schaatsen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Werben Ennemars
Olympische Winterspelen
Nicki Minajquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:26 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde eerst het nieuwe topic openen met 'Nicki Minaj' als TT, maar ik wil niet dat specularium boos wordt.
Geloof ik niks vanquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat is net zo doodsaai als wielrennen.
Alleen met minder doping.
Vast wel met PRIMADELUXEquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk gaat het zo ook over het WK
Vrouwen voelen zich bedreigd door Mart.quote:
Maar Mart is de vriendelijkheid zelvequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrouwen voelen zich bedreigd door Mart.
Ria Visser ook?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrouwen voelen zich bedreigd door Mart.
Ik heb 'r nooit kunnen vergeven voor de manier waarop ze Maxima heeft neergezet, met dat slechte accent.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hadewych moet het lekker houden bij het inspreken van de Kruidvatreclames.
Jij bent C-garnituur onder de Fokkers.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:31 schreef waxmask het volgende:
Sorry nog, C garnituur was inderdaad nog te schappelijk, dit is trash!
Dat is echt niet erg hoor, je wil hier absoluut niet bij de Atjes en Btjes zoals jij horen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij bent C-garnituur onder de Fokkers.
Eens.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:34 schreef GGMM het volgende:
Stijn en ik vinden deze mama appelsapjes helemaal niet grappig.
jullie hebben dan ook geen humorquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:34 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:34 schreef Tem het volgende:
Giovanca laat denk ik nooit een scheetje. En als er toch één ontglipt houdt ze haar hand voor de mond.
En geen smaak.... wat een tienerkamer moet die huiskamer zijn, met allemaal posters van dat gedrocht.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jullie hebben dan ook geen humor
Hang je pik in de barbeque!quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:34 schreef GGMM het volgende:
Die heeft nooit spanning op de sluitspier en laat alles lopen, je hoort ze niet, maar je ruikt het des te meer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:34 schreef Tem het volgende:
Giovanca laat denk ik nooit een scheetje. En als er toch één ontglipt houdt ze haar hand voor de mond.
Ik lach eindelijk eens om ze, dat gebeurt niet vaak.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:36 schreef schoolstudent het volgende:
Zo'n slecht Geer en Goor moment dit.
Het blijkt dat hij opeens normaal kan articuleren zonder autocue.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind Tom altijd heel prettig vertellen.
Ik kijk vaak met plaatsvervangende schaamte naar Tom bij Studio Sport en als vervanger van Jack bij Studio Voetbal, maar wat is hij goed met reportagesquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het blijkt dat hij opeens normaal kan articuleren zonder autocue.
Zou hij nou nooit in bed liggen en denken....Ik heb godver heel mijn leven belangrijk lopen doen om een SPELLETJE!quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:38 schreef Pandaplint het volgende:
Egbers is volgens mij een van de weinige voetbaljournalisten die nog eens iets interessants weet te vertellen.
Ze heeft een hoofd dat je wil aftuigen.quote:
Hij denkt tenminste soms.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zou hij nou nooit in bed liggen en denken....Ik heb godver heel mijn leven belangrijk lopen doen om een SPELLETJE!
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zou hij nou nooit in bed liggen en denken....Ik heb godver heel mijn leven belangrijk lopen doen om een SPELLETJE!
Zoals je een kerstboom ook aftuigt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze heeft een hoofd dat je wil aftuigen.
het leven is een spelletjequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze heeft een hoofd dat al afgetuigd is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dat wijf:quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat ze hem kort lieten zien.
Nu dat enge wijf
Hij ligt vooral op zichzelf te rukken denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Aan zijn postgedrag te zien menstrueert hij constant.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]![]()
Voetbal een spelletje noemen![]()
Jij menstrueert ook 1 keer per maand?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Aan zijn postgedrag te zien menstrueert hij constant.
Zo erg he dat verwerkwoorden van alles. Nu is een kutboek lezen dus Klunen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zou je klunen, je kan toch ook met de bus?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Oh god dit leugenachtige toneelstukje weer, sterf Timmerfrans.
het heeft wel aardig gescoord bij het paupervolkquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit was echt overacting van TimmerFrans ja.
Dit ja. Ben ik het ook een keer eens met mani.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:43 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:43 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
het heeft wel aardig gescoord bij het paupervolk
Als zelfs vrouwen het mij eens zijn dan moet er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit ja. Ben ik het ook een keer eens met mani.
Dus daar ken ik die stem van.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ernie, je hebt een banaan in je oor.;
die maniertjesquote:
Boerderijdropquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stik nog liever in Venco-Muntdrop
Hij is nog niet eens begonnen manquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zwarte pieten zijn overgestapt naar de Kerstman?
Stop hier mee.quote:
Jan Jood.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Die dwaas kan amper normaal praten
Als het licht uit gaat zijn we allemaal zwart.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal blank.
Fred Rutten > hoerenjongquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Slissen?
Niet fucken met Fred Rutten.
Kettingrokers zijn zwart van binnen. Denk anders wees verschillig. De VARA.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allemaal blank.
Is een fabel he? Dat weet je? Alleen als je longen ziek zijn, anders zijn zelfs rokerslongen van 20 jaar plus brandschoon. De longblaasjes zijn wel wat kleiner, maar zwarte longen is een propaganda leugen!quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kettingrokers zijn zwart van binnen. Denk anders wees verschillig. De VARA.
Wat een genotsjaar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
Alweer bijna 2015. Wat is dat jaar omgevlogen he jongens.
Weer een jaartje dichter bij de dood.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
Alweer bijna 2015. Wat is dat jaar omgevlogen he jongens.
Rooktokkie gespot.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is een fabel he? Dat weet je? Alleen als je longen ziek zijn, anders zijn zelfs rokerslongen van 20 jaar plus brandschoon. De longblaasjes zijn wel wat kleiner, maar zwarte longen is een propaganda leugen!
OPEN JE OGEN!quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is een fabel he? Dat weet je? Alleen als je longen ziek zijn, anders zijn zelfs rokerslongen van 20 jaar plus brandschoon. De longblaasjes zijn wel wat kleiner, maar zwarte longen is een propaganda leugen!
VIESDIKquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Wow die buik van Paulien is snel gegroeid.
Kanker is ook een zionistisch complot.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
me moederquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, pas nog foto's gezien van me moeder, pak shag per dag en brandschoon!
Nee, maar longkanker kan iedereen krijgen. Als je rookt voorspoedig je het, maar het veroorzaakt geen kanker. Kanker zit al in je!quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kanker is ook een zionistisch complot.
Van binnen hebben we allemaal kanker.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, maar longkanker kan iedereen krijgen. Als je rookt voorspoedig je het, maar het veroorzaakt geen kanker. Kanker zit al in je!
Nee omdat ze een lekker wijf is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:46 schreef KingRoland het volgende:
ZIJ STAAT DAAR ALLEEN OMDAT ZE ZWART IS!
Nee!quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee omdat ze een lekker wijf is.
[ afbeelding ]
https://vine.co/v/MQFhz5AOMZIquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
is van Pownews, item met Jan Roos geloof ikquote:Op maandag 22 december 2014 10:17 schreef Kaas- het volgende:
Komt het volgende iemand bekend voor? Ik zoek het filmpje ervan, maar weet niet meer wie er precies zaten en in welk programma.
Volgens mij zag ik dit fragment tijdens De Wereld Draait Door. Iemand zat in een ander tv-programma te praten over dat je een oranje das moet dragen als je ergens komt als politicus waar je in de verdediging moet en vervolgens zie je Jan Nagel (?) op de achtergrond heel verschrikt naar zijn eigen das kijken, die oranje is.
Heb toch een aantal pikzwarte longen gezien in de autopsiezaal. Misschien hadden ze daar snel even wat verf over gegooid om ons er in te doen tuinen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Enig idee wanneer dat ongeveer was?quote:Op maandag 22 december 2014 11:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
is van Pownews, item met Jan Roos geloof ik
En jij denkt meteen, oh zwarte longen dat zal wel een roker zijn geweest. Fout! Is een zieke long, en roken heeft daar niks mee van doen.quote:Op maandag 22 december 2014 11:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb toch een aantal pikzwarte longen gezien in de autopsiezaal. Misschien hadden ze daar snel even wat verf over gegooid om ons er in te doen tuinen.
Waren rokers inderdaad, anders had ik het nu niet opgebracht he.quote:Op maandag 22 december 2014 12:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
En jij denkt meteen, oh zwarte longen dat zal wel een roker zijn geweest. Fout! Is een zieke long, en roken heeft daar niks mee van doen.
Tuurlijk, rokende peuk lag er nog bij zeker.quote:Op maandag 22 december 2014 12:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waren rokers inderdaad, anders had ik het nu niet opgebracht he.
Bij een autopsie heb je een medisch dossier nodig he..quote:Op maandag 22 december 2014 12:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tuurlijk, rokende peuk lag er nog bij zeker.
Zit nou niet zo interessant te doen.quote:Op maandag 22 december 2014 12:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij een autopsie heb je een medisch dossier nodig he..
Nope. Gevoelsmatig zou ik zeggen een maandje of 2 geleden, maarja..als je al die uitzendingen door moet graven..quote:Op maandag 22 december 2014 11:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enig idee wanneer dat ongeveer was?
Wat is alles lomp en groot op die website, is het speciaal gemaakt voor slechtzienden of zo?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
De unieketalenten hebben een nieuwe website gecreëerd.
Laat het de mannen van De Snijtafel niet horen.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:38 schreef OProg het volgende:
Kunnen ze meteen een stukje sluikreclame voor de AH maken.
Mooi.
Vind ik ook ja.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:42 schreef OProg het volgende:
De Snijtafel maakt gewoon een zeer kloppende analyse van de show.
Anno 2015 zijn de uitzendingen nog steeds niet in HD natuurlijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
De unieketalenten hebben een nieuwe website gecreëerd.
anders wat?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag van verschillende mensen gelezen dat ze zich storen aan de negatieve sfeer hier en daarom niet in dit topic meeposten.
Derhalve vanaf nu een positiever geluid graag.
Ik en ambrosius zijn het hiermee eens.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag van verschillende mensen gelezen dat ze zich storen aan de negatieve sfeer hier en daarom niet in dit topic meeposten.
Derhalve vanaf nu een positiever geluid graag.
*Ambrosius en ik.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik en ambrosius zijn het hiermee eens.
Ambrosius en jezelf als laatste plaatsen is netter.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik en ambrosiusquote:Op maandag 5 januari 2015 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond je hem er niet lekker wild uitzien?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:57 schreef alors het volgende:
Jasper KrabbéGelukkig kan ik niet kijken.
seropositief?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:57 schreef marcodej het volgende:
Ik ben er. Snotverkouden maar superpositief.
Snotverkouden, die term heb ik al eerder gehoord vandaag.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:57 schreef marcodej het volgende:
Ik ben er. Snotverkouden maar superpositief.
Lekker nonchalant. Lekker arty farty.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Vond je hem er niet lekker wild uitzien?
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:59 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker nonchalant. Lekker arty farty.
Kans is klein, ik heb alleen de vrouwen afgelebberd met nieuwjaar.quote:
Woordgrap is een kunst...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |