SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het ook niet...wat voor gegevens dan? Hoe hebben zij dat naar je "ouders"weten te sturen? Is het een brief geweest? Hebben je ouders zorgverzekeraar gebelt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar op welke manier? Hebben ze gewoon zomaar een brief gestuurd met jouw gegevens? Lijkt mij niet helemaal legaal dit.
hhhh doe.quote:
Kcal tellen moet ik dan wel anders aanpakken deze keer. De hele week vooruit plannen anders ga ik stressen G.quote:
True maar ik geef snel op. Deze keer ga ik streng voor mezelf zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat wij fatties altijd zo doen
Hoe?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De zorgverzekeraar die mijn gegevens gewoon aan mijn ouders doorspeelt. Wat de neuk!?![]()
![]()
![]()
Zijn jouw ouders naar het kantoor gegaan om jouw gegeven op te halen, of gaven ze het gewoon toen je ouders toevallig daar waren?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar op welke manier? Hebben ze gewoon zomaar een brief gestuurd met jouw gegevens? Lijkt mij niet helemaal legaal dit.
- ze waren daar op het kantoor en zodoende.Ik was niet mee noch toestemming gegeven hiervoor.
Zit echt te denken aan klacht indienen ja.
Ze waren daar voor hun eigen dingen en toen hebben ze het blijkbaar ook over mijn zorgverzekering gehad en iets met adres, heel vaag verhaal. Snap het ook niet zo goed. Zo raarrrrrr.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zijn jouw ouders naar het kantoor gegaan om jouw gegeven op te halen, of gaven ze het gewoon toen je ouders toevallig daar waren?
Ombudsman. Iets met privacy bescherming.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
- ze waren daar op het kantoor en zodoende.Ik was niet mee noch toestemming gegeven hiervoor.
Zit echt te denken aan klacht indienen ja.
Wij snappen het nu ook niet zo goedquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze waren daar voor hun eigen dingen en toen hebben ze het blijkbaar ook over mijn zorgverzekering gehad en iets met adres, heel vaag verhaal. Snap het ook niet zo goed. Zo raarrrrrr.
Dit klinkt niet goed. Dit klinkt zo erg niet goed, als ze je nieuwe adres hebben.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze waren daar voor hun eigen dingen en toen hebben ze het blijkbaar ook over mijn zorgverzekering gehad en iets met adres, heel vaag verhaal. Snap het ook niet zo goed. Zo raarrrrrr.
Hoe weet je dit dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iets met adres?....okee en daar ben jij zo woest over?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het gaat toch om het adres? Lijkt me dat het dan wel wat ingewikkelder ligt dan vaginale crème.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Montelly het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik zo geheimzinnig deed naar mijn ouders. Mijn ouders wisten/weten tot alles van mijn gezondheid af ook al deed ik vrij weinig met zorgverzekeraar.
Maar vanuit een vrouwelijk perspectief kan ik het me wel voorstellen, vaginale medicijnen (schimmels etc.) en/of anticonceptie...
godverdomme gast, gaat toch niet om mijn medicijngebruikquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:55 schreef Montelly het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik zo geheimzinnig deed naar mijn ouders. Mijn ouders wisten/weten tot alles van mijn gezondheid af ook al deed ik vrij weinig met zorgverzekeraar.
Maar vanuit een vrouwelijk perspectief kan ik het me wel voorstellen, vaginale medicijnen (schimmels etc.) en/of anticonceptie...
terechte vraag.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:58 schreef Mathemaat het volgende:
Waarom deelt KB haar privé met deze berggeiten?
Klinkt als het begin van een tragedie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Dus het was van KB: we weten nu waar je huis woont muahauhahuaha.
Het was leuk om je gekend te hebbenquote:
sorryquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik wil niet ongevraagd aan jouw privé komen, houd 'ns op daarmee.
Stahpquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:59 schreef Montelly het volgende:
KB zit ondergedoken? blijf van mij lijf huis?
Ok maar ze is boos omdat zorgverzekeraar haar adres heeft doorgespeeld? Dus haar ouders mogen niet weten waar ze woont?>quote:
Omdat ze aan haar privé kwamen en FOK!kers haten die shitquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok maar ze is boos omdat zorgverzekeraar haar adres heeft doorgespeeld? Dus haar ouders mogen niet weten waar ze woont?>
deze frau.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat ze aan haar privé kwamen en FOK!kers haten die shit
Het komt vast goed.quote:
omg deuce...heldere licht really?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:07 schreef Deuce92 het volgende:
Iedereen begreep het, behalve jij. Dus niet echt.
precies. En anders weet je waar ik woonquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:58 schreef Mathemaat het volgende:
Waarom deelt KB haar privé met deze berggeiten?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
omg deuce...heldere licht really?
Dit begrijp ik niet. Staan er grammaticale fouten in, of is het echt bedoeld zoals het er staat?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
omg deuce...heldere licht really?
wil je daten in de kersverkansiequote:Op zaterdag 13 december 2014 14:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
precies. En anders weet je waar ik woonIk heb je rug.
Yeah sure. Tussen werken en scriptie in, yes.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je daten in de kersverkansie
Deze boyquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet. Staan er grammaticale fouten in, of is het echt bedoeld zoals het er staat?
En met mij dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je daten in de kersverkansie
ok laat maar weten wanneer jeou uitkomtquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Yeah sure. Tussen werken en scriptie in, yes.
Sorry hoor maar zet jij je nou op dezelfde hoogte als mij?quote:
Als ik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sorry hoor maar zet jij je nou op dezelfde hoogte als mij?
Nee, ik zit hogerquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sorry hoor maar zet jij je nou op dezelfde hoogte als mij?
Ik moet werken, dus voor mij maakt dat niet uit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is zaterdag, please.
Ik niet dus voor mij wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik moet werken, dus voor mij maakt dat niet uit.
Ach joh, ga toch met Kb daten!quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik niet dus voor mij wel.
Mijn pakket is net afgeleverd bij de buren, maar ik heb een onesie aan dus geen zin om bij ze aan te bellen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef JanPiraat het volgende:
Dat moment dat je de pakketjesbezorger de straat uit ziet rijden en je beseft dat je jas er pas maandag op zn.vroegst zal zijn
doe abaya aanquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mijn pakket is net afgeleverd bij de buren, maar ik heb een onesie aan dus geen zin om bij ze aan te bellen.
Ze vinden me al een eng, apart wijf. Met abaya doen ze deur niet eens meer open.quote:
jouw tijd komt nog wel bbyquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze vinden me al een eng, apart wijf. Met abaya doen ze deur niet eens meer open.
Mathemaat een vraag..quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik zit hoger#grootheidswaanzin
Jij hebt echt aparte interesses.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mathemaat een vraag..
Volgens theologie.
Als een vrouw een man "verleidt" of in ieder geval uitlokt door haar gedracht/kledingstijl en hij zich niet kan beheersen en haar verkracht. Wiens schuld is het dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij hebt echt aparte interesses.Serieuze vraag Deuce...maar zal ik je een antwoord verklappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Dat niemand zit te wachten op mijn hossel DM's?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Serieuze vraag Deuce...maar zal ik je een antwoord verklappen?
Een vrouw wil zich niet laten verkrachten, behalve als er een steek bij haar los zit. Dus de man kan alleen verantwoordelijk zijn voor de verkrachting.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mathemaat een vraag..
Volgens theologie.
Als een vrouw een man "verleidt" of in ieder geval uitlokt door haar gedracht/kledingstijl en hij zich niet kan beheersen en haar verkracht. Wiens schuld is het dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:In 1961, Leonid Rogozov, 27, was the only surgeon in the Soviet Antarctic Expedition. During the expedition, he felt severe pain in the stomach and had a high fever. Rogozov examined himself and discovered that his appendix was inflamed and could burst at any time. With a local anesthesia, he operated himself to remove the appendix. An engineer and a meteorologist assisted surgery."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.only in sovjet russiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:34 schreef Mathemaat het volgende:
Een vrouw wil zich niet laten verkrachten, behalve als er een steek bij haar los zit. Dus de man kan alleen verantwoordelijk zijn voor de verkrachting.
Logisch..vrouw treft geen blaam. Maar waarom lees ik vaak dat de vrouw in kwestie juist de hoofdschuldige is en de man geen blaam treft omdat hij er "niks aan kan doen"quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een vrouw wil zich niet laten verkrachten, behalve als er een steek bij haar los zit. Dus de man kan alleen verantwoordelijk zijn voor de verkrachting.
Nee maar een vrouw mag ook geen enkele initiatief tonen richting sex want dan is ze haram/zinaquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wo, cool! In Soviet Russia...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Omdat wij in een bepaalde maatschappij leven waarin er weinig schuld aan de man kan worden geven vanwege zijn 'testosteron'. Het is makkelijker om naar de vrouw te wijzen. Zij moest immers niet s'avonds laat nog de bus nemen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Logisch..vrouw treft geen blaam. Maar waarom lees ik vaak dat de vrouw in kwestie juist de hoofdschuldige is en de man geen blaam treft omdat hij er "niks aan kan doen"
Het gaat hier om verkrachting.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee maar een vrouw mag ook geen enkele initiatief tonen richting sex want dan is ze haram/zina
Ik wist dat jij hierop zou reagerenquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wo, cool! In Soviet Russia...
hoe verklaar je dan dat heel veel vrouwen tijdens een verkrachting wel nat worden en zich hier heel erg schuldig over voelen en er nauwelijks over durven te praten?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het gaat hier om verkrachting.
Als een man het doet is het ook haram/zinaquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee maar een vrouw mag ook geen enkele initiatief tonen richting sex want dan is ze haram/zina
Dat is lichamelijkquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
hoe verklaar je dan dat heel veel vrouwen tijdens een verkrachting wel nat worden en zich hier heel erg schuldig over voelen en er nauwelijks over durven te praten?
Ok, je refereert nu niet niet naar naar NL'se maatschappij neem ik aan.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat wij in een bepaalde maatschappij leven waarin er weinig schuld aan de man kan worden geven vanwege zijn 'testosteron'. Het is makkelijker om naar de vrouw te wijzen. Zij moest immers niet s'avonds laat nog de bus nemen.
Ook.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok, je refereert nu niet niet naar naar NL'se maatschappij neem ik aan.
Ik lees vaak berichten dat vrouwen juist als schuldigen worden aangewezen omdat ze in feite in essentie "verleidster" zijn en mannen hierop niet kunnen worden aangerekend.quote:
In Iran was een vrouw( 2007) die haar verkrachter had vermoord. Zij kreeg de doodstraf maar kon hieraan ontkomen door genade te krijgen van zijn familie. Uiteindelijk is ze gewoon geëxecuteerd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik lees vaak berichten dat vrouwen juist als schuldigen worden aangewezen omdat ze in feite in essentie "verleidster" zijn en mannen hierop niet kunnen worden aangerekend.
Berichten komen voornamelijk uit streng islamitische landen.
Is dat je wel eens overkomen? Klaarkomen tegen je zin in? Just curious.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat is lichamelijknet als dat je prima met tegenzin kan klaarkomen. Dude even serieus, is dit echt discussie-waardig?
Hjb? Je hebt wel lef dat je zo tot mij spreekt. Valt me wel tegen van je want je kent me langer dan vandaag.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is dat je wel eens overkomen? Klaarkomen tegen je zin in? Just curious.
Omdat Nederlands nieuws selectief is en/of half vertaald en/of het nieuws uit een niet-rechtstaat is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Logisch..vrouw treft geen blaam. Maar waarom lees ik vaak dat de vrouw in kwestie juist de hoofdschuldige is en de man geen blaam treft omdat hij er "niks aan kan doen"
Wait whut?quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hjb? Je hebt wel lef dat je zo tot mij spreekt. Valt me wel tegen van je want je kent me langer dan vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |