Wat is alles lomp en groot op die website, is het speciaal gemaakt voor slechtzienden of zo?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
De unieketalenten hebben een nieuwe website gecreëerd.
Laat het de mannen van De Snijtafel niet horen.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:38 schreef OProg het volgende:
Kunnen ze meteen een stukje sluikreclame voor de AH maken.
Mooi.
Vind ik ook ja.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:42 schreef OProg het volgende:
De Snijtafel maakt gewoon een zeer kloppende analyse van de show.
Anno 2015 zijn de uitzendingen nog steeds niet in HD natuurlijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
De unieketalenten hebben een nieuwe website gecreëerd.
anders wat?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag van verschillende mensen gelezen dat ze zich storen aan de negatieve sfeer hier en daarom niet in dit topic meeposten.
Derhalve vanaf nu een positiever geluid graag.
Ik en ambrosius zijn het hiermee eens.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb vandaag van verschillende mensen gelezen dat ze zich storen aan de negatieve sfeer hier en daarom niet in dit topic meeposten.
Derhalve vanaf nu een positiever geluid graag.
*Ambrosius en ik.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik en ambrosius zijn het hiermee eens.
Ambrosius en jezelf als laatste plaatsen is netter.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik en ambrosiusquote:Op maandag 5 januari 2015 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond je hem er niet lekker wild uitzien?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:57 schreef alors het volgende:
Jasper KrabbéGelukkig kan ik niet kijken.
seropositief?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:57 schreef marcodej het volgende:
Ik ben er. Snotverkouden maar superpositief.
Snotverkouden, die term heb ik al eerder gehoord vandaag.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:57 schreef marcodej het volgende:
Ik ben er. Snotverkouden maar superpositief.
Lekker nonchalant. Lekker arty farty.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Vond je hem er niet lekker wild uitzien?
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:59 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker nonchalant. Lekker arty farty.
Kans is klein, ik heb alleen de vrouwen afgelebberd met nieuwjaar.quote:
Woordgrap is een kunst...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |