Vreemde woorden van een filosoof.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:48 schreef housesoftheholy het volgende:
Zal ik je aard er eens uit rammen
Niks mis mee.quote:
Had je een filosofische beschouwing van je perversiteiten gewild?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vreemde woorden van een filosoof.
hahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:50 schreef deadprez het volgende:
Guus kreeg zijn bieries niet mee bij de supermarkt en is nu jelly.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:50 schreef deadprez het volgende:
Kom delen danquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:50 schreef deadprez het volgende:
lkmom vehcten famm km lotzakquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klap op je bek kun je krijgen, ebolaflikker die je er bent!!!
Kom je dan over gewauwel over het seks willen hebben met mijn moeder?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:51 schreef housesoftheholy het volgende:
Had je een filosofische beschouwing van je perversiteiten gewild?
Ik zou mijn vriendin nog eerder delen dan mijn bier.quote:
Dat is wss een emochick, dus laat maar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou mijn vriendin nog eerder delen dan mijn bier.
ik iwle seks met jequote:Op vrijdag 12 december 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
er heerst een bepaalde spanning tussen die twee inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:51 schreef Thezappa het volgende:
hoink en houses gaan batsen binnenkort , ik voel het
drink whisky , ken je dat handelen ? of ga je dan net zo doen als slaapslappazakquote:
Niet echt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is wss een emochick, dus laat maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |