allemaal van die geile chicks??quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
ik ging naar die site die op die foto staat, maar kwam op een of andere camsite
ik raakte in paniek en heb het weggekliktquote:
Allememaggies.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
Stel je je dan een geheel fictieve persoon voor?
Wat gebeurt er eigenlijk als je de shit die je hier tegen houses zegt tegen haar zou zeggen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:58 schreef hoink581 het volgende:
Mijn vriendin wil de hele tijd bellen, heb geen zin.
OMFG. IK ZOU DOOD ZIJN.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als je de shit die je hier tegen houses zegt tegen haar zou zeggen?
quote:
Als zij zou weten dat je zulke dingen zegt, of als je zulke vunzige opmerkingen naar haar zou maken?quote:
Die kan echt jaloers zijn, ik soms niet eens vertellen over meiden op mijn opleiding die ik wel eens spreek. En als ik er niets over vertel is het ook al verdacht.quote:
Oh nee, die apprecieert mijn erotisch geladen poezie zeer. Fluister ik in haar oor met mijn chocoladebruine stem.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:01 schreef housesoftheholy het volgende:
Als zij zou weten dat je zulke dingen zegt, of als je zulke vunzige opmerkingen naar haar zou maken?
Dat lijkt me echt fucking vervelend.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die kan echt jaloers zijn, ik soms niet eens vertellen over meiden op mijn opleiding die ik wel eens spreek. En als ik er niets over vertel is het ook al verdacht.
Bewaar het dan ook gewoon voor haar. Bij voorbaat dank.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh nee, die apprecieert mijn erotisch geladen poezie zeer.
Van Mensa ofzo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:03 schreef BozeHaas het volgende:
godverdekanker heb net een half uur lang zo'n iq test gedaan moet je gaan betalen wil je de resultaten zien
Is het soms ook. Maar ze is wel lekker en heel lief verder.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
Dat lijkt me echt fucking vervelend.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:02 schreef housesoftheholy het volgende:
Bewaar het dan ook gewoon voor haar. Bij voorbaat dank.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:03 schreef BozeHaas het volgende:
godverdekanker heb net een half uur lang zo'n iq test gedaan moet je gaan betalen wil je de resultaten zien
Volgens mij zijn dat soort testen sws allemaal kut.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:04 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
123test, klinkt als een goedkope kutsite dus was vast wel gratis dacht ik zo.
Gewoon nationale IQ-test doen dan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:03 schreef BozeHaas het volgende:
Mijn moeder beweerde van de week dat ik ofwel add heb of hoogbegaafd was. Heb haar toen uitgelegd ze met zulke onzin niet moet komen aankakken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat soort testen sws allemaal kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |