#weissmanpostquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
#bromance
#itaintgayiftheballsdonttouch
#ikgaeigenlijklieverdoodquote:
En toen stond je daar zo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Eergisteren de fuhrer nog gezien in de tram. Hij keek me recht aan, zet een bloedchagrijnige bek op, draait zich om en loopt weg.
Anniequote:Op zaterdag 20 december 2014 10:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
En toen stond je daar zo?
[ afbeelding ]
Op haar begrafenis zeker?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben gisteren even wezen kijken bij serious request in Haarlem met een tinderdate. Daarna bij haar thuis de date afgemaakt en om een uur of 12 netjes naar huis gegaan.
Die ga ik nog wel een keer zien denk ik
wat bedoel...je met...je verleden?!?...quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
Jaja ik bennog steeds met een en dezelfde kerel aan het daten.. gezien mn verleden word het straks best moeilijk. Maar moet toch die stap verder maken denk ik...
Ze bedoelt die pik van jouquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
wat bedoel...je met...je verleden?!?...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nu dus de eerste date gepland waarvan ik eigenlijk wel de afloop van weet, (maar niet hoop uiteraard)
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:03 schreef Deezertje het volgende:
Toch nog gelukt! Een date voor de kerst, komende week
Maar ben er wel achtegekomen dat:Gefeliciteerd. Je bent haar rebound.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nu dus de eerste date gepland waarvan ik eigenlijk wel de afloop van weet, (maar niet hoop uiteraard)
Maar ben er wel achtegekomen dat:Mooi toch, op Kerstavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nu dus de eerste date gepland waarvan ik eigenlijk wel de afloop van weet, (maar niet hoop uiteraard)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Maar ben er wel achtegekomen dat:Als je je op date net zoals een koala vastklampt aan haar zoals ik hier de indruk krijg, zie ik het verslag graag tegemoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nu dus de eerste date gepland waarvan ik eigenlijk wel de afloop van weet, (maar niet hoop uiteraard)It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Maar ben er wel achtegekomen dat:Nou laten we hopen dat je dan een van de weinigen bent die na jaren hier posten wel eens een keer aan de relatie komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nu dus de eerste date gepland waarvan ik eigenlijk wel de afloop van weet, (maar niet hoop uiteraard)![]()
HJ was best wel vaste kern geloof ik, en die is onder de pannen... Habitue ookquote:Op zondag 21 december 2014 10:52 schreef Craptacular het volgende:
Kijk eens een aantal jaar terug. Er is wel een vaste kern die hier nog steeds posten. Vraag me af hoe lang mensen hier nou single zijn.
Laten we niet te vroeg juichen. Sinds we gisteren een eerste date hebben geprikt reageert ze niet meer op WA. Ik heb hier te maken met een WA-expert want ze is wel paar keer online geweest maar opent simpelweg mijn gesprek niet zodat de vinkjes niet blauw wordenquote:Op zondag 21 december 2014 09:54 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nou laten we hopen dat je dan een van de weinigen bent die na jaren hier posten wel eens een keer aan de relatie komt.
Maar ben er wel achtegekomen dat:Wacht eerst nou maar gewoon af. Je maakt nog net geen trouwplannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nu dus de eerste date gepland waarvan ik eigenlijk wel de afloop van weet, (maar niet hoop uiteraard)
En waarom zo wanhopig/geforceerd op zoek voor kerst? Verwacht je nog te mogen aanschuiven voor een kerstdiner bij haar ouders?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Lol nee. Maar het is simpelweg een jaar geleden sinds de laatste date dan en vaak heeft iedereen het in januari weer te druk om te gaan daten dus dan ben je al zo in februari/maart. En ik ben het alleen zijn gewoon zat inmiddels. Al bijna 25 jaar zeg maar.quote:Op zondag 21 december 2014 11:16 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wacht eerst nou maar gewoon af. Je maakt nog net geen trouwplannen.
En waarom zo wanhopig/geforceerd op zoek voor kerst? Verwacht je nog te mogen aanschuiven voor een kerstdiner bij haar ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |