abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 december 2014 @ 12:43:04 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147797573
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 12:28 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar ook een bepaald type persoon tegenkomt. Sociaal niet heel vaardig/interessant. Denk dat je beter mensen kan ontmoeten bij sociale aangelegenheden zoals een dansles oid.
Heb er zelf een tijdje rondgelopen en tis erg goed om bv als je net naar verhuisd bent om mensen te leren kennen en dingen niet alleen te hoeven ondernemen. Vriendschappen ontstaan er ook.
Je hebt wel een punt qua soort mensen maar soms zit er echt een verrassing tussen.

Het zou voor deezertje denk ik wel een goede start zijn :Y
  zondag 21 december 2014 @ 12:43:36 #207
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_147797585
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 12:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dansles kan juist goed.
Salsa is t meest geschikt. Een dans wat ansich al sociaal is maar ook een heel open community bij zit.
Zowel mannen als vrouwen ontmoet je en staan ook open voor t contact.
(En nee je hoeft niet goed te kunnen dansen ervoor)
Het is alleen nogal specifiek. Als je verder niks met dansen hebt en al een barriére voelt om contacten aan te gaan lijkt me zo'n site met heel verschillende activiteiten wat laagdrempeliger.
  zondag 21 december 2014 @ 12:46:01 #208
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_147797690
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:15 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb hier te maken met een WA-expert want ze is wel paar keer online geweest maar opent simpelweg mijn gesprek niet zodat de vinkjes niet blauw worden :')
Wat?!

quote:
Of is het normaal bij jullie dat als een date over een paar dagen is, je op WA niet meer praat tot de date zelf?
Ik heb geen WA (no smartphone crew checkin' in) en het contact voor een date is elke keer anders. Niet echt bepalend ofzo.

quote:
Zie er zat voorbij komen waarvan ik denk: hoe is het hem in godsnaam gelukt haar te scoren?
Karakter, leuke persoonlijkheid. Niet heel wanhopig.
pi_147797767
En Deezertje, zorg er eerst voor dat je je eigen leven leuk vind, zonder dat daar vrouwen in voorkomen.
  zondag 21 december 2014 @ 12:49:58 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147797791
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 12:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het is alleen nogal specifiek. Als je verder niks met dansen hebt en al een barriére voelt om contacten aan te gaan lijkt me zo'n site met heel verschillende activiteiten wat laagdrempeliger.
Geef alleen aan dan dansen ansich niet perse zo gesloten is als jij (voor mijn gevoel) deed overkomen.
Dat er andere methoden evt laagdrempeler zijn, dat kan zeker.
pi_147797891
quote:
14s.gif Op zondag 21 december 2014 12:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Precies. Bij een dansles lijkt het me lastiger, eerlijk gezegd. Toch vaak groepjes mensen die daar naartoe gaan of stellen.
Ik ben bij een jaarwisselingsfeest geweest waar leden van die site heen kwamen.

Het waren een groep mannelijke en vrouwelijke Deezertjes bij elkaar. Sociaal geen hoogvliegers. Ik was er met een vriend, die via een vriend van hem was uitgenodigd. Die vriend van die vriend was wel sociaal capabel, dus aan het end van de avond ging de hele meute naar hem toe. Ik ook, want ik bleef daar logeren.

Voor ik ging slapen werd er nog een blik trieste verhalen open getrokken door de sociaal incapabelen en mocht ik de laatste hosselpogingen aanschouwen. Ook richting mij (maar ik had al een 3e date op Nieuwjaarsdag destijds dus niet geinteresseerd) waarop een van de Deezer-dames mij toesnauwde waarom ik haar negeerde en niet reageerde op haar geflirt. Ik legde haar nog de hosselregels uit, maar het bleek niet binnen te komen.

Toen tijd voor een dutje dus.

Het was een enerverende avond :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 21 december 2014 @ 12:53:28 #213
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_147797902
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 12:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geef alleen aan dan dansen ansich niet perse zo gesloten is als jij (voor mijn gevoel) deed overkomen.
Dat er andere methoden evt laagdrempeler zijn, dat kan zeker.
Had het inderdaad meer over laagdrempeligheid. Heb zelf gedanst. Salsa is echter iets anders dan een reguliere dansles. En het hangt gewoon ook erg af van waar je danst.
pi_147808838
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 12:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je moet ook iets kiezen wat je tof lijkt. Kan vanalles zijn. Ook de karnavalsvereniging of de batmintonclub. Als het je tof lijkt wat ze doen heb je in ieder geval al één gedeelde interesse. En je moet niet verwachten dat je gelijk allerlei contacten scoort, maar je leert vanzelf de mensen kennen en zij jou. En dan gaat het vanzelf lopen.
  zondag 21 december 2014 @ 20:39:51 #215
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147816535
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, maar als je bijna 25 bent is het op zich wel normaal dat je eens een relatie vindt, of in ieder geval aan het daten bent als je niet je hele leven alleen wilt blijven. Hoe ouder. hoe lastiger het is om een relatie te vinden heb IK het idee. Want ik spreek nu vaak nog 18-25jarige dames aan, maar ieder jaar is de kans daarop weer kleiner he. Niet dat het mij om leeftijd gaat, maar bij 25+ers merk je vaak dat ze wel een lange relatie achter de rug hebben, en ik heb dat niet..
Leeftijd zegt niets. Alsof iedere 25 jarige een lange relatie gehad heeft? Geloof me, dat is echt niet zo. En natuurlijk wil (bijna) niemand alleen blijven,alleen werkt de manier waarop jij daarmee om gaat averechts. En ja,ik weet waar ik over praat,ik zat een jaar geleden ongeveer in een vergelijkbare situatie. Doe gewoon een rustig aan en kijk gewoon hoe het dan loopt. En ik wil je best een beetje helpen daarin.Kom hier een keer stappen (of ik in Nijmegen aangezien ik er vaak zat ben) en laat eens zien hoe je vrouwen benaderd?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_147820022
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 20:39 schreef yats het volgende:
En ik wil je best een beetje helpen daarin.Kom hier een keer stappen (of ik in Nijmegen aangezien ik er vaak zat ben) en laat eens zien hoe je vrouwen benaderd?
Daar is het PUA-topic/AVNZMG-topic toch voor?
pi_147820532
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 20:39 schreef yats het volgende:
En ik wil je best een beetje helpen daarin.Kom hier een keer stappen (of ik in Nijmegen aangezien ik er vaak zat ben) en laat eens zien hoe je vrouwen benaderd?
Deze überalpha. :').
  zondag 21 december 2014 @ 22:58:48 #218
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_147824147
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 11:29 schreef Weissman het volgende:

[..]

wat bedoel...je met...je verleden?!?...
uhhm nou ik heb een niet zon fraai relatie verleden... dus ben zelf beetje terughoudend geworden om die stap te zetten...

Om beetje duidelijker te zijn.. heb relaties gehad met bedrog leugens en vreemdgaan (zoals waarschijnlijk veel mensen) maar 1 van mijn exen die heeft me uhmm.. geestelijk en lichamelijk mishandeld.. heb hiervoor ondertussen ook therapie enz gehad.. maar stukje angst zit er nog wel..
life goes on.. be proud of yourself!
  zondag 21 december 2014 @ 23:03:41 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_147824381
Ja met mij mag je ook stappen, mits je m'n drankjes betaal. Ik geef wel commentaar op je versiergedrag :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 21 december 2014 @ 23:07:00 #220
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_147824571
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, maar als je bijna 25 bent is het op zich wel normaal dat je eens een relatie vindt, of in ieder geval aan het daten bent als je niet je hele leven alleen wilt blijven. Hoe ouder. hoe lastiger het is om een relatie te vinden heb IK het idee. Want ik spreek nu vaak nog 18-25jarige dames aan, maar ieder jaar is de kans daarop weer kleiner he. Niet dat het mij om leeftijd gaat, maar bij 25+ers merk je vaak dat ze wel een lange relatie achter de rug hebben, en ik heb dat niet..
ik ben 28... mijn langste relatie was een jaar.. so what??? Ik kwam de juiste niet tegen... achteraf niet zo raar maar dat buiten beschouwing gelaten....
life goes on.. be proud of yourself!
pi_147824886
Denk dat de eerste stap gewoon is: online daten laten voor wat het is en offline werken aan mensen aanspreken etc. Als ik van de week dus ga sporten en vaak wel dezelfde mensen tegenkom gewoon een praatje maken, hoe akward dat ook is voor ons beiden, misschien valt het wel mee ;)
pi_147834902
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2014 21:51 schreef Modus het volgende:

[..]

dat is wel heel apart ja
yats kun je het mij ook leren?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 22 december 2014 @ 10:32:19 #223
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147835001
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 11:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

True, maar vrienden vinden is lastiger dan veel mensen denken. Helemaal op mijn leeftijd dat iedereen nog op hoger onderwijs zit en je daar vaak wel een vaste vriendengroep hebt. Mensen die dat niet hebben vallen buiten de boot en zijn zelf vaak ook niet actief op zoek naar vrienden. En inmiddels heb ik geen lessen meer en hoef ik ook niet meer samen te werken voor opdrachten etc. dus kom ook niemand meer tegen van mijn eerdere klas. Ga wel paar keer per week naar de sportschool (zie ander topic) maar daar ontstaan dus ook geen vriendschappen...
Sportschool is geen plek om vrienden te maken. Iedereen is daar op zichzelf gefocust. Ga korfballen, gemengde teamsport.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_147835875
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef fathank het volgende:
Sportschool is geen plek om vrienden te maken. Iedereen is daar op zichzelf gefocust. Ga korfballen, gemengde teamsport.
1 van m'n exen was fitness-instructrice, gewoon tijdens groepslessen gehosseld. Dus kan prima werken.
  maandag 22 december 2014 @ 11:06:01 #225
157922 fathank
pi_147835973
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2014 11:02 schreef Weissman het volgende:

[..]

1 van m'n exen was fitness-instructrice, gewoon tijdens groepslessen gehosseld. Dus kan prima werken.
Die wordt er voor betaald om dus contact te maken met mensen daar.
  maandag 22 december 2014 @ 11:14:42 #226
258885 Solique
I Kill You !
pi_147836182
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef fathank het volgende:

Bij een wat kleinschaligere sportschool kan dit best hoor.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147836643
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 22:58 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

uhhm nou ik heb een niet zon fraai relatie verleden... dus ben zelf beetje terughoudend geworden om die stap te zetten...

Om beetje duidelijker te zijn.. heb relaties gehad met bedrog leugens en vreemdgaan (zoals waarschijnlijk veel mensen) maar 1 van mijn exen die heeft me uhmm.. geestelijk en lichamelijk mishandeld.. heb hiervoor ondertussen ook therapie enz gehad.. maar stukje angst zit er nog wel..
En alle lieve mannen zijn natuurlijk saai. Degenen die je met je kop door de muur rammen zijn tenminste echte mannen :)
pi_147837478
quote:
4s.gif Op maandag 22 december 2014 11:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

En alle lieve mannen zijn natuurlijk saai. Degenen die je met je kop door de muur rammen zijn tenminste echte mannen :)
Wat is dit nou voor een rare opmerking?
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_147837541
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:08 schreef MissGump het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor een rare opmerking?
Vaak genoeg van dergelijke types gehoord. Gevalletje Stockholm syndroom.

Vallen na 1 foute ex, op nog 3 van zulke types en dan vragen ze zich af, hoe het komt dat ze altijd zulke types aantrekken.

Als er dan een normaal iemand komt, vinden ze hem saai. Is door een dergelijk type ook wel eens naar mijn hoofd geslingerd: je bent veel te lief, een beetje saai. Als mijn exen niet zouden slaan was het ideaal O+
pi_147837544
quote:

[..]

Nou ben ik geen fan van Nikkie, maar wtf is dit dan weer voor mislukte poging tot humor? Misschien moet je het gevat proberen te zijn gewoon opgeven GH.
pi_147837580
Oh het was gewoon een debiele projectie :')

Misschien moet jij gewoon minder viva-kutjes daten. Al eens eerder gezegd.

Godverdomme, zit ik Nikkie te verdedigen. Dat die dag nog zou komen :')
pi_147837586
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou ben ik geen fan van Nikkie, maar wtf is dit dan weer voor mislukte poging tot humor? Misschien moet je het gevat proberen te zijn gewoon opgeven GH.
Misschien wel.
C'est la vie
pi_147837611
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh het was gewoon een debiele projectie :')

Misschien moet jij gewoon minder viva-kutjes daten. Al eens eerder gezegd.

Godverdomme, zit ik Nikkie te verdedigen. Dat die dag nog zou komen :')
Zulke types zijn geen viva kutjes hoor. Verre van!
pi_147838034
quote:
4s.gif Op maandag 22 december 2014 12:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zulke types zijn geen viva kutjes hoor. Verre van!
Laat maar joh, probeer jezelf niet te verdedigen hier, staan ze toch niet toe..

Er zijn genoeg vrouwen die het hele huis doorgeslagen worden en toch bij hem blijven omdat ie zo "lief" is.. :')
pi_147838487
quote:
4s.gif Op maandag 22 december 2014 12:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vallen na 1 foute ex, op nog 3 van zulke types en dan vragen ze zich af, hoe het komt dat ze altijd zulke types aantrekken.

Als er dan een normaal iemand komt, vinden ze hem saai. Is door een dergelijk type ook wel eens naar mijn hoofd geslingerd: je bent veel te lief, een beetje saai. Als mijn exen niet zouden slaan was het ideaal O+
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Er zijn genoeg vrouwen die het hele huis doorgeslagen worden en toch bij hem blijven omdat ie zo "lief" is.. :')
En weet je waarom dat gebeurd? Omdat die vent die een vrouw stelselmatig in elkaar ramt haar iedere vorm van eigenwaarde ontneemt, dus de perceptie van lief vervormt volledig. Als je nooit iets liefs overkomt, dan kan het kleinste ding opeens al ontzettend lief lijken. En ja, deze vrouwen kunnen daarna een man te lief vinden, simpelweg omdat hun in de jaren ervoor in elke cel is ingeprent dat ze die liefde niet verdienen. Wrijf het er nog even lekker in door ze nog extra de schuldige te maken ook ja, lijkt me top!
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_147838488
quote:

[..]

dat is helemaal geen Stockholm syndroom maar een iets waar een serieuze problematiek aan vast zit. Vaak systematisch er in geramd door zo'n ex.

Niet iets om grappig over te doen of zo.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_147838545
Wedden dat er nu een "oh kijk die vrouwtjes het eens voor elkaar opnemen, stelletje theemutsen hebben weer geen humor"-achtige opmerking komt :')
pi_147838547
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:43 schreef MissGump het volgende:

[..]

En weet je waarom dat gebeurd? Omdat die vent die een vrouw stelselmatig in elkaar ramt haar iedere vorm van eigenwaarde ontneemt, dus de perceptie van lief vervormt volledig. Als je nooit iets liefs overkomt, dan kan het kleinste ding opeens al ontzettend lief lijken. En ja, deze vrouwen kunnen daarna een man te lief vinden, simpelweg omdat hun in de jaren ervoor in elke cel is ingeprent dat ze die liefde niet verdienen. Wrijf jij het nog even lekker in door ze nog extra de schuldige te maken ook ja, lijkt me top!
dit ja
en als je dat soort dingen niet begrijpt dan begrijp ik wel waarom die relaties maar niet van de grond willen komen :{w
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_147838992
quote:
Wat voor kutopmerking is dit nou weer :')

quote:

Ik zal niet ontkennen dat er zulke vrouwen zijn ja.

Maar dit komt een beetje over als persoonlijke frustratie.

Klassiek R&P syndroom, dat dan weer wel; het hele ''vrouwen vallen op klootzakken en daarom ben ik single''-argument, maar dan net anders. Vrouwen proberen je gewoon te vertellen dat je wat meer masculine eigenschappen mag tonen.

Al hoop ik dat je aan het trollen bent of dat het een grap is die verkeerd valt hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 13:07:46 ]
pi_147839052
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 13:00 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wat voor kutopmerking is dit nou weer :')

[..]

Ik zal niet ontkennen dat er zulke vrouwen zijn ja.

Maar dit komt een beetje over als persoonlijke frustratie.

Klassiek R&P syndroom, dat dan weer wel; het hele ''mannen vrouwen op klootzakken en daarom ben ik single''-argument, maar dan net anders. Vrouwen proberen je gewoon te vertellen dat je wat meer masculine eigenschappen mag tonen.

Al hoop ik dat je aan het trollen bent of dat het een grap is die verkeerd valt hier.
Je bent gewoon jaloers dat hij je voor was met die opmerking _O-
  maandag 22 december 2014 @ 13:01:57 #241
157922 fathank
pi_147839055
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

"hij is echt veranderd hoor"

Ja nu pakt ie gewoon een stok ipv dattie z´n vuisten gebruikt :')
pi_147839069
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 13:00 schreef Weissman het volgende:
Klassiek R&P syndroom, dat dan weer wel; het hele ''mannen vrouwen op klootzakken en daarom ben ik single''-argument, maar dan net anders. Vrouwen proberen je gewoon te vertellen dat je wat meer masculine eigenschappen mag tonen.
Precies dit ja. Als je te lief wordt genoemd dan ben je niet spannend genoeg. Spannend staat niet gelijk aan het hebben van losse handjes, natuurlijk.
pi_147839132
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Wedden dat er nu een "oh kijk die vrouwtjes het eens voor elkaar opnemen, stelletje theemutsen hebben weer geen humor"-achtige opmerking komt :')
Kattenvrouwtjes-united! Libelle, wijntje. Gezelligheid.. Lekker eten.

quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 13:01 schreef Faxie het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat hij je voor was met die opmerking _O-
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit geweld heb goedgekeurd of een vrouwonvriendelijke opmerking heb gemaakt. In serieuze context dan. Duidelijk te merken dat je niet weet hoe ik in elkaar zit :')
pi_147839151
quote:
17s.gif Op maandag 22 december 2014 13:05 schreef Weissman het volgende:

[..]

Kattenvrouwtjes-united! Libelle, wijntje. Gezelligheid.. Lekker eten.

[..]

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit geweld heb goedgekeurd of een vrouwonvriendelijke opmerking heb gemaakt. In serieuze context dan. Duidelijk te merken dat je niet weet hoe ik in elkaar zit :')
Ben je wel eens serieus? :o
  maandag 22 december 2014 @ 13:43:37 #245
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147840404
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2014 21:51 schreef Modus het volgende:

[..]

Ach, kom jij hier ook al irritant doen?

quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 10:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is wel heel apart ja
yats kun je het mij ook leren?
Het heeft niets met alpha te maken. Deezertje komt op mij nogal wanhopig over,daarnaast geeft hij aan eigenlijk weinig vrienden te hebben en mede daardoor issues te hebben. Dan kunnen we met zijn allen om hem lachen of adviezen geven waar hij waarschijnlijk niets mee gaat doen,maar ik denk dat het nuttiger is een pro-actieve aanpak te hebben. Aangezien hij een stad verderop woont (ik ga daar zelf ook geregeld stappen) en ik benieuwd ben hoe hij het aanpakt wil ik dat best eens ik praktijk zien en hem daar eventueel bij helpen. En daar hoef je zelf echt geen meester-versierder voor te zijn.

p.s. jij hoeft niet te leren dacht ik?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_147840457
Godshand :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')