Nope. Ik heb je zonet toegevoegd. Wel accepteren hè? Anders krijg ik nog een beperking op mijn account.quote:
Ik hoorde de mail binnenkomen op mijn laptop, tablet en telefoon. Daarna kreeg ik van de linkedin-app op mijn telefoon ook nog een melding.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nope. Ik heb je zonet toegevoegd. Wel accepteren hè? Anders krijg ik nog een beperking op mijn account.
en is het nu gelukt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoorde de mail binnenkomen op mijn laptop, tablet en telefoon. Daarna kreeg ik van de linkedin-app op mijn telefoon ook nog een melding.
ze heeft mij al als bescherm engelquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:06 schreef Beach het volgende:
overigens wel kut kb als je bescherming nodig hebt ik ben beschikbaar
Waarom heb jij mijn profiel gecheckt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom heb jij mijn profiel gecheckt?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:06 schreef Beach het volgende:
Ik was m'n netwerk aan het opruimen en zag opeens je foto... Echt fotogeniek.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom heb jij mijn profiel gecheckt?
volgende meet bin ich dabei!*quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik was m'n netwerk aan het opruimen en zag opeens je foto... Echt fotogeniek.
By the way, wanneer is de volgende meet?
jullie plannen altijd zo ongelukkig ja!quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]!
Wanneer gaan we naar Vapiano (of Eazie als je wil noodles wil)?
Een beetje op mijn foto aan het geilen hè.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik was m'n netwerk aan het opruimen en zag opeens je foto... Echt fotogeniek.
By the way, wanneer is de volgende meet?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Een beetje op mijn foto aan het geilen hè..
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]!
Wanneer gaan we naar Vapiano (of Eazie als je wil noodles wil)?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:06 schreef Beach het volgende:
Alsof ik zei dat dat je je moest verantwoordenquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:13 schreef Beach het volgende:
ik ken haar langer dan vandaag en ik hoef me niet te verantwoorden tegenover jou
im out
Eindhovenquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:21 schreef Landysh het volgende:
Weet iemand een goed Turks restaurant in de omgeving Eindhoven? Hoeft niet super high class te zijn maar geen halve pizzeria zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |