Ik kijk vaak met plaatsvervangende schaamte naar Tom bij Studio Sport en als vervanger van Jack bij Studio Voetbal, maar wat is hij goed met reportagesquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het blijkt dat hij opeens normaal kan articuleren zonder autocue.
Zou hij nou nooit in bed liggen en denken....Ik heb godver heel mijn leven belangrijk lopen doen om een SPELLETJE!quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:38 schreef Pandaplint het volgende:
Egbers is volgens mij een van de weinige voetbaljournalisten die nog eens iets interessants weet te vertellen.
Ze heeft een hoofd dat je wil aftuigen.quote:
Hij denkt tenminste soms.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zou hij nou nooit in bed liggen en denken....Ik heb godver heel mijn leven belangrijk lopen doen om een SPELLETJE!
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zou hij nou nooit in bed liggen en denken....Ik heb godver heel mijn leven belangrijk lopen doen om een SPELLETJE!
Zoals je een kerstboom ook aftuigt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze heeft een hoofd dat je wil aftuigen.
het leven is een spelletjequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze heeft een hoofd dat al afgetuigd is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dat wijf:quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat ze hem kort lieten zien.
Nu dat enge wijf
Hij ligt vooral op zichzelf te rukken denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Aan zijn postgedrag te zien menstrueert hij constant.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]![]()
Voetbal een spelletje noemen![]()
Jij menstrueert ook 1 keer per maand?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |