quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
Je mag je fantasietjes in het vervolg ook best voor je houden hoor.
Welke FOK!ker heef ook een eigen Icoontje ?quote:
Ah daar komt de arrogantie weer als meneer niet enkel positieve reacties krijgt op z'n topicquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:07 schreef tong80 het volgende:
Welke FOK!ker heef ook een eigen Icoontje ?
Dit voor de negatievelingen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah daar komt de arrogantie weer als meneer niet enkel positieve reacties krijgt op z'n topic
Al gestopt met masturberen ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef TheStranger1158 het volgende:
Sinds ik de foto van Tong zag heb ik meer dat ik steeds denk aan hoe ik hem anaal kan vernederen
vogeltjesdansquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:07 schreef tong80 het volgende:
FF pissen.
FC Den Bosch gewonnen
Houdoe
Geef de geest verder door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...en waarom wordt deze rommel niet gesloten?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
Heerlijk de reacties.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:52 schreef Rezania het volgende:
TSRare pervert met je vieze fantasiën.
En tuurlijk gelijk weer op je pikkie getrapt door de negatieve reacties. Typisch.
met de tong zover buiten de mond?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:53 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Best een geil mondje
Pijpmondje
Als je ook eens andere topics zou bekijken, dan had je geweten dat anderen al topics over je openen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:17 schreef tong80 het volgende:
Dat dit SM-Topic nog open is. Slaat nergens op.
Ik blijf maar pissen.
bij deze wil ik je de geest doorgeven.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
FF pissen.
FC Den Bosch gewonnen
Houdoe
Geef de geest verder door
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |