Nee maar een vrouw mag ook geen enkele initiatief tonen richting sex want dan is ze haram/zinaquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wo, cool! In Soviet Russia...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Omdat wij in een bepaalde maatschappij leven waarin er weinig schuld aan de man kan worden geven vanwege zijn 'testosteron'. Het is makkelijker om naar de vrouw te wijzen. Zij moest immers niet s'avonds laat nog de bus nemen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Logisch..vrouw treft geen blaam. Maar waarom lees ik vaak dat de vrouw in kwestie juist de hoofdschuldige is en de man geen blaam treft omdat hij er "niks aan kan doen"
Het gaat hier om verkrachting.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee maar een vrouw mag ook geen enkele initiatief tonen richting sex want dan is ze haram/zina
Ik wist dat jij hierop zou reagerenquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wo, cool! In Soviet Russia...
hoe verklaar je dan dat heel veel vrouwen tijdens een verkrachting wel nat worden en zich hier heel erg schuldig over voelen en er nauwelijks over durven te praten?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het gaat hier om verkrachting.
Als een man het doet is het ook haram/zinaquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee maar een vrouw mag ook geen enkele initiatief tonen richting sex want dan is ze haram/zina
Dat is lichamelijkquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
hoe verklaar je dan dat heel veel vrouwen tijdens een verkrachting wel nat worden en zich hier heel erg schuldig over voelen en er nauwelijks over durven te praten?
Ok, je refereert nu niet niet naar naar NL'se maatschappij neem ik aan.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat wij in een bepaalde maatschappij leven waarin er weinig schuld aan de man kan worden geven vanwege zijn 'testosteron'. Het is makkelijker om naar de vrouw te wijzen. Zij moest immers niet s'avonds laat nog de bus nemen.
Ook.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok, je refereert nu niet niet naar naar NL'se maatschappij neem ik aan.
Ik lees vaak berichten dat vrouwen juist als schuldigen worden aangewezen omdat ze in feite in essentie "verleidster" zijn en mannen hierop niet kunnen worden aangerekend.quote:
In Iran was een vrouw( 2007) die haar verkrachter had vermoord. Zij kreeg de doodstraf maar kon hieraan ontkomen door genade te krijgen van zijn familie. Uiteindelijk is ze gewoon geëxecuteerd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik lees vaak berichten dat vrouwen juist als schuldigen worden aangewezen omdat ze in feite in essentie "verleidster" zijn en mannen hierop niet kunnen worden aangerekend.
Berichten komen voornamelijk uit streng islamitische landen.
Is dat je wel eens overkomen? Klaarkomen tegen je zin in? Just curious.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat is lichamelijknet als dat je prima met tegenzin kan klaarkomen. Dude even serieus, is dit echt discussie-waardig?
Hjb? Je hebt wel lef dat je zo tot mij spreekt. Valt me wel tegen van je want je kent me langer dan vandaag.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is dat je wel eens overkomen? Klaarkomen tegen je zin in? Just curious.
Omdat Nederlands nieuws selectief is en/of half vertaald en/of het nieuws uit een niet-rechtstaat is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Logisch..vrouw treft geen blaam. Maar waarom lees ik vaak dat de vrouw in kwestie juist de hoofdschuldige is en de man geen blaam treft omdat hij er "niks aan kan doen"
Wait whut?quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hjb? Je hebt wel lef dat je zo tot mij spreekt. Valt me wel tegen van je want je kent me langer dan vandaag.
Daar maak je je denkfout. Het is geen aanname.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wait whut?![]()
je maakt een stelling, ik vraag of je het zelf ooit ervaren hebt; puur uit nieuwsgierigheid waar je aanname op gebaseerd is
lekker hypocriet hoor
aanname.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wait whut?![]()
je maakt een stelling, ik vraag of je het zelf ooit ervaren hebt; puur uit nieuwsgierigheid waar je aanname op gebaseerd is
lekker hypocriet hoor
Je begint steeds meer op Che te lijken; iets roepen, keihard beweren dat het waar is; maar niet willen zeggen wat je basis is of waar de info vandaan komtquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Daar maak je je denkfout. Het is geen aanname.
Vrouwen willen er niet over praten, omdat ze zich schuldig voelen. Vrouwen voelen zich schuldig, omdat ze nat worden, terwijl ze verkracht worden. En vrouwen worden nat, vanwege een lichamelijke reactie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
hoe verklaar je dan dat heel veel vrouwen tijdens een verkrachting wel nat worden en zich hier heel erg schuldig over voelen en er nauwelijks over durven te praten?
Ik verlies geen voorvocht als ik bench hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Vrouwen willen er niet over praten, omdat ze zich schuldig voelen. Vrouwen voelen zich schuldig, omdat ze nat worden, terwijl ze verkracht worden. En vrouwen worden nat, vanwege een lichamelijke reactie.
Het is klein beetje, zoals dat er lichaamssappen bij een man vrij kunnen komen, als ze een zwaar gewicht optillen.
Hier ook nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik verlies geen voorvocht als ik bench hoor.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hier ook nietvandaag 105kg DL gedaan for reps,
didn't even cum brah
Benchboy.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik verlies geen voorvocht als ik bench hoor.
Ga toch weg johquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:19 schreef Crip het volgende:
Over klaarkomen tegen je zin. Het is vaker bij verkrachtingszaken het geval als je sex hebt dan heb je minder hersenactiviteit dus kan de factor dat je verkracht wordt tijdens te verkrachtig afnemen omdat je meer gefocust bent op de stimulatie, je vagina blijft een deel van je lichaam met veel zenuwen en als die worden gestimuleerd zullen er veel gewoon tegen hun zin klaarkomen
Nu ga ik shoppen doei
Dat hoop ik niet voor je, nee. En het klopt wat Crip zegt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga toch weg joh
alsof jij ooit een piemel van dichtbij heb gezien.
nog nooit meegemaakt dat een vrouw tegen haar zin in klaar kwam
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wist dat jij hierop zou reageren
Gaan we dan waltzen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jouw tijd komt nog wel bby
Klacht indienen. Serieus.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze waren daar voor hun eigen dingen en toen hebben ze het blijkbaar ook over mijn zorgverzekering gehad en iets met adres, heel vaag verhaal. Snap het ook niet zo goed. Zo raarrrrrr.
Veel vrouwen kunnen niet klaarkomen hoezeer Ahmet nog zijn best doet, dan zou Reginallo de kreupele dakloze van onder de brug de eerzame Fatma zo laten klaarkomen (inc squirten?) als hij haar tegen haar zin snoeihard in de bossages neemt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:19 schreef Crip het volgende:
Over klaarkomen tegen je zin. Het is vaker bij verkrachtingszaken het geval als je sex hebt dan heb je minder hersenactiviteit dus kan de factor dat je verkracht wordt tijdens te verkrachtig afnemen omdat je meer gefocust bent op de stimulatie, je vagina blijft een deel van je lichaam met veel zenuwen en als die worden gestimuleerd zullen er veel gewoon tegen hun zin klaarkomen
Nu ga ik shoppen doei
Ja maar als zij onder haar ouders staat ingeschreven (bijvoorbeeld door gebruik te maken van de collectiviteit van haar ouders), dan is er niets aan de hand. Dan geeft de zorgverzekeraar dit als antwoord:quote:
Dit vroeg ik ook al ja, maar kreeg geen antwoord.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar als zij onder haar ouders staat ingeschreven (bijvoorbeeld door gebruik te maken van de collectiviteit van haar ouders), dan is er niets aan de hand. Dan geeft de zorgverzekeraar dit als antwoord:.
Maar als bovenstaande niet het geval is dan wel klacht indienen (ze doen er toch niets mee, mja.)
Ik heb even zitten googlen. Kinderen tot 30 jaar kunnen inderdaad bijgeschreven staan op de verzekeringspolis van de ouders; ongeacht of ze in- of uitwonend zijn. Dat laatste wist ik dus niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar als zij onder haar ouders staat ingeschreven (bijvoorbeeld door gebruik te maken van de collectiviteit van haar ouders), dan is er niets aan de hand. Dan geeft de zorgverzekeraar dit als antwoord:.
Maar als bovenstaande niet het geval is dan wel klacht indienen (ze doen er toch niets mee, mja.)
Hij heeft mooier haar dan ik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:06 schreef zarGon het volgende:
http://instagram.com/brockohurn/.
http://instagram.com/p/u9N6yelxuJ/...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |