Het was leuk om je gekend te hebbenquote:
sorryquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil niet ongevraagd aan jouw privé komen, houd 'ns op daarmee.
Stahpquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:59 schreef Montelly het volgende:
KB zit ondergedoken? blijf van mij lijf huis?
Ok maar ze is boos omdat zorgverzekeraar haar adres heeft doorgespeeld? Dus haar ouders mogen niet weten waar ze woont?>quote:
Omdat ze aan haar privé kwamen en FOK!kers haten die shitquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok maar ze is boos omdat zorgverzekeraar haar adres heeft doorgespeeld? Dus haar ouders mogen niet weten waar ze woont?>
deze frau.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat ze aan haar privé kwamen en FOK!kers haten die shit
Het komt vast goed.quote:
omg deuce...heldere licht really?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:07 schreef Deuce92 het volgende:
Iedereen begreep het, behalve jij. Dus niet echt.
precies. En anders weet je waar ik woonquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:58 schreef Mathemaat het volgende:
Waarom deelt KB haar privé met deze berggeiten?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
omg deuce...heldere licht really?
Dit begrijp ik niet. Staan er grammaticale fouten in, of is het echt bedoeld zoals het er staat?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
omg deuce...heldere licht really?
wil je daten in de kersverkansiequote:Op zaterdag 13 december 2014 14:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
precies. En anders weet je waar ik woonIk heb je rug.
Yeah sure. Tussen werken en scriptie in, yes.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je daten in de kersverkansie
Deze boyquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet. Staan er grammaticale fouten in, of is het echt bedoeld zoals het er staat?
En met mij dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je daten in de kersverkansie
ok laat maar weten wanneer jeou uitkomtquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Yeah sure. Tussen werken en scriptie in, yes.
Sorry hoor maar zet jij je nou op dezelfde hoogte als mij?quote:
Als ik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sorry hoor maar zet jij je nou op dezelfde hoogte als mij?
Nee, ik zit hogerquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sorry hoor maar zet jij je nou op dezelfde hoogte als mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |