Ja, dat wordt echt steeds beter!quote:Op donderdag 11 december 2014 16:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ook het filmaanbod is best goed op de NL nu.
Vooral voor de vrouwen en kinderen staat er veel op.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:46 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja, dat wordt echt steeds beter!
Haha, klopt.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vooral voor de vrouwen en kinderen staat er veel op.
Mijn vriendin sprong een gat in de lucht met SATC, Verliefd op Ibiza en Gooische Vrouwen
Idem. Ik ben een ware globetrotter.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb geen favoriet, switch tussen Canada, USA, UK, NL, met af en toe een tripje naar Zuid-Amerika of Scandinavië
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:14 schreef Jovatov het volgende:
NL omdat dat de enige is die ik gebruik, en ook genoeg aan heb
Er staat echt een super vette film op Netflix nu uit Brazilie. Gaat over drugsgeweld en de politie in Rio.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk meestal gewoon via Nederland maar soms ga ik wel naar de Amerikaanse lijst omdat daar veel meer op staat.
Series uit Finland of Brazilië ofzo hoef ik niet te volgen
Elite Squad: the enemy within?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
Er staat echt een super vette film op Netflix nu uit Brazilie. Gaat over drugsgeweld en de politie in Rio.
Kan even niet op de naam komen
Cidade de Deus?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Er staat echt een super vette film op Netflix nu uit Brazilie. Gaat over drugsgeweld en de politie in Rio.
Kan even niet op de naam komen
Het is meer dan dat, ook blockbusters staan soms n half jaar eerder op een andere regio.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk meestal gewoon via Nederland maar soms ga ik wel naar de Amerikaanse lijst omdat daar veel meer op staat.
Series uit Finland of Brazilië ofzo hoef ik niet te volgen
TV / Netflix #32 Streamend de winter doorquote:Op donderdag 11 december 2014 18:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Wel grappig. In de gepubliceerde gehackte data van Sony is te lezen dat ze niet bijzonder content zijn met Netflix op het gebied van regiohandhaving. Het bedrijf zou daarin te laks zijn. Ze kunnen een gefopte regio met gemak dectecteren en blokkeren, maar doen het niet
Ja dusquote:11 december: Storing bij Netflix
Er is vanaf 20:10 een storing bij Netflix. Heb je er ook last van? Laat dan hieronder een reactie achter.
Ook zo'n serie film, die enorm bejubeld werd/wordt, maar waar ik zelf maar weinig aan vond...quote:Op donderdag 11 december 2014 18:36 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, dat zal m wel zijn. Cicade de Deus/City of God
Voor Eng ondertiteling is Ierland ook nog een optie.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb geen favoriet, switch tussen Canada, USA, UK, NL, met af en toe een tripje naar Zuid-Amerika of Scandinavië
9 episodes? Raar aantal.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:11 schreef Breuls het volgende:
Klopt: http://www2.netflix.com/WiMovie/70305883
quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens Twitter is Marco Polo live.
"Live" betekent "het is vanaf nu te zien".quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:34 schreef KingRadler het volgende:
Marco Polo is niet Live.
de serie is al van te voren opgenomen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:34 schreef KingRadler het volgende:
Marco Polo is niet Live.
Marco Polo is niet Live.
Volgens mij is deze serie direct naar serie gegaan, dus ik weet niet of je de eerste aflevering wel een pilot mag noemen...quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Vanavond maar eens de pilot kijken..
Ja hallo, muggenzifter.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:38 schreef Breuls het volgende:
[..]
Volgens mij is deze serie direct naar serie gegaan, dus ik weet niet of je de eerste aflevering wel een pilot mag noemen...
Live opgenomen, naar het schijnt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:34 schreef KingRadler het volgende:
Marco Polo is niet Live.
kunnen ze die serie niet eens ergens opgraven? Uit de tijd dat Ruben van der Meer nog grappig wasquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:40 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Live opgenomen, naar het schijnt.
Marco Polo is niet Live.
Nee, nagespeeld opgenomenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:40 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hebben ze bij ER en de WW ook eens gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:40 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Ja, Copycat had het laatst ook al over Engelse subs bij een serie op Netflix Finland geloof ik. Ik wist dat niet...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef SunChaser het volgende:
Duitsland ennfrankrijk hebben ook Engelse subs, maar alleen bij Engelstalige producties
Ik heb een groot gedeelte van House of Cards gekeken terwijl ik in Finland zat, met Engelse ondertiteling. Zit er vaak wel tussen als optie in ieder geval. Is ook niet gek, want slechthorenden moeten de serie bijvoorbeeld ook kunnen volgen, dus een kleine moeite om de Engelse ondertiteling erbij te zetten als optiequote:Op vrijdag 12 december 2014 14:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, Copycat had het laatst ook al over Engelse subs bij een serie op Netflix Finland geloof ik. Ik wist dat niet...
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb een groot gedeelte van House of Cards gekeken terwijl ik in Finland zat, met Engelse ondertiteling. Zit er vaak wel tussen als optie in ieder geval. Is ook niet gek, want slechthorenden moeten de serie bijvoorbeeld ook kunnen volgen, dus een kleine moeite om de Engelse ondertiteling erbij te zetten als optie
Dat was m jaaquote:
Had ook gekund maar die vond ik zwaar tegenvallen eigenlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 18:36 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, dat zal m wel zijn. Cicade de Deus/City of God
Mexico ook geen Engelse subs, maar kon ze wel uitzetten. Zo heb ik het eerste seizoen van Vikings gekeken. Was nog even wennen, die zwaar Scandinavische tongval.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:42 schreef SunChaser het volgende:
Rare is dat brazilie alleen optie heeft Brazilaans of portugees en niet eens een optie uit
Heeft Mexico ook Netflix? Met Spaanse ondertiteling? Maar eens checken danquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mexico ook geen Engelse subs, maar kon ze wel uitzetten. Zo heb ik het eerste seizoen van Vikings gekeken. Was nog even wennen, die zwaar Scandinavische tongval.
Zou knap zijn, aangezien de serie er sinds vanochtend pas opstaatquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:56 schreef KingRadler het volgende:
heeft iemand al heel seizoen van Marco Polo gekeken?
Ik ga nu kijken. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:30 schreef Odaiba het volgende:
3 afleveringen van Marco Polo gekeken, maar wat een teleurstelling zeg...
Uh ohquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:30 schreef Odaiba het volgende:
3 afleveringen van Marco Polo gekeken, maar wat een teleurstelling zeg...
Zo'n budget en dan zo'n product afleveren. Weer een voorbeeld van een serie die en zo groot mogelijk publiek moet zien aan te trekken, vol zit met clichés en slechte dialogen en vervolgens een hele hoop mensen die interesse hadden in dit thema volledig afschrikt.
http://netflixcadeaubon.nl/netflix-cadeaubonquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe kan je iemand Netflix een maand kado doen ?
Aangezien de eerste maand gratis is wilde je geen geld uitgeven?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is dat legit ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://netflixcadeaubon.nl/netflix-cadeaubon
Ja, volgens mij wel. Diezelfde cadeaubon wordt bij meerdere winkels aangeboden, zie ook http://www.netflixplanet.nl/netflix-cadeaubon/quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat legit ?
Geen zin in dubbele abonnement kosten.
Helaas niet, maar ik kan alleen voor mezelf spreken... Ik ga de serie nog wel uitkijken, want heb nog maar 7 te gaan, maar deze serie faalt hard helaas. Misschien wordt dit zelfs wel de eerste Netflix Original die gecanceld wordt na 1 seizoen, want ik zie op deze manier erg weinig toekomst voor nog een seizoen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:22 schreef Beauke het volgende:
Dus het is niks, nieuwe serie Marco Polo?
Bedankt voor de info.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Diezelfde cadeaubon wordt bij meerdere winkels aangeboden, zie ook http://www.netflixplanet.nl/netflix-cadeaubon/
Hier kan diegene hem inwisselen: https://www.netflix.com/Gift?locale=nl-NL&gctrkid=67140948
Dank je wel voor je inhoudelijke commentaar. Moet eerlijk bekennen dat ik nu toch wat sceptisch ben. Geef het een kans, zodra ik met mijn huidige serie klaar ben, maar het zou me niet verbazen als ik er na een paar afleveringen klaar mee ben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:00 schreef Odaiba het volgende:
Helaas niet, maar ik kan alleen voor mezelf spreken... Ik ga de serie nog wel uitkijken, want heb nog maar 7 te gaan, maar deze serie faalt hard helaas. Misschien wordt dit zelfs wel de eerste Netflix Original die gecanceld wordt na 1 seizoen, want ik zie op deze manier erg weinig toekomst voor nog een seizoen.
Hou je van een goed verhaal, moet je deze serie niet gaan zien.
Hou je van goede fantasie, kun je het beter laten bij Game of Thrones.
Hou je van Martial Arts/Swordfighting, kun je beter gaan voor films
Ben je geïnteresseerd in de geschiedenis van Marco Polo/Mongoolse rijk etc, zit je echt verkeerd bij deze serie, want nergens gaat de serie diep genoeg om je iets te leren over deze onderwerpen.
Hou je van naakt en sex, er zijn betere plekken om aan je trekken te komen
Wat ik zelf ook persoonlijk jammer vind is in deze serie volledig in het engels is. Marco Polo sprak Italiaans, de Mongolen spreken Mongools en de Chinezen spreken Mandarijns en/of Kantonees, maar alle dialogen zijn in het engels en dat pakken ze heel stupide aan. voorbeeld: in aflevering 1 komen ze op audiëntie bij de Khan, ze verstaan elkaar gelijk in het engels, dus dan denk je oke, dat kan ik nog accepteren, vervolgens hoor je op de achtergrond af en toe Mandarijns. Dan vraagt de Khan of hij ook het Uyghurs kan spreken, dus Marco spreekt een aantal vloeiende zinnen, vervolgens stelt hij de vraag of hij ook Mongools kan spreken en hij kwakt er zo even een aantal Mongoolse zinnen uit en vervolgens gaan ze weer door in het engels. De serie Shogun ging bijvoorbeeld stukken beter om met die taalbarrière, want zowel in die tijd als die van deze serie is Engels absoluut nog niet een Lingua franca.
Dit is dus duidelijk niet een serie voor de liefhebber van historische feiten en dus voor mij in combinatie met al die andere minpunten echt een teleurstelling. Ik heb betere en goedkopere Aziatische producties gezien die wel dicht bij de feiten blijven (oke,die hebben vaak ook rond de 50 afleveringen om daar allemaal aandacht aan te besteden) en zelfs acteurs casten die de taal van het personage spreekt.
Als jullie met het bovenstaande geen problemen mee hebben, misschien is deze serie dan toch voor jullie. Maar dit vind ik een ontzettend gemiste kans voor Netflix, die ons tot nu toe enkel kwaliteit heeft geboden.
Ben ook vooral benieuwd naar jullie mening, want misschien heb ik het mis of ben ik gewoon te kritisch?
reviews.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan het ook niet dat reviewers het kapot schrijven omdat er zo hoog van de toren is geblazen? Had Netflix dit zonder bombarie Online gezet was de kritiek misschien milder.
Is sinds maart 2014 niet meer mogelijk via de officiële site voor Nederland.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil je adviseren je mening niet enkel op 1 aflevering te baseren. Ik was nog enthousiast tot aflevering 3quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:25 schreef Forbry het volgende:
Samen met vriend zojuist de eerste aflevering van Marco Polo gezien en wíj vonden die allebei best aardig eigenlijk.
De seksscènes vond ik oninteressante "verplichte nummertjes", van de hoofdrolspeler ben ik nog niet zo weg en de kritiek op het taalgebruik zoals Odaiba hierboven al aangaf deel ik volledig. Vooral dat laatste vind ik een flink minpunt, maar zoals ik al schreef, al met al vond ik het voor de rest toch best aardig. Wil(len) er in ieder geval zeker nog wel wat meer van zien...
Ik gaf alleen mijn mening over de eerste aflevering. Niet meer en niet minder. Dat de waarde daarvan zeer beperkt is een feitquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:35 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik wil je adviseren je mening niet enkel op 1 aflevering te baseren. Ik was nog enthousiast tot aflevering 3Ik baseer het nu op 3 afleveringen, maar zal als ik de serie uit heb gezien misschien nog wel wat schrijven.
allrightyquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik gaf alleen mijn mening over de eerste aflevering. Niet meer en niet minder. Dat de waarde daarvan zeer beperkt is een feit
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:00 schreef KingRadler het volgende:
Zijn de naakt shots in Marco Polo aftrekbaar.
Ligt er aan hoe lang je al droog staat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:00 schreef KingRadler het volgende:
Kun je beter Borgia kijken, die rode is lekkerquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:00 schreef KingRadler het volgende:
Maar als je er zo in staat kun je veel hobby's opgeven.quote:Op zaterdag 13 december 2014 07:20 schreef Beauke het volgende:
Ben zelf erg kritisch op series. Sowieso gaat voor mij bijna niks voor de Sopranos en bordwalk empire.
I know, ik ben een zeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |