meisjes die plagenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
er heerst een bepaalde spanning tussen die twee inderdaad
Volgende keer moet je je stoppeltjes wat kleiner sminken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit werkt namelijk niet.
_o- wehehehsanaah _IOoee hahahahquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:52 schreef Thezappa het volgende:
[..]
drink whisky , ken je dat handelen ? of ga je dan net zo doen als slaapslappazak
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgende keer moet je je stoppeltjes wat kleiner sminken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit werkt namelijk niet.![]()
die hobo die in zn broek gescheten heeft ..dat is hijquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is goed mi mang, vannacht 05:00 Uutje CS.
Dat laatste denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:52 schreef Thezappa het volgende:
[..]
drink whisky , ken je dat handelen ? of ga je dan net zo doen als slaapslappazak
ben je eigenlijk al weleens dronken geweest?quote:
vingeren denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:54 schreef hoink581 het volgende:
houses doet nu wel enorm lang over een comeback. Zou ze iets in de tussentijd aan het doen zijn?
Misschienquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je eigenlijk al weleens dronken geweest?
Oh, oké.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:54 schreef hoink581 het volgende:
houses doet nu wel enorm lang over een comeback. Zou ze iets in de tussentijd aan het doen zijn?
ja dp heeft net zn vriendin gepostquote:
goeiequote:Op vrijdag 12 december 2014 22:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
ja dp heeft net zn vriendin gepost
Liever met je moeder dan met jou ja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kom je dan over gewauwel over het seks willen hebben met mijn moeder?
vertel haar dat je in de gang gescheten hebt danquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
mgn voruew smst dat z sek wil hebben emt mij.... :"0 hoe hield i daty ik enbn offline
Stel je je dan een geheel fictieve persoon voor?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ga ik eens even aan de binnekant van me ogen bekijke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |