Heheh.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan stoffen we het forum van mij en Deadprez weer eens op.
?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan stoffen we het forum van mij en Deadprez weer eens op.
Ghphquote:
Was gewoon goed forum.quote:
Was jij daar niet bij? Toen waren er een aantal mensen gebanned en hadden we ons eigen forum gemaaktquote:
Ging me er meer om dat moslims allemaal slecht zijn want terreur maar christenen prima onderscheid kunnen maken tussen geloofsconcept en eigen normen en waarden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er is laatst wel onderzoek gedaan dat katholieken het tolerantst tov homofilie staan. Protestanten zijn net zo erg als moslims op het gebied van homohaat.
Beetje hetzelfde als KLB als de kloons van S_Z als één user beschouwd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
in de hoogtijdagen hadden we 5 users tegelijkertijd online.
Oja datquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was jij daar niet bij? Toen waren er een aantal mensen gebanned en hadden we ons eigen forum gemaakt
Ja, maar anders klopt de wereld niet meer he, als je eigen omgeving opeens vijandig zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:26 schreef voederbietel het volgende:
Ging me er meer om dat moslims allemaal slecht zijn want terreur maar christenen prima onderscheid kunnen maken tussen geloofsconcept en eigen normen en waarden.
definieer ''zitten''quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:29 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij zit housesoftheholy ook op tumblr.
Semi-actief deelnemen aan de community. Van zowel een filosofisch en sociaal ge-engageerd debat als een of andere rare fanfic/fandom shizzle.quote:
Ik wil liever dat niemand precies weet wat ik allemaal op het internet doe.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Semi-actief deelnemen aan de community. Van zowel een filosofisch en sociaal ge-engageerd debat als een of andere rare fanfic/fandom shizzle.
Dit klinkt als een goede gok.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:32 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik wil liever dat niemand precies weet wat ik allemaal op het internet doe.
hehe valt wel mee, ben volgens mij maar 2x gebanned, wel steeds met verlengingquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Jij krijgt altijd bans her en der hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |