Dan zou ik mezelf graag nog even willen corrigeren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Ik MAG het niet." impliceert dat het enige wat je tegenhoudt om het wel te doen een opgelegd verbod is. Anders had je gezegd: "ik hou niet van onbesneden kaffirs."
catsusquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet echt een fan verder, maar ze hebben wel een aantal goede nummers
"youtube filmpjes"quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
mijn firefox is behekst, ik zie soms als ik van tabblad switch de achtergrond van een youtubefilmpje dat ik een uur geleden afgesloten heb
niet iedereen heeft de hele dag hardcore pron opstaanquote:
Oh, ik dacht dat Der_Mann, PausNicolaas en Mahl de norm waren?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet iedereen heeft de hele dag hardcore pron opstaan
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Der_Mann, PausNicolaas en Mahl de norm waren?
dan zijn we vast alweer een paar delen verder, gewoon niet teruglezenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:31 schreef Slaap_Zak het volgende:
ik ga mrogen zon spijt krijgen van ijnm mposts
nee ... ... man ;') ikll men bun aal l mijn esxcuses aan het aanbiedne bia dam aan s=zomiige users l;)quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zijn we vast alweer een paar delen verder, gewoon niet teruglezen
Jij dacht: ik gooi een doos scrabble van de trap en wat er beneden ligt aan letters schrijf ik op?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
nee ... ... man ;') ikll men bun aal l mijn esxcuses aan het aanbiedne bia dam aan s=zomiige users l;)
ik hbe lettervermiclleis sope op ne ik moest kstenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij dacht: ik gooi een doos scrabble van de trap en wat er beneden ligt aan letters schrijf ik op?
Ik weet niet waarom ik verbaasd ben dat jij een smartphone gebruikt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
slaap_zak typt zoals ik typ als ik dat op mijn smartphone probeer
iki mmoet stoppen mte pstoen ... :'0 ik ben misslekijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
slaap_zak typt zoals ik typ als ik dat op mijn smartphone probeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |