Dan neequote:Op woensdag 17 december 2014 15:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Graag of traag heur.
Niet veel dames kunnen zeggen dat ze met superman daten.
Als zij wil appen vind ik het prima, maar blijkbaar nietquote:Op woensdag 17 december 2014 17:56 schreef Cue_ het volgende:
Huh. K44 en Eefje daten? Of nouja niet dus?
Of gaat t ergens anders over?
Hahaha, wie weet wat er op volgt.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:58 schreef Cue_ het volgende:
Enkel appen? Wat is dat dan weer voor idee?
Ga dan DM en joh. Vanuit daar krijg of geef je vanzelf een nr.quote:
Heb je een leuke zus dan ?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:02 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil wel met je appen hoor K44s. Ik kan je meer gaten bieden dan welke fokster dan ook.![]()
Sorry, als ik van de aaaaareee kaaaant was. misschienquote:Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nope, je zult het met mij moeten doen.
Ik loop je maar wat te plagen jong.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Sorry, als ik van de aaaaareee kaaaant was. misschien
I know, wou je niet te hard teleurstellenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik loop je maar wat te plagen jong.
Als zij er interesse bij heeft, hoor ik het vanzelf.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga dan DM en joh. Vanuit daar krijg of geef je vanzelf een nr.
Nu is toch een verhaal van beiden willen niet te wanhopig overkomen. "Dus dan lekker niet he" idee
Maargied. Jullie loss
ik ben heteroquote:Op woensdag 17 december 2014 18:08 schreef K44S het volgende:
[..]
I know, wou je niet te hard teleurstellen:x
Nu vind ik je opeens een stuk leukerquote:
Dit is het dating ervaringen topic??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:17 schreef Deezertje het volgende:
Inmiddels zie ik daten net als vrienden maken: wanneer iemand anders een vriendengroep heeft is het als buitenstaander daar lastig tussen te komen als je zelf ook op zoek bent naar vrienden. En bijna iedereen heeft vrienden en meestal niet op zoek naar nieuwe...Het is maar hoe je het bekijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met die vrienden groep heb ik geen intenties tot seks en intieme relatie.
Ik bedoel, ik app graag met een meisje die ik leuk vind.
Toch "hou" ik van mn vrienden. maar app ze bijna nooit.
Dus ik zou sneller op een vrienden groep kunnen afstappen als ik bijv een interessant onderwerp hoor, dan dat ik een meisje helemaal alleen zie zitten en er dus op afstap.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Toch is het bijna hetzelfde. Net als met vrienden moet je met een meisje leuk om kunnen gaan. Je moet interesses delen en daar op een voor jullie leuke manier mee om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:22 schreef K44S het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
Met die vrienden groep heb ik geen intenties tot seks en intieme relatie.
Ik bedoel, ik app graag met een meisje die ik leuk vind.
Toch "hou" ik van mn vrienden. maar app ze bijna nooit.
Dus ik zou sneller op een vrienden groep kunnen afstappen als ik bijv een interessant onderwerp hoor, dan dat ik een meisje helemaal alleen zie zitten en er dus op afstap.
#bromancequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Toch is het bijna hetzelfde. Net als met vrienden moet je met een meisje leuk om kunnen gaan. Je moet interesses delen en daar op een voor jullie leuke manier mee om kunnen gaan.
Het enige verschil is dat je van je meisje een stijve tokus krijgt en van je vrienden niet. Je vindt haar seksueel aantrekkelijk.
Om contact te leggen werkt het verder net als vrienden maken. Eenmaal elkaar kennend wordt het pas lastig: het is leuk, maar vinden jullie elkaar seksueel aantrekkelijk? Dat is pas stap 2
#weissmanpostquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
#bromance
#itaintgayiftheballsdonttouch
#ikgaeigenlijklieverdoodquote:
En toen stond je daar zo?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Eergisteren de fuhrer nog gezien in de tram. Hij keek me recht aan, zet een bloedchagrijnige bek op, draait zich om en loopt weg.
Anniequote:Op zaterdag 20 december 2014 10:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
En toen stond je daar zo?
[ afbeelding ]
Op haar begrafenis zeker?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben gisteren even wezen kijken bij serious request in Haarlem met een tinderdate. Daarna bij haar thuis de date afgemaakt en om een uur of 12 netjes naar huis gegaan.
Die ga ik nog wel een keer zien denk ik
wat bedoel...je met...je verleden?!?...quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
Jaja ik bennog steeds met een en dezelfde kerel aan het daten.. gezien mn verleden word het straks best moeilijk. Maar moet toch die stap verder maken denk ik...
Ze bedoelt die pik van jouquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
wat bedoel...je met...je verleden?!?...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nu dus de eerste date gepland waarvan ik eigenlijk wel de afloop van weet, (maar niet hoop uiteraard)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |