Niet tevreden over mijn tekening?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
Beste grap in tijden.
double pentration xdxdquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:14 schreef housesoftheholy het volgende: [..] dp heeft hem al klaarstaan sowieso
Ja TT aanpassen ging een beetje misquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:15 schreef BozeHaas het volgende:
Duurde lang de volgende keer doe ik het.
niet gewentquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja TT aanpassen ging een beetje mis
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
double penetration wordt één keer genoemd en daar ben je al
jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:16 schreef deadprez het volgende:
Is 24:00 eigenlijk wel een tijdstip? Moet toch 0:00 zijn
Beste tekening die ik heb gezien in dagen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:15 schreef housesoftheholy het volgende:
Niet tevreden over mijn tekening?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
double penetration wordt één keer genoemd en daar ben je al
laterquote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:17 schreef BozeHaas het volgende:
oh daarom typt hij zozelfs als ik dronken ben typ ik nog redelijk
volgens mij ben je niet dronken maar laat je gewoon je kat over je toetsenbord lopenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
draom hyuo i k zo van KLB o+ morgen mkom ik hier.... en alsif er niets eis gebeurt
quote:
Ik mag niet houden van onbesneden kafirs.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
hgoth hou vamene ... ik ook van jouom... zamen pizxies listenr O_ ik nioet-rmharm bier dirken en jij haram op mij wahcten_
;'9 fan ga ik nu kinppenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik mag niet houden van onbesneden kafirs.
ik wist gewoon dat je dit ging zeggenquote:
bledoed al seen rund hier mnaquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat je dit ging zeggen
Dat doe je dus wel. Is goed. Penissen zonder voorhuid zijn geen echte penissen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik mag niet houden van onbesneden kafirs.
Waaruit leid je dat af?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doe je dus wel. Is goed. Penissen zonder voorhuid zijn geen echte penissen.
quote:
"Ik MAG het niet." impliceert dat het enige wat je tegenhoudt om het wel te doen een opgelegd verbod is. Anders had je gezegd: "ik hou niet van onbesneden kaffirs."quote:
niet echt een fan verder, maar ze hebben wel een aantal goede nummersquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ooh pizxies favnecht... deze kunziej
zo gaafb
heb je allemaal add-ons geinstalleerd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
mijn firefox is behekst, ik zie soms als ik van tabblad switch de achtergrond van een youtubefilmpje dat ik een uur geleden afgesloten heb
adblock en ghostery alleenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je allemaal add-ons geinstalleerd?
Dan zou ik mezelf graag nog even willen corrigeren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Ik MAG het niet." impliceert dat het enige wat je tegenhoudt om het wel te doen een opgelegd verbod is. Anders had je gezegd: "ik hou niet van onbesneden kaffirs."
catsusquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet echt een fan verder, maar ze hebben wel een aantal goede nummers
"youtube filmpjes"quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
mijn firefox is behekst, ik zie soms als ik van tabblad switch de achtergrond van een youtubefilmpje dat ik een uur geleden afgesloten heb
niet iedereen heeft de hele dag hardcore pron opstaanquote:
Oh, ik dacht dat Der_Mann, PausNicolaas en Mahl de norm waren?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet iedereen heeft de hele dag hardcore pron opstaan
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Der_Mann, PausNicolaas en Mahl de norm waren?
dan zijn we vast alweer een paar delen verder, gewoon niet teruglezenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
ik ga mrogen zon spijt krijgen van ijnm mposts
nee ... ... man ;') ikll men bun aal l mijn esxcuses aan het aanbiedne bia dam aan s=zomiige users l;)quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zijn we vast alweer een paar delen verder, gewoon niet teruglezen
Jij dacht: ik gooi een doos scrabble van de trap en wat er beneden ligt aan letters schrijf ik op?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
nee ... ... man ;') ikll men bun aal l mijn esxcuses aan het aanbiedne bia dam aan s=zomiige users l;)
ik hbe lettervermiclleis sope op ne ik moest kstenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij dacht: ik gooi een doos scrabble van de trap en wat er beneden ligt aan letters schrijf ik op?
Ik weet niet waarom ik verbaasd ben dat jij een smartphone gebruikt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
slaap_zak typt zoals ik typ als ik dat op mijn smartphone probeer
iki mmoet stoppen mte pstoen ... :'0 ik ben misslekijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
slaap_zak typt zoals ik typ als ik dat op mijn smartphone probeer
Omdat ik altijd zei dat het onzin is denk ik. Heb er sinds een tijdje een en vind het eigenlijk nog steeds vrij nutteloos.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik verbaasd ben dat jij een smartphone gebruikt.
Sterkte.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
iki mmoet stoppen mte pstoen ... :'0 ik ben misslekijk
Wat een onzinquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat je je deken opwarmt... of iets.
Ja, Hollands idee... "Daar kan nog best een stekker in.."quote:
behoorlijk, blijkbaarquote:
hoink gaat hier een seksueel getinte opmerking over makenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:42 schreef housesoftheholy het volgende:
ik zou best wel een elektrische deken willen
Macdrive... vreet dan meteen een stuk gefrituurd karton.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:43 schreef hoink581 het volgende:
Ging ik zo door de Macdrive, Groot McChicken menu met cola en een kleine Milkshake.
Wat denk je? ALLEEN EEN KLEINE MILKSHAKE EN WEL BETAALD VOOR EEN GREAUTE KEAULA!
Eigen schuld, moet je maar niet naar de mcdonalds gaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:43 schreef hoink581 het volgende:
Ging ik zo door de Macdrive, Groot McChicken menu met cola en een kleine Milkshake.
Wat denk je? ALLEEN EEN KLEINE MILKSHAKE EN WEL BETAALD VOOR EEN GREAUTE KEAULA!
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:42 schreef housesoftheholy het volgende:
ik zou best wel een elektrische deken willen
Een stomende nacht vol met seks met ondergetekende is nog heter als de meest geavanceerde warme deken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
hoink gaat hier een seksueel getinte opmerking over maken
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Een stomende nacht vol met seks met ondergetekende is nog heter als de meest geavanceerde warme deken.
Ik zat godverdomme aan de andere kant van het land, eten ze allemaal rare dingen. McDonalds is overal hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Macdrive... vreet dan meteen een stuk gefrituurd karton.
beter haal je gewoon fatsoenlijke vlaamse frietenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zat godverdomme aan de andere kant van het land, eten ze allemaal rare dingen. McDonalds is overal hetzelfde.
Gaat moeilijk als ik daar niet zat vandaag.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter haal je gewoon fatsoenlijke vlaamse frieten
godve dta is geiklquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij je ogen dicht en je mondje open dan zal ik het je laten proeven.
Oh ja, las je post verkeerd zie ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als ik daar niet zat vandaag.
Alleen wel jammer dat ik daarvoor seks met je zou moeten hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Een stomende nacht vol met seks met ondergetekende is nog heter als de meest geavanceerde warme deken.
Ik dacht dat jij normaal zou gaan doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij je ogen dicht en je mondje open dan zal ik het je laten proeven.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Alleen wel jammer dat ik daarvoor seks met je zou moeten hebben.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik dacht dat jij normaal zou gaan doen
Zoals je ziet zit het in mijn aard.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[Jaques Cousteau modus aan]
Ze wonderfully majesteek Hoink is a wonderous creature, whoze zool purpose ien laaif is to procreate wiz ze veemales...
In ze biology world we call dees 'being thirsty'...
[/ uit]
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[Jaques Cousteau modus aan]
Ze wonderfully majesteek Hoink is a wonderous creature, whoze zool purpose ien laaif is to procreate wiz ze veemales...
In ze biology world we call dees 'being thirsty'...
[/ uit]
Hier kan ik echt helemaal niks van maken.quote:
ik bedioeldel wat ageszt die begl niouquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hier kan ik echt helemaal niks van maken.
Zal ik je aard er eens uit rammenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoals je ziet zit het in mijn aard.
Vreemde woorden van een filosoof.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:48 schreef housesoftheholy het volgende:
Zal ik je aard er eens uit rammen
Niks mis mee.quote:
Had je een filosofische beschouwing van je perversiteiten gewild?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vreemde woorden van een filosoof.
hahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:50 schreef deadprez het volgende:
Guus kreeg zijn bieries niet mee bij de supermarkt en is nu jelly.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:50 schreef deadprez het volgende:
Kom delen danquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:50 schreef deadprez het volgende:
lkmom vehcten famm km lotzakquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klap op je bek kun je krijgen, ebolaflikker die je er bent!!!
Kom je dan over gewauwel over het seks willen hebben met mijn moeder?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Had je een filosofische beschouwing van je perversiteiten gewild?
Ik zou mijn vriendin nog eerder delen dan mijn bier.quote:
Dat is wss een emochick, dus laat maar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou mijn vriendin nog eerder delen dan mijn bier.
ik iwle seks met jequote:Op vrijdag 12 december 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
er heerst een bepaalde spanning tussen die twee inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:51 schreef Thezappa het volgende:
hoink en houses gaan batsen binnenkort , ik voel het
drink whisky , ken je dat handelen ? of ga je dan net zo doen als slaapslappazakquote:
Niet echt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is wss een emochick, dus laat maar.
meisjes die plagenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
er heerst een bepaalde spanning tussen die twee inderdaad
Volgende keer moet je je stoppeltjes wat kleiner sminken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit werkt namelijk niet.
_o- wehehehsanaah _IOoee hahahahquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:52 schreef Thezappa het volgende:
[..]
drink whisky , ken je dat handelen ? of ga je dan net zo doen als slaapslappazak
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgende keer moet je je stoppeltjes wat kleiner sminken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit werkt namelijk niet.![]()
die hobo die in zn broek gescheten heeft ..dat is hijquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is goed mi mang, vannacht 05:00 Uutje CS.
Dat laatste denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:52 schreef Thezappa het volgende:
[..]
drink whisky , ken je dat handelen ? of ga je dan net zo doen als slaapslappazak
ben je eigenlijk al weleens dronken geweest?quote:
vingeren denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:54 schreef hoink581 het volgende:
houses doet nu wel enorm lang over een comeback. Zou ze iets in de tussentijd aan het doen zijn?
Misschienquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je eigenlijk al weleens dronken geweest?
Oh, oké.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:54 schreef hoink581 het volgende:
houses doet nu wel enorm lang over een comeback. Zou ze iets in de tussentijd aan het doen zijn?
ja dp heeft net zn vriendin gepostquote:
goeiequote:Op vrijdag 12 december 2014 22:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
ja dp heeft net zn vriendin gepost
Liever met je moeder dan met jou ja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kom je dan over gewauwel over het seks willen hebben met mijn moeder?
vertel haar dat je in de gang gescheten hebt danquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
mgn voruew smst dat z sek wil hebben emt mij.... :"0 hoe hield i daty ik enbn offline
Stel je je dan een geheel fictieve persoon voor?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ga ik eens even aan de binnekant van me ogen bekijke
allemaal van die geile chicks??quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
ik ging naar die site die op die foto staat, maar kwam op een of andere camsite
ik raakte in paniek en heb het weggekliktquote:
Allememaggies.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
Stel je je dan een geheel fictieve persoon voor?
Wat gebeurt er eigenlijk als je de shit die je hier tegen houses zegt tegen haar zou zeggen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:58 schreef hoink581 het volgende:
Mijn vriendin wil de hele tijd bellen, heb geen zin.
OMFG. IK ZOU DOOD ZIJN.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als je de shit die je hier tegen houses zegt tegen haar zou zeggen?
quote:
Als zij zou weten dat je zulke dingen zegt, of als je zulke vunzige opmerkingen naar haar zou maken?quote:
Die kan echt jaloers zijn, ik soms niet eens vertellen over meiden op mijn opleiding die ik wel eens spreek. En als ik er niets over vertel is het ook al verdacht.quote:
Oh nee, die apprecieert mijn erotisch geladen poezie zeer. Fluister ik in haar oor met mijn chocoladebruine stem.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:01 schreef housesoftheholy het volgende:
Als zij zou weten dat je zulke dingen zegt, of als je zulke vunzige opmerkingen naar haar zou maken?
Dat lijkt me echt fucking vervelend.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die kan echt jaloers zijn, ik soms niet eens vertellen over meiden op mijn opleiding die ik wel eens spreek. En als ik er niets over vertel is het ook al verdacht.
Bewaar het dan ook gewoon voor haar. Bij voorbaat dank.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh nee, die apprecieert mijn erotisch geladen poezie zeer.
Van Mensa ofzo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:03 schreef BozeHaas het volgende:
godverdekanker heb net een half uur lang zo'n iq test gedaan moet je gaan betalen wil je de resultaten zien
Is het soms ook. Maar ze is wel lekker en heel lief verder.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
Dat lijkt me echt fucking vervelend.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:02 schreef housesoftheholy het volgende:
Bewaar het dan ook gewoon voor haar. Bij voorbaat dank.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:03 schreef BozeHaas het volgende:
godverdekanker heb net een half uur lang zo'n iq test gedaan moet je gaan betalen wil je de resultaten zien
Volgens mij zijn dat soort testen sws allemaal kut.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
123test, klinkt als een goedkope kutsite dus was vast wel gratis dacht ik zo.
Gewoon nationale IQ-test doen dan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:03 schreef BozeHaas het volgende:
Mijn moeder beweerde van de week dat ik ofwel add heb of hoogbegaafd was. Heb haar toen uitgelegd ze met zulke onzin niet moet komen aankakken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat soort testen sws allemaal kut.
Ik scoorde vroeger wel altijd redelijk hoog, daarom wil ik weten hoe ik het nu doe. Voor mijn gevoel ben ik echt dom gewordenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat soort testen sws allemaal kut.
ze vindt je gewoon een speciale jongenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn moeder beweerde van de week dat ik ofwel add heb of hoogbegaafd was. Heb haar toen uitgelegd ze met zulke onzin niet moet komen aankakken.
Gratis?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon nationale IQ-test doen dan.
Ik zou mijn moeder een klap verkopen als ze zou suggereren dat ik ADD had.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn moeder beweerde van de week dat ik ofwel add heb of hoogbegaafd was. Heb haar toen uitgelegd ze met zulke onzin niet moet komen aankakken.
ja dat idee heb ik ook altijd over mezelfquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik scoorde vroeger wel altijd redelijk hoog, daarom wil ik weten hoe ik het nu doe. Voor mijn gevoel ben ik echt dom geworden![]()
Dat mag je je moeder niet aan doen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:09 schreef Blackings het volgende:
Ik zou mijn moeder een klap verkopen als ze zou suggereren dat ik ADD had.
quote:
Alsjeblieft heey.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:09 schreef deadprez het volgende:
ze vindt je gewoon een speciale jongen
Dan stel ik bij deze voor dat mijn UI ook tot smiley wordt verwerkt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:
Tong heeft een eigen smiley jongens, welke FOK!ker kan dat nou ook zeggen. Dat jullie het even weten.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:
Tong heeft een eigen smiley jongens, welke FOK!ker kan dat nou ook zeggen. Dat jullie het even weten.
Mijn IQ is ook daadwerkelijk gezakt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik scoorde vroeger wel altijd redelijk hoog, daarom wil ik weten hoe ik het nu doe. Voor mijn gevoel ben ik echt dom geworden![]()
ja daarom deed ik net die kktest van een half uur langquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, duh
Je kent dat toch wel?
Ik stem tegen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan stel ik bij deze voor dat mijn UI ook tot smiley wordt verwerkt.
Komt gewoon ieder jaar op TV man.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja daarom deed ik net die kktest van een half uur lang
Ik had ook 128quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:11 schreef Blackings het volgende:
[..]
Mijn IQ is ook daadwerkelijk gezakt.
Ik scoor consistent lager bij IQ tests.
Op mijn twaalfde was het 128, nu kom ik niet boven de 120, en dat terwijl ik mij juist ontwikkelt zou moeten hebben.
Maar ja, dat ik dommer werd merkte ik zelf ook.
#TeamIQDrop #MadHaze
Gaat deze hel ooit ophouden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo'n bewegende dat dat kipje die kipkluif deepthroat.
Kloptquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:15 schreef Blackings het volgende:
Ik had ook wel een coole UI, kenners weten.
Die neger?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:15 schreef Blackings het volgende:
Ik had ook wel een coole UI, kenners weten.
Wat wil je, als het vogeltjesdans moet voorstellen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:15 schreef deadprez het volgende:
Wel echt een kutsmiley deze![]()
Toen ik pas op FOK! kwam was er op de FP zo'n gast die iedereens spelling- en grammaticafouten verbeterde met die smiley in iedere post
srs?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat wil je, als het vogeltjesdans moet voorstellen.
Ohquote:
Is hij homo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
GhpH valt na zijn SS-UI sowieso niet meer serieus te nemen. Daarvoor ook al niet echt, maar goed.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
GhpH valt na zijn SS-UI sowieso niet meer serieus te nemen. Daarvoor ook al niet echt, maar goed.
Jaquote:
Pardon?quote:
jonge ik word gek hierquote:
Had hij dat?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:18 schreef deadprez het volgende:
Ja daarom had ie een ban.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja. Ook verstandelijk beperkt trouwens.
Ik begrijp hetquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:20 schreef hoink581 het volgende:
houses, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
typischquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:21 schreef BozeHaas het volgende:
Ik weet nog wel een keer in een topic van demon, toen zei ik 'TS is homo' en begon Ghph hem helemaal te flippenToen was hij nog een kasthomo btw
Hij beweerd bi te zijn toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:21 schreef BozeHaas het volgende:
Ik weet nog wel een keer in een topic van demon, toen zei ik 'TS is homo' en begon Ghph hem helemaal te flippenToen was hij nog een kasthomo btw
Dijk van een diagnose welquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Je mag niet haten op homo's, maar alle allochtonen zijn minderwaardig en kunnen de kanker krijgen."quote:
Dat is slechts een tussenfase.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij beweerd bi te zijn toch?
Dat zijn helemaal smeerlappen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:20 schreef hoink581 het volgende:
houses, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Hij zei laatst ook dat christenen niet per definitie tegen homo's zijn omdat de kerk tegen homofilie is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Je mag niet haten op homo's, maar alle allochtonen zijn minderwaardig en kunnen de kanker krijgen."
-GhpH
Woooooooow heus is hij ook homo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:21 schreef BozeHaas het volgende:
Laf ventje, slaat alleen maar met rechtsquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:23 schreef Blackings het volgende:
[..]
Woooooooow heus is hij ook homo?
Ghph heeft ook echt geen normale aspecten hé.
Echt zo'n type waarbij je dit wilt doen...
Leuk toch, beter komt Paus niet, dan word deadprez gek.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:23 schreef housesoftheholy het volgende:
Jullie weten dat hij straks weer komt posten he.
Dan stoffen we het forum van mij en Deadprez weer eens op.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:23 schreef housesoftheholy het volgende:
Jullie weten dat hij straks weer komt posten he.
Er is laatst wel onderzoek gedaan dat katholieken het tolerantst tov homofilie staan. Protestanten zijn net zo erg als moslims op het gebied van homohaat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij zei laatst ook dat christenen niet per definitie tegen homo's zijn omdat de kerk tegen homofilie is.
wat een aids was datquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan stoffen we het forum van mij en Deadprez weer eens op.
Laf wijf, kijk hoe nep ze nokkie gaat om niet doorgeslagen te worden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laf ventje, slaat alleen maar met rechts.
Heheh.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ghphquote:
Was gewoon goed forum.quote:
Was jij daar niet bij? Toen waren er een aantal mensen gebanned en hadden we ons eigen forum gemaaktquote:
Ging me er meer om dat moslims allemaal slecht zijn want terreur maar christenen prima onderscheid kunnen maken tussen geloofsconcept en eigen normen en waarden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er is laatst wel onderzoek gedaan dat katholieken het tolerantst tov homofilie staan. Protestanten zijn net zo erg als moslims op het gebied van homohaat.
Beetje hetzelfde als KLB als de kloons van S_Z als één user beschouwd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
in de hoogtijdagen hadden we 5 users tegelijkertijd online.
Oja datquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was jij daar niet bij? Toen waren er een aantal mensen gebanned en hadden we ons eigen forum gemaakt
Ja, maar anders klopt de wereld niet meer he, als je eigen omgeving opeens vijandig zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:26 schreef voederbietel het volgende:
Ging me er meer om dat moslims allemaal slecht zijn want terreur maar christenen prima onderscheid kunnen maken tussen geloofsconcept en eigen normen en waarden.
definieer ''zitten''quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:29 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij zit housesoftheholy ook op tumblr.
Semi-actief deelnemen aan de community. Van zowel een filosofisch en sociaal ge-engageerd debat als een of andere rare fanfic/fandom shizzle.quote:
Ik wil liever dat niemand precies weet wat ik allemaal op het internet doe.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Semi-actief deelnemen aan de community. Van zowel een filosofisch en sociaal ge-engageerd debat als een of andere rare fanfic/fandom shizzle.
Dit klinkt als een goede gok.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:32 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik wil liever dat niemand precies weet wat ik allemaal op het internet doe.
hehe valt wel mee, ben volgens mij maar 2x gebanned, wel steeds met verlengingquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Jij krijgt altijd bans her en der hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |