SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het ook niet...wat voor gegevens dan? Hoe hebben zij dat naar je "ouders"weten te sturen? Is het een brief geweest? Hebben je ouders zorgverzekeraar gebelt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar op welke manier? Hebben ze gewoon zomaar een brief gestuurd met jouw gegevens? Lijkt mij niet helemaal legaal dit.
hhhh doe.quote:
Kcal tellen moet ik dan wel anders aanpakken deze keer. De hele week vooruit plannen anders ga ik stressen G.quote:
True maar ik geef snel op. Deze keer ga ik streng voor mezelf zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat wij fatties altijd zo doen
Hoe?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De zorgverzekeraar die mijn gegevens gewoon aan mijn ouders doorspeelt. Wat de neuk!?![]()
![]()
![]()
Zijn jouw ouders naar het kantoor gegaan om jouw gegeven op te halen, of gaven ze het gewoon toen je ouders toevallig daar waren?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar op welke manier? Hebben ze gewoon zomaar een brief gestuurd met jouw gegevens? Lijkt mij niet helemaal legaal dit.
- ze waren daar op het kantoor en zodoende.Ik was niet mee noch toestemming gegeven hiervoor.
Zit echt te denken aan klacht indienen ja.
Ze waren daar voor hun eigen dingen en toen hebben ze het blijkbaar ook over mijn zorgverzekering gehad en iets met adres, heel vaag verhaal. Snap het ook niet zo goed. Zo raarrrrrr.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zijn jouw ouders naar het kantoor gegaan om jouw gegeven op te halen, of gaven ze het gewoon toen je ouders toevallig daar waren?
Ombudsman. Iets met privacy bescherming.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
- ze waren daar op het kantoor en zodoende.Ik was niet mee noch toestemming gegeven hiervoor.
Zit echt te denken aan klacht indienen ja.
Wij snappen het nu ook niet zo goedquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze waren daar voor hun eigen dingen en toen hebben ze het blijkbaar ook over mijn zorgverzekering gehad en iets met adres, heel vaag verhaal. Snap het ook niet zo goed. Zo raarrrrrr.
Dit klinkt niet goed. Dit klinkt zo erg niet goed, als ze je nieuwe adres hebben.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze waren daar voor hun eigen dingen en toen hebben ze het blijkbaar ook over mijn zorgverzekering gehad en iets met adres, heel vaag verhaal. Snap het ook niet zo goed. Zo raarrrrrr.
Hoe weet je dit dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iets met adres?....okee en daar ben jij zo woest over?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het gaat toch om het adres? Lijkt me dat het dan wel wat ingewikkelder ligt dan vaginale crème.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Montelly het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik zo geheimzinnig deed naar mijn ouders. Mijn ouders wisten/weten tot alles van mijn gezondheid af ook al deed ik vrij weinig met zorgverzekeraar.
Maar vanuit een vrouwelijk perspectief kan ik het me wel voorstellen, vaginale medicijnen (schimmels etc.) en/of anticonceptie...
godverdomme gast, gaat toch niet om mijn medicijngebruikquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Montelly het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik zo geheimzinnig deed naar mijn ouders. Mijn ouders wisten/weten tot alles van mijn gezondheid af ook al deed ik vrij weinig met zorgverzekeraar.
Maar vanuit een vrouwelijk perspectief kan ik het me wel voorstellen, vaginale medicijnen (schimmels etc.) en/of anticonceptie...
terechte vraag.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:58 schreef Mathemaat het volgende:
Waarom deelt KB haar privé met deze berggeiten?
Klinkt als het begin van een tragedie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Dus het was van KB: we weten nu waar je huis woont muahauhahuaha.
Het was leuk om je gekend te hebbenquote:
sorryquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil niet ongevraagd aan jouw privé komen, houd 'ns op daarmee.
Stahpquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:59 schreef Montelly het volgende:
KB zit ondergedoken? blijf van mij lijf huis?
Ok maar ze is boos omdat zorgverzekeraar haar adres heeft doorgespeeld? Dus haar ouders mogen niet weten waar ze woont?>quote:
Omdat ze aan haar privé kwamen en FOK!kers haten die shitquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok maar ze is boos omdat zorgverzekeraar haar adres heeft doorgespeeld? Dus haar ouders mogen niet weten waar ze woont?>
deze frau.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat ze aan haar privé kwamen en FOK!kers haten die shit
Het komt vast goed.quote:
omg deuce...heldere licht really?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:07 schreef Deuce92 het volgende:
Iedereen begreep het, behalve jij. Dus niet echt.
precies. En anders weet je waar ik woonquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:58 schreef Mathemaat het volgende:
Waarom deelt KB haar privé met deze berggeiten?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
omg deuce...heldere licht really?
Dit begrijp ik niet. Staan er grammaticale fouten in, of is het echt bedoeld zoals het er staat?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
omg deuce...heldere licht really?
wil je daten in de kersverkansiequote:Op zaterdag 13 december 2014 14:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
precies. En anders weet je waar ik woonIk heb je rug.
Yeah sure. Tussen werken en scriptie in, yes.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je daten in de kersverkansie
Deze boyquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet. Staan er grammaticale fouten in, of is het echt bedoeld zoals het er staat?
En met mij dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je daten in de kersverkansie
ok laat maar weten wanneer jeou uitkomtquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Yeah sure. Tussen werken en scriptie in, yes.
Sorry hoor maar zet jij je nou op dezelfde hoogte als mij?quote:
Als ik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sorry hoor maar zet jij je nou op dezelfde hoogte als mij?
Nee, ik zit hogerquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sorry hoor maar zet jij je nou op dezelfde hoogte als mij?
Ik moet werken, dus voor mij maakt dat niet uit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is zaterdag, please.
Ik niet dus voor mij wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik moet werken, dus voor mij maakt dat niet uit.
Ach joh, ga toch met Kb daten!quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik niet dus voor mij wel.
Mijn pakket is net afgeleverd bij de buren, maar ik heb een onesie aan dus geen zin om bij ze aan te bellen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef JanPiraat het volgende:
Dat moment dat je de pakketjesbezorger de straat uit ziet rijden en je beseft dat je jas er pas maandag op zn.vroegst zal zijn
doe abaya aanquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mijn pakket is net afgeleverd bij de buren, maar ik heb een onesie aan dus geen zin om bij ze aan te bellen.
Ze vinden me al een eng, apart wijf. Met abaya doen ze deur niet eens meer open.quote:
jouw tijd komt nog wel bbyquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze vinden me al een eng, apart wijf. Met abaya doen ze deur niet eens meer open.
Mathemaat een vraag..quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik zit hoger#grootheidswaanzin
Jij hebt echt aparte interesses.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mathemaat een vraag..
Volgens theologie.
Als een vrouw een man "verleidt" of in ieder geval uitlokt door haar gedracht/kledingstijl en hij zich niet kan beheersen en haar verkracht. Wiens schuld is het dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij hebt echt aparte interesses.Serieuze vraag Deuce...maar zal ik je een antwoord verklappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Dat niemand zit te wachten op mijn hossel DM's?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Serieuze vraag Deuce...maar zal ik je een antwoord verklappen?
Een vrouw wil zich niet laten verkrachten, behalve als er een steek bij haar los zit. Dus de man kan alleen verantwoordelijk zijn voor de verkrachting.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mathemaat een vraag..
Volgens theologie.
Als een vrouw een man "verleidt" of in ieder geval uitlokt door haar gedracht/kledingstijl en hij zich niet kan beheersen en haar verkracht. Wiens schuld is het dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:In 1961, Leonid Rogozov, 27, was the only surgeon in the Soviet Antarctic Expedition. During the expedition, he felt severe pain in the stomach and had a high fever. Rogozov examined himself and discovered that his appendix was inflamed and could burst at any time. With a local anesthesia, he operated himself to remove the appendix. An engineer and a meteorologist assisted surgery."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.only in sovjet russiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:34 schreef Mathemaat het volgende:
Een vrouw wil zich niet laten verkrachten, behalve als er een steek bij haar los zit. Dus de man kan alleen verantwoordelijk zijn voor de verkrachting.
Logisch..vrouw treft geen blaam. Maar waarom lees ik vaak dat de vrouw in kwestie juist de hoofdschuldige is en de man geen blaam treft omdat hij er "niks aan kan doen"quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een vrouw wil zich niet laten verkrachten, behalve als er een steek bij haar los zit. Dus de man kan alleen verantwoordelijk zijn voor de verkrachting.
Nee maar een vrouw mag ook geen enkele initiatief tonen richting sex want dan is ze haram/zinaquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wo, cool! In Soviet Russia...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Omdat wij in een bepaalde maatschappij leven waarin er weinig schuld aan de man kan worden geven vanwege zijn 'testosteron'. Het is makkelijker om naar de vrouw te wijzen. Zij moest immers niet s'avonds laat nog de bus nemen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Logisch..vrouw treft geen blaam. Maar waarom lees ik vaak dat de vrouw in kwestie juist de hoofdschuldige is en de man geen blaam treft omdat hij er "niks aan kan doen"
Het gaat hier om verkrachting.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee maar een vrouw mag ook geen enkele initiatief tonen richting sex want dan is ze haram/zina
Ik wist dat jij hierop zou reagerenquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wo, cool! In Soviet Russia...
hoe verklaar je dan dat heel veel vrouwen tijdens een verkrachting wel nat worden en zich hier heel erg schuldig over voelen en er nauwelijks over durven te praten?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het gaat hier om verkrachting.
Als een man het doet is het ook haram/zinaquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee maar een vrouw mag ook geen enkele initiatief tonen richting sex want dan is ze haram/zina
Dat is lichamelijkquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
hoe verklaar je dan dat heel veel vrouwen tijdens een verkrachting wel nat worden en zich hier heel erg schuldig over voelen en er nauwelijks over durven te praten?
Ok, je refereert nu niet niet naar naar NL'se maatschappij neem ik aan.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat wij in een bepaalde maatschappij leven waarin er weinig schuld aan de man kan worden geven vanwege zijn 'testosteron'. Het is makkelijker om naar de vrouw te wijzen. Zij moest immers niet s'avonds laat nog de bus nemen.
Ook.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok, je refereert nu niet niet naar naar NL'se maatschappij neem ik aan.
Ik lees vaak berichten dat vrouwen juist als schuldigen worden aangewezen omdat ze in feite in essentie "verleidster" zijn en mannen hierop niet kunnen worden aangerekend.quote:
In Iran was een vrouw( 2007) die haar verkrachter had vermoord. Zij kreeg de doodstraf maar kon hieraan ontkomen door genade te krijgen van zijn familie. Uiteindelijk is ze gewoon geëxecuteerd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik lees vaak berichten dat vrouwen juist als schuldigen worden aangewezen omdat ze in feite in essentie "verleidster" zijn en mannen hierop niet kunnen worden aangerekend.
Berichten komen voornamelijk uit streng islamitische landen.
Is dat je wel eens overkomen? Klaarkomen tegen je zin in? Just curious.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat is lichamelijknet als dat je prima met tegenzin kan klaarkomen. Dude even serieus, is dit echt discussie-waardig?
Hjb? Je hebt wel lef dat je zo tot mij spreekt. Valt me wel tegen van je want je kent me langer dan vandaag.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is dat je wel eens overkomen? Klaarkomen tegen je zin in? Just curious.
Omdat Nederlands nieuws selectief is en/of half vertaald en/of het nieuws uit een niet-rechtstaat is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Logisch..vrouw treft geen blaam. Maar waarom lees ik vaak dat de vrouw in kwestie juist de hoofdschuldige is en de man geen blaam treft omdat hij er "niks aan kan doen"
Wait whut?quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hjb? Je hebt wel lef dat je zo tot mij spreekt. Valt me wel tegen van je want je kent me langer dan vandaag.
Daar maak je je denkfout. Het is geen aanname.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wait whut?![]()
je maakt een stelling, ik vraag of je het zelf ooit ervaren hebt; puur uit nieuwsgierigheid waar je aanname op gebaseerd is
lekker hypocriet hoor
aanname.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wait whut?![]()
je maakt een stelling, ik vraag of je het zelf ooit ervaren hebt; puur uit nieuwsgierigheid waar je aanname op gebaseerd is
lekker hypocriet hoor
Je begint steeds meer op Che te lijken; iets roepen, keihard beweren dat het waar is; maar niet willen zeggen wat je basis is of waar de info vandaan komtquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Daar maak je je denkfout. Het is geen aanname.
Vrouwen willen er niet over praten, omdat ze zich schuldig voelen. Vrouwen voelen zich schuldig, omdat ze nat worden, terwijl ze verkracht worden. En vrouwen worden nat, vanwege een lichamelijke reactie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
hoe verklaar je dan dat heel veel vrouwen tijdens een verkrachting wel nat worden en zich hier heel erg schuldig over voelen en er nauwelijks over durven te praten?
Ik verlies geen voorvocht als ik bench hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vrouwen willen er niet over praten, omdat ze zich schuldig voelen. Vrouwen voelen zich schuldig, omdat ze nat worden, terwijl ze verkracht worden. En vrouwen worden nat, vanwege een lichamelijke reactie.
Het is klein beetje, zoals dat er lichaamssappen bij een man vrij kunnen komen, als ze een zwaar gewicht optillen.
Hier ook nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik verlies geen voorvocht als ik bench hoor.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hier ook nietvandaag 105kg DL gedaan for reps,
didn't even cum brah
Benchboy.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik verlies geen voorvocht als ik bench hoor.
Ga toch weg johquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:19 schreef Crip het volgende:
Over klaarkomen tegen je zin. Het is vaker bij verkrachtingszaken het geval als je sex hebt dan heb je minder hersenactiviteit dus kan de factor dat je verkracht wordt tijdens te verkrachtig afnemen omdat je meer gefocust bent op de stimulatie, je vagina blijft een deel van je lichaam met veel zenuwen en als die worden gestimuleerd zullen er veel gewoon tegen hun zin klaarkomen
Nu ga ik shoppen doei
Dat hoop ik niet voor je, nee. En het klopt wat Crip zegt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga toch weg joh
alsof jij ooit een piemel van dichtbij heb gezien.
nog nooit meegemaakt dat een vrouw tegen haar zin in klaar kwam
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wist dat jij hierop zou reageren
Gaan we dan waltzen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jouw tijd komt nog wel bby
Klacht indienen. Serieus.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Veel vrouwen kunnen niet klaarkomen hoezeer Ahmet nog zijn best doet, dan zou Reginallo de kreupele dakloze van onder de brug de eerzame Fatma zo laten klaarkomen (inc squirten?) als hij haar tegen haar zin snoeihard in de bossages neemt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:19 schreef Crip het volgende:
Over klaarkomen tegen je zin. Het is vaker bij verkrachtingszaken het geval als je sex hebt dan heb je minder hersenactiviteit dus kan de factor dat je verkracht wordt tijdens te verkrachtig afnemen omdat je meer gefocust bent op de stimulatie, je vagina blijft een deel van je lichaam met veel zenuwen en als die worden gestimuleerd zullen er veel gewoon tegen hun zin klaarkomen
Nu ga ik shoppen doei
Ja maar als zij onder haar ouders staat ingeschreven (bijvoorbeeld door gebruik te maken van de collectiviteit van haar ouders), dan is er niets aan de hand. Dan geeft de zorgverzekeraar dit als antwoord:quote:
Dit vroeg ik ook al ja, maar kreeg geen antwoord.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar als zij onder haar ouders staat ingeschreven (bijvoorbeeld door gebruik te maken van de collectiviteit van haar ouders), dan is er niets aan de hand. Dan geeft de zorgverzekeraar dit als antwoord:.
Maar als bovenstaande niet het geval is dan wel klacht indienen (ze doen er toch niets mee, mja.)
Ik heb even zitten googlen. Kinderen tot 30 jaar kunnen inderdaad bijgeschreven staan op de verzekeringspolis van de ouders; ongeacht of ze in- of uitwonend zijn. Dat laatste wist ik dus niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar als zij onder haar ouders staat ingeschreven (bijvoorbeeld door gebruik te maken van de collectiviteit van haar ouders), dan is er niets aan de hand. Dan geeft de zorgverzekeraar dit als antwoord:.
Maar als bovenstaande niet het geval is dan wel klacht indienen (ze doen er toch niets mee, mja.)
Hij heeft mooier haar dan ik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:06 schreef zarGon het volgende:
http://instagram.com/brockohurn/.
http://instagram.com/p/u9N6yelxuJ/...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik. Stress doet mijn haar niet goedquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:21 schreef Weissman het volgende:
nog nooit meegemaakt dat een vrouw tegen haar zin in klaar kwam
Nein...quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind hem echt niksjij wel?
Pics van je haren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
En ik. Stress doet mijn haar niet goed
JIJ JONGEN.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:11 schreef Deuce92 het volgende:
Lekkere rijstevlaai als post workout meal.
Hey Borte.
Ik heb 1000x liever Weismann dan een kneus als jij. Buiten had ik je allang paar stompen op je hoofd verkocht.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:30 schreef Che_ het volgende:
Weismann blijft nog steeds die hoertje maar zodra iemand een opmerking maakt gelijk
stoere boi desequote:Op zaterdag 13 december 2014 16:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb 1000x liever Weismann dan een kneus als jij. Buiten had ik je allang paar stompen op je hoofd verkocht.
IPNE
quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb 1000x liever Weismann dan een kneus als jij. Buiten had ik je allang paar stompen op je hoofd verkocht.
IPNE
quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
IPNE
JIJ MEISJE.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
JIJ JONGEN.
Ik heb cheesecake gegeten. Was lekkuurr.
Ga cheesecake bakken aub.quote:
srs? cheesecake addictquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb ik vannacht al gedaan. Waarom nog een keer omg.
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
IPNE
Als hij een eunuch is kan dat geen probleem zijn met baba..quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Weet niet of papa dat wel goed vindt.
Voor mij klopt dat wel en jij Wammes?quote:
Want er zijn betere pornosites?quote:
Vast wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Voor mij klopt dat wel en jij Wammes?
[..]
Want er zijn betere pornosites?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit vroeg ik ook al ja, maar kreeg geen antwoord.
ik sta niet ingeschreven bij hun? heb gewoon een studentendingquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb even zitten googlen. Kinderen tot 30 jaar kunnen inderdaad bijgeschreven staan op de verzekeringspolis van de ouders; ongeacht of ze in- of uitwonend zijn. Dat laatste wist ik dus niet.
dat verschilt per vrouw dat is zker mogelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Veel vrouwen kunnen niet klaarkomen hoezeer Ahmet nog zijn best doet, dan zou Reginallo de kreupele dakloze van onder de brug de eerzame Fatma zo laten klaarkomen (inc squirten?) als hij haar tegen haar zin snoeihard in de bossages neemt?
Nu dat is opgehelderd sta je in je recht om een klacht in te dienen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
ik sta niet ingeschreven bij hun? heb gewoon een studentending
Misschien kan jij haar helpen dan Sylv, jij hebt wat meer ervaring in zulke dingen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu dat is opgehelderd sta je in je recht om een klacht in te dienen.
Stoere praatjes achter je scherm.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
IPNE
quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu dat is opgehelderd sta je in je recht om een klacht in te dienen.
Precies waarom ik nooit meer ga.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:52 schreef Crip het volgende:
was net even bij de opening van de nieuwe moskee in geleen. zag toen alle mocro meisjes van limbo en ben meteen weg gegaan. was echt awkward. Ze keken me aan zo van omygawd. Gaan ze roddelen over iedereen lekker in de moskee. halal enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua smaak het beste wat ik tot nu toe heb gemaakt![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:57 schreef Che_ het volgende:
lekker maak ook voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua smaak het beste wat ik tot nu toe heb gemaakt
Het broodje is het beste onderdeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua smaak het beste wat ik tot nu toe heb gemaakt
fackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua smaak het beste wat ik tot nu toe heb gemaakt"Whatever I was looking for was always you."Rumi
Is gewoon dit topic.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.collegehumor.com/post/7005440/your-annoying-brain
'
Zij is zo geniaal.
Als Omar bin Khattab r.a. nog leefde, dan zouden ze voor hun leven wegrennenquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:52 schreef Crip het volgende:
was net even bij de opening van de nieuwe moskee in geleen. zag toen alle mocro meisjes van limbo en ben meteen weg gegaan. was echt awkward. Ze keken me aan zo van omygawd. Gaan ze roddelen over iedereen lekker in de moskee. halal enzo
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als Omar bin Khattab r.a. nog leefde, dan zouden ze voor hun leven wegrennen
Heb ik wat van je aan sjiiet?quote:
Jazeker!quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Voor mij klopt dat wel en jij Wammes?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Kap eens met dit soort bullshit, allebei.
quote:
Interessant. Even de site verder doorspeuren voor verder onderzoekquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor het complete onderzoek, zie http://www.pornhub.com/insights/boobs-butts-legs-feet-searches/ .
Je gaat vanavond dus op mannenjacht.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:16 schreef Unlabeled het volgende:
Get down, it's Saturday night
Saturday night, Saturday night
Get down, it's Saturday night
Saturday night, Saturday night
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je gaat vanavond dus op mannenjacht.
bee geesquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Well now, I get low and I get high
And if I can't get either, I really try
Got the wings of heaven on my shoes
I'm a dancin' man and I just can't lose
You know it's all right, it's ok
I'll live to see another day
We can try to understand
The new york times' effect on man
Hide yourselfs!quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je gaat vanavond dus op mannenjacht.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Well now, I get low and I get high
And if I can't get either, I really try
Got the wings of heaven on my shoes
I'm a dancin' man and I just can't lose
You know it's all right, it's ok
I'll live to see another day
We can try to understand
The new york times' effect on man
Wist niet dat jij van dit soort muziek hield.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:55 schreef Unlabeled het volgende:
[..]![]()
Serge Gainsbourg ook![]()
[ afbeelding ]
Waarom heb jij mijn profiel gecheckt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Woeehoee. Al 14 connecties.En een beetje een gepimpt profiel.
[..]
Wist niet dat jij van dit soort muziek hield.
om je toe te voegen toch.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom heb jij mijn profiel gecheckt?
nee linkedin is de shitquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Hebben jullie saampjes een groep op Facebook?
Ik ben meer van de oldies. Zowel in muziek als in andere dingenquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Woeehoee. Al 14 connecties.En een beetje een gepimpt profiel.
[..]
Wist niet dat jij van dit soort muziek hield.
Voeg me toe dan. Ik heet Dieuwertje van Huizen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Hebben jullie saampjes een groep op Facebook?
Ik heb je mailadres niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
om je toe te voegen toch.
Bestaat niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:48 schreef Unlabeled het volgende:
Voeg me toe dan. Ik heet Dieuwertje van Huizen.
Je hebt me niet eens uitgenodigd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar heb je me geaccepteerd?
huh, niet?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hebt me niet eens uitgenodigd.
Nope. Ik heb je zonet toegevoegd. Wel accepteren hè? Anders krijg ik nog een beperking op mijn account.quote:
Ik hoorde de mail binnenkomen op mijn laptop, tablet en telefoon. Daarna kreeg ik van de linkedin-app op mijn telefoon ook nog een melding.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nope. Ik heb je zonet toegevoegd. Wel accepteren hè? Anders krijg ik nog een beperking op mijn account.
en is het nu gelukt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoorde de mail binnenkomen op mijn laptop, tablet en telefoon. Daarna kreeg ik van de linkedin-app op mijn telefoon ook nog een melding.
ze heeft mij al als bescherm engelquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:06 schreef Beach het volgende:
overigens wel kut kb als je bescherming nodig hebt ik ben beschikbaar
Waarom heb jij mijn profiel gecheckt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:06 schreef Beach het volgende:
Ik was m'n netwerk aan het opruimen en zag opeens je foto... Echt fotogeniek.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:13 schreef xminator het volgende:
[..]
volgende meet bin ich dabei!*quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik was m'n netwerk aan het opruimen en zag opeens je foto... Echt fotogeniek.
By the way, wanneer is de volgende meet?
jullie plannen altijd zo ongelukkig ja!quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]!
Wanneer gaan we naar Vapiano (of Eazie als je wil noodles wil)?
Een beetje op mijn foto aan het geilen hè.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik was m'n netwerk aan het opruimen en zag opeens je foto... Echt fotogeniek.
By the way, wanneer is de volgende meet?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Een beetje op mijn foto aan het geilen hè..
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]!
Wanneer gaan we naar Vapiano (of Eazie als je wil noodles wil)?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:06 schreef Beach het volgende:
Alsof ik zei dat dat je je moest verantwoordenquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:13 schreef Beach het volgende:
ik ken haar langer dan vandaag en ik hoef me niet te verantwoorden tegenover jou
im out
Eindhovenquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:21 schreef Landysh het volgende:
Weet iemand een goed Turks restaurant in de omgeving Eindhoven? Hoeft niet super high class te zijn maar geen halve pizzeria zeg maar.
Nee.. niet Turksquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Leuke stad he.
Maar weet je een goed restaurant daaro?
Ik wil een Turks/Midden-Oosters (geen rozijnen in pilav stijl though) restaurant.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.. niet Turks
Stadta dolu ama.
Ik zal daar binnenkort wss vaker zijn. In for a date?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb een goede vriendin wonen daar so ja soms.. hou van Eindhoven.
Che lees je dit gast.
Wat ga je daar doen lenquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zal daar binnenkort wss vaker zijn. In for a date?
Iets.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen len
Denk je dat het tussen ons zou klikken? Eerlijk?
Heb trouwens laminaat gevonden. Hell fucking yeah.
Aklimda tutim ben o zamamquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Iets.
Dunnow. Real life en i-net is heel anders. Vooral jij en ik denk ik.Maar klikt het niet, dan ga jij rechts en ik links bye.
hayirli olsun.
Eerst in Amsterdam. Daarna dat laminaat online gecheckt en 50 pr goedkoper gezien. Ga denk volg week wel even nr Utrecht om het irl eens te bekijkenquote:
Maar ehm even tussendoor, wauw lan. Jij tussen de zachte g's en het nog liken ook.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aklimda tutim ben o zamamBu aralar zaten nah giderim arabam oldu olecek.
Dit meisje woonde eerst in Alkmaar en is daarheen verhuisdquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:12 schreef Landysh het volgende:
^Awhh.
[..]
Maar ehm even tussendoor, wauw lan. Jij tussen de zachte g's en het nog liken ook.
Ja, sowieso Zuid/Midden-Limburg. Ik heb niet zo'n zwaar accent, alleen een zachte g. Beetje zoals Eindhoven.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit meisje woonde eerst in Alkmaar en is daarheen verhuisdwat echt erg is is de zachte G uit Weert...
Twents klink leuk ja. Rotterdams en Haags daarentegen...quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
Sprak vandaag iemand bij laminatci met Hengelo's accent. Heb een zwak voor dat accent.
Dat lijkt mij zo'n moeilijk iets he. Niet zozeer vrienden maar je ouders en familie vertellen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
Sevgilim oldugunu kimse bilmiyor. Volg week ga ik t een vriendin vertellen.
Me moeder hebt me broek niet gewassen. Zoiets?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:36 schreef Landysh het volgende:
Zegt me niks, allebei jullie posts.
Een collega op werk zei laatst dat ze het verschrikkelijk vindt als mensen 'me' zeggen (vooral schrijven) ipv 'mij' en dat ze die mensen vaak dom vindt.
Ze is zelf best slim en pas nadat ze het zei viel het mij op hoe vaak ik het eigenlijk doe. Voel me echt dom nu.![]()
oh god ik doe het weer
Ow men. Zie daar zo tegen op. Adam alevi degil basimin ettini yiyecekler gewoon.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zo'n moeilijk iets he. Niet zozeer vrienden maar je ouders en familie vertellen.
Nee, ook die me op het begin. Gewoon altijd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Me moeder hebt me broek niet gewassen. Zoiets?
Nereli ki?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow men. Zie daar zo tegen op. Adam alevi degil basimin ettini yiyecekler gewoon.
Koerd?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat laat ik t in t midden ama Turk degil.
verschilt toch wanneer je me of mij gebruikt. Informeel kun je best "dit deed me pijn" typen ipv "dit deed mij pijn"quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ook die me op het begin. Gewoon altijd.
En ik zei toen 'volgens mij zeg ik dat ook best vaak' en toen ze zei, het is vooral met geschreven taal dat ik het echt als een teken van domheid beschouw.
Maar zij vindt dat dom.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verschilt toch wanneer je me of mij gebruikt. Informeel kun je best "dit deed me pijn" typen ipv "dit deed mij pijn"
In hoeverre ben jij Alevi (beter verwoord: in hoeverre praktiseer jij)?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow men. Zie daar zo tegen op. Adam alevi degil basimin ettini yiyecekler gewoon.
weniequote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:49 schreef Landysh het volgende:
Uheueh, succes met je niet-Turk/Koerd/Alevi vriend.
Stimo is de nieuwe KB dadelijk. Allemaal in spanning afwachten of ze het overleeft.
Maar that's the point, dat is ze niet.quote:
wowowowquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:48 schreef Stimorol- het volgende:
Mn oom is zo gicik. Maar Allah straft. Kendi gelini yahudi.
TOTAAL NIET. elk fucking jaar denk ik ok nu ga ik vasten en doe ik t niet. Idem voor alle andere zaken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:49 schreef xminator het volgende:
[..]
In hoeverre ben jij Alevi (beter verwoord: in hoeverre praktiseer jij)?
Nee man. Mijn ouders zijn echtquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:49 schreef Landysh het volgende:
Uheueh, succes met je niet-Turk/Koerd/Alevi vriend.
Stimo is de nieuwe KB dadelijk. Allemaal in spanning afwachten of ze het overleeft.
ja maar dat ze afgeeft op anderen is wel een afknapper ook qua slimheidquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maar that's the point, dat is ze niet.
of is het ZIJ?
Ik weet het niet meer. Ik twijfel aan alles sinds ze dat zei.
Hmm ja, oke.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar dat ze afgeeft op anderen is wel een afknapper ook qua slimheidik gebruik ook vaak mij, maar afwisseling is goed.
Mooi.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee man. Mijn ouders zijn echtaccepteren yapiyolar.
Ik vermoed wel een breuk met enkelen id familie maar fuck that.
quote:Op zondag 14 december 2014 00:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aminnnnnnnn
X bulduysa Sylvesterrr bile bulur.
Ik bedoelde meer in de zin van 'hoop dat mijn ouders ooit ook zo openminded zullen zijn'quote:Op zondag 14 december 2014 00:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aminnnnnnnn
X bulduysa Sylvesterrr bile bulur.
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-jijquote:Op zondag 14 december 2014 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik weet ook niet altijd wanneer het nu precies me of mij hoort te zijn, hoewel het soms meer obvious is, maar er zijn vaker gemaakte fouten waar je je meer aan zou kunnen storen. Maar daar mensen 'dom' om gaan noemen...
Aman aman. Hemem alindi be.quote:Op zondag 14 december 2014 00:02 schreef xminator het volgende:
[..].
Eerder als jij al iemand heb kunnen vinden, dan kan iedereen wel iemand vinden.
Met jou komt het wel goed.quote:Op zondag 14 december 2014 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Darısı ook op mijn hoofd. Ben echt benieuwd waar ik over zo'n 5 jaartjes in het leven sta.
Hollandsche pannenkoeken it is. Bedankt voor jullie hulp man.quote:Op zondag 14 december 2014 00:00 schreef Landysh het volgende:
Even een echt probleem aankaarten hoor: zal ik dadelijk normale pannenkoeken of Mocro baghrir pannenkoeken maken? Weet het echt niet men.
ayifet olsunquote:Op zondag 14 december 2014 00:12 schreef Landysh het volgende:
Weet je wat ik nooit snap, mensen die pannenkoeken achter elkaar bakken en het pas eten wanneer al het beslag op is en ze de laatste hebben gebakken. Dan smaken die pannenkoeken toch niet meer?
Je moet ze eten wanneer ze vers zijn.![]()
#ditzijndedingendiemijdagelijksbezighouden#allahbaskadertvermesin#amin
waarom bied jij jezelf niet aan dan lenquote:
ja daarom zo bang dat mn ouders nu mn gegevens weten :s zien ze alle anticonceptie die ik geprobeerd heb en gebruik enzoo en soatesten allessquote:
Sorry, heb alleen Nederlandse op tot nu toe.quote:Op zondag 14 december 2014 00:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hollandsche pannenkoeken it is. Bedankt voor jullie hulp man.
shit daarom falen al mn hosselpogingenquote:Op zondag 14 december 2014 00:18 schreef Landysh het volgende:
Je kan er niet eens een zijn al zou je het willen.
ja tog viespeuk.quote:Op zondag 14 december 2014 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja daarom zo bang dat mn ouders nu mn gegevens weten :s zien ze alle anticonceptie die ik geprobeerd heb en gebruik enzoo en soatesten alless
Dat je eens onder zijn tafel moet kruipen.quote:Op zondag 14 december 2014 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
shit daarom falen al mn hosselpogingen
maar die jongen uit mn klas zwaait wel altijd naar me in de klas, wat betekent dat???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |