abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147842335
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:33 schreef yats het volgende:
Gek genoeg schijn ik wel goed anderen te kunnen wingen,
Naast jou lijkt elke andere heel erg leuk?
  maandag 22 december 2014 @ 14:44:37 #252
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147842339
quote:
11s.gif Op maandag 22 december 2014 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Echt? Staat je hoofd daar nu wel naar, of stonden ze al gepland?
Waren al gepland.

quote:
5s.gif Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef Godtje het volgende:

[..]

Naast jou lijkt elke andere heel erg leuk?
Nee,ik ouwehoer met iedereen en trek dan de persoon waar het om gaat er gewoon bij.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_147844248
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 14:44 schreef yats het volgende:

[..]

Waren al gepland.

[..]

Nee,ik ouwehoer met iedereen en trek dan de persoon waar het om gaat er gewoon bij.
Dat is geen versieren?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_147844468
Sportschool is niks geworden. Was rustig ivm vakantie en de mensen die er waren waren te fanatiek bezig om ff te storen... Zo lange reis met de trein maken en hopen op meer succes daar. Het weer en en een storing zijn iig al gespreksonderwerpen. Helaas zit iedereen tegenwoordig voortdurend met oordopjes in of op zijn telefoon te kijken, dus gesprekje beginnen vergt nog wat uitdaging :p
pi_147844803
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef Deezertje het volgende:
Sportschool is niks geworden. Was rustig ivm vakantie en de mensen die er waren waren te fanatiek bezig om ff te storen... Zo lange reis met de trein maken en hopen op meer succes daar. Het weer en en een storing zijn iig al gespreksonderwerpen. Helaas zit iedereen tegenwoordig voortdurend met oordopjes in of op zijn telefoon te kijken, dus gesprekje beginnen vergt nog wat uitdaging :p
Je kiest ook echt plaatsen die niet echt gemaakt voor zijn voor het opdoen van nieuwe contacten :?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_147845002
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Je kiest ook echt plaatsen die niet echt gemaakt voor zijn voor het opdoen van nieuwe contacten :?
OV toch wel hoor. Hoeveel relaties daar al niet ontstaan zijn....

Maar de plekken waar het dan wel kan: een café, club e.d. kom ik nou eenmaal niet. Want als ik er kom ben ik er alleen en heb geen zin om de hele avond rond te kijken in mijn uppie, want 9 vd 10 mensen zijn er samen met vrienden, kennissen etc dus die zitten dan ook niet op een alleenstaande boy te wachten. Want als meiden ergens bekend om staan is het wel samen uit te gaan.

En op een teamsport gaan zie ik niet zo snel gebeuren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147845135
Ja want iedereen die bij een sportvereniging zit, is een topatleet :')
pi_147845327
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

OV toch wel hoor. Hoeveel relaties daar al niet ontstaan zijn....

Maar de plekken waar het dan wel kan: een café, club e.d. kom ik nou eenmaal niet. Want als ik er kom ben ik er alleen en heb geen zin om de hele avond rond te kijken in mijn uppie, want 9 vd 10 mensen zijn er samen met vrienden, kennissen etc dus die zitten dan ook niet op een alleenstaande boy te wachten. Want als meiden ergens bekend om staan is het wel samen uit te gaan.

En op een teamsport gaan zie ik niet zo snel gebeuren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij valt het aardig mee met relaties die ontstaan zijn in het OV, en als je er niet uitziet als George Clooney vinden de meesten het maar irritant als iemand tegen ze aan gaat lullen in de bus. Daarnaast komt het ook over alsof jouw sociale skills niet mega zijn, dus met 1 gesprekje in de stoptrein haal jij ze sowieso niet binnen gok ik?

Maar is een teamsport nou serieus het enige wat je kunt verzinnen?
Misschien moet je verkassen naar die 'als versieren niet zo makkelijk gaat reeks' of eens wat oude topics door nemen? Dit probleem komt zo vaak voorbij...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_147845344
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Weissman het volgende:
Ja want iedereen die bij een sportvereniging zit, is een topatleet :')
Zeker niet, maar je moet er wel een feeling mee hebben. Ik kan wel op voetbal gaan, maar dat kan ik gewoon niet. gewoon nada. En zeker als je op je mid-20 aan een sport begint ben je al te laat. Zoiets doe je vaak op je 18e of eerder.
pi_147845382
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Volgens mij valt het aardig mee met relaties die ontstaan zijn in het OV, en als je er niet uitziet als George Clooney vinden de meesten het maar irritant als iemand tegen ze aan gaat lullen in de bus. Daarnaast komt het ook over alsof jouw sociale skills niet mega zijn, dus met 1 gesprekje in de stoptrein haal jij ze sowieso niet binnen gok ik?

Maar is een teamsport nou serieus het enige wat je kunt verzinnen?
Misschien moet je verkassen naar die 'als versieren niet zo makkelijk gaat reeks' of eens wat oude topics door nemen? Dit probleem komt zo vaak voorbij...
SPOILER
pi_147845588
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

SPOILER
Lekkere instelling. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_147845667
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

SPOILER
Maar waarom denk je dan in hemelsnaam dat je een meisje op gaat doen in de bus?
Het is voor jou gewoon een wat langer traject met veel oefenen. Ga dat dan gewoon doen.En ben een beetje realistisch...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 22 december 2014 @ 16:10:47 #263
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_147845742
Wacht even! Dus iets wat je zelf heel graag wilt kunnen maar het niet kan wil je dat gaan leren aan iemand anders die het ook niet kan? Dat is appart.

Laat ik een vergelijking maken. Stel ik kan niet schrijven maar wil dat heel graag kunnen ga ik dan aan iemand anders leren die ook niet kan schrijven. Toch? Of zit ik er nu naast?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_147845941
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:10 schreef ook_gek het volgende:
Wacht even! Dus iets wat je zelf heel graag wilt kunnen maar het niet kan wil je dat gaan leren aan iemand anders die het ook niet kan? Dat is appart.

Laat ik een vergelijking maken. Stel ik kan niet schrijven maar wil dat heel graag kunnen ga ik dan aan iemand anders leren die ook niet kan schrijven. Toch? Of zit ik er nu naast?
Er zit natuurlijk wel een wezenlijk verschil tussen theorie/praktijk en anderen of jezelf helpen. Je hoeft ook niet goed te kunnen zingen om te kunnen horen dat iemand vals gaat.
pi_147846240
Mij lijkt het een uitstekend plan. Mits het verslag van de avond hier gepost wordt uiteraard.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_147846264
Ga jij met kerst nog naar je ver-weg-liefje?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_147846344
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar waarom denk je dan in hemelsnaam dat je een meisje op gaat doen in de bus?
Het is voor jou gewoon een wat langer traject met veel oefenen. Ga dat dan gewoon doen.En ben een beetje realistisch...
En waar kan je het best oefenen?. Juist ja, daar waar je mensen tegenkomt... Dus bijvoorbeeld het OV. En ik hoef ze niet meteen mee naar huis te nemen maar een praatje maken is wel een eerste stap. Je gaat idd geen relatie krijgen zonder die meid ooit een woord te hebben verteld. Vaak ontstaan relaties nadat blijkt dat je het samen goed kunt vinden op basis van interesses etc.
pi_147846383
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 16:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En waar kan je het best oefenen?. Juist ja, daar waar je mensen tegenkomt... Dus bijvoorbeeld het OV. En ik hoef ze niet meteen mee naar huis te nemen maar een praatje maken is wel een eerste stap. Je gaat idd geen relatie krijgen zonder die meid ooit een woord te hebben verteld. Vaak ontstaan relaties nadat blijkt dat je het samen goed kunt vinden op basis van interesses etc.
Nee je kunt het beter oefenen op plekken waar mensen ook open staan voor sociaal contact en/of dezelfde interesses hebben. Anders krijg je toch geen of een negatieve reactie
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_147846467
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ga jij met kerst nog naar je ver-weg-liefje?
Nee ze komt bij mij. Gezellig met de kerst laminaat leggen in mijn kersverse appartement. Weer eens wat anders :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 22 december 2014 @ 16:36:21 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147846597
Ach laat deezertje toch, tis opzichte best een goede oefening. En als t niets wordt, merkt ie t vanzelf. Zo wel, enkel mooi meegenomen.
pi_147846802
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 12:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Wedden dat er nu een "oh kijk die vrouwtjes het eens voor elkaar opnemen, stelletje theemutsen hebben weer geen humor"-achtige opmerking komt :')
Nou ik ben het totaal met jullie eens hoor :)
pi_147846986
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 16:42 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Nou ik ben het totaal met jullie eens hoor :)
:')
pi_147847039
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2014 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Er zit natuurlijk wel een wezenlijk verschil tussen theorie/praktijk en anderen of jezelf helpen. Je hoeft ook niet goed te kunnen zingen om te kunnen horen dat iemand vals gaat.
Nee, maar je moet zelf wel kunnen zingen om een ander te vertellen hoe het wel moet :')
pi_147847094
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:')
:') Wauw wat ben je weer stoer achter het toetsenbordje.
  maandag 22 december 2014 @ 16:53:51 #275
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_147847154
haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')