quote:
Ik mag niet houden van onbesneden kafirs.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
hgoth hou vamene ... ik ook van jouom... zamen pizxies listenr O_ ik nioet-rmharm bier dirken en jij haram op mij wahcten_
;'9 fan ga ik nu kinppenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik mag niet houden van onbesneden kafirs.
ik wist gewoon dat je dit ging zeggenquote:
bledoed al seen rund hier mnaquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat je dit ging zeggen
Dat doe je dus wel. Is goed. Penissen zonder voorhuid zijn geen echte penissen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik mag niet houden van onbesneden kafirs.
Waaruit leid je dat af?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doe je dus wel. Is goed. Penissen zonder voorhuid zijn geen echte penissen.
quote:
"Ik MAG het niet." impliceert dat het enige wat je tegenhoudt om het wel te doen een opgelegd verbod is. Anders had je gezegd: "ik hou niet van onbesneden kaffirs."quote:
niet echt een fan verder, maar ze hebben wel een aantal goede nummersquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ooh pizxies favnecht... deze kunziej
zo gaafb
heb je allemaal add-ons geinstalleerd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
mijn firefox is behekst, ik zie soms als ik van tabblad switch de achtergrond van een youtubefilmpje dat ik een uur geleden afgesloten heb
adblock en ghostery alleenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
heb je allemaal add-ons geinstalleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |