En seizoen 1 is gewoon leuk, seizoen 2 is veel beter.quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:00 schreef Mike het volgende:
Ja, da's zeker leuk.
Ik vond de eerste afl. van Orange is the new Black ook niet zo geweldig trouwens, maar toch doorgezet en daar ben ik blij mee, want het wordt echt heel goed.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:00 schreef KingRadler het volgende:
Zijn de naakt shots in Marco Polo aftrekbaar.
das wel snel ja. Zal wel door de deal met disney komen, thor 2 stond er ook redelijk snel opquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:17 schreef JohnB52 het volgende:
Nieuw op Netflix:
http://www.netflix.com/WiMovie/70293704?trkid=50361908
Dus Netflix heeft naar het gezeik geluisterd vansommige zuurpruimpjes die denken voor 8,99 per maand alle nieuwe films te krijgen
Ja, dat was al bekend hoorquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:00 schreef KingRadler het volgende:
Captain America: The Winter Soldier Netflix
Belastingaftrekbaar?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:00 schreef KingRadler het volgende:
Zijn de naakt shots in Marco Polo aftrekbaar.
Mjah, het is irritant maar My Name is Earl is nou niet echt een serie waarbij je echt emotioneel betrokken was, toch?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:12 schreef redboyke het volgende:
klote my name is earl zit je 4 seizoenen te kijken om het einde te weten
eindigd het met een klote ding dat nieteens het einde is en staat er leuk to be continued
ik zou al bijna eerst het einde zien van een serie om te weten of ik het ga kijken of niet
pissed off verder was het wel grappig maar toch pfffff geeft een fucked up gevoel
zat toch wel beetje verhaal in dat iedereen connected met elkaar is door karmaquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:41 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mjah, het is irritant maar My Name is Earl is nou niet echt een serie waarbij je echt emotioneel betrokken was, toch?
Bij Heroes of Firefly was het wel echt irritant maar My Name is Earl was gewoon een comedy-serie.
Hola downloaden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:31 schreef diordior het volgende:
Heb het even gemist hoe switch je om naar buitenlandse netflix?
Je kan ook het topic lezenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Iemand Marco Polo al gezien?
Eerste 3 afleveringen gezien. Het valt mequote:Op zaterdag 13 december 2014 21:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Iemand Marco Polo al gezien?
http://www.flixfilms.nl/quote:Op zondag 14 december 2014 20:39 schreef Tallie1982 het volgende:
Ergens een site waar ik de laatste films kan zien die toegevoegd zijn?
Altijd vervelend dat je op Netflix zelf niet kan zien hoe lang dingen blijven...quote:Op maandag 15 december 2014 00:13 schreef Fascination het volgende:
Wtf, is Dawson's Creek er nou vandaag afgegooid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Abandon – 2002 12 1:38 uur
Zenuwslopend is deze thriller met Benjamin Bratt die een detective speelt op zoek naar een vermist vriendje (en stalker) van een studente.
Captain America: The Winter Soldier – 2014 12 2:15 uur
Wanneer een dodelijke nieuwe vijand opduikt, verandert de steeds rustelozer wordende Steve Rogers in Captain America en wordt een bondgenoot van Black Widow.
Dragonfly – 2002 12 1:44 uur
De vrouw van een arts wordt vermoord maar de arts krijgt via zijn patiënten berichten van haar doorgespeeld vanuit het hiernamaals…
Dragons: Dawn of the Dragon Racers – 2014 6
Het avontuur van Hoe tem je een draak wordt vervolgd als de jacht op een verloren schaap verandert in een spannende wedstrijd.
Married… with Children – 1987-1988 6
Kijk nu seizoen 3 Deze platvloerse serie volgt het wel en wee van het Bundy-gezin, met vader Al, een loser die damesschoenen verkoopt, en Peggy, zijn vrouw, die te weinig seks heeft.
Marvel Anime: Wolverine – 2011 12
Kijk nu seizoen 1 Logan, ook bekend als de mutant Wolverine van de X-Men, is op zoek naar de liefde van zijn leven, van wie de criminele vader een gearrangeerd huwelijk voor haar plant.
Nanny The – 1993-1995 AL
Kijk nu seizoen 3 Fran Fine is misschien onconventioneel, maar ze is precies de nanny die de rijke theaterimpresario Maxwell Sheffield en zijn drie wilde kinderen nodig hebben.
Returned The – 2012 16
Kijk nu seizoen 1 Enkele dorpsgenoten – vrijwel onbekenden – komen weer thuis en merken dat iedereen denkt dat ze dood zijn. Ze proberen uit te vinden waarom.
Space Buddies – 2009 AL 1:24 uur
De puppy’s van Air Buddies zijn terug in dit familieavontuur. Maar deze keer willen ze nog verder weg, naar de maan!
TinkerBell en de Piraten – 2014 AL 1:18 uur
In dit sprookje gaan Tinker Bell en haar vrienden op zoek naar het vrijgevochten elfje Zarina als ze ervandoor gaat met kostbaar blauw elfenstof.
Towelhead – 2007 12 1:51 uur
Deze coming-of-age-film gaat over het op z’n kop staande leven van een 13-jarig Arabisch-Amerikaans meisje dat worstelt met adolescentie en onverdraagzaamheid.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Iemand?quote:Op zondag 14 december 2014 12:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb iets raars, vroeg mij af of meer mensen dit hebben. Ik heb op mijn Netflix account 5 profielen staan, dat werkt normaal uitstekend maar ineens komen de laatst gekeken dingen van al die 5 profielen op mijn profiel te staan. En ik weet 100% zeker dat iedereen zijn eigen naam aanklikt.
Scandinavië ook.quote:Op zondag 14 december 2014 20:55 schreef Pussywagon het volgende:
NL heeft vaak ook eng ondertiteling
Zijn er nog meer regio's die dit ook hebben? ..Op de engelstalige landen na dan natuurlijk
Ik kijk nu seizoen 3 maar die vind ik tot nu toe (nog 2 afleveringen te gaan) beduidend minder dan de eerste twee... Het was al nooit briljant, wel vermakelijk, maar nu is het echt matig imo.quote:
Volgens mij begint seizoen 7.2 in januari?quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:02 schreef Spaulding het volgende:
Binnenkort maar beginnen aan Mad Men denk ik. Iemand enig idee hoelang ze nog moeten voordat de serie is afgerond in Amerika?
Mijn broer is ook erg positief, ik ga snel ook maar kijkenquote:Op maandag 15 december 2014 23:29 schreef Soohr het volgende:
The Returned is een leuke serie. even wennen aan dat Frans zo na het Noors van lilyhammer, maar is gelijk boeiend om door te kijken.
Waar kun je dat zien?quote:Op maandag 15 december 2014 22:10 schreef JohnB52 het volgende:
Net gekeken hoeveel ik er doorheen had gestookt met Netflix kijken in 3mnd tijd:
1634307 mb
Oke, en dat is de final season?quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Seizoen 12 van Fam Guy is wel een paar niveautjes minder dan ik gewend ben zeg...
[..]
Volgens mij begint seizoen 7.2 in januari?
7 is de laatste en die is in 2en gehakt, eerste 8 EPs zijn er al, de rest volgt dus vanaf januari als ik het mij goed herinner.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:06 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Oke, en dat is de final season?
omdat het hier door veronica(?) uitgezonden wordt en de rechten hiervan dan aflopen, denk ik.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arrow seizoen 2 pas begin 2015 in Nederland op Netflix.
Waarom moet dat zo lang duren?
Omdat het in NL in TV geweest is? Die rechten zullen nu wel verlopen zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arrow seizoen 2 pas begin 2015 in Nederland op Netflix.
Waarom moet dat zo lang duren?
Better Call Saul wordt tegelijkertijd met de US uitgezonden vanaf februari.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
omdat het hier door veronica(?) uitgezonden wordt en de rechten hiervan dan aflopen, denk ik.
vind het jammer dat er de laatste tijd niks van nieuwe series zijn die tegelijk met america uitgezonden worden, dus zoals met Fargo en Dusk Till Dawn: nieuwe series waarvan de aflevering de dag erna op netflix staat. Bij Penny Dreadfull hebben ze gewacht tot het in de vs uitgezonden was en daarna kwamen ze met een hele reclamecampagne en noemden ze het een netflix original, dus ze zullen hier wel vanaf gestapt zijn. Jammer
owja idd nu je het zegtquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Better Call Saul wordt tegelijkertijd met de US uitgezonden vanaf februari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |