abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 december 2014 @ 11:14:42 #226
258885 Solique
I Kill You !
pi_147836182
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef fathank het volgende:

Sportschool is geen plek om vrienden te maken. Iedereen is daar op zichzelf gefocust. Ga korfballen, gemengde teamsport.
Bij een wat kleinschaligere sportschool kan dit best hoor.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_147836643
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 22:58 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

uhhm nou ik heb een niet zon fraai relatie verleden... dus ben zelf beetje terughoudend geworden om die stap te zetten...

Om beetje duidelijker te zijn.. heb relaties gehad met bedrog leugens en vreemdgaan (zoals waarschijnlijk veel mensen) maar 1 van mijn exen die heeft me uhmm.. geestelijk en lichamelijk mishandeld.. heb hiervoor ondertussen ook therapie enz gehad.. maar stukje angst zit er nog wel..
En alle lieve mannen zijn natuurlijk saai. Degenen die je met je kop door de muur rammen zijn tenminste echte mannen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_147837478
quote:
4s.gif Op maandag 22 december 2014 11:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

En alle lieve mannen zijn natuurlijk saai. Degenen die je met je kop door de muur rammen zijn tenminste echte mannen :)
Wat is dit nou voor een rare opmerking?
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_147837541
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:08 schreef MissGump het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor een rare opmerking?
Vaak genoeg van dergelijke types gehoord. Gevalletje Stockholm syndroom.

Vallen na 1 foute ex, op nog 3 van zulke types en dan vragen ze zich af, hoe het komt dat ze altijd zulke types aantrekken.

Als er dan een normaal iemand komt, vinden ze hem saai. Is door een dergelijk type ook wel eens naar mijn hoofd geslingerd: je bent veel te lief, een beetje saai. Als mijn exen niet zouden slaan was het ideaal O+
pi_147837544
quote:

[..]

Nou ben ik geen fan van Nikkie, maar wtf is dit dan weer voor mislukte poging tot humor? Misschien moet je het gevat proberen te zijn gewoon opgeven GH.
pi_147837580
Oh het was gewoon een debiele projectie :')

Misschien moet jij gewoon minder viva-kutjes daten. Al eens eerder gezegd.

Godverdomme, zit ik Nikkie te verdedigen. Dat die dag nog zou komen :')
pi_147837586
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou ben ik geen fan van Nikkie, maar wtf is dit dan weer voor mislukte poging tot humor? Misschien moet je het gevat proberen te zijn gewoon opgeven GH.
Misschien wel.
C'est la vie
pi_147837611
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh het was gewoon een debiele projectie :')

Misschien moet jij gewoon minder viva-kutjes daten. Al eens eerder gezegd.

Godverdomme, zit ik Nikkie te verdedigen. Dat die dag nog zou komen :')
Zulke types zijn geen viva kutjes hoor. Verre van!
pi_147838034
quote:
4s.gif Op maandag 22 december 2014 12:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zulke types zijn geen viva kutjes hoor. Verre van!
Laat maar joh, probeer jezelf niet te verdedigen hier, staan ze toch niet toe..

Er zijn genoeg vrouwen die het hele huis doorgeslagen worden en toch bij hem blijven omdat ie zo "lief" is.. :')
pi_147838487
quote:
4s.gif Op maandag 22 december 2014 12:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

Vallen na 1 foute ex, op nog 3 van zulke types en dan vragen ze zich af, hoe het komt dat ze altijd zulke types aantrekken.

Als er dan een normaal iemand komt, vinden ze hem saai. Is door een dergelijk type ook wel eens naar mijn hoofd geslingerd: je bent veel te lief, een beetje saai. Als mijn exen niet zouden slaan was het ideaal O+
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Er zijn genoeg vrouwen die het hele huis doorgeslagen worden en toch bij hem blijven omdat ie zo "lief" is.. :')
En weet je waarom dat gebeurd? Omdat die vent die een vrouw stelselmatig in elkaar ramt haar iedere vorm van eigenwaarde ontneemt, dus de perceptie van lief vervormt volledig. Als je nooit iets liefs overkomt, dan kan het kleinste ding opeens al ontzettend lief lijken. En ja, deze vrouwen kunnen daarna een man te lief vinden, simpelweg omdat hun in de jaren ervoor in elke cel is ingeprent dat ze die liefde niet verdienen. Wrijf het er nog even lekker in door ze nog extra de schuldige te maken ook ja, lijkt me top!
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_147838488
quote:

[..]

dat is helemaal geen Stockholm syndroom maar een iets waar een serieuze problematiek aan vast zit. Vaak systematisch er in geramd door zo'n ex.

Niet iets om grappig over te doen of zo.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_147838545
Wedden dat er nu een "oh kijk die vrouwtjes het eens voor elkaar opnemen, stelletje theemutsen hebben weer geen humor"-achtige opmerking komt :')
pi_147838547
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:43 schreef MissGump het volgende:

[..]

En weet je waarom dat gebeurd? Omdat die vent die een vrouw stelselmatig in elkaar ramt haar iedere vorm van eigenwaarde ontneemt, dus de perceptie van lief vervormt volledig. Als je nooit iets liefs overkomt, dan kan het kleinste ding opeens al ontzettend lief lijken. En ja, deze vrouwen kunnen daarna een man te lief vinden, simpelweg omdat hun in de jaren ervoor in elke cel is ingeprent dat ze die liefde niet verdienen. Wrijf jij het nog even lekker in door ze nog extra de schuldige te maken ook ja, lijkt me top!
dit ja
en als je dat soort dingen niet begrijpt dan begrijp ik wel waarom die relaties maar niet van de grond willen komen :{w
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_147838992
quote:
Wat voor kutopmerking is dit nou weer :')

quote:

Ik zal niet ontkennen dat er zulke vrouwen zijn ja.

Maar dit komt een beetje over als persoonlijke frustratie.

Klassiek R&P syndroom, dat dan weer wel; het hele ''vrouwen vallen op klootzakken en daarom ben ik single''-argument, maar dan net anders. Vrouwen proberen je gewoon te vertellen dat je wat meer masculine eigenschappen mag tonen.

Al hoop ik dat je aan het trollen bent of dat het een grap is die verkeerd valt hier.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 13:07:46 ]
pi_147839052
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 13:00 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wat voor kutopmerking is dit nou weer :')

[..]

Ik zal niet ontkennen dat er zulke vrouwen zijn ja.

Maar dit komt een beetje over als persoonlijke frustratie.

Klassiek R&P syndroom, dat dan weer wel; het hele ''mannen vrouwen op klootzakken en daarom ben ik single''-argument, maar dan net anders. Vrouwen proberen je gewoon te vertellen dat je wat meer masculine eigenschappen mag tonen.

Al hoop ik dat je aan het trollen bent of dat het een grap is die verkeerd valt hier.
Je bent gewoon jaloers dat hij je voor was met die opmerking _O-
  maandag 22 december 2014 @ 13:01:57 #241
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147839055
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

"hij is echt veranderd hoor"

Ja nu pakt ie gewoon een stok ipv dattie z´n vuisten gebruikt :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_147839069
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 13:00 schreef Weissman het volgende:
Klassiek R&P syndroom, dat dan weer wel; het hele ''mannen vrouwen op klootzakken en daarom ben ik single''-argument, maar dan net anders. Vrouwen proberen je gewoon te vertellen dat je wat meer masculine eigenschappen mag tonen.
Precies dit ja. Als je te lief wordt genoemd dan ben je niet spannend genoeg. Spannend staat niet gelijk aan het hebben van losse handjes, natuurlijk.
pi_147839132
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Wedden dat er nu een "oh kijk die vrouwtjes het eens voor elkaar opnemen, stelletje theemutsen hebben weer geen humor"-achtige opmerking komt :')
Kattenvrouwtjes-united! Libelle, wijntje. Gezelligheid.. Lekker eten.

quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 13:01 schreef Faxie het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat hij je voor was met die opmerking _O-
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit geweld heb goedgekeurd of een vrouwonvriendelijke opmerking heb gemaakt. In serieuze context dan. Duidelijk te merken dat je niet weet hoe ik in elkaar zit :')
pi_147839151
quote:
17s.gif Op maandag 22 december 2014 13:05 schreef Weissman het volgende:

[..]

Kattenvrouwtjes-united! Libelle, wijntje. Gezelligheid.. Lekker eten.

[..]

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit geweld heb goedgekeurd of een vrouwonvriendelijke opmerking heb gemaakt. In serieuze context dan. Duidelijk te merken dat je niet weet hoe ik in elkaar zit :')
Ben je wel eens serieus? :o
  maandag 22 december 2014 @ 13:43:37 #245
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147840404
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2014 21:51 schreef Modus het volgende:

[..]

Deze überalpha. :').
Ach, kom jij hier ook al irritant doen?

quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 10:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is wel heel apart ja
yats kun je het mij ook leren?
Het heeft niets met alpha te maken. Deezertje komt op mij nogal wanhopig over,daarnaast geeft hij aan eigenlijk weinig vrienden te hebben en mede daardoor issues te hebben. Dan kunnen we met zijn allen om hem lachen of adviezen geven waar hij waarschijnlijk niets mee gaat doen,maar ik denk dat het nuttiger is een pro-actieve aanpak te hebben. Aangezien hij een stad verderop woont (ik ga daar zelf ook geregeld stappen) en ik benieuwd ben hoe hij het aanpakt wil ik dat best eens ik praktijk zien en hem daar eventueel bij helpen. En daar hoef je zelf echt geen meester-versierder voor te zijn.

p.s. jij hoeft niet te leren dacht ik?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_147840457
Godshand :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_147840583
Yats, gozer; volgens mij ben je een beetje van slag na het overlijden van je kat.

Met alle respect, hoe wil je iemand iets leren wat je zelf ook niet kan, hoe goed je het ook bedoelt?

Ik probeer dit echt zo aardig mogelijk te laten klinken.

Maar wat had je in gedachten toen je je voorstel richting Deezertje postte?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 13:51:37 ]
  maandag 22 december 2014 @ 14:33:09 #248
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147841923
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 13:50 schreef Weissman het volgende:
Yats, gozer; volgens mij ben je een beetje van slag na het overlijden van je kat.

Met alle respect, hoe wil je iemand iets leren wat je zelf ook niet kan, hoe goed je het ook bedoelt?

Ik probeer dit echt zo aardig mogelijk te laten klinken.

Maar wat had je in gedachten toen je je voorstel richting Deezertje postte?
Lees nu nog eens wat ik post. Commentaar hebben is makkelijk, er iets aan doen niet. Gek genoeg schijn ik wel goed anderen te kunnen wingen, al geloof jij dat ongetwijfeld niet.

p.s. dates regelen is de laatste tijd het probleem niet echt, ik heb er deze week twee gepland staan :X
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_147842250
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef yats het volgende:

[..]

Lees nu nog eens wat ik post. Commentaar hebben is makkelijk, er iets aan doen niet. Gek genoeg schijn ik wel goed anderen te kunnen wingen, al geloof jij dat ongetwijfeld niet.

p.s. dates regelen is de laatste tijd het probleem niet echt, ik heb er deze week twee gepland staan :X
Echt? Staat je hoofd daar nu wel naar, of stonden ze al gepland?
pi_147842272
Niet vergeten de lippenstift van je wangen te vegen tussendoor he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')