Ik weet ook nog wel dingen van 7-8 jaar geleden. Het zou allemaal minder awkward zijn als zij hem zou kunnen herinnerenquote:Op zondag 14 december 2014 23:57 schreef ook_gek het volgende:
Of je hebt een goed geheugen?
Ik weet nog zoveel van jaren geleden. Tot de kleinste dingen aan toe.
Snap je punt niet zo. Er zijn ook mensen die van alles vergeten wat hun niet boeide. Hij heeft haar niet kunnen boeien en dus vergetenquote:Op maandag 15 december 2014 07:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel dingen van 7-8 jaar geleden. Het zou allemaal minder awkward zijn als zij hem zou kunnen herinnerenDat is nu niet het geval.
Moet ik dan echt alles gaan uitleggen?
Wordt steeds minder populair gok ik zo.quote:Op zondag 14 december 2014 20:14 schreef TheStranger1158 het volgende:
Is Tinder nog steeds populair of is de hype over inmiddels?
En waarom (ook weer)?quote:Op maandag 15 december 2014 10:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Wordt steeds minder populair gok ik zo.
Steeds van die nep-profielen.
Ik zelf, heb't verwijdert.
A.S. Woensdag m'n 2e date. Maar krijg er steeds minder zin in....
Zoals ik al eerder aangaf,ik ben gewend dat als een dame interesse heeft, ze wel beetje vraagt hoe je weekend en zo is.quote:
Ik denk ook zoquote:Op maandag 15 december 2014 16:29 schreef K44S het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aangaf,ik ben gewend dat als een dame interesse heeft, ze wel beetje vraagt hoe je weekend en zo is.
Bij haar komt dat nauwelijks, ik begin steeds de gesprekken.
Maar als ik een dag of 2 niks van me zou laten horen, dan zou het van haar kant volgens mij ook stil blijven.
Nu heb ik dus weer het gesprek gestart .... en moddert het een beetje door.
Maar goed ik zal er wel WEER te veel over NADENKEN. haha.
Ik zie d'r aankomende Woensdag, en wie weet wat daar uit komt.quote:Op maandag 15 december 2014 16:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik denk ook zo. Bij geen - uit zich komende- interesse, haakt mijn interesse ook af en heb ik er ook vaak geen zin meer in.
High-maintenance-chick gespot.quote:Op maandag 15 december 2014 16:30 schreef zeefje het volgende:
Ik denk ook zo. Bij geen - uit zich komende- interesse, haakt mijn interesse ook af en heb ik er ook vaak geen zin meer in.
Weer iemand die dat niet uit zichzelf komt meldenquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:38 schreef K44S het volgende:
Nou, date van morgen gaat niet door.
Ik vroeg haar vandaag:"En heb je al zin in morgen, of heb je je bedacht ?"
En toen verklaarde dat ze er geen relatie in ziet.
Had m'n gevoel het toch goed.
Ik zit er niet mee hoor. Voelt eigenlijk wel prima.... ik merkte het al aan het appen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Weer iemand die dat niet uit zichzelf komt melden![]()
Communiceren. Je zou het maar kunnen.
Vrouwenpsychologie 101, lees het. Echt.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Weer iemand die dat niet uit zichzelf komt melden![]()
Communiceren. Je zou het maar kunnen.
Een geile oude homomanquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:21 schreef Geerd het volgende:
Net op Paiq dame van 30 (of voor deed als) Was wel heel enthousiast, kreeg der 06 al naar, 5 min om te appen.
Ik geloofde er geen fuck van, welke dame geeft er 06 naar nog geen 10 zinnen?
Ach, take the edge of....quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wie weet, die shit doe ik niet aan mee iig.
Idd fake. Vrouwen willen ook altijd pas sex als ze een relatie hebben en niet eerder.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:21 schreef Geerd het volgende:
Net op Paiq dame van 30 (of voor deed als) Was wel heel enthousiast, kreeg der 06 al naar, 5 min om te appen.
Geen idee, ik geloofde er gewoon niks van. Detail, Indonesische, geadopteerd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Idd fake. Vrouwen willen ook altijd pas sex als ze een relatie hebben en niet eerder.
Sommige dames zijn niet bepaald kieskeurig, stelt dit je gerust?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:21 schreef Geerd het volgende:
Ohw daar gaat het niet om, over geruststellen. Vond het gewoon een vreemd zaakje.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:48 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Sommige dames zijn niet bepaald kieskeurig, stelt dit je gerust?
Nou, het is wat meid.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:52 schreef Geerd het volgende:
Ohw daar gaat het niet om, over geruststellen. Vond het gewoon een vreemd zaakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |