quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:34 schreef KingRadler het volgende:
Marco Polo is niet Live.
de serie is al van te voren opgenomen.
Nee, nagespeeld opgenomenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:40 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Live opgenomen, naar het schijnt.
Hebben ze bij ER en de WW ook eens gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:40 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Live opgenomen, naar het schijnt.
Ja, Copycat had het laatst ook al over Engelse subs bij een serie op Netflix Finland geloof ik. Ik wist dat niet...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef SunChaser het volgende:
Duitsland ennfrankrijk hebben ook Engelse subs, maar alleen bij Engelstalige producties
Ik heb een groot gedeelte van House of Cards gekeken terwijl ik in Finland zat, met Engelse ondertiteling. Zit er vaak wel tussen als optie in ieder geval. Is ook niet gek, want slechthorenden moeten de serie bijvoorbeeld ook kunnen volgen, dus een kleine moeite om de Engelse ondertiteling erbij te zetten als optiequote:Op vrijdag 12 december 2014 14:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, Copycat had het laatst ook al over Engelse subs bij een serie op Netflix Finland geloof ik. Ik wist dat niet...
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb een groot gedeelte van House of Cards gekeken terwijl ik in Finland zat, met Engelse ondertiteling. Zit er vaak wel tussen als optie in ieder geval. Is ook niet gek, want slechthorenden moeten de serie bijvoorbeeld ook kunnen volgen, dus een kleine moeite om de Engelse ondertiteling erbij te zetten als optie
Dat was m jaaquote:
Had ook gekund maar die vond ik zwaar tegenvallen eigenlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 18:36 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, dat zal m wel zijn. Cicade de Deus/City of God
Mexico ook geen Engelse subs, maar kon ze wel uitzetten. Zo heb ik het eerste seizoen van Vikings gekeken. Was nog even wennen, die zwaar Scandinavische tongval.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:42 schreef SunChaser het volgende:
Rare is dat brazilie alleen optie heeft Brazilaans of portugees en niet eens een optie uit
Heeft Mexico ook Netflix? Met Spaanse ondertiteling? Maar eens checken danquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mexico ook geen Engelse subs, maar kon ze wel uitzetten. Zo heb ik het eerste seizoen van Vikings gekeken. Was nog even wennen, die zwaar Scandinavische tongval.
Zou knap zijn, aangezien de serie er sinds vanochtend pas opstaatquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:56 schreef KingRadler het volgende:
heeft iemand al heel seizoen van Marco Polo gekeken?
Ik ga nu kijken. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:30 schreef Odaiba het volgende:
3 afleveringen van Marco Polo gekeken, maar wat een teleurstelling zeg...
Uh ohquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:30 schreef Odaiba het volgende:
3 afleveringen van Marco Polo gekeken, maar wat een teleurstelling zeg...
Zo'n budget en dan zo'n product afleveren. Weer een voorbeeld van een serie die en zo groot mogelijk publiek moet zien aan te trekken, vol zit met clichés en slechte dialogen en vervolgens een hele hoop mensen die interesse hadden in dit thema volledig afschrikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |