Ik scoorde vroeger wel altijd redelijk hoog, daarom wil ik weten hoe ik het nu doe. Voor mijn gevoel ben ik echt dom gewordenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat soort testen sws allemaal kut.
ze vindt je gewoon een speciale jongenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn moeder beweerde van de week dat ik ofwel add heb of hoogbegaafd was. Heb haar toen uitgelegd ze met zulke onzin niet moet komen aankakken.
Gratis?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon nationale IQ-test doen dan.
Ik zou mijn moeder een klap verkopen als ze zou suggereren dat ik ADD had.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn moeder beweerde van de week dat ik ofwel add heb of hoogbegaafd was. Heb haar toen uitgelegd ze met zulke onzin niet moet komen aankakken.
ja dat idee heb ik ook altijd over mezelfquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik scoorde vroeger wel altijd redelijk hoog, daarom wil ik weten hoe ik het nu doe. Voor mijn gevoel ben ik echt dom geworden![]()
Dat mag je je moeder niet aan doen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:09 schreef Blackings het volgende:
Ik zou mijn moeder een klap verkopen als ze zou suggereren dat ik ADD had.
quote:
Alsjeblieft heey.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:09 schreef deadprez het volgende:
ze vindt je gewoon een speciale jongen
Dan stel ik bij deze voor dat mijn UI ook tot smiley wordt verwerkt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:
Tong heeft een eigen smiley jongens, welke FOK!ker kan dat nou ook zeggen. Dat jullie het even weten.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:
Tong heeft een eigen smiley jongens, welke FOK!ker kan dat nou ook zeggen. Dat jullie het even weten.
Mijn IQ is ook daadwerkelijk gezakt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik scoorde vroeger wel altijd redelijk hoog, daarom wil ik weten hoe ik het nu doe. Voor mijn gevoel ben ik echt dom geworden![]()
ja daarom deed ik net die kktest van een half uur langquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, duh
Je kent dat toch wel?
Ik stem tegen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan stel ik bij deze voor dat mijn UI ook tot smiley wordt verwerkt.
Komt gewoon ieder jaar op TV man.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja daarom deed ik net die kktest van een half uur lang
Ik had ook 128quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:11 schreef Blackings het volgende:
[..]
Mijn IQ is ook daadwerkelijk gezakt.
Ik scoor consistent lager bij IQ tests.
Op mijn twaalfde was het 128, nu kom ik niet boven de 120, en dat terwijl ik mij juist ontwikkelt zou moeten hebben.
Maar ja, dat ik dommer werd merkte ik zelf ook.
#TeamIQDrop #MadHaze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |