SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het ook niet...wat voor gegevens dan? Hoe hebben zij dat naar je "ouders"weten te sturen? Is het een brief geweest? Hebben je ouders zorgverzekeraar gebelt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar op welke manier? Hebben ze gewoon zomaar een brief gestuurd met jouw gegevens? Lijkt mij niet helemaal legaal dit.
hhhh doe.quote:
Kcal tellen moet ik dan wel anders aanpakken deze keer. De hele week vooruit plannen anders ga ik stressen G.quote:
True maar ik geef snel op. Deze keer ga ik streng voor mezelf zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat wij fatties altijd zo doen
Hoe?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De zorgverzekeraar die mijn gegevens gewoon aan mijn ouders doorspeelt. Wat de neuk!?![]()
![]()
![]()
Zijn jouw ouders naar het kantoor gegaan om jouw gegeven op te halen, of gaven ze het gewoon toen je ouders toevallig daar waren?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar op welke manier? Hebben ze gewoon zomaar een brief gestuurd met jouw gegevens? Lijkt mij niet helemaal legaal dit.
- ze waren daar op het kantoor en zodoende.Ik was niet mee noch toestemming gegeven hiervoor.
Zit echt te denken aan klacht indienen ja.
Ze waren daar voor hun eigen dingen en toen hebben ze het blijkbaar ook over mijn zorgverzekering gehad en iets met adres, heel vaag verhaal. Snap het ook niet zo goed. Zo raarrrrrr.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zijn jouw ouders naar het kantoor gegaan om jouw gegeven op te halen, of gaven ze het gewoon toen je ouders toevallig daar waren?
Ombudsman. Iets met privacy bescherming.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
- ze waren daar op het kantoor en zodoende.Ik was niet mee noch toestemming gegeven hiervoor.
Zit echt te denken aan klacht indienen ja.
Wij snappen het nu ook niet zo goedquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze waren daar voor hun eigen dingen en toen hebben ze het blijkbaar ook over mijn zorgverzekering gehad en iets met adres, heel vaag verhaal. Snap het ook niet zo goed. Zo raarrrrrr.
Dit klinkt niet goed. Dit klinkt zo erg niet goed, als ze je nieuwe adres hebben.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze waren daar voor hun eigen dingen en toen hebben ze het blijkbaar ook over mijn zorgverzekering gehad en iets met adres, heel vaag verhaal. Snap het ook niet zo goed. Zo raarrrrrr.
Hoe weet je dit dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iets met adres?....okee en daar ben jij zo woest over?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het gaat toch om het adres? Lijkt me dat het dan wel wat ingewikkelder ligt dan vaginale crčme.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Montelly het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik zo geheimzinnig deed naar mijn ouders. Mijn ouders wisten/weten tot alles van mijn gezondheid af ook al deed ik vrij weinig met zorgverzekeraar.
Maar vanuit een vrouwelijk perspectief kan ik het me wel voorstellen, vaginale medicijnen (schimmels etc.) en/of anticonceptie...
godverdomme gast, gaat toch niet om mijn medicijngebruikquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Montelly het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik zo geheimzinnig deed naar mijn ouders. Mijn ouders wisten/weten tot alles van mijn gezondheid af ook al deed ik vrij weinig met zorgverzekeraar.
Maar vanuit een vrouwelijk perspectief kan ik het me wel voorstellen, vaginale medicijnen (schimmels etc.) en/of anticonceptie...
terechte vraag.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:58 schreef Mathemaat het volgende:
Waarom deelt KB haar privé met deze berggeiten?
Klinkt als het begin van een tragedie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Dus het was van KB: we weten nu waar je huis woont muahauhahuaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |