hoink gaat hier een seksueel getinte opmerking over makenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:42 schreef housesoftheholy het volgende:
ik zou best wel een elektrische deken willen
Macdrive... vreet dan meteen een stuk gefrituurd karton.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:43 schreef hoink581 het volgende:
Ging ik zo door de Macdrive, Groot McChicken menu met cola en een kleine Milkshake.
Wat denk je? ALLEEN EEN KLEINE MILKSHAKE EN WEL BETAALD VOOR EEN GREAUTE KEAULA!
Eigen schuld, moet je maar niet naar de mcdonalds gaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:43 schreef hoink581 het volgende:
Ging ik zo door de Macdrive, Groot McChicken menu met cola en een kleine Milkshake.
Wat denk je? ALLEEN EEN KLEINE MILKSHAKE EN WEL BETAALD VOOR EEN GREAUTE KEAULA!
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:42 schreef housesoftheholy het volgende:
ik zou best wel een elektrische deken willen
Een stomende nacht vol met seks met ondergetekende is nog heter als de meest geavanceerde warme deken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
hoink gaat hier een seksueel getinte opmerking over maken
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Een stomende nacht vol met seks met ondergetekende is nog heter als de meest geavanceerde warme deken.
Ik zat godverdomme aan de andere kant van het land, eten ze allemaal rare dingen. McDonalds is overal hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Macdrive... vreet dan meteen een stuk gefrituurd karton.
beter haal je gewoon fatsoenlijke vlaamse frietenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zat godverdomme aan de andere kant van het land, eten ze allemaal rare dingen. McDonalds is overal hetzelfde.
Gaat moeilijk als ik daar niet zat vandaag.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter haal je gewoon fatsoenlijke vlaamse frieten
godve dta is geiklquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij je ogen dicht en je mondje open dan zal ik het je laten proeven.
Oh ja, las je post verkeerd zie ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als ik daar niet zat vandaag.
Alleen wel jammer dat ik daarvoor seks met je zou moeten hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Een stomende nacht vol met seks met ondergetekende is nog heter als de meest geavanceerde warme deken.
Ik dacht dat jij normaal zou gaan doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij je ogen dicht en je mondje open dan zal ik het je laten proeven.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Alleen wel jammer dat ik daarvoor seks met je zou moeten hebben.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:46 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik dacht dat jij normaal zou gaan doen
Zoals je ziet zit het in mijn aard.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[Jaques Cousteau modus aan]
Ze wonderfully majesteek Hoink is a wonderous creature, whoze zool purpose ien laaif is to procreate wiz ze veemales...
In ze biology world we call dees 'being thirsty'...
[/ uit]
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[Jaques Cousteau modus aan]
Ze wonderfully majesteek Hoink is a wonderous creature, whoze zool purpose ien laaif is to procreate wiz ze veemales...
In ze biology world we call dees 'being thirsty'...
[/ uit]
Hier kan ik echt helemaal niks van maken.quote:
ik bedioeldel wat ageszt die begl niouquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hier kan ik echt helemaal niks van maken.
Zal ik je aard er eens uit rammenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoals je ziet zit het in mijn aard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |