dat verschilt per vrouw dat is zker mogelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Veel vrouwen kunnen niet klaarkomen hoezeer Ahmet nog zijn best doet, dan zou Reginallo de kreupele dakloze van onder de brug de eerzame Fatma zo laten klaarkomen (inc squirten?) als hij haar tegen haar zin snoeihard in de bossages neemt?

Nu dat is opgehelderd sta je in je recht om een klacht in te dienen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
ik sta niet ingeschreven bij hun? heb gewoon een studentending

Misschien kan jij haar helpen dan Sylv, jij hebt wat meer ervaring in zulke dingen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu dat is opgehelderd sta je in je recht om een klacht in te dienen.

Stoere praatjes achter je scherm.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb 1000x liever Weismann dan een kneus als jij. Buiten had ik je allang paar stompen op je hoofd verkocht.
IPNE

quote:

quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu dat is opgehelderd sta je in je recht om een klacht in te dienen.

Precies waarom ik nooit meer ga.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:52 schreef Crip het volgende:
was net even bij de opening van de nieuwe moskee in geleen. zag toen alle mocro meisjes van limbo en ben meteen weg gegaan. was echt awkward. Ze keken me aan zo van omygawd. Gaan ze roddelen over iedereen lekker in de moskee. halal enzo

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua smaak het beste wat ik tot nu toe heb gemaakt![]()

quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:57 schreef Che_ het volgende:
lekker maak ook voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua smaak het beste wat ik tot nu toe heb gemaakt

Het broodje is het beste onderdeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua smaak het beste wat ik tot nu toe heb gemaakt

fackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua smaak het beste wat ik tot nu toe heb gemaakt"Whatever I was looking for was always you."Rumi

Is gewoon dit topic.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.collegehumor.com/post/7005440/your-annoying-brain
'
Zij is zo geniaal.

Als Omar bin Khattab r.a. nog leefde, dan zouden ze voor hun leven wegrennenquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:52 schreef Crip het volgende:
was net even bij de opening van de nieuwe moskee in geleen. zag toen alle mocro meisjes van limbo en ben meteen weg gegaan. was echt awkward. Ze keken me aan zo van omygawd. Gaan ze roddelen over iedereen lekker in de moskee. halal enzo

quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als Omar bin Khattab r.a. nog leefde, dan zouden ze voor hun leven wegrennen

Heb ik wat van je aan sjiiet?quote:

Jazeker!quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Voor mij klopt dat wel en jij Wammes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |