Ja, dat wordt echt steeds beter!quote:Op donderdag 11 december 2014 16:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ook het filmaanbod is best goed op de NL nu.
Vooral voor de vrouwen en kinderen staat er veel op.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:46 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja, dat wordt echt steeds beter!
Haha, klopt.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vooral voor de vrouwen en kinderen staat er veel op.
Mijn vriendin sprong een gat in de lucht met SATC, Verliefd op Ibiza en Gooische Vrouwen
Idem. Ik ben een ware globetrotter.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb geen favoriet, switch tussen Canada, USA, UK, NL, met af en toe een tripje naar Zuid-Amerika of Scandinavië
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:14 schreef Jovatov het volgende:
NL omdat dat de enige is die ik gebruik, en ook genoeg aan heb
Er staat echt een super vette film op Netflix nu uit Brazilie. Gaat over drugsgeweld en de politie in Rio.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk meestal gewoon via Nederland maar soms ga ik wel naar de Amerikaanse lijst omdat daar veel meer op staat.
Series uit Finland of Brazilië ofzo hoef ik niet te volgen
Elite Squad: the enemy within?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
Er staat echt een super vette film op Netflix nu uit Brazilie. Gaat over drugsgeweld en de politie in Rio.
Kan even niet op de naam komen
Cidade de Deus?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Er staat echt een super vette film op Netflix nu uit Brazilie. Gaat over drugsgeweld en de politie in Rio.
Kan even niet op de naam komen
Het is meer dan dat, ook blockbusters staan soms n half jaar eerder op een andere regio.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk meestal gewoon via Nederland maar soms ga ik wel naar de Amerikaanse lijst omdat daar veel meer op staat.
Series uit Finland of Brazilië ofzo hoef ik niet te volgen
TV / Netflix #32 Streamend de winter doorquote:Op donderdag 11 december 2014 18:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel grappig. In de gepubliceerde gehackte data van Sony is te lezen dat ze niet bijzonder content zijn met Netflix op het gebied van regiohandhaving. Het bedrijf zou daarin te laks zijn. Ze kunnen een gefopte regio met gemak dectecteren en blokkeren, maar doen het niet
Ja dusquote:11 december: Storing bij Netflix
Er is vanaf 20:10 een storing bij Netflix. Heb je er ook last van? Laat dan hieronder een reactie achter.
Ook zo'n serie film, die enorm bejubeld werd/wordt, maar waar ik zelf maar weinig aan vond...quote:Op donderdag 11 december 2014 18:36 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, dat zal m wel zijn. Cicade de Deus/City of God
Voor Eng ondertiteling is Ierland ook nog een optie.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb geen favoriet, switch tussen Canada, USA, UK, NL, met af en toe een tripje naar Zuid-Amerika of Scandinavië
9 episodes? Raar aantal.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:11 schreef Breuls het volgende:
Klopt: http://www2.netflix.com/WiMovie/70305883
quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens Twitter is Marco Polo live.
"Live" betekent "het is vanaf nu te zien".quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:34 schreef KingRadler het volgende:
Marco Polo is niet Live.
de serie is al van te voren opgenomen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:34 schreef KingRadler het volgende:
Marco Polo is niet Live.
Marco Polo is niet Live.
Volgens mij is deze serie direct naar serie gegaan, dus ik weet niet of je de eerste aflevering wel een pilot mag noemen...quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond maar eens de pilot kijken..
Ja hallo, muggenzifter.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Volgens mij is deze serie direct naar serie gegaan, dus ik weet niet of je de eerste aflevering wel een pilot mag noemen...
Live opgenomen, naar het schijnt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:34 schreef KingRadler het volgende:
Marco Polo is niet Live.
kunnen ze die serie niet eens ergens opgraven? Uit de tijd dat Ruben van der Meer nog grappig wasquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:40 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Live opgenomen, naar het schijnt.
Marco Polo is niet Live.
Nee, nagespeeld opgenomenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:40 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hebben ze bij ER en de WW ook eens gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:40 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja, Copycat had het laatst ook al over Engelse subs bij een serie op Netflix Finland geloof ik. Ik wist dat niet...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef SunChaser het volgende:
Duitsland ennfrankrijk hebben ook Engelse subs, maar alleen bij Engelstalige producties
Ik heb een groot gedeelte van House of Cards gekeken terwijl ik in Finland zat, met Engelse ondertiteling. Zit er vaak wel tussen als optie in ieder geval. Is ook niet gek, want slechthorenden moeten de serie bijvoorbeeld ook kunnen volgen, dus een kleine moeite om de Engelse ondertiteling erbij te zetten als optiequote:Op vrijdag 12 december 2014 14:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, Copycat had het laatst ook al over Engelse subs bij een serie op Netflix Finland geloof ik. Ik wist dat niet...
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb een groot gedeelte van House of Cards gekeken terwijl ik in Finland zat, met Engelse ondertiteling. Zit er vaak wel tussen als optie in ieder geval. Is ook niet gek, want slechthorenden moeten de serie bijvoorbeeld ook kunnen volgen, dus een kleine moeite om de Engelse ondertiteling erbij te zetten als optie
Dat was m jaaquote:
Had ook gekund maar die vond ik zwaar tegenvallen eigenlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 18:36 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, dat zal m wel zijn. Cicade de Deus/City of God
Mexico ook geen Engelse subs, maar kon ze wel uitzetten. Zo heb ik het eerste seizoen van Vikings gekeken. Was nog even wennen, die zwaar Scandinavische tongval.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:42 schreef SunChaser het volgende:
Rare is dat brazilie alleen optie heeft Brazilaans of portugees en niet eens een optie uit
Heeft Mexico ook Netflix? Met Spaanse ondertiteling? Maar eens checken danquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mexico ook geen Engelse subs, maar kon ze wel uitzetten. Zo heb ik het eerste seizoen van Vikings gekeken. Was nog even wennen, die zwaar Scandinavische tongval.
Zou knap zijn, aangezien de serie er sinds vanochtend pas opstaatquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:56 schreef KingRadler het volgende:
heeft iemand al heel seizoen van Marco Polo gekeken?
Ik ga nu kijken. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:30 schreef Odaiba het volgende:
3 afleveringen van Marco Polo gekeken, maar wat een teleurstelling zeg...
Uh ohquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:30 schreef Odaiba het volgende:
3 afleveringen van Marco Polo gekeken, maar wat een teleurstelling zeg...
Zo'n budget en dan zo'n product afleveren. Weer een voorbeeld van een serie die en zo groot mogelijk publiek moet zien aan te trekken, vol zit met clichés en slechte dialogen en vervolgens een hele hoop mensen die interesse hadden in dit thema volledig afschrikt.
http://netflixcadeaubon.nl/netflix-cadeaubonquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe kan je iemand Netflix een maand kado doen ?
Aangezien de eerste maand gratis is wilde je geen geld uitgeven?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is dat legit ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://netflixcadeaubon.nl/netflix-cadeaubon
Ja, volgens mij wel. Diezelfde cadeaubon wordt bij meerdere winkels aangeboden, zie ook http://www.netflixplanet.nl/netflix-cadeaubon/quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat legit ?
Geen zin in dubbele abonnement kosten.
Helaas niet, maar ik kan alleen voor mezelf spreken... Ik ga de serie nog wel uitkijken, want heb nog maar 7 te gaan, maar deze serie faalt hard helaas. Misschien wordt dit zelfs wel de eerste Netflix Original die gecanceld wordt na 1 seizoen, want ik zie op deze manier erg weinig toekomst voor nog een seizoen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:22 schreef Beauke het volgende:
Dus het is niks, nieuwe serie Marco Polo?
Bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Diezelfde cadeaubon wordt bij meerdere winkels aangeboden, zie ook http://www.netflixplanet.nl/netflix-cadeaubon/
Hier kan diegene hem inwisselen: https://www.netflix.com/Gift?locale=nl-NL&gctrkid=67140948
Dank je wel voor je inhoudelijke commentaar. Moet eerlijk bekennen dat ik nu toch wat sceptisch ben. Geef het een kans, zodra ik met mijn huidige serie klaar ben, maar het zou me niet verbazen als ik er na een paar afleveringen klaar mee ben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:00 schreef Odaiba het volgende:
Helaas niet, maar ik kan alleen voor mezelf spreken... Ik ga de serie nog wel uitkijken, want heb nog maar 7 te gaan, maar deze serie faalt hard helaas. Misschien wordt dit zelfs wel de eerste Netflix Original die gecanceld wordt na 1 seizoen, want ik zie op deze manier erg weinig toekomst voor nog een seizoen.
Hou je van een goed verhaal, moet je deze serie niet gaan zien.
Hou je van goede fantasie, kun je het beter laten bij Game of Thrones.
Hou je van Martial Arts/Swordfighting, kun je beter gaan voor films
Ben je geïnteresseerd in de geschiedenis van Marco Polo/Mongoolse rijk etc, zit je echt verkeerd bij deze serie, want nergens gaat de serie diep genoeg om je iets te leren over deze onderwerpen.
Hou je van naakt en sex, er zijn betere plekken om aan je trekken te komen
Wat ik zelf ook persoonlijk jammer vind is in deze serie volledig in het engels is. Marco Polo sprak Italiaans, de Mongolen spreken Mongools en de Chinezen spreken Mandarijns en/of Kantonees, maar alle dialogen zijn in het engels en dat pakken ze heel stupide aan. voorbeeld: in aflevering 1 komen ze op audiëntie bij de Khan, ze verstaan elkaar gelijk in het engels, dus dan denk je oke, dat kan ik nog accepteren, vervolgens hoor je op de achtergrond af en toe Mandarijns. Dan vraagt de Khan of hij ook het Uyghurs kan spreken, dus Marco spreekt een aantal vloeiende zinnen, vervolgens stelt hij de vraag of hij ook Mongools kan spreken en hij kwakt er zo even een aantal Mongoolse zinnen uit en vervolgens gaan ze weer door in het engels. De serie Shogun ging bijvoorbeeld stukken beter om met die taalbarrière, want zowel in die tijd als die van deze serie is Engels absoluut nog niet een Lingua franca.
Dit is dus duidelijk niet een serie voor de liefhebber van historische feiten en dus voor mij in combinatie met al die andere minpunten echt een teleurstelling. Ik heb betere en goedkopere Aziatische producties gezien die wel dicht bij de feiten blijven (oke,die hebben vaak ook rond de 50 afleveringen om daar allemaal aandacht aan te besteden) en zelfs acteurs casten die de taal van het personage spreekt.
Als jullie met het bovenstaande geen problemen mee hebben, misschien is deze serie dan toch voor jullie. Maar dit vind ik een ontzettend gemiste kans voor Netflix, die ons tot nu toe enkel kwaliteit heeft geboden.
Ben ook vooral benieuwd naar jullie mening, want misschien heb ik het mis of ben ik gewoon te kritisch?
reviews.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan het ook niet dat reviewers het kapot schrijven omdat er zo hoog van de toren is geblazen? Had Netflix dit zonder bombarie Online gezet was de kritiek misschien milder.
Is sinds maart 2014 niet meer mogelijk via de officiële site voor Nederland.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil je adviseren je mening niet enkel op 1 aflevering te baseren. Ik was nog enthousiast tot aflevering 3quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:25 schreef Forbry het volgende:
Samen met vriend zojuist de eerste aflevering van Marco Polo gezien en wíj vonden die allebei best aardig eigenlijk.
De seksscènes vond ik oninteressante "verplichte nummertjes", van de hoofdrolspeler ben ik nog niet zo weg en de kritiek op het taalgebruik zoals Odaiba hierboven al aangaf deel ik volledig. Vooral dat laatste vind ik een flink minpunt, maar zoals ik al schreef, al met al vond ik het voor de rest toch best aardig. Wil(len) er in ieder geval zeker nog wel wat meer van zien...
Ik gaf alleen mijn mening over de eerste aflevering. Niet meer en niet minder. Dat de waarde daarvan zeer beperkt is een feitquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:35 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik wil je adviseren je mening niet enkel op 1 aflevering te baseren. Ik was nog enthousiast tot aflevering 3Ik baseer het nu op 3 afleveringen, maar zal als ik de serie uit heb gezien misschien nog wel wat schrijven.
allrightyquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik gaf alleen mijn mening over de eerste aflevering. Niet meer en niet minder. Dat de waarde daarvan zeer beperkt is een feit
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:00 schreef KingRadler het volgende:
Zijn de naakt shots in Marco Polo aftrekbaar.
Ligt er aan hoe lang je al droog staat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:00 schreef KingRadler het volgende:
Kun je beter Borgia kijken, die rode is lekkerquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:00 schreef KingRadler het volgende:
Maar als je er zo in staat kun je veel hobby's opgeven.quote:Op zaterdag 13 december 2014 07:20 schreef Beauke het volgende:
Ben zelf erg kritisch op series. Sowieso gaat voor mij bijna niks voor de Sopranos en bordwalk empire.
I know, ik ben een zeur.
Ja, da's zeker leuk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:34 schreef Beauke het volgende:
Denk dat het Sherlock wordt![]()
Is dat leuk?
En seizoen 1 is gewoon leuk, seizoen 2 is veel beter.quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:00 schreef Mike het volgende:
Ja, da's zeker leuk.
Ik vond de eerste afl. van Orange is the new Black ook niet zo geweldig trouwens, maar toch doorgezet en daar ben ik blij mee, want het wordt echt heel goed.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:00 schreef KingRadler het volgende:
das wel snel ja. Zal wel door de deal met disney komen, thor 2 stond er ook redelijk snel opquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:17 schreef JohnB52 het volgende:
Nieuw op Netflix:
http://www.netflix.com/WiMovie/70293704?trkid=50361908
Dus Netflix heeft naar het gezeik geluisterd vansommige zuurpruimpjes die denken voor 8,99 per maand alle nieuwe films te krijgen
Ja, dat was al bekend hoorquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:00 schreef KingRadler het volgende:
Captain America: The Winter Soldier Netflix
Belastingaftrekbaar?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:00 schreef KingRadler het volgende:
Mjah, het is irritant maar My Name is Earl is nou niet echt een serie waarbij je echt emotioneel betrokken was, toch?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:12 schreef redboyke het volgende:
klote my name is earl zit je 4 seizoenen te kijken om het einde te weten
eindigd het met een klote ding dat nieteens het einde is en staat er leuk to be continued
ik zou al bijna eerst het einde zien van een serie om te weten of ik het ga kijken of niet
pissed off verder was het wel grappig maar toch pfffff geeft een fucked up gevoel
zat toch wel beetje verhaal in dat iedereen connected met elkaar is door karmaquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:41 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mjah, het is irritant maar My Name is Earl is nou niet echt een serie waarbij je echt emotioneel betrokken was, toch?
Bij Heroes of Firefly was het wel echt irritant maar My Name is Earl was gewoon een comedy-serie.
Hola downloaden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:31 schreef diordior het volgende:
Heb het even gemist hoe switch je om naar buitenlandse netflix?
Je kan ook het topic lezenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Iemand Marco Polo al gezien?
Eerste 3 afleveringen gezien. Het valt mequote:Op zaterdag 13 december 2014 21:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Iemand Marco Polo al gezien?
http://www.flixfilms.nl/quote:Op zondag 14 december 2014 20:39 schreef Tallie1982 het volgende:
Ergens een site waar ik de laatste films kan zien die toegevoegd zijn?
Altijd vervelend dat je op Netflix zelf niet kan zien hoe lang dingen blijven...quote:Op maandag 15 december 2014 00:13 schreef Fascination het volgende:
Wtf, is Dawson's Creek er nou vandaag afgegooid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Abandon – 2002 12 1:38 uur
Zenuwslopend is deze thriller met Benjamin Bratt die een detective speelt op zoek naar een vermist vriendje (en stalker) van een studente.
Captain America: The Winter Soldier – 2014 12 2:15 uur
Wanneer een dodelijke nieuwe vijand opduikt, verandert de steeds rustelozer wordende Steve Rogers in Captain America en wordt een bondgenoot van Black Widow.
Dragonfly – 2002 12 1:44 uur
De vrouw van een arts wordt vermoord maar de arts krijgt via zijn patiënten berichten van haar doorgespeeld vanuit het hiernamaals…
Dragons: Dawn of the Dragon Racers – 2014 6
Het avontuur van Hoe tem je een draak wordt vervolgd als de jacht op een verloren schaap verandert in een spannende wedstrijd.
Married… with Children – 1987-1988 6
Kijk nu seizoen 3 Deze platvloerse serie volgt het wel en wee van het Bundy-gezin, met vader Al, een loser die damesschoenen verkoopt, en Peggy, zijn vrouw, die te weinig seks heeft.
Marvel Anime: Wolverine – 2011 12
Kijk nu seizoen 1 Logan, ook bekend als de mutant Wolverine van de X-Men, is op zoek naar de liefde van zijn leven, van wie de criminele vader een gearrangeerd huwelijk voor haar plant.
Nanny The – 1993-1995 AL
Kijk nu seizoen 3 Fran Fine is misschien onconventioneel, maar ze is precies de nanny die de rijke theaterimpresario Maxwell Sheffield en zijn drie wilde kinderen nodig hebben.
Returned The – 2012 16
Kijk nu seizoen 1 Enkele dorpsgenoten – vrijwel onbekenden – komen weer thuis en merken dat iedereen denkt dat ze dood zijn. Ze proberen uit te vinden waarom.
Space Buddies – 2009 AL 1:24 uur
De puppy’s van Air Buddies zijn terug in dit familieavontuur. Maar deze keer willen ze nog verder weg, naar de maan!
TinkerBell en de Piraten – 2014 AL 1:18 uur
In dit sprookje gaan Tinker Bell en haar vrienden op zoek naar het vrijgevochten elfje Zarina als ze ervandoor gaat met kostbaar blauw elfenstof.
Towelhead – 2007 12 1:51 uur
Deze coming-of-age-film gaat over het op z’n kop staande leven van een 13-jarig Arabisch-Amerikaans meisje dat worstelt met adolescentie en onverdraagzaamheid.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Iemand?quote:Op zondag 14 december 2014 12:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb iets raars, vroeg mij af of meer mensen dit hebben. Ik heb op mijn Netflix account 5 profielen staan, dat werkt normaal uitstekend maar ineens komen de laatst gekeken dingen van al die 5 profielen op mijn profiel te staan. En ik weet 100% zeker dat iedereen zijn eigen naam aanklikt.
Scandinavië ook.quote:Op zondag 14 december 2014 20:55 schreef Pussywagon het volgende:
NL heeft vaak ook eng ondertiteling
Zijn er nog meer regio's die dit ook hebben? ..Op de engelstalige landen na dan natuurlijk
Ik kijk nu seizoen 3 maar die vind ik tot nu toe (nog 2 afleveringen te gaan) beduidend minder dan de eerste twee... Het was al nooit briljant, wel vermakelijk, maar nu is het echt matig imo.quote:
Volgens mij begint seizoen 7.2 in januari?quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:02 schreef Spaulding het volgende:
Binnenkort maar beginnen aan Mad Men denk ik. Iemand enig idee hoelang ze nog moeten voordat de serie is afgerond in Amerika?
Mijn broer is ook erg positief, ik ga snel ook maar kijkenquote:Op maandag 15 december 2014 23:29 schreef Soohr het volgende:
The Returned is een leuke serie. even wennen aan dat Frans zo na het Noors van lilyhammer, maar is gelijk boeiend om door te kijken.
Waar kun je dat zien?quote:Op maandag 15 december 2014 22:10 schreef JohnB52 het volgende:
Net gekeken hoeveel ik er doorheen had gestookt met Netflix kijken in 3mnd tijd:
1634307 mb
Oke, en dat is de final season?quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Seizoen 12 van Fam Guy is wel een paar niveautjes minder dan ik gewend ben zeg...
[..]
Volgens mij begint seizoen 7.2 in januari?
7 is de laatste en die is in 2en gehakt, eerste 8 EPs zijn er al, de rest volgt dus vanaf januari als ik het mij goed herinner.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:06 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Oke, en dat is de final season?
omdat het hier door veronica(?) uitgezonden wordt en de rechten hiervan dan aflopen, denk ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arrow seizoen 2 pas begin 2015 in Nederland op Netflix.
Waarom moet dat zo lang duren?
Omdat het in NL in TV geweest is? Die rechten zullen nu wel verlopen zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arrow seizoen 2 pas begin 2015 in Nederland op Netflix.
Waarom moet dat zo lang duren?
Better Call Saul wordt tegelijkertijd met de US uitgezonden vanaf februari.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
omdat het hier door veronica(?) uitgezonden wordt en de rechten hiervan dan aflopen, denk ik.
vind het jammer dat er de laatste tijd niks van nieuwe series zijn die tegelijk met america uitgezonden worden, dus zoals met Fargo en Dusk Till Dawn: nieuwe series waarvan de aflevering de dag erna op netflix staat. Bij Penny Dreadfull hebben ze gewacht tot het in de vs uitgezonden was en daarna kwamen ze met een hele reclamecampagne en noemden ze het een netflix original, dus ze zullen hier wel vanaf gestapt zijn. Jammer
owja idd nu je het zegtquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Better Call Saul wordt tegelijkertijd met de US uitgezonden vanaf februari.
We krijgen in 2015 iig Narcos en Daredevil als nieuwe Netflix Originals.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
owja idd nu je het zegt
ik neem mijn woorden terug haha. Ofja, het mogen wel méér series zijn waar ze dit mee doen.
Beetje jammer ik zit nu de finale van seizoen 1 te kijken en kan nu gaan zitten wachten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
omdat het hier door veronica(?) uitgezonden wordt en de rechten hiervan dan aflopen, denk ik.
Dat weet ik eigenlijk niet. Ga ik straks eens proberen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:40 schreef Morrigan het volgende:
Ook de Scandinavische series en films? Zou wel leuk zijn.
Opgevraagd bij de provider.quote:
bron: IGNquote:12 Angry Men (1957)
A Mighty Heart (2007)
A River Runs Through It (1992)
Backdraft (1991)
Bad Boys (1995)
Batman (1989)
Beethoven (1992)
Beethoven's 2nd (1993)
Beverly Hills Cop (1984)
Big Trouble in Little China (1986)
Boyz n the Hood (1991)
Braveheart (1995)
Can't Buy Me Love (1987)
Carrie (1976)
D3: The Mighty Ducks (1996)
Duck Soup (1933)
Far and Away (1992)
G.I. Joe: A Real American Hero, Seasons 1–2 (1983–1986)
Girls Just Want to Have Fun (1985)
Gladiator (2000)
Good Burger (1997)
Guess Who's Coming to Dinner (1967)
Happy Gilmore (1996)
Hitch (2005)
Hotel Rwanda (2004)
Journey to the Center of the Earth (1959)
Kiss the Girls (1997)
Kramer vs. Kramer (1979)
Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998)
Love Actually (2003)
Manhattan (1979
Mr. Smith Goes to Washington (1939)
My Girl (1991)
My Girl 2 (1994)
Red Dawn (1984)
Rocky IV(1985)
Roman Holiday (1953)
Saved! (2004)
Scary Movie 2 (2001)
Spaceballs (1987)
Stargate (1994)
Taylor Swift: Journey to Fearless (2010)
The Bad News Bears Go to Japan! (1978)
The Brady Bunch Movie (1995)
The Breakfast Club (1985)
The Chronicles of Riddick (2004)
The Company Men (2010)
The Day the Earth Stood Still (1951)
The Grapes of Wrath (1940)
The Longest Yard (1974)
The Mighty Ducks (1992)
The Original Kings of Comedy (2000)
The Parent Trap (1998)
The Phantom of the Opera (1989)
The Usual Suspects (1995)
The Wedding Planner (2001)
Titanic (1997)
Tombstone (1993)
Transformers: Generation 1, Seasons 1–4 (1984–1987)
Turner and Hooch (1989)
You've Got Mail (1998)
goede film!quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:28 schreef Copycat het volgende:
Dan ga ik Twelve Angry Men deze maand nog eens kijken. Lang geleden.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:44 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
(Ik mag er van de vrouw 1 per dag kijken)
Verlopende films moeten verlengd worden, het zijn allemaal kostbare licenties die Netflix afneemt. Afhankelijk van het aantal kijkers is verlenging het wel of niet waard.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:44 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Wat stom dat ze oude films eraf halen, waarom niet gewoon de database utbreiden. Ik kijk momenteel naar marco polo overigens. Echt supertoffe serie. Af en toe wat rare foutjes, maar meeslepend en mooi gemaakt. Ik zie nu alweer uit naar de volgende aflevering. (Ik mag er van de vrouw 1 per dag kijken)
Klopt, ik deel de kritiek ook, zeler als je aziatische juweeltjes kent als house of the green daggers en heroes. echter boeit de serie wel. De eerste aflevering was zozo en stoorde dit, naarmate de serie vordert, houdt het mn aandacht steeds beter vast. De karakters komen steeds beter uit, zoals koeblai en de Krekelman. Ik kijk nu al uit naar de volgende aflevering en zegt wel wat. Uiteraard had de serie beter in originele talen gekund, maar ik snap de keuze wel. De sex scenes storen me ook niet, dat hoort bij die tijd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:25 schreef Forbry het volgende:
Samen met vriend zojuist de eerste aflevering van Marco Polo gezien en wíj vonden die allebei best aardig eigenlijk.
De seksscènes vond ik oninteressante "verplichte nummertjes", van de hoofdrolspeler ben ik nog niet zo weg en de kritiek op het taalgebruik zoals Odaiba hierboven al aangaf deel ik volledig. Vooral dat laatste vind ik een flink minpunt, maar zoals ik al schreef, al met al vond ik het voor de rest toch best aardig. Wil(len) er in ieder geval zeker nog wel wat meer van zien...
Die ga ik nog even kijken voor 1 januari. Heb ooit een interview met die man gezien. Inspirerend verhaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bionicle: The Legend Reborn – 2009 6 1:20 uur
De animatiesaga gaat verder met de avonturen van de voormalige heerser van het universum die is afgezet en is verbannen naar een afgelegen planeet.
Fog of War The – 2003 6 1:47 uur
Deze met een Oscar bekroonde documentaire volgt de voormalige minister van defensie Robert McNamara en zijn carrière bij de overheid en de Wereldbank.
Instinct – 1999 6 2:03 uur
Hij observeerde gorilla’s, vermoordde twee stropers en een psychiater probeert uit te vinden waarom.
Marvel Anime: Iron Man – 2010 6
In deze animatieserie krijgt het Iron Man-personage van Marvel, Tony Stark, een nieuwe vijand: het duistere Zodiac-consortium.
Marvel Anime: X-Men – 2011 12
Een jaar na hun ontbinding komen de X-Men opnieuw bijeen bij Professor Charles Xavier om de ontvoering van jonge mutanten in Japan te onderzoeken.
Oz the Great and Powerful – 2013 12 2:10 uur
In deze prequel van The Wizard of Oz komt een circusgoochelaar aan in Oz en hij verandert zichzelf in de tovenaar waar de bewoners lang op hebben gewacht.
Snatch – 2000 16 1:42 uur
Een gangster die een gestolen diamant vervoert zet per ongeluk een serie gebeurtenissen in gang die voert door de wereld van bookmakers, bare-knuckle boxen en varkens.
Two For The Money – 2005 12 2:02 uur
Een voormalige footballster kan in de toekomst kijken en met deze nieuwe roeping voegt hij zich bij een bekende maar duistere ‘sportconsultant’.
Welcome to the Jungle – 2003 12 1:44 uur
Een premiejager die wil stoppen met werken om een restaurant te beginnen neemt nog een laatste opdracht aan: de dolende zoon van zijn baas ophalen uit het Amazonegebied.When the student is ready, the teacher will appear.
Als je meer van dit conflict wilt weten , dan zou ik je vooral ook "Shake hands with the devil" aanraden. Dit is een zeer indrukwekkende film over dit conflict , weer net vanuit een ander perspectief. Ik vond deze film zo mogelijk nog aangrijpender dan hotel Rwanda.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die ga ik nog even kijken voor 1 januari. Heb ooit een interview met die man gezien. Inspirerend verhaal.
vrouw met smaak nice ! <3quote:Op woensdag 17 december 2014 10:18 schreef Beauke het volgende:
Married with childeren staat er nu ook op, had eerste afleveringen nog nooit gezien, zoooo leuk he.
Ik heb nu 7 afleveringen gezien maar ik denk dat laatste.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:00 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Helaas niet, maar ik kan alleen voor mezelf spreken... Ik ga de serie nog wel uitkijken, want heb nog maar 7 te gaan, maar deze serie faalt hard helaas. Misschien wordt dit zelfs wel de eerste Netflix Original die gecanceld wordt na 1 seizoen, want ik zie op deze manier erg weinig toekomst voor nog een seizoen.
Hou je van een goed verhaal, moet je deze serie niet gaan zien.
Hou je van goede fantasie, kun je het beter laten bij Game of Thrones.
Hou je van Martial Arts/Swordfighting, kun je beter gaan voor films
Ben je geïnteresseerd in de geschiedenis van Marco Polo/Mongoolse rijk etc, zit je echt verkeerd bij deze serie, want nergens gaat de serie diep genoeg om je iets te leren over deze onderwerpen.
Hou je van naakt en sex, er zijn betere plekken om aan je trekken te komen
Wat ik zelf ook persoonlijk jammer vind is in deze serie volledig in het engels is. Marco Polo sprak Italiaans, de Mongolen spreken Mongools en de Chinezen spreken Mandarijns en/of Kantonees, maar alle dialogen zijn in het engels en dat pakken ze heel stupide aan. voorbeeld: in aflevering 1 komen ze op audiëntie bij de Khan, ze verstaan elkaar gelijk in het engels, dus dan denk je oke, dat kan ik nog accepteren, vervolgens hoor je op de achtergrond af en toe Mandarijns. Dan vraagt de Khan of hij ook het Uyghurs kan spreken, dus Marco spreekt een aantal vloeiende zinnen, vervolgens stelt hij de vraag of hij ook Mongools kan spreken en hij kwakt er zo even een aantal Mongoolse zinnen uit en vervolgens gaan ze weer door in het engels. De serie Shogun ging bijvoorbeeld stukken beter om met die taalbarrière, want zowel in die tijd als die van deze serie is Engels absoluut nog niet een Lingua franca.
Dit is dus duidelijk niet een serie voor de liefhebber van historische feiten en dus voor mij in combinatie met al die andere minpunten echt een teleurstelling. Ik heb betere en goedkopere Aziatische producties gezien die wel dicht bij de feiten blijven (oke,die hebben vaak ook rond de 50 afleveringen om daar allemaal aandacht aan te besteden) en zelfs acteurs casten die de taal van het personage spreekt.
Als jullie met het bovenstaande geen problemen mee hebben, misschien is deze serie dan toch voor jullie. Maar dit vind ik een ontzettend gemiste kans voor Netflix, die ons tot nu toe enkel kwaliteit heeft geboden.
Ben ook vooral benieuwd naar jullie mening, want misschien heb ik het mis of ben ik gewoon te kritisch?
Boeiende achtergrond voor die filmquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:29 schreef Copycat het volgende:
En The Grapes of Wrath. Die heb ik nog nooit gezien.
Helaas wel 4:3 beeldformaat!quote:Op woensdag 17 december 2014 20:53 schreef Cathmar het volgende:
Leukste toevoeging van de laatste tijd: tinkerbel en de piraten. Kleuter helemaal blij.
http://www.amazon.com/Mod(...)ONeill/dp/B00FGEO4ACquote:Op woensdag 17 december 2014 21:45 schreef lily het volgende:
Weet iemand waar ik Modern Family S5 kan vinden?
Moet je m versneld doorspoelenquote:Op woensdag 17 december 2014 17:43 schreef Isabeau het volgende:
De rest Fireplace for your home al ontdekt?Er zijn 3 versies: muziek & crackling fire, alleen crackling fire en alleen muziek
![]()
http://www.netflix-nederland.nl/te-verschijnen-series-op-netflix/quote:Op woensdag 17 december 2014 21:53 schreef lily het volgende:
Nee, ik dacht dat het wel ergens op Netflix te zien was. USA ofzo
Marco Polo is best prima, maar komt langzaam op gang. Tweede helft van het seizoen was stukken beter.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:01 schreef Caland het volgende:
Ik vind Marco Polo eigenlijk best wel prima. Maar het is de eerste keer dat ik een dergelijk genre kijk, dus wellicht is mijn standaard wat laag.
Ik hou niet van mainstream, dus dan is deze serie sowieso al geen parel voor mij.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb nu 7 afleveringen gezien maar ik denk dat laatste.
Op het gebied van taal blijft het altijd tobben, voor het merendeel van het publiek is het irritant wanneer de hele serie in een taal is die ze niet kunnen volgen.
Ik vind dat zelf ook vermoeiend om bv naar koreaans of mandarijn te luisteren.
de 1e aflevering is niet zo denderend, gezien Marco Polo en diens vader veruit de slechtste acteurs van de serie zijn. Goed zijn o.a. Kubla kahn , de krekelman en de kung fu trainer. De eerste dus even voor de achtergrond doorkijken en daarna wordt het mijns inziens steeds beter.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:25 schreef Solique het volgende:
Toch maar eens met Marco beginnen dus zo te lezen, komende dagen maar eens starten.
Mee eens, het wordt steeds leuker, ik kijk nu al uit naar de volgende aflevering die ik van de vrouw mag kijken.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:49 schreef Jaden het volgende:
Marco Polo is echt een aanrader. Grafisch echt een juweeltje en eens een heel andere invalshoek met de oosterse cultuur dan de meeste films in dit genre. Wel een slimme zet om de serie in het Engels op te nemen, anders was het te veel een niche product geworden.
Op IMDB gaat die inmiddels richten een 8,5 als score en op ROT zelfs 89%. Wel bijzonder dat de filmcritici enorm klagen met veel lagere scores, maar daar zijn het natuurlijk ook betaalde azijnpissers voor.
Held:
[ afbeelding ]
In twee dagen uit. Erg goed vond ik!quote:Op woensdag 17 december 2014 12:44 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zal binnenkort ook even aan Broadchurch beginnen!
Als ik zoiets zie denk ik alleen maar dat hij dat filmpje gemaakt heeft voor viewsquote:Op donderdag 18 december 2014 18:05 schreef Copycat het volgende:
Zet je aluhoedje maar op, Netflixer!
487 op het moment van schrijven, dat valt best meequote:Op donderdag 18 december 2014 18:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik zoiets zie denk ik alleen maar dat hij dat filmpje gemaakt heeft voor views
Die staat hier gewoon in de kast.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:59 schreef SunChaser het volgende:
Wie team america nog wil zien moet snel zijn.
Nee, ik heb juist de minste problemen met mijn ps3.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:10 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ik heb bij netflix (via de ps3) overigens dat het beeld af en toe hapert (of niet vloeiend beweegt) bij horizontale scrolling. het ligt absoluut niet aan de internetverbinding, maar meer aan de decoding lijkt het. Is dit een bekend probleem?
Zelf geen problemen laatste tijd, vond het juist stabieler ogen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:10 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ik heb bij netflix (via de ps3) overigens dat het beeld af en toe hapert (of niet vloeiend beweegt) bij horizontale scrolling. het ligt absoluut niet aan de internetverbinding, maar meer aan de decoding lijkt het. Is dit een bekend probleem?
Heb 300mb glasverbinding, ps3 is bedraad aangesloten, het is absoluut geen performence probleem. Beeld is ook gewoon mooi hd, het schokkert gewoon af en toe, ik las ergens iets over decoding van ntsc naar pal en het aantal hertzen, wellicht dat hier de sleutel ligt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:31 schreef Aether het volgende:
Had het op Western Digital via wifi. Met ethernet geen problemen meer.
www.vliegwinkel.nlquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:54 schreef Oksel het volgende:
Hoe kan ik netflix in het buitenland kijken? Kreeg vorige keer error.. heb toen een of andere.plugin voor chrome geïnstalleerd dat het lijkt alsof je in nl bent, maar dat werkte niet..
Een serie kijken die gecancelt isquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:32 schreef Copycat het volgende:
Heb drie afleveringen geprobeerd, geef mijDeadwood
maar.
Dat wil niet zeggen dat iets slecht is hèquote:
Is dat definitief, want soms helpt een paar keer proberen wel hier.quote:Op zondag 21 december 2014 07:40 schreef Soohr het volgende:
argh!, Hola doet het niet. Dan maar de beschikbare dingen in Oostenrijk kijken.
suis seizoen 3 moet dus even wachten, marco polo kan ik wel aan beginnen met eventueel duitse ondertiteling
Die kan je beter overslaan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:36 schreef JohnB52 het volgende:
Grrrrrrrrrrrr waarom staat himym seizoen 9 er nou weer niet op?
Zitten de rechten hier nog ergens in Nederland?
als doelt op dat het einde wss gaat sucken dan is de kans groot maar die kans heb je ook bij series die niet gecanceld zijn. en dan is het eigenlijk veel erger want daar investeer je veel meer tijd in om dan erachter te komen dat het einde je niet bevalt.quote:
Nee, dat bedoel ik ook niet. Het einde is open en de serie wordt dus nooit echt afgesloten.quote:Op zondag 21 december 2014 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat iets slecht is hèAlleen dat de gemiddelde kijker er waarschijnlijk niet naar keek. En om nou per se bij die gemiddelde kijker te willen horen is ook zo wat.
Laatste 2 seizoenen gebeurt er niets, er valt dus ook niets af te sluiten.quote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik ook niet. Het einde is open en de serie wordt dus nooit echt afgesloten.
haha Melkmuil is inderdaad wel een goede omschrijving! Gelukkig is Polo niet dominant aanwezig in de serie,quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:32 schreef Copycat het volgende:
Ik kan niet tegen die slecht acterende melkmuil die Marco Polo 'speelt'.
Heb drie afleveringen geprobeerd, geef mijDeadwood
maar.
net leek hij het wel te doen,quote:Op zondag 21 december 2014 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat definitief, want soms helpt een paar keer proberen wel hier.
Was voor mij de reden om steeds maar niet aan Deadwood te beginnen, maar uiteindelijk "overgehaald" en toch echt geen spijt van, want heb al met al toch heel erg van het eerste seizoen genoten (het is ook niet een serie, die echt naar een bepaald einde toewerkt).quote:
Maar gelukkig weten de meeste series ruim van te voren dat er een eind aan komt, en kunnen ze goed afgesloten worden. Het is erg irritant om met een niet-afgesloten serie te zitten.quote:Op maandag 22 december 2014 09:36 schreef KingRadler het volgende:
elke serie word op een bepaald moment gecanceld
Holder is wel baasquote:Op maandag 22 december 2014 09:15 schreef PBateman1978 het volgende:
The Killing USA afgekeken, seizoen 3 en 4 waren nog beter dan de eerste 2. Ik ga Linden en Holder best missen...
Zeker, vond beide karakters sowieso goed geschreven en geacteerd.quote:Op maandag 22 december 2014 10:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Holder is wel baasmet z'n bomberjack
Ik heb het andersom gedaan en was huiverig om na de Deense de USA te kijken. Maar dat viel 100 % mee! Ik kan eigenlijk niet zeggen welke ik het beste vond. Misschien zelfs wel de USA versie.quote:Op maandag 22 december 2014 10:46 schreef KingRadler het volgende:
Heb je The Killing USA gekeken kijk dan het Origineel: Forbrydelsen
Dat zou historisch gezien nog best eens kunnen kloppen: http://worldnewsdailyrepo(...)-marco-polo-was-gay/quote:Op maandag 22 december 2014 11:19 schreef StretchingKoala het volgende:
en vind Marco Polo zelf nogal gay overkomen.
Lang verhaal maar gewoon kijkenquote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef bijdehand het volgende:
Wellicht al eerder gevraagd, maar is Marco Polo één lang verhaal of zijn het losse afleveringen die niet echt invloed hebben op elkaar (zoals bijvoorbeeld bij House). Ik wil de serie namelijk kijken, maar als het één verhaal is dan wacht ik nog even totdat ik meer tijd heb
Die dikke is echt een baas.quote:
quote:
hij is ook dé baasquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die dikke is echt een baas.
Breaktrue personage alles.
Daar heb ik echt nog nooit last van gehad... Ja, dat Hola het even niet doet, maar daar kan ik natuurlijk niet bij Netflix over gaan klagenquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:16 schreef VacaLoca het volgende:
En weer kan ik niet connecten. Mogen me nog wel een gratis maand geven op deze manier
De acteerprestaties waren echt zeer goed. Alleen de "rondogen" vielen door de mand. Marco was matig en zijn pa en oom waren gewoon slechte acteurs. Gelukkig domineerden zij niet het scherm. Mijn favoriet:quote:Op dinsdag 23 december 2014 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gaat ook hier heel hard erdoorheen. Lekker simpel en plat vermaak. Frank is natuurlijk zo eendimensionaal als wat. Maar altijd grappig.quote:Op zondag 21 december 2014 19:13 schreef Amarantha het volgende:
In 2 weken tijd Lilyhammer helemaal gekeken. Top serie
Dat is wel heel raar! Dat het bij de in je scherm getoonde films en series niet staat valt nog te verklaren uit 'past niet in haar profiel' oid, maar dan moet het toch wel met de zoekfunctie te vinden zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:26 schreef Aventura het volgende:
Zoekfnctie geeft ook geen resultaten. Iemand een idee hoe dit kan?
Zeker erg geslaagde serie al moest ik wel even googlen wie die man op het einde ook al weer was.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
hij is ook dé baas
gisteren laatste aflevering van Marco Polo gekeken en een top laatste aflevering. Geslaagde serie, ben benieuwd naar seizoen 2
Nee, en wij hebben dat soort issues ookquote:Op dinsdag 23 december 2014 14:26 schreef Aventura het volgende:
Vraagje: ik deel een acount met mijn zus. We hebben op dat account elk een profiel. Maar ik zie op haar profiel veel meer films en series staan als op het mijne. Neem Lilyhammer. Dat moet ik via haar profiel kijken, want mijn profiel toont het simpelweg niet. Zoekfnctie geeft ook geen resultaten. Iemand een idee hoe dit kan?
kan dat niet zijn omdat je misschien je voorkeuren bij jouw profiel aangegeven hebt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:06 schreef DonnaRush het volgende:
Wat vreemd. Mijn vriend heeft ook een compleet ander aanbod in zijn profiel, maar met de zoekfunctie wordt wel alles gevonden gelukkig.
Echt heel raar!
En als je op acteur zoekt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:00 schreef Moppert het volgende:
[..]
Nee, en wij hebben dat soort issues ook
Een leeftijdsblock? Misschien sta je als tiener oid. Dan laat ie heel veel content niet zien.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die gaat ook hier heel hard erdoorheen. Lekker simpel en plat vermaak. Frank is natuurlijk zo eendimensionaal als wat. Maar altijd grappig.
Vraagje: ik deel een acount met mijn zus. We hebben op dat account elk een profiel. Maar ik zie op haar profiel veel meer films en series staan als op het mijne. Neem Lilyhammer. Dat moet ik via haar profiel kijken, want mijn profiel toont het simpelweg niet. Zoekfnctie geeft ook geen resultaten. Iemand een idee hoe dit kan?
Met een profiel voor jonge kinderen worden veel normale tekenfilms geblokkeerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BoJack Horseman Christmas Special: Sabrina’s Christmas Wish
Het is Kerstmis en BoJack Horseman wil er niets mee te maken hebben, vooral wanneer Todd op komt dagen met een gigantische zuurstok, een candy cane, en een van BoJacks kerstafleveringen, ‘Horsin’ Around’, uit de tijd dat hij tv-ster was. Maar BoJack stemt er toch in toe de aflevering samen met […]
Castaway Cowboy The – 1974 1:31 uur
Tijdens het onderwatervissen in Kauai, vindt de 12-jarige Booton MacAvoy een geronselde Texas cowpoke half ondergedompeld in de kolkende zee.
Divide The – 2011 16 2:02 uur
Na een rampzalige explosie in New York, zijn er acht overlevenden in een souterrain waaruit ze trachten te ontsnappen als ze aangevallen worden.
Lang leve koning Julien
Koning Julien is terug en hij schudt harder dan ooit met zijn heupen! Ontdek de woeste wereld van Madagascar waar de koning in deze comedyserie de gekste jungleavonturen beleeft. Hij en zijn trouwe sidekicks Maurice en Mort ontmoeten een nieuwe cast van kleurrijke dieren, onder wie de ambitieuze beveiligingsbeambte Clover […]
Pee-wee’s Playhouse – 1986-1990 9
Pee-wee Herman brengt z’n theatervoorstelling onder de aandacht van het grote publiek met deze innovatieve kinderserie die speelt in z’n eigenzinnige, kinderlijke wereld.
Pee-wee’s Playhouse: Christmas Special – 1988 AL
Te midden van een zee van sterren, doet Pee-wee zijn schaatsen aan en glijdt het seizoen van de feestdagen binnen met kerstkaarten, kerstliedjes… en Charo.
Under the Dome – 2013 12
Dit huiverende drama is gebaseerd op Stephen King’s roman over een klein Amerikaans stadje dat plotseling is ingekapseld in een ondoordringbaar krachtveld.When the student is ready, the teacher will appear.
Dat is de bekendste acteurquote:Op dinsdag 23 december 2014 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
de acteur die Jia Didao speelt ken ik alleen als de bankier van de maffia in The Dark Knight (die gast waar Batman speciaal voor naar China gaat). Maar wel een prima acteur, al is de grote Khan toch wel de absolute ster van de serie. Sympathiek en gestoord tegelijkertijd.quote:Op woensdag 24 december 2014 09:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is de bekendste acteur. Zat in Prometheus, Moon, Kick-Ass...
Edit: Jia Sidao acteur is bekender.
quote:Op woensdag 24 december 2014 07:57 schreef Aether het volgende:
Afgelopen weekdie overzichtjes vind ik altijd handig, doen jullie dat altijd speciaal voor dit topic in elkaar flansen of is dat ergens een copy past van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BoJack Horseman Christmas Special: Sabrina’s Christmas Wish
Het is Kerstmis en BoJack Horseman wil er niets mee te maken hebben, vooral wanneer Todd op komt dagen met een gigantische zuurstok, een candy cane, en een van BoJacks kerstafleveringen, ‘Horsin’ Around’, uit de tijd dat hij tv-ster was. Maar BoJack stemt er toch in toe de aflevering samen met […]
Castaway Cowboy The – 1974 1:31 uur
Tijdens het onderwatervissen in Kauai, vindt de 12-jarige Booton MacAvoy een geronselde Texas cowpoke half ondergedompeld in de kolkende zee.
Divide The – 2011 16 2:02 uur
Na een rampzalige explosie in New York, zijn er acht overlevenden in een souterrain waaruit ze trachten te ontsnappen als ze aangevallen worden.
Lang leve koning Julien
Koning Julien is terug en hij schudt harder dan ooit met zijn heupen! Ontdek de woeste wereld van Madagascar waar de koning in deze comedyserie de gekste jungleavonturen beleeft. Hij en zijn trouwe sidekicks Maurice en Mort ontmoeten een nieuwe cast van kleurrijke dieren, onder wie de ambitieuze beveiligingsbeambte Clover […]
Pee-wee’s Playhouse – 1986-1990 9
Pee-wee Herman brengt z’n theatervoorstelling onder de aandacht van het grote publiek met deze innovatieve kinderserie die speelt in z’n eigenzinnige, kinderlijke wereld.
Pee-wee’s Playhouse: Christmas Special – 1988 AL
Te midden van een zee van sterren, doet Pee-wee zijn schaatsen aan en glijdt het seizoen van de feestdagen binnen met kerstkaarten, kerstliedjes… en Charo.
Under the Dome – 2013 12
Dit huiverende drama is gebaseerd op Stephen King’s roman over een klein Amerikaans stadje dat plotseling is ingekapseld in een ondoordringbaar krachtveld.
Under the dome wil ik wel eens proberen, schijnt redelijk hersenloze serie te zijn. Na het stoppen van Revolution kan ik dat misschien wel weer een keer aan
Nu bezig met Bates Motel, halverwege seizoen 1 en bevalt wel aardig. Niet erg shockend maar vermakelijk genoeg om door te kijken
Ik stel ze zelf half-geautomatiseerd samen uit meerdere bronnen.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:24 schreef planethugo het volgende:
[..]
die overzichtjes vind ik altijd handig, doen jullie dat altijd speciaal voor dit topic in elkaar flansen of is dat ergens een copy past van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |