Ik lach eindelijk eens om ze, dat gebeurt niet vaak.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:36 schreef schoolstudent het volgende:
Zo'n slecht Geer en Goor moment dit.
Het blijkt dat hij opeens normaal kan articuleren zonder autocue.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind Tom altijd heel prettig vertellen.
Ik kijk vaak met plaatsvervangende schaamte naar Tom bij Studio Sport en als vervanger van Jack bij Studio Voetbal, maar wat is hij goed met reportagesquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het blijkt dat hij opeens normaal kan articuleren zonder autocue.
Zou hij nou nooit in bed liggen en denken....Ik heb godver heel mijn leven belangrijk lopen doen om een SPELLETJE!quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:38 schreef Pandaplint het volgende:
Egbers is volgens mij een van de weinige voetbaljournalisten die nog eens iets interessants weet te vertellen.
Ze heeft een hoofd dat je wil aftuigen.quote:
Hij denkt tenminste soms.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zou hij nou nooit in bed liggen en denken....Ik heb godver heel mijn leven belangrijk lopen doen om een SPELLETJE!
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zou hij nou nooit in bed liggen en denken....Ik heb godver heel mijn leven belangrijk lopen doen om een SPELLETJE!
Zoals je een kerstboom ook aftuigt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze heeft een hoofd dat je wil aftuigen.
het leven is een spelletjequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze heeft een hoofd dat al afgetuigd is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze heeft een hoofd dat je wil aftuigen.
En dat wijf:quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat ze hem kort lieten zien.
Nu dat enge wijf
Hij ligt vooral op zichzelf te rukken denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |