelf ook op zoek bent naar vrienden. En bijna iedereen heeft vrienden en meestal niet op zoek naar nieuwe...Het is maar hoe je het bekijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met die vrienden groep heb ik geen intenties tot seks en intieme relatie.
Ik bedoel, ik app graag met een meisje die ik leuk vind.
Toch "hou" ik van mn vrienden. maar app ze bijna nooit.
Dus ik zou sneller op een vrienden groep kunnen afstappen als ik bijv een interessant onderwerp hoor, dan dat ik een meisje helemaal alleen zie zitten en er dus op afstap.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Toch is het bijna hetzelfde. Net als met vrienden moet je met een meisje leuk om kunnen gaan. Je moet interesses delen en daar op een voor jullie leuke manier mee om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
Met die vrienden groep heb ik geen intenties tot seks en intieme relatie.
Ik bedoel, ik app graag met een meisje die ik leuk vind.
Toch "hou" ik van mn vrienden. maar app ze bijna nooit.
Dus ik zou sneller op een vrienden groep kunnen afstappen als ik bijv een interessant onderwerp hoor, dan dat ik een meisje helemaal alleen zie zitten en er dus op afstap.
#bromancequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Toch is het bijna hetzelfde. Net als met vrienden moet je met een meisje leuk om kunnen gaan. Je moet interesses delen en daar op een voor jullie leuke manier mee om kunnen gaan.
Het enige verschil is dat je van je meisje een stijve tokus krijgt en van je vrienden niet. Je vindt haar seksueel aantrekkelijk.
Om contact te leggen werkt het verder net als vrienden maken. Eenmaal elkaar kennend wordt het pas lastig: het is leuk, maar vinden jullie elkaar seksueel aantrekkelijk? Dat is pas stap 2
#weissmanpostquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
#bromance
#itaintgayiftheballsdonttouch
#ikgaeigenlijklieverdoodquote:
En toen stond je daar zo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Eergisteren de fuhrer nog gezien in de tram. Hij keek me recht aan, zet een bloedchagrijnige bek op, draait zich om en loopt weg.
Anniequote:Op zaterdag 20 december 2014 10:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
En toen stond je daar zo?
[ afbeelding ]
Op haar begrafenis zeker?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben gisteren even wezen kijken bij serious request in Haarlem met een tinderdate. Daarna bij haar thuis de date afgemaakt en om een uur of 12 netjes naar huis gegaan.
Die ga ik nog wel een keer zien denk ik
wat bedoel...je met...je verleden?!?...quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
Jaja ik bennog steeds met een en dezelfde kerel aan het daten.. gezien mn verleden word het straks best moeilijk. Maar moet toch die stap verder maken denk ik...
Ze bedoelt die pik van jouquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
wat bedoel...je met...je verleden?!?...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nu dus de eerste date gepland waarvan ik eigenlijk wel de afloop van weet, (maar niet hoop uiteraard)
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:03 schreef Deezertje het volgende:
Toch nog gelukt! Een date voor de kerst, komende week
Maar ben er wel achtegekomen dat:Gefeliciteerd. Je bent haar rebound.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nu dus de eerste date gepland waarvan ik eigenlijk wel de afloop van weet, (maar niet hoop uiteraard)
Maar ben er wel achtegekomen dat:Mooi toch, op Kerstavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nu dus de eerste date gepland waarvan ik eigenlijk wel de afloop van weet, (maar niet hoop uiteraard)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Maar ben er wel achtegekomen dat:Als je je op date net zoals een koala vastklampt aan haar zoals ik hier de indruk krijg, zie ik het verslag graag tegemoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nu dus de eerste date gepland waarvan ik eigenlijk wel de afloop van weet, (maar niet hoop uiteraard)It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Maar ben er wel achtegekomen dat:Nou laten we hopen dat je dan een van de weinigen bent die na jaren hier posten wel eens een keer aan de relatie komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nu dus de eerste date gepland waarvan ik eigenlijk wel de afloop van weet, (maar niet hoop uiteraard)![]()
HJ was best wel vaste kern geloof ik, en die is onder de pannen... Habitue ookquote:Op zondag 21 december 2014 10:52 schreef Craptacular het volgende:
Kijk eens een aantal jaar terug. Er is wel een vaste kern die hier nog steeds posten. Vraag me af hoe lang mensen hier nou single zijn.
Laten we niet te vroeg juichen. Sinds we gisteren een eerste date hebben geprikt reageert ze niet meer op WA. Ik heb hier te maken met een WA-expert want ze is wel paar keer online geweest maar opent simpelweg mijn gesprek niet zodat de vinkjes niet blauw wordenquote:Op zondag 21 december 2014 09:54 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nou laten we hopen dat je dan een van de weinigen bent die na jaren hier posten wel eens een keer aan de relatie komt.
Maar ben er wel achtegekomen dat:Wacht eerst nou maar gewoon af. Je maakt nog net geen trouwplannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nu dus de eerste date gepland waarvan ik eigenlijk wel de afloop van weet, (maar niet hoop uiteraard)
En waarom zo wanhopig/geforceerd op zoek voor kerst? Verwacht je nog te mogen aanschuiven voor een kerstdiner bij haar ouders?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Lol nee. Maar het is simpelweg een jaar geleden sinds de laatste date dan en vaak heeft iedereen het in januari weer te druk om te gaan daten dus dan ben je al zo in februari/maart. En ik ben het alleen zijn gewoon zat inmiddels. Al bijna 25 jaar zeg maar.quote:Op zondag 21 december 2014 11:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wacht eerst nou maar gewoon af. Je maakt nog net geen trouwplannen.
En waarom zo wanhopig/geforceerd op zoek voor kerst? Verwacht je nog te mogen aanschuiven voor een kerstdiner bij haar ouders?
Misschien push je zo veel dat ze ja zeggen op de date terwijl ze eigenlijk niet willen gaan maar zien ze geen andere manier om er onder uit te komen?quote:Op zondag 21 december 2014 11:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Laten we niet te vroeg juichen. Sinds we gisteren een eerste date hebben geprikt reageert ze niet meer op WA. Ik heb hier te maken met een WA-expert want ze is wel paar keer online geweest maar opent simpelweg mijn gesprek niet zodat de vinkjes niet blauw wordenGa niet weer bericht sturen want dan is het overduidelijk dat ze me negeert, dus hopelijk laat ze nog wat horen. Of is het normaal bij jullie dat als een date over een paar dagen is, je op WA niet meer praat tot de date zelf?
Vorig jaar had ik een lekkere date-flow en ook een relatie, maar sindsdien lukt het regelen van een date gewoon niet meer. Datum prikken vaak nog wel, maar vervolgens valt 't stil of blaast ze de boel af. Voor mij onduidelijk: waarom? Is ze een leuker iemand tegengekomen, interesse verloren etc.? Moet wel zeggen dat ik niet het typische mannenuiterlijk heb, maar als ik zo om me heen kijk bij stelletjes is dat ook geen garantie voor een relatieZie er zat voorbij komen waarvan ik denk: hoe is het hem in godsnaam gelukt haar te scoren?
Jij zegt elke maand 'ja het moet nu want blablabla'quote:Op zondag 21 december 2014 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lol nee. Maar het is simpelweg een jaar geleden sinds de laatste date dan en vaak heeft iedereen het in januari weer te druk om te gaan daten dus dan ben je al zo in februari/maart. En ik ben het alleen zijn gewoon zat inmiddels. Al bijna 25 jaar zeg maar.
Iedereen? Lijkt me sterk. Je vult het al voor anderen in. December lijkt me voor de meesten drukker want feestmaand.quote:Op zondag 21 december 2014 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lol nee. Maar het is simpelweg een jaar geleden sinds de laatste date dan en vaak heeft iedereen het in januari weer te druk om te gaan daten dus dan ben je al zo in februari/maart. En ik ben het alleen zijn gewoon zat inmiddels. Al bijna 25 jaar zeg maar.
Als ik merk dat het gesprek op WA of Tinder goed loopt vraag ik gewoon: ik heb 'dag' tijd om een drankje te drinken, wat jij?quote:Op zondag 21 december 2014 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien push je zo veel dat ze ja zeggen op de date terwijl ze eigenlijk niet willen gaan maar zien ze geen andere manier om er onder uit te komen?
Meer het idee dat ze dan misschien interesse verliest als het gesprek ineens stilvalt. Maar goed, ik stuur haar vandaag geen berichten meer, benieuwd of ze zelf nog iets stuurt dan.quote:Op zondag 21 december 2014 11:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Iedereen? Lijkt me sterk. Je vult het al voor anderen in. December lijkt me voor de meesten drukker want feestmaand.
Dat WA-verhaal hierboven is ook best wel typisch. Als de date gemaakt is, wat moet je dan nog bespreken op WA? Bewaar die gespreksstof voor de date zelf.
Je komt op mij ontzettend claimend over. Een enorme afknapper is dat. Ontspan een beetje.
Dit komt zo ontzettend wanhopig over. Waarschijnlijk dus ook bij de datesquote:Op zondag 21 december 2014 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar als je bijna 25 bent is het op zich wel normaal dat je eens een relatie vindt, of in ieder geval aan het daten bent als je niet je hele leven alleen wilt blijven. Hoe ouder. hoe lastiger het is om een relatie te vinden heb IK het idee. Want ik spreek nu vaak nog 18-25jarige dames aan, maar ieder jaar is de kans daarop weer kleiner he. Niet dat het mij om leeftijd gaat, maar bij 25+ers merk je vaak dat ze wel een lange relatie achter de rug hebben, en ik heb dat niet..quote:Op zondag 21 december 2014 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij zegt elke maand 'ja het moet nu want blablabla'
December is veel drukker dan januari
En doe eens niet zo dramatisch. Alsof jij op je 2 al opzoek was naar de liefde van je leven
Zucht. Wat wil je dan met haar bespreken? Wat zijn je verwachtingen?quote:Op zondag 21 december 2014 11:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meer het idee dat ze dan misschien interesse verliest als het gesprek ineens stilvalt. Maar goed, ik stuur haar vandaag geen berichten meer, benieuwd of ze zelf nog iets stuurt dan.
Dat is gewoon weer iets dat je puur zelf verzint net als dat januari gemiepquote:Op zondag 21 december 2014 11:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar als je bijna 25 bent is het op zich wel normaal dat je eens een relatie vindt, of in ieder geval aan het daten bent als je niet je hele leven alleen wilt blijven. Hoe ouder. hoe lastiger het is om een relatie te vinden heb IK het idee. Want ik spreek nu vaak nog 18-25jarige dames aan, maar ieder jaar is de kans daarop weer kleiner he. Niet dat het mij om leeftijd gaat, maar bij 25+ers merk je vaak dat ze wel een lange relatie achter de rug hebben, en ik heb dat niet..
Niet echt bespreken, maar gewoon wat ze vandaag gedaan heeft etc. Interesse tonen dus.quote:Zucht. Wat wil je dan met haar bespreken? Wat zijn je verwachtingen?
Ik denk dat je een bepaalde manier van communiceren hebt wat vrouwen tegenstaat.
Misschien moet je het wat vaker hebben over je grote piemel?quote:Op zondag 21 december 2014 11:15 schreef Deezertje het volgende:
Moet wel zeggen dat ik niet het typische mannenuiterlijk heb, maar als ik zo om me heen kijk bij stelletjes is dat ook geen garantie voor een relatieZie er zat voorbij komen waarvan ik denk: hoe is het hem in godsnaam gelukt haar te scoren?
Ik ben nu 32 en ook alweer 2 jaar vrijgezel! Komt vanzelf wel toch? Niet zo wanhopig doen en dan komt het vast goed!quote:Op zondag 21 december 2014 11:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar als je bijna 25 bent is het op zich wel normaal dat je eens een relatie vindt, of in ieder geval aan het daten bent als je niet je hele leven alleen wilt blijven. Hoe ouder. hoe lastiger het is om een relatie te vinden heb IK het idee. Want ik spreek nu vaak nog 18-25jarige dames aan, maar ieder jaar is de kans daarop weer kleiner he. Niet dat het mij om leeftijd gaat, maar bij 25+ers merk je vaak dat ze wel een lange relatie achter de rug hebben, en ik heb dat niet..
Misschien moet je je eerst eens richten op wat meer te doen hebben, hobby of nieuwe vrienden leren kennen. Als je zoiets ook maar hint richting een date denk ik dat de meeste dames liever geen tweede date hebben. Dat je graag wat vaker met iemand samen wil zijn en dan helemaal met een geliefde is wat anders dan dat je eigenlijk aangeeft dat je verder niet veel meer omhanden hebt dan dat. Kan heel beklemmend/wanhopig overkomen. En je wil ook wel eens wat te vertellen hebben aan je eventuele vriendin toch? Net als dat vinkjesgebeuren op whatsapp.quote:Op zondag 21 december 2014 11:35 schreef Deezertje het volgende:
Misschien dat jullie die behoefte niet echt voelen hoor om met iemand je leven/dagen door te brengen, maar ik heb ook geen echte vrienden (kan niet iemand ff bellen van he wil je morgen wat doen), dus dan ben sowieso altijd alleen. En nee, ik heb daar geen problemen mee. Kan prima mijn eigen tijd indelen, maar merk wel dat het steeds lastiger wordt om mezelf te vermaken. Ik zou daten ook kunnen zien als simpelweg met iemand gezellig wat vrije tijd doorbrengen in de hoop op een vriendschap of eventueel relatie, maar veel mensen hebben nou eenmaal al een vaste vriendengroep (en ja, dat is weer iets wat ik zelf veronderstel).
True, maar vrienden vinden is lastiger dan veel mensen denken. Helemaal op mijn leeftijd dat iedereen nog op hoger onderwijs zit en je daar vaak wel een vaste vriendengroep hebt. Mensen die dat niet hebben vallen buiten de boot en zijn zelf vaak ook niet actief op zoek naar vrienden. En inmiddels heb ik geen lessen meer en hoef ik ook niet meer samen te werken voor opdrachten etc. dus kom ook niemand meer tegen van mijn eerdere klas. Ga wel paar keer per week naar de sportschool (zie ander topic) maar daar ontstaan dus ook geen vriendschappen...quote:Op zondag 21 december 2014 11:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien moet je je eerst eens richten op wat meer te doen hebben, hobby of nieuwe vrienden leren kennen. Als je zoiets ook maar hint richting een date denk ik dat de meeste dames liever geen tweede date hebben. Dat je graag wat vaker met iemand samen wil zijn en dan helemaal met een geliefde is wat anders dan dat je eigenlijk aangeeft dat je verder niet veel meer omhanden hebt dan dat. Kan heel beklemmend/wanhopig overkomen. En je wil ook wel eens wat te vertellen hebben aan je eventuele vriendin toch? Net als dat vinkjesgebeuren op whatsapp.
Daar heb je een punt. Merk wel dat mensen die zelf vrienden hebben en jij niet, die het echt heel raar vinden dat je geen vrienden hebt, ook al ervaar je dat zelf niet als een probleem omdat je jezelf prima kan vermaken. Maar tegen je vrienden zeggen dat je date geen vrienden heeft is best raar natuurlijk. Dan gaan vaak meteen al de alarmbellen rinkelen daar.quote:Op zondag 21 december 2014 11:39 schreef Cue_ het volgende:
Zorg eerst voor een paar kennissen/ vrienden voordat je aan een relatie begint.
Want je zal zien dat als je toch die relatie krijgt t uitgaat omdat je te aanhankelijk bent ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Voor vriendschappen moet je meer doen dan ergens "zijn" en als je wel behoefte aan contact hebt maar aan de andere kant uitstraalt dat je je altijd wel prima in je eentje vermaakt gebeurt er ook niet zoveel. Je er voor openstellen en het niet zien als iets lastigs om te doen maar interessant en nieuwsgierig zijn naar andere mensen en wat ze bezighoudt. Dat helpt al. Niet verwachten dat anderen er zijn om jou te vermaken maar je er wel mee vermaken, zoiets.quote:Op zondag 21 december 2014 11:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
True, maar vrienden vinden is lastiger dan veel mensen denken. Helemaal op mijn leeftijd dat iedereen nog op hoger onderwijs zit en je daar vaak wel een vaste vriendengroep hebt. Mensen die dat niet hebben vallen buiten de boot en zijn zelf vaak ook niet actief op zoek naar vrienden. En inmiddels heb ik geen lessen meer en hoef ik ook niet meer samen te werken voor opdrachten etc. dus kom ook niemand meer tegen van mijn eerdere klas. Ga wel paar keer per week naar de sportschool (zie ander topic) maar daar ontstaan dus ook geen vriendschappen...
Ik denk dat je daar ook een bepaald type persoon tegenkomt. Sociaal niet heel vaardig/interessant. Denk dat je beter mensen kan ontmoeten bij sociale aangelegenheden zoals een dansles oid.quote:Op zondag 21 december 2014 12:14 schreef MissGump het volgende:
Dit wat voor je? www.nieuwemensenlerenkennen.nl
Dan ontmoet je iig mensen die open staan voor nieuwe contacten/vriendschappen.
Ik ben nooit naar een event geweest van ze dus ik kan er niet over oordelen, maar dat was ook altijd het vooroordeel over internetdating. En daar kom je ook van alles tegen, dus denk niet dat het daar heel anders zal zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 12:28 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar ook een bepaald type persoon tegenkomt. Sociaal niet heel vaardig/interessant. Denk dat je beter mensen kan ontmoeten bij sociale aangelegenheden zoals een dansles oid.
Precies. Bij een dansles lijkt het me lastiger, eerlijk gezegd. Toch vaak groepjes mensen die daar naartoe gaan of stellen.quote:Op zondag 21 december 2014 12:32 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik ben nooit naar een event geweest van ze dus ik kan er niet over oordelen, maar dat was ook altijd het vooroordeel over internetdating. En daar kom je ook van alles tegen, dus denk niet dat het daar heel anders zal zijn.
Ik date nog steeds met het meisje van Tinder, ik heb de 5e date met Kerstavond. Of het als een Kerstfilm gaat verlopen die avond merk ik wel.quote:Op zondag 21 december 2014 11:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Iedereen? Lijkt me sterk. Je vult het al voor anderen in. December lijkt me voor de meesten drukker want feestmaand.
Dat WA-verhaal hierboven is ook best wel typisch. Als de date gemaakt is, wat moet je dan nog bespreken op WA? Bewaar die gespreksstof voor de date zelf.
Dansles kan juist goed.quote:Op zondag 21 december 2014 12:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies. Bij een dansles lijkt het me lastiger, eerlijk gezegd. Toch vaak groepjes mensen die daar naartoe gaan of stellen.
Heb er zelf een tijdje rondgelopen en tis erg goed om bv als je net naar verhuisd bent om mensen te leren kennen en dingen niet alleen te hoeven ondernemen. Vriendschappen ontstaan er ook.quote:Op zondag 21 december 2014 12:28 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar ook een bepaald type persoon tegenkomt. Sociaal niet heel vaardig/interessant. Denk dat je beter mensen kan ontmoeten bij sociale aangelegenheden zoals een dansles oid.
Het is alleen nogal specifiek. Als je verder niks met dansen hebt en al een barriére voelt om contacten aan te gaan lijkt me zo'n site met heel verschillende activiteiten wat laagdrempeliger.quote:Op zondag 21 december 2014 12:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dansles kan juist goed.
Salsa is t meest geschikt. Een dans wat ansich al sociaal is maar ook een heel open community bij zit.
Zowel mannen als vrouwen ontmoet je en staan ook open voor t contact.
(En nee je hoeft niet goed te kunnen dansen ervoor)
Wat?!quote:Op zondag 21 december 2014 11:15 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb hier te maken met een WA-expert want ze is wel paar keer online geweest maar opent simpelweg mijn gesprek niet zodat de vinkjes niet blauw worden![]()
Ik heb geen WA (no smartphone crew checkin' in) en het contact voor een date is elke keer anders. Niet echt bepalend ofzo.quote:Of is het normaal bij jullie dat als een date over een paar dagen is, je op WA niet meer praat tot de date zelf?
Karakter, leuke persoonlijkheid. Niet heel wanhopig.quote:Zie er zat voorbij komen waarvan ik denk: hoe is het hem in godsnaam gelukt haar te scoren?
Geef alleen aan dan dansen ansich niet perse zo gesloten is als jij (voor mijn gevoel) deed overkomen.quote:Op zondag 21 december 2014 12:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is alleen nogal specifiek. Als je verder niks met dansen hebt en al een barriére voelt om contacten aan te gaan lijkt me zo'n site met heel verschillende activiteiten wat laagdrempeliger.
Ik ben bij een jaarwisselingsfeest geweest waar leden van die site heen kwamen.quote:Op zondag 21 december 2014 12:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies. Bij een dansles lijkt het me lastiger, eerlijk gezegd. Toch vaak groepjes mensen die daar naartoe gaan of stellen.
Had het inderdaad meer over laagdrempeligheid. Heb zelf gedanst. Salsa is echter iets anders dan een reguliere dansles. En het hangt gewoon ook erg af van waar je danst.quote:Op zondag 21 december 2014 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geef alleen aan dan dansen ansich niet perse zo gesloten is als jij (voor mijn gevoel) deed overkomen.
Dat er andere methoden evt laagdrempeler zijn, dat kan zeker.
Je moet ook iets kiezen wat je tof lijkt. Kan vanalles zijn. Ook de karnavalsvereniging of de batmintonclub. Als het je tof lijkt wat ze doen heb je in ieder geval al één gedeelde interesse. En je moet niet verwachten dat je gelijk allerlei contacten scoort, maar je leert vanzelf de mensen kennen en zij jou. En dan gaat het vanzelf lopen.quote:Op zondag 21 december 2014 12:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is alleen nogal specifiek. Als je verder niks met dansen hebt en al een barriére voelt om contacten aan te gaan lijkt me zo'n site met heel verschillende activiteiten wat laagdrempeliger.
Leeftijd zegt niets. Alsof iedere 25 jarige een lange relatie gehad heeft? Geloof me, dat is echt niet zo. En natuurlijk wil (bijna) niemand alleen blijven,alleen werkt de manier waarop jij daarmee om gaat averechts. En ja,ik weet waar ik over praat,ik zat een jaar geleden ongeveer in een vergelijkbare situatie. Doe gewoon een rustig aan en kijk gewoon hoe het dan loopt. En ik wil je best een beetje helpen daarin.Kom hier een keer stappen (of ik in Nijmegen aangezien ik er vaak zat ben) en laat eens zien hoe je vrouwen benaderd?quote:Op zondag 21 december 2014 11:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar is het PUA-topic/AVNZMG-topic toch voor?quote:Op zondag 21 december 2014 20:39 schreef yats het volgende:
En ik wil je best een beetje helpen daarin.Kom hier een keer stappen (of ik in Nijmegen aangezien ik er vaak zat ben) en laat eens zien hoe je vrouwen benaderd?
Deze überalpha.quote:Op zondag 21 december 2014 20:39 schreef yats het volgende:
En ik wil je best een beetje helpen daarin.Kom hier een keer stappen (of ik in Nijmegen aangezien ik er vaak zat ben) en laat eens zien hoe je vrouwen benaderd?
uhhm nou ik heb een niet zon fraai relatie verleden... dus ben zelf beetje terughoudend geworden om die stap te zetten...quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
wat bedoel...je met...je verleden?!?...
ik ben 28... mijn langste relatie was een jaar.. so what??? Ik kwam de juiste niet tegen... achteraf niet zo raar maar dat buiten beschouwing gelaten....quote:Op zondag 21 december 2014 11:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
dat is wel heel apart jaquote:
Sportschool is geen plek om vrienden te maken. Iedereen is daar op zichzelf gefocust. Ga korfballen, gemengde teamsport.quote:Op zondag 21 december 2014 11:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
True, maar vrienden vinden is lastiger dan veel mensen denken. Helemaal op mijn leeftijd dat iedereen nog op hoger onderwijs zit en je daar vaak wel een vaste vriendengroep hebt. Mensen die dat niet hebben vallen buiten de boot en zijn zelf vaak ook niet actief op zoek naar vrienden. En inmiddels heb ik geen lessen meer en hoef ik ook niet meer samen te werken voor opdrachten etc. dus kom ook niemand meer tegen van mijn eerdere klas. Ga wel paar keer per week naar de sportschool (zie ander topic) maar daar ontstaan dus ook geen vriendschappen...
1 van m'n exen was fitness-instructrice, gewoon tijdens groepslessen gehosseld. Dus kan prima werken.quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef fathank het volgende:
Sportschool is geen plek om vrienden te maken. Iedereen is daar op zichzelf gefocust. Ga korfballen, gemengde teamsport.
Die wordt er voor betaald om dus contact te maken met mensen daar.quote:Op maandag 22 december 2014 11:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
1 van m'n exen was fitness-instructrice, gewoon tijdens groepslessen gehosseld. Dus kan prima werken.
Bij een wat kleinschaligere sportschool kan dit best hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef fathank het volgende:
Sportschool is geen plek om vrienden te maken. Iedereen is daar op zichzelf gefocust. Ga korfballen, gemengde teamsport.
En alle lieve mannen zijn natuurlijk saai. Degenen die je met je kop door de muur rammen zijn tenminste echte mannenquote:Op zondag 21 december 2014 22:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhm nou ik heb een niet zon fraai relatie verleden... dus ben zelf beetje terughoudend geworden om die stap te zetten...
Om beetje duidelijker te zijn.. heb relaties gehad met bedrog leugens en vreemdgaan (zoals waarschijnlijk veel mensen) maar 1 van mijn exen die heeft me uhmm.. geestelijk en lichamelijk mishandeld.. heb hiervoor ondertussen ook therapie enz gehad.. maar stukje angst zit er nog wel..
Wat is dit nou voor een rare opmerking?quote:Op maandag 22 december 2014 11:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
En alle lieve mannen zijn natuurlijk saai. Degenen die je met je kop door de muur rammen zijn tenminste echte mannen
Vaak genoeg van dergelijke types gehoord. Gevalletje Stockholm syndroom.quote:Op maandag 22 december 2014 12:08 schreef MissGump het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een rare opmerking?
Nou ben ik geen fan van Nikkie, maar wtf is dit dan weer voor mislukte poging tot humor? Misschien moet je het gevat proberen te zijn gewoon opgeven GH.quote:Op maandag 22 december 2014 11:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
En alle lieve mannen zijn natuurlijk saai. Degenen die je met je kop door de muur rammen zijn tenminste echte mannen
Misschien wel.quote:Op maandag 22 december 2014 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ben ik geen fan van Nikkie, maar wtf is dit dan weer voor mislukte poging tot humor? Misschien moet je het gevat proberen te zijn gewoon opgeven GH.
Zulke types zijn geen viva kutjes hoor. Verre van!quote:Op maandag 22 december 2014 12:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh het was gewoon een debiele projectie![]()
Misschien moet jij gewoon minder viva-kutjes daten. Al eens eerder gezegd.
Godverdomme, zit ik Nikkie te verdedigen. Dat die dag nog zou komen
Laat maar joh, probeer jezelf niet te verdedigen hier, staan ze toch niet toe..quote:Op maandag 22 december 2014 12:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zulke types zijn geen viva kutjes hoor. Verre van!
quote:Op maandag 22 december 2014 12:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vaak genoeg van dergelijke types gehoord. Gevalletje Stockholm syndroom.
Vallen na 1 foute ex, op nog 3 van zulke types en dan vragen ze zich af, hoe het komt dat ze altijd zulke types aantrekken.
Als er dan een normaal iemand komt, vinden ze hem saai. Is door een dergelijk type ook wel eens naar mijn hoofd geslingerd: je bent veel te lief, een beetje saai. Als mijn exen niet zouden slaan was het ideaal
En weet je waarom dat gebeurd? Omdat die vent die een vrouw stelselmatig in elkaar ramt haar iedere vorm van eigenwaarde ontneemt, dus de perceptie van lief vervormt volledig. Als je nooit iets liefs overkomt, dan kan het kleinste ding opeens al ontzettend lief lijken. En ja, deze vrouwen kunnen daarna een man te lief vinden, simpelweg omdat hun in de jaren ervoor in elke cel is ingeprent dat ze die liefde niet verdienen. Wrijf het er nog even lekker in door ze nog extra de schuldige te maken ook ja, lijkt me top!quote:Op maandag 22 december 2014 12:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Laat maar joh, probeer jezelf niet te verdedigen hier, staan ze toch niet toe..
Er zijn genoeg vrouwen die het hele huis doorgeslagen worden en toch bij hem blijven omdat ie zo "lief" is..
dat is helemaal geen Stockholm syndroom maar een iets waar een serieuze problematiek aan vast zit. Vaak systematisch er in geramd door zo'n ex.quote:Op maandag 22 december 2014 12:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vallen na 1 foute ex, op nog 3 van zulke types en dan vragen ze zich af, hoe het komt dat ze altijd zulke types aantrekken.
Als er dan een normaal iemand komt, vinden ze hem saai. Is door een dergelijk type ook wel eens naar mijn hoofd geslingerd: je bent veel te lief, een beetje saai. Als mijn exen niet zouden slaan was het ideaal
dit jaquote:Op maandag 22 december 2014 12:43 schreef MissGump het volgende:
[..]
En weet je waarom dat gebeurd? Omdat die vent die een vrouw stelselmatig in elkaar ramt haar iedere vorm van eigenwaarde ontneemt, dus de perceptie van lief vervormt volledig. Als je nooit iets liefs overkomt, dan kan het kleinste ding opeens al ontzettend lief lijken. En ja, deze vrouwen kunnen daarna een man te lief vinden, simpelweg omdat hun in de jaren ervoor in elke cel is ingeprent dat ze die liefde niet verdienen. Wrijf jij het nog even lekker in door ze nog extra de schuldige te maken ook ja, lijkt me top!
Wat voor kutopmerking is dit nou weerquote:Op maandag 22 december 2014 11:33 schreef Godshand het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat er zulke vrouwen zijn ja.quote:Op maandag 22 december 2014 12:11 schreef Godshand het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat hij je voor was met die opmerkingquote:Op maandag 22 december 2014 13:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat voor kutopmerking is dit nou weer
[..]
Ik zal niet ontkennen dat er zulke vrouwen zijn ja.
Maar dit komt een beetje over als persoonlijke frustratie.
Klassiek R&P syndroom, dat dan weer wel; het hele ''mannen vrouwen op klootzakken en daarom ben ik single''-argument, maar dan net anders. Vrouwen proberen je gewoon te vertellen dat je wat meer masculine eigenschappen mag tonen.
Al hoop ik dat je aan het trollen bent of dat het een grap is die verkeerd valt hier.
"hij is echt veranderd hoor"quote:Op maandag 22 december 2014 12:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Laat maar joh, probeer jezelf niet te verdedigen hier, staan ze toch niet toe..
Er zijn genoeg vrouwen die het hele huis doorgeslagen worden en toch bij hem blijven omdat ie zo "lief" is..
Precies dit ja. Als je te lief wordt genoemd dan ben je niet spannend genoeg. Spannend staat niet gelijk aan het hebben van losse handjes, natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 13:00 schreef Weissman het volgende:
Klassiek R&P syndroom, dat dan weer wel; het hele ''mannen vrouwen op klootzakken en daarom ben ik single''-argument, maar dan net anders. Vrouwen proberen je gewoon te vertellen dat je wat meer masculine eigenschappen mag tonen.
Kattenvrouwtjes-united! Libelle, wijntje. Gezelligheid.. Lekker eten.quote:Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Wedden dat er nu een "oh kijk die vrouwtjes het eens voor elkaar opnemen, stelletje theemutsen hebben weer geen humor"-achtige opmerking komt
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit geweld heb goedgekeurd of een vrouwonvriendelijke opmerking heb gemaakt. In serieuze context dan. Duidelijk te merken dat je niet weet hoe ik in elkaar zitquote:Op maandag 22 december 2014 13:01 schreef Faxie het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat hij je voor was met die opmerking
Ben je wel eens serieus?quote:Op maandag 22 december 2014 13:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kattenvrouwtjes-united! Libelle, wijntje. Gezelligheid.. Lekker eten.
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit geweld heb goedgekeurd of een vrouwonvriendelijke opmerking heb gemaakt. In serieuze context dan. Duidelijk te merken dat je niet weet hoe ik in elkaar zit
Ach, kom jij hier ook al irritant doen?quote:
Het heeft niets met alpha te maken. Deezertje komt op mij nogal wanhopig over,daarnaast geeft hij aan eigenlijk weinig vrienden te hebben en mede daardoor issues te hebben. Dan kunnen we met zijn allen om hem lachen of adviezen geven waar hij waarschijnlijk niets mee gaat doen,maar ik denk dat het nuttiger is een pro-actieve aanpak te hebben. Aangezien hij een stad verderop woont (ik ga daar zelf ook geregeld stappen) en ik benieuwd ben hoe hij het aanpakt wil ik dat best eens ik praktijk zien en hem daar eventueel bij helpen. En daar hoef je zelf echt geen meester-versierder voor te zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 10:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is wel heel apart ja
yats kun je het mij ook leren?
Lees nu nog eens wat ik post. Commentaar hebben is makkelijk, er iets aan doen niet. Gek genoeg schijn ik wel goed anderen te kunnen wingen, al geloof jij dat ongetwijfeld niet.quote:Op maandag 22 december 2014 13:50 schreef Weissman het volgende:
Yats, gozer; volgens mij ben je een beetje van slag na het overlijden van je kat.
Met alle respect, hoe wil je iemand iets leren wat je zelf ook niet kan, hoe goed je het ook bedoelt?
Ik probeer dit echt zo aardig mogelijk te laten klinken.
Maar wat had je in gedachten toen je je voorstel richting Deezertje postte?
Echt? Staat je hoofd daar nu wel naar, of stonden ze al gepland?quote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef yats het volgende:
[..]
Lees nu nog eens wat ik post. Commentaar hebben is makkelijk, er iets aan doen niet. Gek genoeg schijn ik wel goed anderen te kunnen wingen, al geloof jij dat ongetwijfeld niet.
p.s. dates regelen is de laatste tijd het probleem niet echt, ik heb er deze week twee gepland staan
Naast jou lijkt elke andere heel erg leuk?quote:Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef yats het volgende:
Gek genoeg schijn ik wel goed anderen te kunnen wingen,
Waren al gepland.quote:Op maandag 22 december 2014 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt? Staat je hoofd daar nu wel naar, of stonden ze al gepland?
Nee,ik ouwehoer met iedereen en trek dan de persoon waar het om gaat er gewoon bij.quote:Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Naast jou lijkt elke andere heel erg leuk?
Dat is geen versieren?quote:Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef yats het volgende:
[..]
Waren al gepland.
[..]
Nee,ik ouwehoer met iedereen en trek dan de persoon waar het om gaat er gewoon bij.
Je kiest ook echt plaatsen die niet echt gemaakt voor zijn voor het opdoen van nieuwe contactenquote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef Deezertje het volgende:
Sportschool is niks geworden. Was rustig ivm vakantie en de mensen die er waren waren te fanatiek bezig om ff te storen... Zo lange reis met de trein maken en hopen op meer succes daar. Het weer en en een storing zijn iig al gespreksonderwerpen. Helaas zit iedereen tegenwoordig voortdurend met oordopjes in of op zijn telefoon te kijken, dus gesprekje beginnen vergt nog wat uitdaging :p
OV toch wel hoor. Hoeveel relaties daar al niet ontstaan zijn....quote:Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je kiest ook echt plaatsen die niet echt gemaakt voor zijn voor het opdoen van nieuwe contacten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
OV toch wel hoor. Hoeveel relaties daar al niet ontstaan zijn....
Maar de plekken waar het dan wel kan: een café, club e.d. kom ik nou eenmaal niet. Want als ik er kom ben ik er alleen en heb geen zin om de hele avond rond te kijken in mijn uppie, want 9 vd 10 mensen zijn er samen met vrienden, kennissen etc dus die zitten dan ook niet op een alleenstaande boy te wachten. Want als meiden ergens bekend om staan is het wel samen uit te gaan.
En op een teamsport gaan zie ik niet zo snel gebeuren:Volgens mij valt het aardig mee met relaties die ontstaan zijn in het OV, en als je er niet uitziet als George Clooney vinden de meesten het maar irritant als iemand tegen ze aan gaat lullen in de bus. Daarnaast komt het ook over alsof jouw sociale skills niet mega zijn, dus met 1 gesprekje in de stoptrein haal jij ze sowieso niet binnen gok ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar is een teamsport nou serieus het enige wat je kunt verzinnen?
Misschien moet je verkassen naar die 'als versieren niet zo makkelijk gaat reeks' of eens wat oude topics door nemen? Dit probleem komt zo vaak voorbij...He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Zeker niet, maar je moet er wel een feeling mee hebben. Ik kan wel op voetbal gaan, maar dat kan ik gewoon niet. gewoon nada. En zeker als je op je mid-20 aan een sport begint ben je al te laat. Zoiets doe je vaak op je 18e of eerder.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Weissman het volgende:
Ja want iedereen die bij een sportvereniging zit, is een topatleet
quote:Op maandag 22 december 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij valt het aardig mee met relaties die ontstaan zijn in het OV, en als je er niet uitziet als George Clooney vinden de meesten het maar irritant als iemand tegen ze aan gaat lullen in de bus. Daarnaast komt het ook over alsof jouw sociale skills niet mega zijn, dus met 1 gesprekje in de stoptrein haal jij ze sowieso niet binnen gok ik?
Maar is een teamsport nou serieus het enige wat je kunt verzinnen?
Misschien moet je verkassen naar die 'als versieren niet zo makkelijk gaat reeks' of eens wat oude topics door nemen? Dit probleem komt zo vaak voorbij...
quote:Op maandag 22 december 2014 15:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]Lekkere instelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
[..]Maar waarom denk je dan in hemelsnaam dat je een meisje op gaat doen in de bus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is voor jou gewoon een wat langer traject met veel oefenen. Ga dat dan gewoon doen.En ben een beetje realistisch...He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Er zit natuurlijk wel een wezenlijk verschil tussen theorie/praktijk en anderen of jezelf helpen. Je hoeft ook niet goed te kunnen zingen om te kunnen horen dat iemand vals gaat.quote:Op maandag 22 december 2014 16:10 schreef ook_gek het volgende:
Wacht even! Dus iets wat je zelf heel graag wilt kunnen maar het niet kan wil je dat gaan leren aan iemand anders die het ook niet kan? Dat is appart.
Laat ik een vergelijking maken. Stel ik kan niet schrijven maar wil dat heel graag kunnen ga ik dan aan iemand anders leren die ook niet kan schrijven. Toch? Of zit ik er nu naast?
En waar kan je het best oefenen?. Juist ja, daar waar je mensen tegenkomt... Dus bijvoorbeeld het OV. En ik hoef ze niet meteen mee naar huis te nemen maar een praatje maken is wel een eerste stap. Je gaat idd geen relatie krijgen zonder die meid ooit een woord te hebben verteld. Vaak ontstaan relaties nadat blijkt dat je het samen goed kunt vinden op basis van interesses etc.quote:Op maandag 22 december 2014 16:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dan in hemelsnaam dat je een meisje op gaat doen in de bus?
Het is voor jou gewoon een wat langer traject met veel oefenen. Ga dat dan gewoon doen.En ben een beetje realistisch...
Nee je kunt het beter oefenen op plekken waar mensen ook open staan voor sociaal contact en/of dezelfde interesses hebben. Anders krijg je toch geen of een negatieve reactiequote:Op maandag 22 december 2014 16:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En waar kan je het best oefenen?. Juist ja, daar waar je mensen tegenkomt... Dus bijvoorbeeld het OV. En ik hoef ze niet meteen mee naar huis te nemen maar een praatje maken is wel een eerste stap. Je gaat idd geen relatie krijgen zonder die meid ooit een woord te hebben verteld. Vaak ontstaan relaties nadat blijkt dat je het samen goed kunt vinden op basis van interesses etc.
Nee ze komt bij mij. Gezellig met de kerst laminaat leggen in mijn kersverse appartement. Weer eens wat andersquote:Op maandag 22 december 2014 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ga jij met kerst nog naar je ver-weg-liefje?
Nou ik ben het totaal met jullie eens hoorquote:Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Wedden dat er nu een "oh kijk die vrouwtjes het eens voor elkaar opnemen, stelletje theemutsen hebben weer geen humor"-achtige opmerking komt
quote:Op maandag 22 december 2014 16:42 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Nou ik ben het totaal met jullie eens hoor
Nee, maar je moet zelf wel kunnen zingen om een ander te vertellen hoe het wel moetquote:Op maandag 22 december 2014 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Er zit natuurlijk wel een wezenlijk verschil tussen theorie/praktijk en anderen of jezelf helpen. Je hoeft ook niet goed te kunnen zingen om te kunnen horen dat iemand vals gaat.
Het klikt goed?quote:Op maandag 22 december 2014 16:32 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee ze komt bij mij. Gezellig met de kerst laminaat leggen in mijn kersverse appartement. Weer eens wat anders
Okay, je hebt wel gelijk. Maar iemand wingen moet best lukken.quote:Op maandag 22 december 2014 16:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, maar je moet zelf wel kunnen zingen om een ander te vertellen hoe het wel moet
Ook een goede wingman vinden is moeilijk. Anyway, dat is verder offtopic en materiaal voor een andere reeks.quote:Op maandag 22 december 2014 17:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Okay, je hebt wel gelijk. Maar iemand wingen moet best lukken.
Is maar de vraag. Wordt de 3e keer al dat ik het gebruik!quote:
Hihahoquote:Op maandag 22 december 2014 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben dus het product van 2 mensen die elkaar in het OV hebben ontmoet he![]()
KYN!
Toen waren er nog geen smartphones en oordopjes.quote:Op maandag 22 december 2014 19:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben dus het product van 2 mensen die elkaar in het OV hebben ontmoet he![]()
KYN!
Wie heeft het over schuldig maken?quote:Op maandag 22 december 2014 12:43 schreef MissGump het volgende:
[..]
[..]
En weet je waarom dat gebeurd? Omdat die vent die een vrouw stelselmatig in elkaar ramt haar iedere vorm van eigenwaarde ontneemt, dus de perceptie van lief vervormt volledig. Als je nooit iets liefs overkomt, dan kan het kleinste ding opeens al ontzettend lief lijken. En ja, deze vrouwen kunnen daarna een man te lief vinden, simpelweg omdat hun in de jaren ervoor in elke cel is ingeprent dat ze die liefde niet verdienen. Wrijf het er nog even lekker in door ze nog extra de schuldige te maken ook ja, lijkt me top!
Het zal weer eens nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, FOK!
Maar ff serieus, misschien is een cursus sociale vaardigheden via een ggz instelling wat meer op jouw terrein? Je kan je "soort"genoten wel stom vinden, maar die zitten in hetzelfde schuitje als jij
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
http://munchies.vice.com/(...)_source=munchiesfbnlquote:Zo is het voor een barkeeper om getuige te zijn van jouw pijnlijke Tinder-date
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
http://munchies.vice.com/(...)_source=munchiesfbnl
quote:Ik heb wel eens in moeten grijpen net voordat een pijpbeurt plaatsvond. Op zo’n moment denk ik: mensen, kom op. Kan je niet gewoon naar huis gaan? Ik wil straks ook gewoon naar huis om daar een sandwich in bed te eten. Dat is mijn leven. Maar nu ben ik gewoon aan het werk.
Je hebt in het vervolg een beveiliging op je mobiel neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu is die barman ook wel een vooringenomen lul natuurlijk en laten we het verder maar niet over de daar geserveerde pizza hebben.
Jemig.... wat een aan namens.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
http://munchies.vice.com/(...)_source=munchiesfbnl
quote:Er komen hier nog wel meer serial daters. Met hen hanteer ik inmiddels bepaalde ongeschreven regels en een speciaal soort oogcontact. Ik weet wat zij doen en zij weten dat ik de avond daarvoor ook achter de bar stond. Ze zullen het nooit tegen me uitspreken en dat is oké. Soms zie je een guy die wel vier verschillende dates in een week heeft, of een meisje met vier gasten per week.
Dat negatieve gedoe van je zal vast helpen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef Deezertje het volgende:
Uiteindelijk niemand gesproken. Werkelijk iedereen zat met zijn neus in zijn mobieltje gepropt en er kon soms alleen een glimlach vanaf... als ze naar hun eigen schermpje aan het staren waren. Welkom in het nieuwe sterk ge(a)socialiseerde Nederland. Online daten ben ik ook wel klaar mee. Kost bakken vol tijd met over en weer berichten sturen terwijl er nauwelijks een echte date tot stand komt.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef Deezertje het volgende:
Welkom in het nieuwe sterk ge(a)socialiseerde Nederland.
Ditquote:Op dinsdag 23 december 2014 17:01 schreef Silenus het volgende:
[..]Dat zijn gewoon sociale personen die via tinder allerlei chickies/kerels aan het hosselen zijn!
Daarnaast zijn er sommige plekken waar ik, en met mij vele anderen, blij zijn dat er even niet tegen ze aan geluld wordt. Voorbeeld: het OV. Heeft niks met asociaal zijn te maken.
Op hier geposte adviezen reageren is ook niet jouw sterkste kant he?quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef Deezertje het volgende:
Uiteindelijk niemand gesproken. Werkelijk iedereen zat met zijn neus in zijn mobieltje gepropt en er kon soms alleen een glimlach vanaf... als ze naar hun eigen schermpje aan het staren waren. Welkom in het nieuwe sterk ge(a)socialiseerde Nederland. Online daten ben ik ook wel klaar mee. Kost bakken vol tijd met over en weer berichten sturen terwijl er nauwelijks een echte date tot stand komt.
Waarom sneeuwt het in dat Fok-balkje boven terwijl het gvd 14 graden is tijdens dat kutkerst.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:23 schreef Weissman het volgende:
Iemand een leuk idee voor een nieuwe TT?
Vergeef het ze BoL.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Waarom sneeuwt het in dat Fok-balkje boven terwijl het gvd 14 graden is tijdens dat kutkerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |